دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

پلی استیشن به جهش‌های بزرگ بین هر نسل از کنسول‌ها خود متعهد است

گیمفا توسط گیمفا
۲۹ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
0
پلی استیشن به جهش‌های بزرگ بین هر نسل از کنسول‌ها خود متعهد است
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مارک سرنی (Mark Cerny)، معمار و مهندس ارشد کنسول‌های PS4 ،PS4 Pro ،PS5 و PS5 Pro، اطلاعات زیادی درباره عملکرد فنی جدیدترین کنسول سونی و اهداف آن در سخنرانی ۴۰ دقیقه‌ای خود به اشتراک گذاشت. وی همچنین در مصاحبه‌ای با Digital Foundry،‌ به تصریح سخنرانی خود، فناوری PSSR و آینده کنسول‌های پلی استیشن پرداخت.

تبلیغات

طی این مصاحبه، مارک سرنی در پاسخ به سوالات مکنزی (Mackenzie)، خبرنگار Digital Foundry، تأیید کرد که سونی همچنان خود را به جهش‌های بزرگ بین نسلی در فناوری و سخت افزار پلی استیشن، متعهد می‌داند. سرنی در ادامه این چنین توضیح داد:

ما در حال ساختن رایانه‌های شخصی نیستیم. ما در حال ساختن چند چیز بسیار خاص هستیم، درست است؟ چند نوع رایانه شخصی وجود دارد؟ منظورم این است که نمی‌توانید حتی به این سؤال پاسخ دهید، زیرا می‌توانید اجزای یک رایانه شخصی را به هر شکلی که بخواهید ترکیب کنید.

کنسول‌های Pro بیشتر روی پردازنده گرافیکی (GPU) متمرکز هستند، اما زمانی که نسل جدید شروع می‌شود، موضوعات دیگری مانند پردازنده مرکزی (CPU)، میزان حافظه و قابلیت‌های تعاملی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این یک تجربه کاملاً جدید است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با آن کار کنند.

من فکر می‌کنم که حتی اگر نخواهیم کلماتی مانند «انقلاب» به کار ببریم،‌ باز هم یکی از نکات جالب کار با کنسول‌ها این است که با خود می‌گوییم «باشه، من این عنوان رو برای این کنسول و همچنین کنسول نسل بعدی عرضه خواهم کرد. اما چه کار باید بکنم که روی هرکدام، خروجی کاملا متفاوت باشد؟»، البته منظور من از لحاظ گرافیکی است، نه گیم‌پلی.

در ادامه، مکنزی، از سرنی پیرامون ماهیت وجودی کنسول‌های Pro و مدل‌های بهبود یافته پرسید. سرنی در پاسخ گفت که باور دارد اولویت بهبود در این دست از کنسول‌‌ها،‌ ارتقا‌های پردازنده‌ گرافیکی و نرم‌افزاری است. اما در مورد کنسول‌های نسل‌ بعدی، فرصت برای ارتقای کلی این کنسول‌ها با جهش‌های بزرگ، وجود خواهد داشت.

با توجه به توضیحات سرنی، می‌توان اطمینان داشت سونی به فکر جهش سخت افزاری بزرگی در تمام ابعاد کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود. این موضوع، به مصرف‌کنندگان در تعیین انتظارات خود در هنگام خرید یک کنسول میان نسلی یا نسل بعدی، کمک خواهد کرد.

amscبدون‍ تعصبKILLER OF GODS

مارک سرنی (Mark Cerny)، معمار و مهندس ارشد کنسول‌های PS4 ،PS4 Pro ،PS5 و PS5 Pro، اطلاعات زیادی درباره عملکرد فنی جدیدترین کنسول سونی و اهداف آن در سخنرانی ۴۰ دقیقه‌ای خود به اشتراک گذاشت. وی همچنین در مصاحبه‌ای با Digital Foundry،‌ به تصریح سخنرانی خود، فناوری PSSR و آینده کنسول‌های پلی استیشن پرداخت.

تبلیغات

طی این مصاحبه، مارک سرنی در پاسخ به سوالات مکنزی (Mackenzie)، خبرنگار Digital Foundry، تأیید کرد که سونی همچنان خود را به جهش‌های بزرگ بین نسلی در فناوری و سخت افزار پلی استیشن، متعهد می‌داند. سرنی در ادامه این چنین توضیح داد:

ما در حال ساختن رایانه‌های شخصی نیستیم. ما در حال ساختن چند چیز بسیار خاص هستیم، درست است؟ چند نوع رایانه شخصی وجود دارد؟ منظورم این است که نمی‌توانید حتی به این سؤال پاسخ دهید، زیرا می‌توانید اجزای یک رایانه شخصی را به هر شکلی که بخواهید ترکیب کنید.

کنسول‌های Pro بیشتر روی پردازنده گرافیکی (GPU) متمرکز هستند، اما زمانی که نسل جدید شروع می‌شود، موضوعات دیگری مانند پردازنده مرکزی (CPU)، میزان حافظه و قابلیت‌های تعاملی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این یک تجربه کاملاً جدید است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با آن کار کنند.

من فکر می‌کنم که حتی اگر نخواهیم کلماتی مانند «انقلاب» به کار ببریم،‌ باز هم یکی از نکات جالب کار با کنسول‌ها این است که با خود می‌گوییم «باشه، من این عنوان رو برای این کنسول و همچنین کنسول نسل بعدی عرضه خواهم کرد. اما چه کار باید بکنم که روی هرکدام، خروجی کاملا متفاوت باشد؟»، البته منظور من از لحاظ گرافیکی است، نه گیم‌پلی.

در ادامه، مکنزی، از سرنی پیرامون ماهیت وجودی کنسول‌های Pro و مدل‌های بهبود یافته پرسید. سرنی در پاسخ گفت که باور دارد اولویت بهبود در این دست از کنسول‌‌ها،‌ ارتقا‌های پردازنده‌ گرافیکی و نرم‌افزاری است. اما در مورد کنسول‌های نسل‌ بعدی، فرصت برای ارتقای کلی این کنسول‌ها با جهش‌های بزرگ، وجود خواهد داشت.

با توجه به توضیحات سرنی، می‌توان اطمینان داشت سونی به فکر جهش سخت افزاری بزرگی در تمام ابعاد کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود. این موضوع، به مصرف‌کنندگان در تعیین انتظارات خود در هنگام خرید یک کنسول میان نسلی یا نسل بعدی، کمک خواهد کرد.

amscبدون‍ تعصبKILLER OF GODS

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

مارک سرنی (Mark Cerny)، معمار و مهندس ارشد کنسول‌های PS4 ،PS4 Pro ،PS5 و PS5 Pro، اطلاعات زیادی درباره عملکرد فنی جدیدترین کنسول سونی و اهداف آن در سخنرانی ۴۰ دقیقه‌ای خود به اشتراک گذاشت. وی همچنین در مصاحبه‌ای با Digital Foundry،‌ به تصریح سخنرانی خود، فناوری PSSR و آینده کنسول‌های پلی استیشن پرداخت.

تبلیغات

طی این مصاحبه، مارک سرنی در پاسخ به سوالات مکنزی (Mackenzie)، خبرنگار Digital Foundry، تأیید کرد که سونی همچنان خود را به جهش‌های بزرگ بین نسلی در فناوری و سخت افزار پلی استیشن، متعهد می‌داند. سرنی در ادامه این چنین توضیح داد:

ما در حال ساختن رایانه‌های شخصی نیستیم. ما در حال ساختن چند چیز بسیار خاص هستیم، درست است؟ چند نوع رایانه شخصی وجود دارد؟ منظورم این است که نمی‌توانید حتی به این سؤال پاسخ دهید، زیرا می‌توانید اجزای یک رایانه شخصی را به هر شکلی که بخواهید ترکیب کنید.

کنسول‌های Pro بیشتر روی پردازنده گرافیکی (GPU) متمرکز هستند، اما زمانی که نسل جدید شروع می‌شود، موضوعات دیگری مانند پردازنده مرکزی (CPU)، میزان حافظه و قابلیت‌های تعاملی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این یک تجربه کاملاً جدید است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با آن کار کنند.

من فکر می‌کنم که حتی اگر نخواهیم کلماتی مانند «انقلاب» به کار ببریم،‌ باز هم یکی از نکات جالب کار با کنسول‌ها این است که با خود می‌گوییم «باشه، من این عنوان رو برای این کنسول و همچنین کنسول نسل بعدی عرضه خواهم کرد. اما چه کار باید بکنم که روی هرکدام، خروجی کاملا متفاوت باشد؟»، البته منظور من از لحاظ گرافیکی است، نه گیم‌پلی.

