دانش جوین
یکشنبه, تیر ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

پژوهش جدید: ۹۴ درصد مقاله‌های نوشته شده با هوش مصنوعی در دانشگاه‌های بریتانیا تشخیص داده نشدند

کارشناس روابط عمومی دیجیتال توسط کارشناس روابط عمومی دیجیتال
۰۴ مهر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
پژوهش جدید: ۹۴ درصد مقاله‌های نوشته شده با هوش مصنوعی در دانشگاه‌های بریتانیا تشخیص داده نشدند
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مطالعه جدیدی نشان می‌دهد که تقریباً تمامی مقاله‌های تولیدشده با هوش مصنوعی برای آزمون‌های دانشگاه‌های بریتانیا، قابل شناسایی نبوده‌اند.

پژوهشگران دانشگاه ردینگ می‌گویند این مقاله‌ها به‌طور میانگین نمرات بالاتری نسبت به مقاله‌های نوشته شده توسط دانشجویان کسب کرده‌اند. یافته‌های این مطالعه در مجله علمی PLOS ONE منتشر شده است.

تقلب هوش مصنوعی در آزمون‌ها: 94 درصد مقاله‌ها غیرقابل تشخیص بودند

تقریباً تمامی مقاله‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای آزمون اخیر در سیستم‌های آزمونی دانشگاه‌های بریتانیا، قابل شناسایی نبودند.

هوش مصنوعی پیشتر ثابت کرده است که می‌تواند در آزمون‌ها موفق‌تر عمل کند. این امر باعث شده است برخی مدارس و دانشگاه‌ها استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی نظیر ChatGPT را برای دانشجویان ممنوع کنند.

با این حال، طبق مطالعات جدید اعمال این قانون چالش‌برانگیز بوده است و نتوانسته موفق باشد. پژوهشگران مقالاتی را که توسط هوش مصنوعی نوشته شده بود، برای پنج دوره مختلف کارشناسی رشته‌ روان‌شناسی در این دانشگاه ارسال کردند. آن‌ها دریافتند که 94 درصد از این مقالات در آنچه که به عنوان یک مطالعه موردی «آزمون تورینگ» نامیده می‌شود، قابل شناسایی نبودند.

این آزمون به نام ریاضیدان و دانشمند کامپیوتر بریتانیایی، آلن تورینگ، در سال ۱۹۵۰ نام‌گذاری شده است و توانایی یک ماشین در نمایش رفتار هوشمند مشابه انسان را اندازه‌گیری می‌کند.

نویسندگان این مطالعه عنوان کردند که این یافته بسیار نگران‌کننده است. آن‌ها در این مطالعه اشاره کردند که به‌طور کلی، نرخ شناسایی 6 درصدی عدد بسیار کمی است. آنها اضافه کردند که به احتمال زیاد دانشجویان خروجی هوش مصنوعی را تغییر می‌دهند تا کمتر قابل شناسایی باشد.

علاوه بر این، در 83.4 درصد از موارد، مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی نمرات بالاتری نسبت به گروه تصادفی از همان تعداد مقالات نوشته شده توسط خود دانشجو کسب کردند.

نویسندگان این مطالعه در بیانیه‌ای عنوان کردند که نتایج آزمون تورینگ، جامعه آموزشی جهانی را به پذیرش یک وضعیت جدید هدایت می‌کند. به‌نظر می‌رسد با آمدن هوش مصنوعی لازم است سیاست‌ها و راهکارهای جدیدی برای بررسی وضعیت دانشجویان درنظر گرفته شود.

مطالعه جدیدی نشان می‌دهد که تقریباً تمامی مقاله‌های تولیدشده با هوش مصنوعی برای آزمون‌های دانشگاه‌های بریتانیا، قابل شناسایی نبوده‌اند.

