دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

«چت جی‌پی‌تی» بدون کمک انسان مدرک مهندسی گرفت

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
«چت جی‌پی‌تی» بدون کمک انسان مدرک مهندسی گرفت
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، یک مطالعه جدید از دانشگاه ایلینویز نشان می‌دهد که چت جی‌پی‌تی می‌تواند یک دوره مهندسی کارشناسی ارشد را با نمره B معادل ۸۲.۲۴ از ۱۰۰ بگذراند. اگرچه نتوانسه به میانگین نمرات کلاس یعنی ۸۴.۹۹ از ۱۰۰ برسد اما به آن نزدیک است. هوش مصنوعی این کار را بدون راهنمایی‌های انسانی انجام داد و تنها سوالات به آن داده شده بود.

به نقل از اس‌اف، چت جی‌پی‌تی در آزمون‌های چندگزینه‌ای عالی عمل کرد و در پروژه‌های برنامه‌نویسی نمره B قابل قبولی گرفت، در حالی که محققان صرفا سوالات را بدون هیچ راهنمایی اضافی به آن ارائه می‌دادند.

دانش‌آموزان بی‌شماری از ابزارهای هوش مصنوعی برای تکمیل تکالیف خود استفاده می‌کنند و این تحقیق آنچه را که بسیاری از آموزگاران از آن می‌ترسند تایید می‌کند. مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) مانند چت جی‌پی‌تی می‌توانند با موفقیت اکثر برنامه‌های درسی دانشکده‌های سنتی را پشت سر بگذارند.

چگونه هوش مصنوعی با یک دوره کامل مهندسی مواجه شد؟

محققان سیستم هوش مصنوعی را طی ۱۱۵ تکالیف در یک دوره سیستم کنترل هوافضا در سطح ابتدایی ارزیابی کردند. این مطالعه به طور دقیق عملکرد چت جی‌پی‌تی را در انواع مختلفی از تکالیف آزمایش کرده است و از سؤالات چند گزینه‌ای گرفته تا کارهای پیچیده برنامه نویسی به آن داده شد.

محققان به این دلیل چت جی‌پی‌تی را انتخاب کردند که این سیستم در دسترس‌ترین و گسترده‌ترین سیستم هوش مصنوعی در بین دانشجویان است. رویکرد آزمایش آنها با کپی کردن و قرار دادن سؤالات بدون ارائه پیش زمینه یا راهنمایی اضافی در هوش مصنوعی بود. این مشابه رفتار واقعی دانش آموزان در انجام دوره‌های درسی در مواجه با هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی در تکالیف ساختاری مانند تکالیف چند گزینه‌ای نمره ۹۰.۳۸ از ۱۰۰ و در امتحانات نمره ۸۹.۷۲ از ۱۰۰ را دریافت کرد که نشان از عملکرد خوب آن دارد که اغلب از میانگین کلاس در این موارد بهتر بود. با این حال، هنگام کار با پروژه‌های باز به طور قابل توجهی به چالش خورد و در مقایسه با میانگین ۸۰.۹۹ از ۱۰۰ دانش آموزان نتیجه‌ی ۶۴.۳۴ از ۱۰۰ را دریافت کرد.

نویسنده مطالعه، در بیانیه‌ای می‌گوید: یک دانش آموز ممکن است ۲۰ دقیقه طول بکشد تا به یک سؤال پاسخ دهد. چت جی‌پی‌تی در کمتر از ۲۰ ثانیه آن را حل می‌کند، اما صحت آن گاهی اوقات سوال برانگیز است.

جایی که هوش مصنوعی کم می‌آورد

هوش مصنوعی در تشخیص الگوها برتری دارد اما هنوز هم در هنگام درک عمیق و قضاوت مهندسی عملی با چالش‌هایی مواجه است. در تکالیف برنامه‌نویسی، هوش‌مصنوعی نشان داد که می‌تواند کد فنی صحیح تولید کند  اما راه حل‌های آن اغلب ناکارآمد و به طور غیر ضروری پیچیده بودند.

