دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

داوود زارع کارگردان نمایش «پینوکیو» که این شب‌ها در تالار هنر روی صحنه رفته است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برخی از آثار ادبیات کلاسیک مانند «پینوکیو» می‌توانند به نسل‌های مختلف انتقال پیدا کنند. موضوع «پینوکیو» موضوعی جهانی است و همه بچه‌ها و بزرگ‌ترها باید آن را بدانند. این داستان کمک می‌کند تا انسان‌هایی شایسته‌تر باشیم. پدر و مادر بچه‌ها همراه آنها به دیدن نمایش می‌آیند، آنها هم نگاه تازه ما را به اثر دوست دارند و هم بچه قصه‌ای را می‌شنود که پدر و مادرش می‌دانند و برای آدم‌ها و نسل‌های مختلف شنیدنی است.

وی بیان کرد: موضوع نمایش براساس همان داستان پینوکیو است که با نگاهی امروزی بیان می‌شود و پیام و معانی آن از دروغ فراتر رفته و به ایثار، فداکاری، معذرت‌خواهی، زیبا سخن گفتن‌، پذیرش تمایزها و شجاعت و حتی کارآفرینی نیز می‌پردازد. چراکه پینوکیو حالا بزرگ شده و صاحب یک کارخانه شده است.

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

زارع درباره شیوه اقتباس از این اثر توضیح داد: بنیان داستان همان داستان «پینوکیو» کارلو کلودی است. نجاری که یک عروسک می‌سازد و حالا می‌خواهد او را تربیت کند تا اصول زندگی را یاد بگیرد. پینوکیو به مدرسه می‌رود و پدر فقیرش لباس‌هایش را می‌فروشد تا هزینه خرید کتاب و دفتر او را تامین کند و از همینجا به موضوع فداکاری پرداخته می‌شود. آنگونه که پدر و مادر همیشه برای خود رنج می‌خرند تا بچه‌هایشان راحتی داشته باشند.

وی افزود: ماجراهای دیگری نیز مانند خیمه شب بازی و نجات و اتفاقات کنار دریا برای پینوکیو رخ می‌دهد که داستان‌های فرعی نمایش را تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود تا نمایش بامزه‌تر و فانتزی‌تر شود. تلاش کردیم تا نمایش آموزشی و مهارت‌ورزانه نیز باشد. پینوکیو با اینکه یک آدمک چوبی بوده اما با کوشش و راستی به جایی رسیده که دیگر حالا کارخانه‌ای را مدیریت می‌کند.

زارع در رابطه با فرم و اهمیت صحنه‌پردازی در تئاتر کودک توضیح داد: دکور مناسب، رنگ و جنبه‌های بصری و شنیداری نقش مهمی در زنده بودن کار دارد. در این نمایش به‌جای آن دکور همیشگی درخت و گل و بلبل از دکوری انتزاعی‌تر و کابردی‌تر استفاده کردیم و برای موسیقی از هوش مصنوعی کمک گرفتیم و تلاش کردیم تا جذابیت شنیداری و بصری نمایش افزایش پیدا کند.

کارگردان نمایش «پینوکیو» درباره هزینه های تولید نمایش عنوان کرد: هزینه‌های تولید به قدری بالا رفته است که باعث ترس و نگرانی می شود. جامعه آبستن اتفاقات پیش‌بینی‌نشده است و موضوع هزینه‌ تولید گریبان‌گیر همه شده است. ما نیز تلاش کردیم تا با انتخاب زمان مناسب برای اجرا به شکلی که تعطیلات نباشد و هوا مناسب باشد و مخاطبان کمتر با مشکل ترافیک مواجه شوند هزینه های را مدیریت کنیم.

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

وی درباره مدت زمان تمرین های نمایش بیان کرد: ترجمه و نگارش اثر در دروان کرونا و اواخر سال ۹۹ انجام شد. پارسال در تالار هنر این اثر را به شکل نمایشنامه‌خوانی اجرا کردیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و پیشنهاد کردند تا نمایش را روی صحنه ببریم از این رو از همان پارسال شروع به تمرین کردیم.