پژوهشگران دانشگاه ردینگ می‌گویند این مقاله‌ها به‌طور میانگین نمرات بالاتری نسبت به مقاله‌های نوشته شده توسط دانشجویان کسب کرده‌اند. یافته‌های این مطالعه در مجله علمی PLOS ONE منتشر شده است.

تقلب هوش مصنوعی در آزمون‌ها: 94 درصد مقاله‌ها غیرقابل تشخیص بودند

تقریباً تمامی مقاله‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای آزمون اخیر در سیستم‌های آزمونی دانشگاه‌های بریتانیا، قابل شناسایی نبودند.

هوش مصنوعی پیشتر ثابت کرده است که می‌تواند در آزمون‌ها موفق‌تر عمل کند. این امر باعث شده است برخی مدارس و دانشگاه‌ها استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی نظیر ChatGPT را برای دانشجویان ممنوع کنند.

با این حال، طبق مطالعات جدید اعمال این قانون چالش‌برانگیز بوده است و نتوانسته موفق باشد. پژوهشگران مقالاتی را که توسط هوش مصنوعی نوشته شده بود، برای پنج دوره مختلف کارشناسی رشته‌ روان‌شناسی در این دانشگاه ارسال کردند. آن‌ها دریافتند که 94 درصد از این مقالات در آنچه که به عنوان یک مطالعه موردی «آزمون تورینگ» نامیده می‌شود، قابل شناسایی نبودند.

این آزمون به نام ریاضیدان و دانشمند کامپیوتر بریتانیایی، آلن تورینگ، در سال ۱۹۵۰ نام‌گذاری شده است و توانایی یک ماشین در نمایش رفتار هوشمند مشابه انسان را اندازه‌گیری می‌کند.

نویسندگان این مطالعه عنوان کردند که این یافته بسیار نگران‌کننده است. آن‌ها در این مطالعه اشاره کردند که به‌طور کلی، نرخ شناسایی 6 درصدی عدد بسیار کمی است. آنها اضافه کردند که به احتمال زیاد دانشجویان خروجی هوش مصنوعی را تغییر می‌دهند تا کمتر قابل شناسایی باشد.

علاوه بر این، در 83.4 درصد از موارد، مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی نمرات بالاتری نسبت به گروه تصادفی از همان تعداد مقالات نوشته شده توسط خود دانشجو کسب کردند.

نویسندگان این مطالعه در بیانیه‌ای عنوان کردند که نتایج آزمون تورینگ، جامعه آموزشی جهانی را به پذیرش یک وضعیت جدید هدایت می‌کند. به‌نظر می‌رسد با آمدن هوش مصنوعی لازم است سیاست‌ها و راهکارهای جدیدی برای بررسی وضعیت دانشجویان درنظر گرفته شود.

اخبارجدیدترین

چرا گرایش نوجوانان به استفاده از موبایل در حال کاهش است؟

سامسونگ مرزهای طراحی را جابه‌جا کرد / «گلکسی زدفولد» باریک‌تر از همیشه/ عکس

راز سلامتی از زبان مدیرعامل تلگرام؛ «این ۷ کار را هرگز انجام نمی‌دهم»

مطالعه جدیدی نشان می‌دهد که تقریباً تمامی مقاله‌های تولیدشده با هوش مصنوعی برای آزمون‌های دانشگاه‌های بریتانیا، قابل شناسایی نبوده‌اند.

پژوهشگران دانشگاه ردینگ می‌گویند این مقاله‌ها به‌طور میانگین نمرات بالاتری نسبت به مقاله‌های نوشته شده توسط دانشجویان کسب کرده‌اند. یافته‌های این مطالعه در مجله علمی PLOS ONE منتشر شده است.

تقلب هوش مصنوعی در آزمون‌ها: 94 درصد مقاله‌ها غیرقابل تشخیص بودند

تقریباً تمامی مقاله‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای آزمون اخیر در سیستم‌های آزمونی دانشگاه‌های بریتانیا، قابل شناسایی نبودند.

