دانش جوین
شنبه, تیر ۲۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

چرا ساخت Demon’s Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

گیمفا توسط گیمفا
۳۰ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
چرا ساخت Demon’s Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

طرفداران FromSoftware منتظر پروژه بعدی این استودیو، یعنی Elden Ring: Nightreign هستند، اما در عین حال ساخت دنباله Demon’s Souls نیز ایده جالب و جذابی به نظر می‌رسد.

تبلیغات

روایت غنی و جهان‌سازی درگیرکننده تنها به The Lands Between بازی Elden Ring و جهان سری Dark Souls محدود نمی‌شود، بلکه Demon’s Souls نیز شامل یک Lore غنی، جذاب و پر از پیچیدگی‌ است. دیدار مجدد دنیای Boletaria در دنباله Demon’s Solus می‌تواند خلاقانه‌ترین مسیر پیشرفت برای توسعه‌دهندگان باشد.

با توجه به اینکه Demon’s Souls اساساً یک بازی بازیابی شده و مبتنی بر پروژه‌ای شکست خورده در FromSoftware بود و هیدتاکا میازاکی با چشم‌انداز خاص خود آن را طراحی کرد، منطقی است که موفقیت غیرمنتظره آن باعث شده باشد تا مفهوم Souls را به طور کامل با جانشین معنوی خود، یعنی Dark Souls، به وجود بیاورد. حالا که زیر-ژانر سولزلایک به یک اصطلاح فراگیر در صنعت بازی تبدیل شده است و عناوین زیادی در این سبک منتشر شده‌اند، دادن فرصتی دوباره به Demon’s Souls که آغازگر این سبک بوده، چشم‌انداز جذاب‌تری نسبت به ساخت Dark Souls 4 به نظر می‌رسد.

چرا ساخت Demon's Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

شکی نیست که طرفداران از دیدن یک بازی جدید Dark Souls که به افسانه مرموز و در حال گسترش خود ادامه می‌دهد خوشحال می‌شوند، اما این عمق موجود نیز شبکه‌ای از پیچیدگی و محدودیت‌ها را ایجاد می‌کند. اکنون هزاران سال روایت پس‌زمینه‌ای پیرامون ایده‌هایی مانند میراث Gwyn و فرزندانش وجود دارد که Dark Souls 4 ممکن است در نهایت به تکرار گذشته روی بیاورد.

سری Dark Souls علی‌رغم محبوبیت بالای خود، در نسخه سوم به کار خود خاتمه داد. هیدتاکا میازاکی طی مصاحبه‌ای با GameSpot در سال ۲۰۱۵، پیرامون ذهنیت خود در مورد ادامه انتشار عناوین سولزبورن گفت:

فکر نمی‌کنم ساختن ادامه بازی‌های Dark Souls و Bloodborne به‌طور نامحدود تصمیم درستی باشد. من Dark Souls 3 را به‌عنوان پایانی بزرگ برای این سری در نظر می‌گیرم. این موضوع تنها به من مربوط نیست، بلکه به فرام سافتور مربوط می‌شود. ما با هم می‌خواهیم در آینده چیزهای جدیدی بسازیم. Dark Souls 3 آخرین بازی این سری را رقم خواهد زد که پروسه ساخت آن قبل از اینکه مدیر فرام سافتور شوم، آغاز شده بود. من معتقدم که فرام سافتور باید چیزهای جدید خلق کند.

فرام سافتور پس از Dark Souls 3، بازی‌های Sekiro ،Elden Ring و Armored Core 6 را عرضه کرد. با این وجود، در حالی که Demon’s Souls بیش از یک دهه پیش بخش عمده‌ای از DNA زیرسبک سولز را تثبیت کرد، در ادامه این پروژه، فضایی به منظور ارائه ایده‌های تازه برای نسل جدید وجود دارد.