هنگام نوشتن گزارش‌های پروژه، چت جی‌پی‌تی با استفاده از اصطلاحات پیشرفته و ارزشهای عددی دقیق بدون توجیه مناسب، پیچیدگی نامناسبی را نشان داد، الگویی که اغلب عدم درک اساسی آن از موضوع را پنهان می‌کرد.

برای اطمینان از آزمایش منصفانه، محققان چت جی‌پی‌تی را به سه روش مختلف ارزیابی کردند. اولین روش، استفاده از تصویر سؤالات بود که به سادگی بارگذاری شدند. دومین روش، سوالات ترجمه شد و در متنی ساده ارائه شد و در سومین روش، یادداشت‌هایی پیش از طرح سوال به عوان توضیح مطرح شد. همانطور که انتظار می‌رود، فراهم کردن اطلاعات بیشتر به عملکرد بهتر منجر شد اما حتی در روش اصلی ارائه تصویر از سوالات، نمره قبولی کسب شد.

آموزش در دوره هوش مصنوعی

محققان بر این باورند که به جای ممنوع کردن ابزارهای هوش مصنوعی باید دوره‌هایی برای تاکید بر پروژه‌هایی که نیاز به درک مفهومی و عمیق‌تر و قضاوت عملی دارند، طراحی شود. مواردی که انسان هنوز از ماشین‌ها در آنها بهتر است.

هوض مصنوعی مانند ماشین حساب در کلاس‌های ریاضی است. چت جی‌پی‌تی ابزاری است که باقی می‌ماند و دانشجویان از آن استفاده خواهند کرد. آنچه نتایج این مطالعه به من نشان می‌دهد این است که من باید به عنوان یک آموزگار خودم را با آن سازگار کنم.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، یک مطالعه جدید از دانشگاه ایلینویز نشان می‌دهد که چت جی‌پی‌تی می‌تواند یک دوره مهندسی کارشناسی ارشد را با نمره B معادل ۸۲.۲۴ از ۱۰۰ بگذراند. اگرچه نتوانسه به میانگین نمرات کلاس یعنی ۸۴.۹۹ از ۱۰۰ برسد اما به آن نزدیک است. هوش مصنوعی این کار را بدون راهنمایی‌های انسانی انجام داد و تنها سوالات به آن داده شده بود.

به نقل از اس‌اف، چت جی‌پی‌تی در آزمون‌های چندگزینه‌ای عالی عمل کرد و در پروژه‌های برنامه‌نویسی نمره B قابل قبولی گرفت، در حالی که محققان صرفا سوالات را بدون هیچ راهنمایی اضافی به آن ارائه می‌دادند.

دانش‌آموزان بی‌شماری از ابزارهای هوش مصنوعی برای تکمیل تکالیف خود استفاده می‌کنند و این تحقیق آنچه را که بسیاری از آموزگاران از آن می‌ترسند تایید می‌کند. مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) مانند چت جی‌پی‌تی می‌توانند با موفقیت اکثر برنامه‌های درسی دانشکده‌های سنتی را پشت سر بگذارند.

چگونه هوش مصنوعی با یک دوره کامل مهندسی مواجه شد؟

محققان سیستم هوش مصنوعی را طی ۱۱۵ تکالیف در یک دوره سیستم کنترل هوافضا در سطح ابتدایی ارزیابی کردند. این مطالعه به طور دقیق عملکرد چت جی‌پی‌تی را در انواع مختلفی از تکالیف آزمایش کرده است و از سؤالات چند گزینه‌ای گرفته تا کارهای پیچیده برنامه نویسی به آن داده شد.

