دانش جوین
دوشنبه, تیر ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

چالش‌های حمل‌ونقل در دریای خزر

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۶ آبان ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
13
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
چالش‌های حمل‌ونقل در دریای خزر

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، احسان قمری درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت وگو در خصوص مشکلات حمل و نقل و بیمه فعالان تجارت خارجی با احسان قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت کشور به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وی در برنامه رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه در حوزه تجارت خارجی دارای حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی هستیم گفت: این چهار بخش را در قالب چهار پروژه زیرساختی در نظر گرفته ایم.

او با اشاره به اینکه اولویت نخست در رفع مشکلات حمل و نقل، در حوزه دریایی است اظهار کرد: در حوزه دریای خزر از نظر تجارت و حمل و نقل از پنج کشور ساحلی این دریا، روسیه مقام نخست را با حدود ۶۹ درصد حمل و نقل کالا و جمهوری اسلامی ایران نیز مقام دوم را با حدود ۳۰ درصد از تجارت در اختیار دارند. در حقیقت ۹۹ درصد از حمل و نقل دریایی حوزه دریای خزر را این دو کشور در اختیار دارند و سه کشور باقیمانده یک درصد از این تجارت را سهیم هستند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه باید ظرفیت موجود در دریای خزر را حفظ و افزایش دهیم، اعلام کرد: این ظرفیت در حال حاضر رو به افزایش است؛ به نحوی که در سال 1398 حدود 35 درصد در آن سهم داشتیم اما در سال گذشته به ۳۹ درصد رسیده است. این ظرفیتی که صادر کنندگان برای صادرات کالا دارند سبب توجه ویژه به حمل و نقل دریایی می شود.

وی درباره نبود خطوط منظم دریایی گفت: صادر کننده به ویژه در بخش کالاهای فسادپذیر همچون مواد غذایی تعهداتی به خریدار خارجی دارد که در موعد مقرر محصول را به بازار کشور هدف برساند و بنابراین توقع دارد شرکت کشتیرانی در موعد مقرری که اعلام می کند کشتی را حرکت دهد و در زمان معین به کشتی برسد اما به دلیل نبود خطوط منظم، گاهی ممکن است کشتیرانی به تعهدات خود عمل نکند.

انتهای پیام

چالش‌های حمل‌ونقل در دریای خزر

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، احسان قمری درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت وگو در خصوص مشکلات حمل و نقل و بیمه فعالان تجارت خارجی با احسان قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت کشور به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وی در برنامه رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه در حوزه تجارت خارجی دارای حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی هستیم گفت: این چهار بخش را در قالب چهار پروژه زیرساختی در نظر گرفته ایم.

او با اشاره به اینکه اولویت نخست در رفع مشکلات حمل و نقل، در حوزه دریایی است اظهار کرد: در حوزه دریای خزر از نظر تجارت و حمل و نقل از پنج کشور ساحلی این دریا، روسیه مقام نخست را با حدود ۶۹ درصد حمل و نقل کالا و جمهوری اسلامی ایران نیز مقام دوم را با حدود ۳۰ درصد از تجارت در اختیار دارند. در حقیقت ۹۹ درصد از حمل و نقل دریایی حوزه دریای خزر را این دو کشور در اختیار دارند و سه کشور باقیمانده یک درصد از این تجارت را سهیم هستند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه باید ظرفیت موجود در دریای خزر را حفظ و افزایش دهیم، اعلام کرد: این ظرفیت در حال حاضر رو به افزایش است؛ به نحوی که در سال 1398 حدود 35 درصد در آن سهم داشتیم اما در سال گذشته به ۳۹ درصد رسیده است. این ظرفیتی که صادر کنندگان برای صادرات کالا دارند سبب توجه ویژه به حمل و نقل دریایی می شود.

وی درباره نبود خطوط منظم دریایی گفت: صادر کننده به ویژه در بخش کالاهای فسادپذیر همچون مواد غذایی تعهداتی به خریدار خارجی دارد که در موعد مقرر محصول را به بازار کشور هدف برساند و بنابراین توقع دارد شرکت کشتیرانی در موعد مقرری که اعلام می کند کشتی را حرکت دهد و در زمان معین به کشتی برسد اما به دلیل نبود خطوط منظم، گاهی ممکن است کشتیرانی به تعهدات خود عمل نکند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

سهم یک درصدی مسیر هوایی در تجارت ایران

پیش‌بینی دولت و وزارت صمت برای بازگشت واحد‌های زیان‌دیده به چرخه تولید   

در مجمع عمومی عادی سالیانه انجام شد؛ تقسیم 45 درصدی سود فولاد هرمزگان

چالش‌های حمل‌ونقل در دریای خزر

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، احسان قمری درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت وگو در خصوص مشکلات حمل و نقل و بیمه فعالان تجارت خارجی با احسان قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت کشور به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وی در برنامه رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه در حوزه تجارت خارجی دارای حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی هستیم گفت: این چهار بخش را در قالب چهار پروژه زیرساختی در نظر گرفته ایم.