زارع در پایان در رابطه با انتخاب بازیگران نمایش گفت: دو بازیگر بزرگسال نمایش یعنی علیرضا دری و نرگس اصغری هر دو از بازیگران باسابقه تئاتر و تئاتر کودکان هستند و هریک چندین نقش را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران نمایش همه کودک و نوجوان هستند که در حدود ۱۶ صحنه بازی می‌کنند. از حضور بچه‌ها استفاده کردم اما نه لزوما برای آنکه دیده بشوند بلکه وقتی بیننده کودک با بازیگرانی هم سن و سال خودش روی سن مواجه شود می‌تواند راحت‌تر با شخصیت‌ها همذات‌پنداری کند. استقبال از نمایش تا اینجا خیلی خوب بوده است و ما پرفروش‌ترین تئاتر کودکان تهران بوده‌ایم.

نمایش «پینوکیو» از ۲۰ فروردین تا ۱۹ اردیبهشت هرشب ساعت ۱۹ در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

عوامل اصلی «پینوکیو» عبارتند از نویسنده: سو آرنگو کارگردان: داوود زارع تهیه‌کننده: مجید قناد بازیگران: علیرضا دری و نرگس اصغری، ماهانا خوشنویسان، ملیسا رجایی، آوا رحمانی، الینا رحیمی، آسمان رحیمی پور، محدثه رستمی فر، نفس رستمی فر، آبتین شریفی، آناهیتا شیدا، آیلین غریبی، کیان فراهانی، مانلی کشاورزی، آیشن گل نژاد، نیکان محمد، محمدطاها موسوی، نیلیا سادات میری زرندی.

داوود زارع کارگردان نمایش «پینوکیو» که این شب‌ها در تالار هنر روی صحنه رفته است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برخی از آثار ادبیات کلاسیک مانند «پینوکیو» می‌توانند به نسل‌های مختلف انتقال پیدا کنند. موضوع «پینوکیو» موضوعی جهانی است و همه بچه‌ها و بزرگ‌ترها باید آن را بدانند. این داستان کمک می‌کند تا انسان‌هایی شایسته‌تر باشیم. پدر و مادر بچه‌ها همراه آنها به دیدن نمایش می‌آیند، آنها هم نگاه تازه ما را به اثر دوست دارند و هم بچه قصه‌ای را می‌شنود که پدر و مادرش می‌دانند و برای آدم‌ها و نسل‌های مختلف شنیدنی است.

وی بیان کرد: موضوع نمایش براساس همان داستان پینوکیو است که با نگاهی امروزی بیان می‌شود و پیام و معانی آن از دروغ فراتر رفته و به ایثار، فداکاری، معذرت‌خواهی، زیبا سخن گفتن‌، پذیرش تمایزها و شجاعت و حتی کارآفرینی نیز می‌پردازد. چراکه پینوکیو حالا بزرگ شده و صاحب یک کارخانه شده است.

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

زارع درباره شیوه اقتباس از این اثر توضیح داد: بنیان داستان همان داستان «پینوکیو» کارلو کلودی است. نجاری که یک عروسک می‌سازد و حالا می‌خواهد او را تربیت کند تا اصول زندگی را یاد بگیرد. پینوکیو به مدرسه می‌رود و پدر فقیرش لباس‌هایش را می‌فروشد تا هزینه خرید کتاب و دفتر او را تامین کند و از همینجا به موضوع فداکاری پرداخته می‌شود. آنگونه که پدر و مادر همیشه برای خود رنج می‌خرند تا بچه‌هایشان راحتی داشته باشند.