وجود فرصت‌های نوآورانه در دنباله Demon’s Souls

چرا ساخت Demon's Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

جدا از پیشرفت‌های گرافیکی در ریمیک Demon’s Souls برای PS5، این تصور در میان طرفداران سولزبورن وجود دارد که نسخه اصلی Demon’s Souls زیبایی‌شناسی و کارگردانی هنری منحصر به فردی دارد که در طول سال‌ها حفظ شده است. فرام سافتور از سال ۲۰۰۹ به‌ طور قابل توجه‌ای تغییر کرده، اما این موضوع نیز پایه‌ای قوی برای آزمایش معنادار گیم‌پلی اصلی دنباله Demon’s Souls و طراحی جهان است.

ساخت دنباله Bloodborne در طی سال‌های اخیر یکی از بیشترین تقاضاها از سوی طرفداران بوده است. دنباله Demon’s Souls ممکن است بهتر باشد این خواسته را در محدوده‌های بزرگ‌تر صنعت برآورده کند. هر دو دنیا، جهانی تاریک‌ و فلسفه طراحی عجیبی دارند که می‌تواند به سازندگان اجازه دهد تا بیشتر خلاقیت خود را به کار بگیرند.

HTremblerSpider-ManOld blacksmithObi wanساب زیرو ❄️RoyalknightGOD OF WAR 3kravinoffmrAliLadonMax22

طرفداران FromSoftware منتظر پروژه بعدی این استودیو، یعنی Elden Ring: Nightreign هستند، اما در عین حال ساخت دنباله Demon’s Souls نیز ایده جالب و جذابی به نظر می‌رسد.

تبلیغات

روایت غنی و جهان‌سازی درگیرکننده تنها به The Lands Between بازی Elden Ring و جهان سری Dark Souls محدود نمی‌شود، بلکه Demon’s Souls نیز شامل یک Lore غنی، جذاب و پر از پیچیدگی‌ است. دیدار مجدد دنیای Boletaria در دنباله Demon’s Solus می‌تواند خلاقانه‌ترین مسیر پیشرفت برای توسعه‌دهندگان باشد.

با توجه به اینکه Demon’s Souls اساساً یک بازی بازیابی شده و مبتنی بر پروژه‌ای شکست خورده در FromSoftware بود و هیدتاکا میازاکی با چشم‌انداز خاص خود آن را طراحی کرد، منطقی است که موفقیت غیرمنتظره آن باعث شده باشد تا مفهوم Souls را به طور کامل با جانشین معنوی خود، یعنی Dark Souls، به وجود بیاورد. حالا که زیر-ژانر سولزلایک به یک اصطلاح فراگیر در صنعت بازی تبدیل شده است و عناوین زیادی در این سبک منتشر شده‌اند، دادن فرصتی دوباره به Demon’s Souls که آغازگر این سبک بوده، چشم‌انداز جذاب‌تری نسبت به ساخت Dark Souls 4 به نظر می‌رسد.

چرا ساخت Demon's Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

شکی نیست که طرفداران از دیدن یک بازی جدید Dark Souls که به افسانه مرموز و در حال گسترش خود ادامه می‌دهد خوشحال می‌شوند، اما این عمق موجود نیز شبکه‌ای از پیچیدگی و محدودیت‌ها را ایجاد می‌کند. اکنون هزاران سال روایت پس‌زمینه‌ای پیرامون ایده‌هایی مانند میراث Gwyn و فرزندانش وجود دارد که Dark Souls 4 ممکن است در نهایت به تکرار گذشته روی بیاورد.

سری Dark Souls علی‌رغم محبوبیت بالای خود، در نسخه سوم به کار خود خاتمه داد. هیدتاکا میازاکی طی مصاحبه‌ای با GameSpot در سال ۲۰۱۵، پیرامون ذهنیت خود در مورد ادامه انتشار عناوین سولزبورن گفت:

فکر نمی‌کنم ساختن ادامه بازی‌های Dark Souls و Bloodborne به‌طور نامحدود تصمیم درستی باشد. من Dark Souls 3 را به‌عنوان پایانی بزرگ برای این سری در نظر می‌گیرم. این موضوع تنها به من مربوط نیست، بلکه به فرام سافتور مربوط می‌شود. ما با هم می‌خواهیم در آینده چیزهای جدیدی بسازیم. Dark Souls 3 آخرین بازی این سری را رقم خواهد زد که پروسه ساخت آن قبل از اینکه مدیر فرام سافتور شوم، آغاز شده بود. من معتقدم که فرام سافتور باید چیزهای جدید خلق کند.