هوش مصنوعی پیشتر ثابت کرده است که می‌تواند در آزمون‌ها موفق‌تر عمل کند. این امر باعث شده است برخی مدارس و دانشگاه‌ها استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی نظیر ChatGPT را برای دانشجویان ممنوع کنند.

با این حال، طبق مطالعات جدید اعمال این قانون چالش‌برانگیز بوده است و نتوانسته موفق باشد. پژوهشگران مقالاتی را که توسط هوش مصنوعی نوشته شده بود، برای پنج دوره مختلف کارشناسی رشته‌ روان‌شناسی در این دانشگاه ارسال کردند. آن‌ها دریافتند که 94 درصد از این مقالات در آنچه که به عنوان یک مطالعه موردی «آزمون تورینگ» نامیده می‌شود، قابل شناسایی نبودند.

این آزمون به نام ریاضیدان و دانشمند کامپیوتر بریتانیایی، آلن تورینگ، در سال ۱۹۵۰ نام‌گذاری شده است و توانایی یک ماشین در نمایش رفتار هوشمند مشابه انسان را اندازه‌گیری می‌کند.

نویسندگان این مطالعه عنوان کردند که این یافته بسیار نگران‌کننده است. آن‌ها در این مطالعه اشاره کردند که به‌طور کلی، نرخ شناسایی 6 درصدی عدد بسیار کمی است. آنها اضافه کردند که به احتمال زیاد دانشجویان خروجی هوش مصنوعی را تغییر می‌دهند تا کمتر قابل شناسایی باشد.

علاوه بر این، در 83.4 درصد از موارد، مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی نمرات بالاتری نسبت به گروه تصادفی از همان تعداد مقالات نوشته شده توسط خود دانشجو کسب کردند.

نویسندگان این مطالعه در بیانیه‌ای عنوان کردند که نتایج آزمون تورینگ، جامعه آموزشی جهانی را به پذیرش یک وضعیت جدید هدایت می‌کند. به‌نظر می‌رسد با آمدن هوش مصنوعی لازم است سیاست‌ها و راهکارهای جدیدی برای بررسی وضعیت دانشجویان درنظر گرفته شود.

مطالعه جدیدی نشان می‌دهد که تقریباً تمامی مقاله‌های تولیدشده با هوش مصنوعی برای آزمون‌های دانشگاه‌های بریتانیا، قابل شناسایی نبوده‌اند.

پژوهشگران دانشگاه ردینگ می‌گویند این مقاله‌ها به‌طور میانگین نمرات بالاتری نسبت به مقاله‌های نوشته شده توسط دانشجویان کسب کرده‌اند. یافته‌های این مطالعه در مجله علمی PLOS ONE منتشر شده است.

تقلب هوش مصنوعی در آزمون‌ها: 94 درصد مقاله‌ها غیرقابل تشخیص بودند

تقریباً تمامی مقاله‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای آزمون اخیر در سیستم‌های آزمونی دانشگاه‌های بریتانیا، قابل شناسایی نبودند.

هوش مصنوعی پیشتر ثابت کرده است که می‌تواند در آزمون‌ها موفق‌تر عمل کند. این امر باعث شده است برخی مدارس و دانشگاه‌ها استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی نظیر ChatGPT را برای دانشجویان ممنوع کنند.

با این حال، طبق مطالعات جدید اعمال این قانون چالش‌برانگیز بوده است و نتوانسته موفق باشد. پژوهشگران مقالاتی را که توسط هوش مصنوعی نوشته شده بود، برای پنج دوره مختلف کارشناسی رشته‌ روان‌شناسی در این دانشگاه ارسال کردند. آن‌ها دریافتند که 94 درصد از این مقالات در آنچه که به عنوان یک مطالعه موردی «آزمون تورینگ» نامیده می‌شود، قابل شناسایی نبودند.