وی افزود: ماجراهای دیگری نیز مانند خیمه شب بازی و نجات و اتفاقات کنار دریا برای پینوکیو رخ می‌دهد که داستان‌های فرعی نمایش را تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود تا نمایش بامزه‌تر و فانتزی‌تر شود. تلاش کردیم تا نمایش آموزشی و مهارت‌ورزانه نیز باشد. پینوکیو با اینکه یک آدمک چوبی بوده اما با کوشش و راستی به جایی رسیده که دیگر حالا کارخانه‌ای را مدیریت می‌کند.

زارع در رابطه با فرم و اهمیت صحنه‌پردازی در تئاتر کودک توضیح داد: دکور مناسب، رنگ و جنبه‌های بصری و شنیداری نقش مهمی در زنده بودن کار دارد. در این نمایش به‌جای آن دکور همیشگی درخت و گل و بلبل از دکوری انتزاعی‌تر و کابردی‌تر استفاده کردیم و برای موسیقی از هوش مصنوعی کمک گرفتیم و تلاش کردیم تا جذابیت شنیداری و بصری نمایش افزایش پیدا کند.

کارگردان نمایش «پینوکیو» درباره هزینه های تولید نمایش عنوان کرد: هزینه‌های تولید به قدری بالا رفته است که باعث ترس و نگرانی می شود. جامعه آبستن اتفاقات پیش‌بینی‌نشده است و موضوع هزینه‌ تولید گریبان‌گیر همه شده است. ما نیز تلاش کردیم تا با انتخاب زمان مناسب برای اجرا به شکلی که تعطیلات نباشد و هوا مناسب باشد و مخاطبان کمتر با مشکل ترافیک مواجه شوند هزینه های را مدیریت کنیم.

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

وی درباره مدت زمان تمرین های نمایش بیان کرد: ترجمه و نگارش اثر در دروان کرونا و اواخر سال ۹۹ انجام شد. پارسال در تالار هنر این اثر را به شکل نمایشنامه‌خوانی اجرا کردیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و پیشنهاد کردند تا نمایش را روی صحنه ببریم از این رو از همان پارسال شروع به تمرین کردیم.

زارع در پایان در رابطه با انتخاب بازیگران نمایش گفت: دو بازیگر بزرگسال نمایش یعنی علیرضا دری و نرگس اصغری هر دو از بازیگران باسابقه تئاتر و تئاتر کودکان هستند و هریک چندین نقش را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران نمایش همه کودک و نوجوان هستند که در حدود ۱۶ صحنه بازی می‌کنند. از حضور بچه‌ها استفاده کردم اما نه لزوما برای آنکه دیده بشوند بلکه وقتی بیننده کودک با بازیگرانی هم سن و سال خودش روی سن مواجه شود می‌تواند راحت‌تر با شخصیت‌ها همذات‌پنداری کند. استقبال از نمایش تا اینجا خیلی خوب بوده است و ما پرفروش‌ترین تئاتر کودکان تهران بوده‌ایم.

نمایش «پینوکیو» از ۲۰ فروردین تا ۱۹ اردیبهشت هرشب ساعت ۱۹ در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

عوامل اصلی «پینوکیو» عبارتند از نویسنده: سو آرنگو کارگردان: داوود زارع تهیه‌کننده: مجید قناد بازیگران: علیرضا دری و نرگس اصغری، ماهانا خوشنویسان، ملیسا رجایی، آوا رحمانی، الینا رحیمی، آسمان رحیمی پور، محدثه رستمی فر، نفس رستمی فر، آبتین شریفی، آناهیتا شیدا، آیلین غریبی، کیان فراهانی، مانلی کشاورزی، آیشن گل نژاد، نیکان محمد، محمدطاها موسوی، نیلیا سادات میری زرندی.