فرام سافتور پس از Dark Souls 3، بازی‌های Sekiro ،Elden Ring و Armored Core 6 را عرضه کرد. با این وجود، در حالی که Demon’s Souls بیش از یک دهه پیش بخش عمده‌ای از DNA زیرسبک سولز را تثبیت کرد، در ادامه این پروژه، فضایی به منظور ارائه ایده‌های تازه برای نسل جدید وجود دارد.

وجود فرصت‌های نوآورانه در دنباله Demon’s Souls

چرا ساخت Demon's Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

جدا از پیشرفت‌های گرافیکی در ریمیک Demon’s Souls برای PS5، این تصور در میان طرفداران سولزبورن وجود دارد که نسخه اصلی Demon’s Souls زیبایی‌شناسی و کارگردانی هنری منحصر به فردی دارد که در طول سال‌ها حفظ شده است. فرام سافتور از سال ۲۰۰۹ به‌ طور قابل توجه‌ای تغییر کرده، اما این موضوع نیز پایه‌ای قوی برای آزمایش معنادار گیم‌پلی اصلی دنباله Demon’s Souls و طراحی جهان است.

ساخت دنباله Bloodborne در طی سال‌های اخیر یکی از بیشترین تقاضاها از سوی طرفداران بوده است. دنباله Demon’s Souls ممکن است بهتر باشد این خواسته را در محدوده‌های بزرگ‌تر صنعت برآورده کند. هر دو دنیا، جهانی تاریک‌ و فلسفه طراحی عجیبی دارند که می‌تواند به سازندگان اجازه دهد تا بیشتر خلاقیت خود را به کار بگیرند.

HTremblerSpider-ManOld blacksmithObi wanساب زیرو ❄️RoyalknightGOD OF WAR 3kravinoffmrAliLadonMax22

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

طرفداران FromSoftware منتظر پروژه بعدی این استودیو، یعنی Elden Ring: Nightreign هستند، اما در عین حال ساخت دنباله Demon’s Souls نیز ایده جالب و جذابی به نظر می‌رسد.

تبلیغات

روایت غنی و جهان‌سازی درگیرکننده تنها به The Lands Between بازی Elden Ring و جهان سری Dark Souls محدود نمی‌شود، بلکه Demon’s Souls نیز شامل یک Lore غنی، جذاب و پر از پیچیدگی‌ است. دیدار مجدد دنیای Boletaria در دنباله Demon’s Solus می‌تواند خلاقانه‌ترین مسیر پیشرفت برای توسعه‌دهندگان باشد.

با توجه به اینکه Demon’s Souls اساساً یک بازی بازیابی شده و مبتنی بر پروژه‌ای شکست خورده در FromSoftware بود و هیدتاکا میازاکی با چشم‌انداز خاص خود آن را طراحی کرد، منطقی است که موفقیت غیرمنتظره آن باعث شده باشد تا مفهوم Souls را به طور کامل با جانشین معنوی خود، یعنی Dark Souls، به وجود بیاورد. حالا که زیر-ژانر سولزلایک به یک اصطلاح فراگیر در صنعت بازی تبدیل شده است و عناوین زیادی در این سبک منتشر شده‌اند، دادن فرصتی دوباره به Demon’s Souls که آغازگر این سبک بوده، چشم‌انداز جذاب‌تری نسبت به ساخت Dark Souls 4 به نظر می‌رسد.

چرا ساخت Demon's Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

شکی نیست که طرفداران از دیدن یک بازی جدید Dark Souls که به افسانه مرموز و در حال گسترش خود ادامه می‌دهد خوشحال می‌شوند، اما این عمق موجود نیز شبکه‌ای از پیچیدگی و محدودیت‌ها را ایجاد می‌کند. اکنون هزاران سال روایت پس‌زمینه‌ای پیرامون ایده‌هایی مانند میراث Gwyn و فرزندانش وجود دارد که Dark Souls 4 ممکن است در نهایت به تکرار گذشته روی بیاورد.