محققان به این دلیل چت جی‌پی‌تی را انتخاب کردند که این سیستم در دسترس‌ترین و گسترده‌ترین سیستم هوش مصنوعی در بین دانشجویان است. رویکرد آزمایش آنها با کپی کردن و قرار دادن سؤالات بدون ارائه پیش زمینه یا راهنمایی اضافی در هوش مصنوعی بود. این مشابه رفتار واقعی دانش آموزان در انجام دوره‌های درسی در مواجه با هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی در تکالیف ساختاری مانند تکالیف چند گزینه‌ای نمره ۹۰.۳۸ از ۱۰۰ و در امتحانات نمره ۸۹.۷۲ از ۱۰۰ را دریافت کرد که نشان از عملکرد خوب آن دارد که اغلب از میانگین کلاس در این موارد بهتر بود. با این حال، هنگام کار با پروژه‌های باز به طور قابل توجهی به چالش خورد و در مقایسه با میانگین ۸۰.۹۹ از ۱۰۰ دانش آموزان نتیجه‌ی ۶۴.۳۴ از ۱۰۰ را دریافت کرد.

نویسنده مطالعه، در بیانیه‌ای می‌گوید: یک دانش آموز ممکن است ۲۰ دقیقه طول بکشد تا به یک سؤال پاسخ دهد. چت جی‌پی‌تی در کمتر از ۲۰ ثانیه آن را حل می‌کند، اما صحت آن گاهی اوقات سوال برانگیز است.

جایی که هوش مصنوعی کم می‌آورد

هوش مصنوعی در تشخیص الگوها برتری دارد اما هنوز هم در هنگام درک عمیق و قضاوت مهندسی عملی با چالش‌هایی مواجه است. در تکالیف برنامه‌نویسی، هوش‌مصنوعی نشان داد که می‌تواند کد فنی صحیح تولید کند  اما راه حل‌های آن اغلب ناکارآمد و به طور غیر ضروری پیچیده بودند.

هنگام نوشتن گزارش‌های پروژه، چت جی‌پی‌تی با استفاده از اصطلاحات پیشرفته و ارزشهای عددی دقیق بدون توجیه مناسب، پیچیدگی نامناسبی را نشان داد، الگویی که اغلب عدم درک اساسی آن از موضوع را پنهان می‌کرد.

برای اطمینان از آزمایش منصفانه، محققان چت جی‌پی‌تی را به سه روش مختلف ارزیابی کردند. اولین روش، استفاده از تصویر سؤالات بود که به سادگی بارگذاری شدند. دومین روش، سوالات ترجمه شد و در متنی ساده ارائه شد و در سومین روش، یادداشت‌هایی پیش از طرح سوال به عوان توضیح مطرح شد. همانطور که انتظار می‌رود، فراهم کردن اطلاعات بیشتر به عملکرد بهتر منجر شد اما حتی در روش اصلی ارائه تصویر از سوالات، نمره قبولی کسب شد.

آموزش در دوره هوش مصنوعی

محققان بر این باورند که به جای ممنوع کردن ابزارهای هوش مصنوعی باید دوره‌هایی برای تاکید بر پروژه‌هایی که نیاز به درک مفهومی و عمیق‌تر و قضاوت عملی دارند، طراحی شود. مواردی که انسان هنوز از ماشین‌ها در آنها بهتر است.

هوض مصنوعی مانند ماشین حساب در کلاس‌های ریاضی است. چت جی‌پی‌تی ابزاری است که باقی می‌ماند و دانشجویان از آن استفاده خواهند کرد. آنچه نتایج این مطالعه به من نشان می‌دهد این است که من باید به عنوان یک آموزگار خودم را با آن سازگار کنم.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد

سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود

مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI

به گزارش ایسنا، یک مطالعه جدید از دانشگاه ایلینویز نشان می‌دهد که چت جی‌پی‌تی می‌تواند یک دوره مهندسی کارشناسی ارشد را با نمره B معادل ۸۲.۲۴ از ۱۰۰ بگذراند. اگرچه نتوانسه به میانگین نمرات کلاس یعنی ۸۴.۹۹ از ۱۰۰ برسد اما به آن نزدیک است. هوش مصنوعی این کار را بدون راهنمایی‌های انسانی انجام داد و تنها سوالات به آن داده شده بود.

به نقل از اس‌اف، چت جی‌پی‌تی در آزمون‌های چندگزینه‌ای عالی عمل کرد و در پروژه‌های برنامه‌نویسی نمره B قابل قبولی گرفت، در حالی که محققان صرفا سوالات را بدون هیچ راهنمایی اضافی به آن ارائه می‌دادند.

دانش‌آموزان بی‌شماری از ابزارهای هوش مصنوعی برای تکمیل تکالیف خود استفاده می‌کنند و این تحقیق آنچه را که بسیاری از آموزگاران از آن می‌ترسند تایید می‌کند. مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) مانند چت جی‌پی‌تی می‌توانند با موفقیت اکثر برنامه‌های درسی دانشکده‌های سنتی را پشت سر بگذارند.

چگونه هوش مصنوعی با یک دوره کامل مهندسی مواجه شد؟

محققان سیستم هوش مصنوعی را طی ۱۱۵ تکالیف در یک دوره سیستم کنترل هوافضا در سطح ابتدایی ارزیابی کردند. این مطالعه به طور دقیق عملکرد چت جی‌پی‌تی را در انواع مختلفی از تکالیف آزمایش کرده است و از سؤالات چند گزینه‌ای گرفته تا کارهای پیچیده برنامه نویسی به آن داده شد.

محققان به این دلیل چت جی‌پی‌تی را انتخاب کردند که این سیستم در دسترس‌ترین و گسترده‌ترین سیستم هوش مصنوعی در بین دانشجویان است. رویکرد آزمایش آنها با کپی کردن و قرار دادن سؤالات بدون ارائه پیش زمینه یا راهنمایی اضافی در هوش مصنوعی بود. این مشابه رفتار واقعی دانش آموزان در انجام دوره‌های درسی در مواجه با هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی در تکالیف ساختاری مانند تکالیف چند گزینه‌ای نمره ۹۰.۳۸ از ۱۰۰ و در امتحانات نمره ۸۹.۷۲ از ۱۰۰ را دریافت کرد که نشان از عملکرد خوب آن دارد که اغلب از میانگین کلاس در این موارد بهتر بود. با این حال، هنگام کار با پروژه‌های باز به طور قابل توجهی به چالش خورد و در مقایسه با میانگین ۸۰.۹۹ از ۱۰۰ دانش آموزان نتیجه‌ی ۶۴.۳۴ از ۱۰۰ را دریافت کرد.

نویسنده مطالعه، در بیانیه‌ای می‌گوید: یک دانش آموز ممکن است ۲۰ دقیقه طول بکشد تا به یک سؤال پاسخ دهد. چت جی‌پی‌تی در کمتر از ۲۰ ثانیه آن را حل می‌کند، اما صحت آن گاهی اوقات سوال برانگیز است.

جایی که هوش مصنوعی کم می‌آورد

هوش مصنوعی در تشخیص الگوها برتری دارد اما هنوز هم در هنگام درک عمیق و قضاوت مهندسی عملی با چالش‌هایی مواجه است. در تکالیف برنامه‌نویسی، هوش‌مصنوعی نشان داد که می‌تواند کد فنی صحیح تولید کند  اما راه حل‌های آن اغلب ناکارآمد و به طور غیر ضروری پیچیده بودند.

هنگام نوشتن گزارش‌های پروژه، چت جی‌پی‌تی با استفاده از اصطلاحات پیشرفته و ارزشهای عددی دقیق بدون توجیه مناسب، پیچیدگی نامناسبی را نشان داد، الگویی که اغلب عدم درک اساسی آن از موضوع را پنهان می‌کرد.

برای اطمینان از آزمایش منصفانه، محققان چت جی‌پی‌تی را به سه روش مختلف ارزیابی کردند. اولین روش، استفاده از تصویر سؤالات بود که به سادگی بارگذاری شدند. دومین روش، سوالات ترجمه شد و در متنی ساده ارائه شد و در سومین روش، یادداشت‌هایی پیش از طرح سوال به عوان توضیح مطرح شد. همانطور که انتظار می‌رود، فراهم کردن اطلاعات بیشتر به عملکرد بهتر منجر شد اما حتی در روش اصلی ارائه تصویر از سوالات، نمره قبولی کسب شد.

آموزش در دوره هوش مصنوعی

محققان بر این باورند که به جای ممنوع کردن ابزارهای هوش مصنوعی باید دوره‌هایی برای تاکید بر پروژه‌هایی که نیاز به درک مفهومی و عمیق‌تر و قضاوت عملی دارند، طراحی شود. مواردی که انسان هنوز از ماشین‌ها در آنها بهتر است.

هوض مصنوعی مانند ماشین حساب در کلاس‌های ریاضی است. چت جی‌پی‌تی ابزاری است که باقی می‌ماند و دانشجویان از آن استفاده خواهند کرد. آنچه نتایج این مطالعه به من نشان می‌دهد این است که من باید به عنوان یک آموزگار خودم را با آن سازگار کنم.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، یک مطالعه جدید از دانشگاه ایلینویز نشان می‌دهد که چت جی‌پی‌تی می‌تواند یک دوره مهندسی کارشناسی ارشد را با نمره B معادل ۸۲.۲۴ از ۱۰۰ بگذراند. اگرچه نتوانسه به میانگین نمرات کلاس یعنی ۸۴.۹۹ از ۱۰۰ برسد اما به آن نزدیک است. هوش مصنوعی این کار را بدون راهنمایی‌های انسانی انجام داد و تنها سوالات به آن داده شده بود.

به نقل از اس‌اف، چت جی‌پی‌تی در آزمون‌های چندگزینه‌ای عالی عمل کرد و در پروژه‌های برنامه‌نویسی نمره B قابل قبولی گرفت، در حالی که محققان صرفا سوالات را بدون هیچ راهنمایی اضافی به آن ارائه می‌دادند.

دانش‌آموزان بی‌شماری از ابزارهای هوش مصنوعی برای تکمیل تکالیف خود استفاده می‌کنند و این تحقیق آنچه را که بسیاری از آموزگاران از آن می‌ترسند تایید می‌کند. مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) مانند چت جی‌پی‌تی می‌توانند با موفقیت اکثر برنامه‌های درسی دانشکده‌های سنتی را پشت سر بگذارند.

چگونه هوش مصنوعی با یک دوره کامل مهندسی مواجه شد؟

محققان سیستم هوش مصنوعی را طی ۱۱۵ تکالیف در یک دوره سیستم کنترل هوافضا در سطح ابتدایی ارزیابی کردند. این مطالعه به طور دقیق عملکرد چت جی‌پی‌تی را در انواع مختلفی از تکالیف آزمایش کرده است و از سؤالات چند گزینه‌ای گرفته تا کارهای پیچیده برنامه نویسی به آن داده شد.

محققان به این دلیل چت جی‌پی‌تی را انتخاب کردند که این سیستم در دسترس‌ترین و گسترده‌ترین سیستم هوش مصنوعی در بین دانشجویان است. رویکرد آزمایش آنها با کپی کردن و قرار دادن سؤالات بدون ارائه پیش زمینه یا راهنمایی اضافی در هوش مصنوعی بود. این مشابه رفتار واقعی دانش آموزان در انجام دوره‌های درسی در مواجه با هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی در تکالیف ساختاری مانند تکالیف چند گزینه‌ای نمره ۹۰.۳۸ از ۱۰۰ و در امتحانات نمره ۸۹.۷۲ از ۱۰۰ را دریافت کرد که نشان از عملکرد خوب آن دارد که اغلب از میانگین کلاس در این موارد بهتر بود. با این حال، هنگام کار با پروژه‌های باز به طور قابل توجهی به چالش خورد و در مقایسه با میانگین ۸۰.۹۹ از ۱۰۰ دانش آموزان نتیجه‌ی ۶۴.۳۴ از ۱۰۰ را دریافت کرد.