اخبارجدیدترین

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

داوود زارع کارگردان نمایش «پینوکیو» که این شب‌ها در تالار هنر روی صحنه رفته است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برخی از آثار ادبیات کلاسیک مانند «پینوکیو» می‌توانند به نسل‌های مختلف انتقال پیدا کنند. موضوع «پینوکیو» موضوعی جهانی است و همه بچه‌ها و بزرگ‌ترها باید آن را بدانند. این داستان کمک می‌کند تا انسان‌هایی شایسته‌تر باشیم. پدر و مادر بچه‌ها همراه آنها به دیدن نمایش می‌آیند، آنها هم نگاه تازه ما را به اثر دوست دارند و هم بچه قصه‌ای را می‌شنود که پدر و مادرش می‌دانند و برای آدم‌ها و نسل‌های مختلف شنیدنی است.

وی بیان کرد: موضوع نمایش براساس همان داستان پینوکیو است که با نگاهی امروزی بیان می‌شود و پیام و معانی آن از دروغ فراتر رفته و به ایثار، فداکاری، معذرت‌خواهی، زیبا سخن گفتن‌، پذیرش تمایزها و شجاعت و حتی کارآفرینی نیز می‌پردازد. چراکه پینوکیو حالا بزرگ شده و صاحب یک کارخانه شده است.

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

زارع درباره شیوه اقتباس از این اثر توضیح داد: بنیان داستان همان داستان «پینوکیو» کارلو کلودی است. نجاری که یک عروسک می‌سازد و حالا می‌خواهد او را تربیت کند تا اصول زندگی را یاد بگیرد. پینوکیو به مدرسه می‌رود و پدر فقیرش لباس‌هایش را می‌فروشد تا هزینه خرید کتاب و دفتر او را تامین کند و از همینجا به موضوع فداکاری پرداخته می‌شود. آنگونه که پدر و مادر همیشه برای خود رنج می‌خرند تا بچه‌هایشان راحتی داشته باشند.

وی افزود: ماجراهای دیگری نیز مانند خیمه شب بازی و نجات و اتفاقات کنار دریا برای پینوکیو رخ می‌دهد که داستان‌های فرعی نمایش را تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود تا نمایش بامزه‌تر و فانتزی‌تر شود. تلاش کردیم تا نمایش آموزشی و مهارت‌ورزانه نیز باشد. پینوکیو با اینکه یک آدمک چوبی بوده اما با کوشش و راستی به جایی رسیده که دیگر حالا کارخانه‌ای را مدیریت می‌کند.

زارع در رابطه با فرم و اهمیت صحنه‌پردازی در تئاتر کودک توضیح داد: دکور مناسب، رنگ و جنبه‌های بصری و شنیداری نقش مهمی در زنده بودن کار دارد. در این نمایش به‌جای آن دکور همیشگی درخت و گل و بلبل از دکوری انتزاعی‌تر و کابردی‌تر استفاده کردیم و برای موسیقی از هوش مصنوعی کمک گرفتیم و تلاش کردیم تا جذابیت شنیداری و بصری نمایش افزایش پیدا کند.

کارگردان نمایش «پینوکیو» درباره هزینه های تولید نمایش عنوان کرد: هزینه‌های تولید به قدری بالا رفته است که باعث ترس و نگرانی می شود. جامعه آبستن اتفاقات پیش‌بینی‌نشده است و موضوع هزینه‌ تولید گریبان‌گیر همه شده است. ما نیز تلاش کردیم تا با انتخاب زمان مناسب برای اجرا به شکلی که تعطیلات نباشد و هوا مناسب باشد و مخاطبان کمتر با مشکل ترافیک مواجه شوند هزینه های را مدیریت کنیم.

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

وی درباره مدت زمان تمرین های نمایش بیان کرد: ترجمه و نگارش اثر در دروان کرونا و اواخر سال ۹۹ انجام شد. پارسال در تالار هنر این اثر را به شکل نمایشنامه‌خوانی اجرا کردیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و پیشنهاد کردند تا نمایش را روی صحنه ببریم از این رو از همان پارسال شروع به تمرین کردیم.