سری Dark Souls علی‌رغم محبوبیت بالای خود، در نسخه سوم به کار خود خاتمه داد. هیدتاکا میازاکی طی مصاحبه‌ای با GameSpot در سال ۲۰۱۵، پیرامون ذهنیت خود در مورد ادامه انتشار عناوین سولزبورن گفت:

فکر نمی‌کنم ساختن ادامه بازی‌های Dark Souls و Bloodborne به‌طور نامحدود تصمیم درستی باشد. من Dark Souls 3 را به‌عنوان پایانی بزرگ برای این سری در نظر می‌گیرم. این موضوع تنها به من مربوط نیست، بلکه به فرام سافتور مربوط می‌شود. ما با هم می‌خواهیم در آینده چیزهای جدیدی بسازیم. Dark Souls 3 آخرین بازی این سری را رقم خواهد زد که پروسه ساخت آن قبل از اینکه مدیر فرام سافتور شوم، آغاز شده بود. من معتقدم که فرام سافتور باید چیزهای جدید خلق کند.

فرام سافتور پس از Dark Souls 3، بازی‌های Sekiro ،Elden Ring و Armored Core 6 را عرضه کرد. با این وجود، در حالی که Demon’s Souls بیش از یک دهه پیش بخش عمده‌ای از DNA زیرسبک سولز را تثبیت کرد، در ادامه این پروژه، فضایی به منظور ارائه ایده‌های تازه برای نسل جدید وجود دارد.

وجود فرصت‌های نوآورانه در دنباله Demon’s Souls

چرا ساخت Demon's Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

جدا از پیشرفت‌های گرافیکی در ریمیک Demon’s Souls برای PS5، این تصور در میان طرفداران سولزبورن وجود دارد که نسخه اصلی Demon’s Souls زیبایی‌شناسی و کارگردانی هنری منحصر به فردی دارد که در طول سال‌ها حفظ شده است. فرام سافتور از سال ۲۰۰۹ به‌ طور قابل توجه‌ای تغییر کرده، اما این موضوع نیز پایه‌ای قوی برای آزمایش معنادار گیم‌پلی اصلی دنباله Demon’s Souls و طراحی جهان است.

ساخت دنباله Bloodborne در طی سال‌های اخیر یکی از بیشترین تقاضاها از سوی طرفداران بوده است. دنباله Demon’s Souls ممکن است بهتر باشد این خواسته را در محدوده‌های بزرگ‌تر صنعت برآورده کند. هر دو دنیا، جهانی تاریک‌ و فلسفه طراحی عجیبی دارند که می‌تواند به سازندگان اجازه دهد تا بیشتر خلاقیت خود را به کار بگیرند.

HTremblerSpider-ManOld blacksmithObi wanساب زیرو ❄️RoyalknightGOD OF WAR 3kravinoffmrAliLadonMax22

طرفداران FromSoftware منتظر پروژه بعدی این استودیو، یعنی Elden Ring: Nightreign هستند، اما در عین حال ساخت دنباله Demon’s Souls نیز ایده جالب و جذابی به نظر می‌رسد.

تبلیغات

روایت غنی و جهان‌سازی درگیرکننده تنها به The Lands Between بازی Elden Ring و جهان سری Dark Souls محدود نمی‌شود، بلکه Demon’s Souls نیز شامل یک Lore غنی، جذاب و پر از پیچیدگی‌ است. دیدار مجدد دنیای Boletaria در دنباله Demon’s Solus می‌تواند خلاقانه‌ترین مسیر پیشرفت برای توسعه‌دهندگان باشد.

با توجه به اینکه Demon’s Souls اساساً یک بازی بازیابی شده و مبتنی بر پروژه‌ای شکست خورده در FromSoftware بود و هیدتاکا میازاکی با چشم‌انداز خاص خود آن را طراحی کرد، منطقی است که موفقیت غیرمنتظره آن باعث شده باشد تا مفهوم Souls را به طور کامل با جانشین معنوی خود، یعنی Dark Souls، به وجود بیاورد. حالا که زیر-ژانر سولزلایک به یک اصطلاح فراگیر در صنعت بازی تبدیل شده است و عناوین زیادی در این سبک منتشر شده‌اند، دادن فرصتی دوباره به Demon’s Souls که آغازگر این سبک بوده، چشم‌انداز جذاب‌تری نسبت به ساخت Dark Souls 4 به نظر می‌رسد.

