چهارشنبه, شهریور ۱۲, ۱۴۰۴
دانش جوین
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • ورود
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد

گیمفا توسط گیمفا
۱۹ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
1
A A
چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در سال ۱۹۸۷، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بازی Metal Gear را ساخت و با آن شخصیت Solid Snake را به جهان معرفی کرد. این شخصیت، بعدها تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها در دنیای بازی‌ها شد. اما در اولین حضورش، شخصیتی خاموش و استوار بود که حتی یک کلمه هم حرف نمی‌زد.

تبلیغات

کوجیما در مصاحبه‌‌ای دلیل سکوت Solid Snake را توضیح داده و تجربیات اولیه خود را با صداپیشگان و محدودیت‌های فناوری آن زمان را بازگو کرده است.

در آن زمان بازی‌ها محدودیت داشتند

چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد - گیمفا

کوجیما در مصاحبه‌ای اخیرش با مجله An An، به‌طور مفصل توضیح داد چرا Solid Snake در نخستین بازی Metal Gear که اواخر دهه ۸۰ منتشر شد، یک قهرمان خاموش بود:

در سال ۱۹۸۶، زمانی که وارد صنعت بازی شدم، شخصیت‌ها هیچ صدایی نداشتند. حتی فونت کانجی هم وجود نداشت و کاراکترها یکی‌ یکی روی صفحه و با دیالوگ‌های خود، نمایش داده می‌شدند. Solid Snake، قهرمان اولین بازی من یعنی Metal Gear (1987)، به همین دلیل به عنوان یک مرد خشن و خاموش متولد شد.

با این حال، مدت زیادی طول نکشید که همه چیز تغییر کند. این توسعه‌دهنده افسانه‌ای، توضیح داد که تنها یک سال پس از انتشار Metal Gear، جهشی فناورانه رخ داد و شرکت NEC کنسولی با درایو دیسک CD-ROM² عرضه کرد. این تحول، رویای کوجیما را به واقعیت نزدیک‌تر کرد:

چون رسانه‌ بازی CD بود، استفاده از گفت‌وگوی صوتی ممکن شد؛ چیزی که تا آن زمان امکان‌پذیر نبود. من جزو اولین کسانی بودم که پا پیش گذاشتم و بازی را بازسازی کردم.

این اولین تجربه من در ضبط صدا بود. انتخاب بازیگران را خودم انجام دادم، اما چون کاملاً غریبه بودم، مدیریت امور را به یک آژانس سپردم. با اولین قطار سریع‌السیر از کوبه به استودیویی در توکیو رفتم. صداپیشگان مشهور و بااستعداد از قبل پشت میکروفن منتظر بودند.

هیچ زمانی برای سلام و احوال‌پرسی یا حتی جلسه هماهنگی وجود نداشت. برنامه‌ریزی بسیار فشرده‌ای داشتیم و تقریباً تمام صداها در کمتر از یک نیم روز ضبط شد. هیچ فرصتی برای ایجاد رابطه یا شناخت بیشتر وجود نداشت. حسرت و پشیمانی از این تجربه‌ی اول، تأثیر زیادی بر نحوه‌ی ضبط صداهای من در پروژه‌های بعدی گذاشت.

از آن نقطه به بعد، تاریخ رقم خورد. کوجیما در ادامه توضیح داد که تیم‌های مختلف او همواره سعی کردند در زمینه ضبط صدا نوآوری داشته باشند. امروزه بازی‌های کوجیما به دلیل حضور ستاره‌های هالیوودی و بازی‌نامه‌های خاص، یک تجربه سینماتیک ارائه می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که او در رسیدن به هدف کاملا موفق بوده است.

hander16𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Iliya Ganbari

شاید برای شما جالب باشد

کدام مود کالاف دیوتی موبایل بهتر است؟

یه پلیر حرفه‌ای کالاف بودن فقط یه قدم باهات فاصله داره!

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

در سال ۱۹۸۷، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بازی Metal Gear را ساخت و با آن شخصیت Solid Snake را به جهان معرفی کرد. این شخصیت، بعدها تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها در دنیای بازی‌ها شد. اما در اولین حضورش، شخصیتی خاموش و استوار بود که حتی یک کلمه هم حرف نمی‌زد.