او با اشاره به اینکه اولویت نخست در رفع مشکلات حمل و نقل، در حوزه دریایی است اظهار کرد: در حوزه دریای خزر از نظر تجارت و حمل و نقل از پنج کشور ساحلی این دریا، روسیه مقام نخست را با حدود ۶۹ درصد حمل و نقل کالا و جمهوری اسلامی ایران نیز مقام دوم را با حدود ۳۰ درصد از تجارت در اختیار دارند. در حقیقت ۹۹ درصد از حمل و نقل دریایی حوزه دریای خزر را این دو کشور در اختیار دارند و سه کشور باقیمانده یک درصد از این تجارت را سهیم هستند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه باید ظرفیت موجود در دریای خزر را حفظ و افزایش دهیم، اعلام کرد: این ظرفیت در حال حاضر رو به افزایش است؛ به نحوی که در سال 1398 حدود 35 درصد در آن سهم داشتیم اما در سال گذشته به ۳۹ درصد رسیده است. این ظرفیتی که صادر کنندگان برای صادرات کالا دارند سبب توجه ویژه به حمل و نقل دریایی می شود.

وی درباره نبود خطوط منظم دریایی گفت: صادر کننده به ویژه در بخش کالاهای فسادپذیر همچون مواد غذایی تعهداتی به خریدار خارجی دارد که در موعد مقرر محصول را به بازار کشور هدف برساند و بنابراین توقع دارد شرکت کشتیرانی در موعد مقرری که اعلام می کند کشتی را حرکت دهد و در زمان معین به کشتی برسد اما به دلیل نبود خطوط منظم، گاهی ممکن است کشتیرانی به تعهدات خود عمل نکند.

انتهای پیام

چالش‌های حمل‌ونقل در دریای خزر

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، احسان قمری درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت وگو در خصوص مشکلات حمل و نقل و بیمه فعالان تجارت خارجی با احسان قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت کشور به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وی در برنامه رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه در حوزه تجارت خارجی دارای حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی هستیم گفت: این چهار بخش را در قالب چهار پروژه زیرساختی در نظر گرفته ایم.

او با اشاره به اینکه اولویت نخست در رفع مشکلات حمل و نقل، در حوزه دریایی است اظهار کرد: در حوزه دریای خزر از نظر تجارت و حمل و نقل از پنج کشور ساحلی این دریا، روسیه مقام نخست را با حدود ۶۹ درصد حمل و نقل کالا و جمهوری اسلامی ایران نیز مقام دوم را با حدود ۳۰ درصد از تجارت در اختیار دارند. در حقیقت ۹۹ درصد از حمل و نقل دریایی حوزه دریای خزر را این دو کشور در اختیار دارند و سه کشور باقیمانده یک درصد از این تجارت را سهیم هستند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه باید ظرفیت موجود در دریای خزر را حفظ و افزایش دهیم، اعلام کرد: این ظرفیت در حال حاضر رو به افزایش است؛ به نحوی که در سال 1398 حدود 35 درصد در آن سهم داشتیم اما در سال گذشته به ۳۹ درصد رسیده است. این ظرفیتی که صادر کنندگان برای صادرات کالا دارند سبب توجه ویژه به حمل و نقل دریایی می شود.

وی درباره نبود خطوط منظم دریایی گفت: صادر کننده به ویژه در بخش کالاهای فسادپذیر همچون مواد غذایی تعهداتی به خریدار خارجی دارد که در موعد مقرر محصول را به بازار کشور هدف برساند و بنابراین توقع دارد شرکت کشتیرانی در موعد مقرری که اعلام می کند کشتی را حرکت دهد و در زمان معین به کشتی برسد اما به دلیل نبود خطوط منظم، گاهی ممکن است کشتیرانی به تعهدات خود عمل نکند.

انتهای پیام

برچسب ها: کشتی‌های کامیون بر
پست قبلی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: باید مراجعه حضوری مردم به واحدهای ثبتی را به حداقل برسانیم

پست بعدی

نماینده ایران در وین با اشاره به گزارش آژانس: با وجود تفاوت نظرهای فنی با آژانس، تعاملات با هدف حل و فصل نهایی موضوعات ادامه دارد

مربوطه پست ها

سهم یک درصدی مسیر هوایی در تجارت ایران
صنعت و تجارت

سهم یک درصدی مسیر هوایی در تجارت ایران

۱۱ تیر ۱۴۰۴
پیش‌بینی دولت و وزارت صمت برای بازگشت واحد‌های زیان‌دیده به چرخه تولید   
صنعت و تجارت

پیش‌بینی دولت و وزارت صمت برای بازگشت واحد‌های زیان‌دیده به چرخه تولید   

۱۰ تیر ۱۴۰۴
در مجمع عمومی عادی سالیانه انجام شد؛ تقسیم 45 درصدی سود فولاد هرمزگان
صنعت و تجارت

در مجمع عمومی عادی سالیانه انجام شد؛ تقسیم 45 درصدی سود فولاد هرمزگان

۱۰ تیر ۱۴۰۴
تأمین انرژی پایدار، تداوم تولید حداکثری و اولویت‌بندی پروژه‌ها سه راهبرد کلیدی فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۴
صنعت و تجارت

تأمین انرژی پایدار، تداوم تولید حداکثری و اولویت‌بندی پروژه‌ها سه راهبرد کلیدی فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۴

۱۰ تیر ۱۴۰۴
پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
صنعت و تجارت

پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

۱۰ تیر ۱۴۰۴
دستاوردهای چشمگیرتولیدی با تمرکز بر کیفیت در فولاد سنگان
صنعت و تجارت

دستاوردهای چشمگیرتولیدی با تمرکز بر کیفیت در فولاد سنگان

۱۰ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 18 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یارانه‌بگیران بخوانند؛ زمان دقیق واریز یارانه جدید تیرماه اعلام شد
  • قیمت ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴
  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • قیمت تتر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • حداقل بودجه برای رهن آپارتمان 2خوابه در تهران؛ از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.