در ادامه، مکنزی، از سرنی پیرامون ماهیت وجودی کنسول‌های Pro و مدل‌های بهبود یافته پرسید. سرنی در پاسخ گفت که باور دارد اولویت بهبود در این دست از کنسول‌‌ها،‌ ارتقا‌های پردازنده‌ گرافیکی و نرم‌افزاری است. اما در مورد کنسول‌های نسل‌ بعدی، فرصت برای ارتقای کلی این کنسول‌ها با جهش‌های بزرگ، وجود خواهد داشت.

با توجه به توضیحات سرنی، می‌توان اطمینان داشت سونی به فکر جهش سخت افزاری بزرگی در تمام ابعاد کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود. این موضوع، به مصرف‌کنندگان در تعیین انتظارات خود در هنگام خرید یک کنسول میان نسلی یا نسل بعدی، کمک خواهد کرد.

amscبدون‍ تعصبKILLER OF GODS

مارک سرنی (Mark Cerny)، معمار و مهندس ارشد کنسول‌های PS4 ،PS4 Pro ،PS5 و PS5 Pro، اطلاعات زیادی درباره عملکرد فنی جدیدترین کنسول سونی و اهداف آن در سخنرانی ۴۰ دقیقه‌ای خود به اشتراک گذاشت. وی همچنین در مصاحبه‌ای با Digital Foundry،‌ به تصریح سخنرانی خود، فناوری PSSR و آینده کنسول‌های پلی استیشن پرداخت.

تبلیغات

طی این مصاحبه، مارک سرنی در پاسخ به سوالات مکنزی (Mackenzie)، خبرنگار Digital Foundry، تأیید کرد که سونی همچنان خود را به جهش‌های بزرگ بین نسلی در فناوری و سخت افزار پلی استیشن، متعهد می‌داند. سرنی در ادامه این چنین توضیح داد:

ما در حال ساختن رایانه‌های شخصی نیستیم. ما در حال ساختن چند چیز بسیار خاص هستیم، درست است؟ چند نوع رایانه شخصی وجود دارد؟ منظورم این است که نمی‌توانید حتی به این سؤال پاسخ دهید، زیرا می‌توانید اجزای یک رایانه شخصی را به هر شکلی که بخواهید ترکیب کنید.

کنسول‌های Pro بیشتر روی پردازنده گرافیکی (GPU) متمرکز هستند، اما زمانی که نسل جدید شروع می‌شود، موضوعات دیگری مانند پردازنده مرکزی (CPU)، میزان حافظه و قابلیت‌های تعاملی مورد بررسی قرار می‌گیرند. این یک تجربه کاملاً جدید است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با آن کار کنند.

من فکر می‌کنم که حتی اگر نخواهیم کلماتی مانند «انقلاب» به کار ببریم،‌ باز هم یکی از نکات جالب کار با کنسول‌ها این است که با خود می‌گوییم «باشه، من این عنوان رو برای این کنسول و همچنین کنسول نسل بعدی عرضه خواهم کرد. اما چه کار باید بکنم که روی هرکدام، خروجی کاملا متفاوت باشد؟»، البته منظور من از لحاظ گرافیکی است، نه گیم‌پلی.

در ادامه، مکنزی، از سرنی پیرامون ماهیت وجودی کنسول‌های Pro و مدل‌های بهبود یافته پرسید. سرنی در پاسخ گفت که باور دارد اولویت بهبود در این دست از کنسول‌‌ها،‌ ارتقا‌های پردازنده‌ گرافیکی و نرم‌افزاری است. اما در مورد کنسول‌های نسل‌ بعدی، فرصت برای ارتقای کلی این کنسول‌ها با جهش‌های بزرگ، وجود خواهد داشت.

با توجه به توضیحات سرنی، می‌توان اطمینان داشت سونی به فکر جهش سخت افزاری بزرگی در تمام ابعاد کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود. این موضوع، به مصرف‌کنندگان در تعیین انتظارات خود در هنگام خرید یک کنسول میان نسلی یا نسل بعدی، کمک خواهد کرد.

amscبدون‍ تعصبKILLER OF GODS
پست قبلی

ارتفاعات تهران سفیدپوش می‌شود

پست بعدی

مایکروسافت ۵۰۰ هزار تراشه Nvidia Hopper را برای تسریع هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ خریداری کرد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 8 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.