زارع در پایان در رابطه با انتخاب بازیگران نمایش گفت: دو بازیگر بزرگسال نمایش یعنی علیرضا دری و نرگس اصغری هر دو از بازیگران باسابقه تئاتر و تئاتر کودکان هستند و هریک چندین نقش را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران نمایش همه کودک و نوجوان هستند که در حدود ۱۶ صحنه بازی می‌کنند. از حضور بچه‌ها استفاده کردم اما نه لزوما برای آنکه دیده بشوند بلکه وقتی بیننده کودک با بازیگرانی هم سن و سال خودش روی سن مواجه شود می‌تواند راحت‌تر با شخصیت‌ها همذات‌پنداری کند. استقبال از نمایش تا اینجا خیلی خوب بوده است و ما پرفروش‌ترین تئاتر کودکان تهران بوده‌ایم.

نمایش «پینوکیو» از ۲۰ فروردین تا ۱۹ اردیبهشت هرشب ساعت ۱۹ در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

عوامل اصلی «پینوکیو» عبارتند از نویسنده: سو آرنگو کارگردان: داوود زارع تهیه‌کننده: مجید قناد بازیگران: علیرضا دری و نرگس اصغری، ماهانا خوشنویسان، ملیسا رجایی، آوا رحمانی، الینا رحیمی، آسمان رحیمی پور، محدثه رستمی فر، نفس رستمی فر، آبتین شریفی، آناهیتا شیدا، آیلین غریبی، کیان فراهانی، مانلی کشاورزی، آیشن گل نژاد، نیکان محمد، محمدطاها موسوی، نیلیا سادات میری زرندی.

داوود زارع کارگردان نمایش «پینوکیو» که این شب‌ها در تالار هنر روی صحنه رفته است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برخی از آثار ادبیات کلاسیک مانند «پینوکیو» می‌توانند به نسل‌های مختلف انتقال پیدا کنند. موضوع «پینوکیو» موضوعی جهانی است و همه بچه‌ها و بزرگ‌ترها باید آن را بدانند. این داستان کمک می‌کند تا انسان‌هایی شایسته‌تر باشیم. پدر و مادر بچه‌ها همراه آنها به دیدن نمایش می‌آیند، آنها هم نگاه تازه ما را به اثر دوست دارند و هم بچه قصه‌ای را می‌شنود که پدر و مادرش می‌دانند و برای آدم‌ها و نسل‌های مختلف شنیدنی است.

وی بیان کرد: موضوع نمایش براساس همان داستان پینوکیو است که با نگاهی امروزی بیان می‌شود و پیام و معانی آن از دروغ فراتر رفته و به ایثار، فداکاری، معذرت‌خواهی، زیبا سخن گفتن‌، پذیرش تمایزها و شجاعت و حتی کارآفرینی نیز می‌پردازد. چراکه پینوکیو حالا بزرگ شده و صاحب یک کارخانه شده است.

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

زارع درباره شیوه اقتباس از این اثر توضیح داد: بنیان داستان همان داستان «پینوکیو» کارلو کلودی است. نجاری که یک عروسک می‌سازد و حالا می‌خواهد او را تربیت کند تا اصول زندگی را یاد بگیرد. پینوکیو به مدرسه می‌رود و پدر فقیرش لباس‌هایش را می‌فروشد تا هزینه خرید کتاب و دفتر او را تامین کند و از همینجا به موضوع فداکاری پرداخته می‌شود. آنگونه که پدر و مادر همیشه برای خود رنج می‌خرند تا بچه‌هایشان راحتی داشته باشند.

وی افزود: ماجراهای دیگری نیز مانند خیمه شب بازی و نجات و اتفاقات کنار دریا برای پینوکیو رخ می‌دهد که داستان‌های فرعی نمایش را تشکیل می‌دهد و باعث می‌شود تا نمایش بامزه‌تر و فانتزی‌تر شود. تلاش کردیم تا نمایش آموزشی و مهارت‌ورزانه نیز باشد. پینوکیو با اینکه یک آدمک چوبی بوده اما با کوشش و راستی به جایی رسیده که دیگر حالا کارخانه‌ای را مدیریت می‌کند.