نویسنده مطالعه، در بیانیه‌ای می‌گوید: یک دانش آموز ممکن است ۲۰ دقیقه طول بکشد تا به یک سؤال پاسخ دهد. چت جی‌پی‌تی در کمتر از ۲۰ ثانیه آن را حل می‌کند، اما صحت آن گاهی اوقات سوال برانگیز است.

جایی که هوش مصنوعی کم می‌آورد

هوش مصنوعی در تشخیص الگوها برتری دارد اما هنوز هم در هنگام درک عمیق و قضاوت مهندسی عملی با چالش‌هایی مواجه است. در تکالیف برنامه‌نویسی، هوش‌مصنوعی نشان داد که می‌تواند کد فنی صحیح تولید کند  اما راه حل‌های آن اغلب ناکارآمد و به طور غیر ضروری پیچیده بودند.

هنگام نوشتن گزارش‌های پروژه، چت جی‌پی‌تی با استفاده از اصطلاحات پیشرفته و ارزشهای عددی دقیق بدون توجیه مناسب، پیچیدگی نامناسبی را نشان داد، الگویی که اغلب عدم درک اساسی آن از موضوع را پنهان می‌کرد.

برای اطمینان از آزمایش منصفانه، محققان چت جی‌پی‌تی را به سه روش مختلف ارزیابی کردند. اولین روش، استفاده از تصویر سؤالات بود که به سادگی بارگذاری شدند. دومین روش، سوالات ترجمه شد و در متنی ساده ارائه شد و در سومین روش، یادداشت‌هایی پیش از طرح سوال به عوان توضیح مطرح شد. همانطور که انتظار می‌رود، فراهم کردن اطلاعات بیشتر به عملکرد بهتر منجر شد اما حتی در روش اصلی ارائه تصویر از سوالات، نمره قبولی کسب شد.

آموزش در دوره هوش مصنوعی

محققان بر این باورند که به جای ممنوع کردن ابزارهای هوش مصنوعی باید دوره‌هایی برای تاکید بر پروژه‌هایی که نیاز به درک مفهومی و عمیق‌تر و قضاوت عملی دارند، طراحی شود. مواردی که انسان هنوز از ماشین‌ها در آنها بهتر است.

هوض مصنوعی مانند ماشین حساب در کلاس‌های ریاضی است. چت جی‌پی‌تی ابزاری است که باقی می‌ماند و دانشجویان از آن استفاده خواهند کرد. آنچه نتایج این مطالعه به من نشان می‌دهد این است که من باید به عنوان یک آموزگار خودم را با آن سازگار کنم.

انتهای پیام

پست قبلی

انبارهای غیرمجاز، آتش‌زنه‌های خاموش تهران؛ هشدار به شهرداری درباره تخلفات پنهان

پست بعدی

طرح عجیب سناتور آمریکایی: ردیابی موقعیت تراشه‌های هوش مصنوعی برای مقابله با چین

مربوطه پست ها

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد
هوش مصنوعی

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود
هوش مصنوعی

سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود

۱۰ تیر ۱۴۰۴
مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI
هوش مصنوعی

مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI

۱۰ تیر ۱۴۰۴
اولین مسابقه فوتبال ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی در چین برگزار شد [تماشا کنید]
هوش مصنوعی

اولین مسابقه فوتبال ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی در چین برگزار شد [تماشا کنید]

۱۰ تیر ۱۴۰۴
مدیرعامل آمازون می‌گوید هوش مصنوعی نیاز به کارمندان را کاهش خواهد داد
هوش مصنوعی

مدیرعامل آمازون می‌گوید هوش مصنوعی نیاز به کارمندان را کاهش خواهد داد

۱۰ تیر ۱۴۰۴
عرضه مدل هوش مصنوعی DeepSeek R2 به دلیل نارضایتی مدیرعامل شرکت به تعویق افتاد
هوش مصنوعی

عرضه مدل هوش مصنوعی DeepSeek R2 به دلیل نارضایتی مدیرعامل شرکت به تعویق افتاد

۰۹ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 11 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.