این آزمون به نام ریاضیدان و دانشمند کامپیوتر بریتانیایی، آلن تورینگ، در سال ۱۹۵۰ نام‌گذاری شده است و توانایی یک ماشین در نمایش رفتار هوشمند مشابه انسان را اندازه‌گیری می‌کند.

نویسندگان این مطالعه عنوان کردند که این یافته بسیار نگران‌کننده است. آن‌ها در این مطالعه اشاره کردند که به‌طور کلی، نرخ شناسایی 6 درصدی عدد بسیار کمی است. آنها اضافه کردند که به احتمال زیاد دانشجویان خروجی هوش مصنوعی را تغییر می‌دهند تا کمتر قابل شناسایی باشد.

علاوه بر این، در 83.4 درصد از موارد، مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی نمرات بالاتری نسبت به گروه تصادفی از همان تعداد مقالات نوشته شده توسط خود دانشجو کسب کردند.

نویسندگان این مطالعه در بیانیه‌ای عنوان کردند که نتایج آزمون تورینگ، جامعه آموزشی جهانی را به پذیرش یک وضعیت جدید هدایت می‌کند. به‌نظر می‌رسد با آمدن هوش مصنوعی لازم است سیاست‌ها و راهکارهای جدیدی برای بررسی وضعیت دانشجویان درنظر گرفته شود.

پست قبلی

ElevenLabs از هوش مصنوعی جدیدی برای کاهش نویز صدا رونمایی کرد [تماشا کنید]

پست بعدی

واتس‌اپ روی قابلیت ساخت آواتار با هوش مصنوعی کار می‌کند

مربوطه پست ها

چرا گرایش نوجوانان به استفاده از موبایل در حال کاهش است؟
سایر اخبار تکنولوژی

چرا گرایش نوجوانان به استفاده از موبایل در حال کاهش است؟

۲۱ تیر ۱۴۰۴
سامسونگ مرزهای طراحی را جابه‌جا کرد / «گلکسی زدفولد» باریک‌تر از همیشه/ عکس
سایر اخبار تکنولوژی

سامسونگ مرزهای طراحی را جابه‌جا کرد / «گلکسی زدفولد» باریک‌تر از همیشه/ عکس

۲۱ تیر ۱۴۰۴
راز سلامتی از زبان مدیرعامل تلگرام؛ «این ۷ کار را هرگز انجام نمی‌دهم»
سایر اخبار تکنولوژی

راز سلامتی از زبان مدیرعامل تلگرام؛ «این ۷ کار را هرگز انجام نمی‌دهم»

۲۱ تیر ۱۴۰۴
ستار هاشمی: «پیام» باید الگوی ملی شود / «ایران دیجیتال»، ستون‌ تحول دیجیتال در کشور
سایر اخبار تکنولوژی

ستار هاشمی: «پیام» باید الگوی ملی شود / «ایران دیجیتال»، ستون‌ تحول دیجیتال در کشور

۲۰ تیر ۱۴۰۴
باخت خریداران زد فولد ۷/ آیا سامسونگ عمداً باتری فولد ۷ را قربانی طراحی کرده؟
سایر اخبار تکنولوژی

باخت خریداران زد فولد ۷/ آیا سامسونگ عمداً باتری فولد ۷ را قربانی طراحی کرده؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴
کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ تا ابد رایگان می‌مانند؟
سایر اخبار تکنولوژی

کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ تا ابد رایگان می‌مانند؟

۲۰ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • مهلت خروج اتباع غیرمجاز تمدید شد
  • بانوی مسلمان سودانی برنده جایزه پن پینتر شد
  • دستور معاون اول رئیس جمهور برای اصلاح نرخ پروازهای اربعین
  • راه‌اندازی قطارفوق‌العاده گرگان-کرمانشاه ویژه اربعین
  • برآورد اولیه خسارات جنگ ۱۲ روزه بر منابع آب، خاک و هوای کشور
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.