زارع در رابطه با فرم و اهمیت صحنه‌پردازی در تئاتر کودک توضیح داد: دکور مناسب، رنگ و جنبه‌های بصری و شنیداری نقش مهمی در زنده بودن کار دارد. در این نمایش به‌جای آن دکور همیشگی درخت و گل و بلبل از دکوری انتزاعی‌تر و کابردی‌تر استفاده کردیم و برای موسیقی از هوش مصنوعی کمک گرفتیم و تلاش کردیم تا جذابیت شنیداری و بصری نمایش افزایش پیدا کند.

کارگردان نمایش «پینوکیو» درباره هزینه های تولید نمایش عنوان کرد: هزینه‌های تولید به قدری بالا رفته است که باعث ترس و نگرانی می شود. جامعه آبستن اتفاقات پیش‌بینی‌نشده است و موضوع هزینه‌ تولید گریبان‌گیر همه شده است. ما نیز تلاش کردیم تا با انتخاب زمان مناسب برای اجرا به شکلی که تعطیلات نباشد و هوا مناسب باشد و مخاطبان کمتر با مشکل ترافیک مواجه شوند هزینه های را مدیریت کنیم.

«پینوکیو» چطور تبدیل به یک کارخانه‌دار کارآفرین شد؟

وی درباره مدت زمان تمرین های نمایش بیان کرد: ترجمه و نگارش اثر در دروان کرونا و اواخر سال ۹۹ انجام شد. پارسال در تالار هنر این اثر را به شکل نمایشنامه‌خوانی اجرا کردیم که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و پیشنهاد کردند تا نمایش را روی صحنه ببریم از این رو از همان پارسال شروع به تمرین کردیم.

زارع در پایان در رابطه با انتخاب بازیگران نمایش گفت: دو بازیگر بزرگسال نمایش یعنی علیرضا دری و نرگس اصغری هر دو از بازیگران باسابقه تئاتر و تئاتر کودکان هستند و هریک چندین نقش را بازی می‌کنند. دیگر بازیگران نمایش همه کودک و نوجوان هستند که در حدود ۱۶ صحنه بازی می‌کنند. از حضور بچه‌ها استفاده کردم اما نه لزوما برای آنکه دیده بشوند بلکه وقتی بیننده کودک با بازیگرانی هم سن و سال خودش روی سن مواجه شود می‌تواند راحت‌تر با شخصیت‌ها همذات‌پنداری کند. استقبال از نمایش تا اینجا خیلی خوب بوده است و ما پرفروش‌ترین تئاتر کودکان تهران بوده‌ایم.

نمایش «پینوکیو» از ۲۰ فروردین تا ۱۹ اردیبهشت هرشب ساعت ۱۹ در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

عوامل اصلی «پینوکیو» عبارتند از نویسنده: سو آرنگو کارگردان: داوود زارع تهیه‌کننده: مجید قناد بازیگران: علیرضا دری و نرگس اصغری، ماهانا خوشنویسان، ملیسا رجایی، آوا رحمانی، الینا رحیمی، آسمان رحیمی پور، محدثه رستمی فر، نفس رستمی فر، آبتین شریفی، آناهیتا شیدا، آیلین غریبی، کیان فراهانی، مانلی کشاورزی، آیشن گل نژاد، نیکان محمد، محمدطاها موسوی، نیلیا سادات میری زرندی.

پست قبلی

تایید افزایش حقوق ۴ تا ۱۴ میلیونی کارمندان و فرهنگیان با امضای پزشکیان

پست بعدی

روایت زندگی یک خواننده کرد در «حبیب‌الله»؛ کردستان تهیه‌کننده ندارد!

مربوطه پست ها

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود
هنر و فرهنگ

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما
هنر و فرهنگ

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.