چرا ساخت Demon's Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

شکی نیست که طرفداران از دیدن یک بازی جدید Dark Souls که به افسانه مرموز و در حال گسترش خود ادامه می‌دهد خوشحال می‌شوند، اما این عمق موجود نیز شبکه‌ای از پیچیدگی و محدودیت‌ها را ایجاد می‌کند. اکنون هزاران سال روایت پس‌زمینه‌ای پیرامون ایده‌هایی مانند میراث Gwyn و فرزندانش وجود دارد که Dark Souls 4 ممکن است در نهایت به تکرار گذشته روی بیاورد.

سری Dark Souls علی‌رغم محبوبیت بالای خود، در نسخه سوم به کار خود خاتمه داد. هیدتاکا میازاکی طی مصاحبه‌ای با GameSpot در سال ۲۰۱۵، پیرامون ذهنیت خود در مورد ادامه انتشار عناوین سولزبورن گفت:

فکر نمی‌کنم ساختن ادامه بازی‌های Dark Souls و Bloodborne به‌طور نامحدود تصمیم درستی باشد. من Dark Souls 3 را به‌عنوان پایانی بزرگ برای این سری در نظر می‌گیرم. این موضوع تنها به من مربوط نیست، بلکه به فرام سافتور مربوط می‌شود. ما با هم می‌خواهیم در آینده چیزهای جدیدی بسازیم. Dark Souls 3 آخرین بازی این سری را رقم خواهد زد که پروسه ساخت آن قبل از اینکه مدیر فرام سافتور شوم، آغاز شده بود. من معتقدم که فرام سافتور باید چیزهای جدید خلق کند.

فرام سافتور پس از Dark Souls 3، بازی‌های Sekiro ،Elden Ring و Armored Core 6 را عرضه کرد. با این وجود، در حالی که Demon’s Souls بیش از یک دهه پیش بخش عمده‌ای از DNA زیرسبک سولز را تثبیت کرد، در ادامه این پروژه، فضایی به منظور ارائه ایده‌های تازه برای نسل جدید وجود دارد.

وجود فرصت‌های نوآورانه در دنباله Demon’s Souls

چرا ساخت Demon's Souls 2 می‌تواند جذاب‌تر از Dark Souls 4 باشد؟

جدا از پیشرفت‌های گرافیکی در ریمیک Demon’s Souls برای PS5، این تصور در میان طرفداران سولزبورن وجود دارد که نسخه اصلی Demon’s Souls زیبایی‌شناسی و کارگردانی هنری منحصر به فردی دارد که در طول سال‌ها حفظ شده است. فرام سافتور از سال ۲۰۰۹ به‌ طور قابل توجه‌ای تغییر کرده، اما این موضوع نیز پایه‌ای قوی برای آزمایش معنادار گیم‌پلی اصلی دنباله Demon’s Souls و طراحی جهان است.

ساخت دنباله Bloodborne در طی سال‌های اخیر یکی از بیشترین تقاضاها از سوی طرفداران بوده است. دنباله Demon’s Souls ممکن است بهتر باشد این خواسته را در محدوده‌های بزرگ‌تر صنعت برآورده کند. هر دو دنیا، جهانی تاریک‌ و فلسفه طراحی عجیبی دارند که می‌تواند به سازندگان اجازه دهد تا بیشتر خلاقیت خود را به کار بگیرند.

HTremblerSpider-ManOld blacksmithObi wanساب زیرو ❄️RoyalknightGOD OF WAR 3kravinoffmrAliLadonMax22
پست قبلی

Code Violet بازی جدید سازندگان Quantum Error معرفی شد

پست بعدی

واردات لوازم خانگی خارجی به ایران آزاد شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شغل های پردرآمد در ایران
  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.