تبلیغات

کوجیما در مصاحبه‌‌ای دلیل سکوت Solid Snake را توضیح داده و تجربیات اولیه خود را با صداپیشگان و محدودیت‌های فناوری آن زمان را بازگو کرده است.

در آن زمان بازی‌ها محدودیت داشتند

چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد - گیمفا

کوجیما در مصاحبه‌ای اخیرش با مجله An An، به‌طور مفصل توضیح داد چرا Solid Snake در نخستین بازی Metal Gear که اواخر دهه ۸۰ منتشر شد، یک قهرمان خاموش بود:

در سال ۱۹۸۶، زمانی که وارد صنعت بازی شدم، شخصیت‌ها هیچ صدایی نداشتند. حتی فونت کانجی هم وجود نداشت و کاراکترها یکی‌ یکی روی صفحه و با دیالوگ‌های خود، نمایش داده می‌شدند. Solid Snake، قهرمان اولین بازی من یعنی Metal Gear (1987)، به همین دلیل به عنوان یک مرد خشن و خاموش متولد شد.

با این حال، مدت زیادی طول نکشید که همه چیز تغییر کند. این توسعه‌دهنده افسانه‌ای، توضیح داد که تنها یک سال پس از انتشار Metal Gear، جهشی فناورانه رخ داد و شرکت NEC کنسولی با درایو دیسک CD-ROM² عرضه کرد. این تحول، رویای کوجیما را به واقعیت نزدیک‌تر کرد:

چون رسانه‌ بازی CD بود، استفاده از گفت‌وگوی صوتی ممکن شد؛ چیزی که تا آن زمان امکان‌پذیر نبود. من جزو اولین کسانی بودم که پا پیش گذاشتم و بازی را بازسازی کردم.

این اولین تجربه من در ضبط صدا بود. انتخاب بازیگران را خودم انجام دادم، اما چون کاملاً غریبه بودم، مدیریت امور را به یک آژانس سپردم. با اولین قطار سریع‌السیر از کوبه به استودیویی در توکیو رفتم. صداپیشگان مشهور و بااستعداد از قبل پشت میکروفن منتظر بودند.

هیچ زمانی برای سلام و احوال‌پرسی یا حتی جلسه هماهنگی وجود نداشت. برنامه‌ریزی بسیار فشرده‌ای داشتیم و تقریباً تمام صداها در کمتر از یک نیم روز ضبط شد. هیچ فرصتی برای ایجاد رابطه یا شناخت بیشتر وجود نداشت. حسرت و پشیمانی از این تجربه‌ی اول، تأثیر زیادی بر نحوه‌ی ضبط صداهای من در پروژه‌های بعدی گذاشت.

از آن نقطه به بعد، تاریخ رقم خورد. کوجیما در ادامه توضیح داد که تیم‌های مختلف او همواره سعی کردند در زمینه ضبط صدا نوآوری داشته باشند. امروزه بازی‌های کوجیما به دلیل حضور ستاره‌های هالیوودی و بازی‌نامه‌های خاص، یک تجربه سینماتیک ارائه می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که او در رسیدن به هدف کاملا موفق بوده است.

hander16𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Iliya Ganbari
پست قبلی

سقوط تاریخی سهام Ubisoft؛ پایین‌ترین قیمت در ۱۲ سال اخیر

پست بعدی

نینتندو: اگر توانایی خرید Switch 2 را ندارید، Switch بخرید

پست بعدی
نینتندو: اگر توانایی خرید Switch 2 را ندارید، Switch بخرید

نینتندو: اگر توانایی خرید Switch 2 را ندارید، Switch بخرید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =

نه − نه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • جنجال جدید متا: تولید بدون مجوز چت‌بات هوش مصنوعی از سلبریتی‌ها با رفتارهای عجیب
  • اپل یک چت‌بات را برای کارکنان فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود طراحی داده است
  • آینده هوش مصنوعی | تأثیرات هوش مصنوعی در آینده چیست؟
  • یادگیری تقویتی، راهی به سوی هوش مصنوعی جامع؟
  • درخشش ماز در کنکور سراسری ۱۴۰۴ | رتبه‌های برتر با آزمون و کلاس‌های ماز
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر
  • خرید کتاب زبا انگلیسی – قیمت کتاب زبان انگلیسی با تخفیف – کتاب آموزشی زبان انگلیسی

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت