دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد

گیمفا توسط گیمفا
۱۹ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در سال ۱۹۸۷، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بازی Metal Gear را ساخت و با آن شخصیت Solid Snake را به جهان معرفی کرد. این شخصیت، بعدها تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها در دنیای بازی‌ها شد. اما در اولین حضورش، شخصیتی خاموش و استوار بود که حتی یک کلمه هم حرف نمی‌زد.

تبلیغات

کوجیما در مصاحبه‌‌ای دلیل سکوت Solid Snake را توضیح داده و تجربیات اولیه خود را با صداپیشگان و محدودیت‌های فناوری آن زمان را بازگو کرده است.

در آن زمان بازی‌ها محدودیت داشتند

چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد - گیمفا

کوجیما در مصاحبه‌ای اخیرش با مجله An An، به‌طور مفصل توضیح داد چرا Solid Snake در نخستین بازی Metal Gear که اواخر دهه ۸۰ منتشر شد، یک قهرمان خاموش بود:

در سال ۱۹۸۶، زمانی که وارد صنعت بازی شدم، شخصیت‌ها هیچ صدایی نداشتند. حتی فونت کانجی هم وجود نداشت و کاراکترها یکی‌ یکی روی صفحه و با دیالوگ‌های خود، نمایش داده می‌شدند. Solid Snake، قهرمان اولین بازی من یعنی Metal Gear (1987)، به همین دلیل به عنوان یک مرد خشن و خاموش متولد شد.

با این حال، مدت زیادی طول نکشید که همه چیز تغییر کند. این توسعه‌دهنده افسانه‌ای، توضیح داد که تنها یک سال پس از انتشار Metal Gear، جهشی فناورانه رخ داد و شرکت NEC کنسولی با درایو دیسک CD-ROM² عرضه کرد. این تحول، رویای کوجیما را به واقعیت نزدیک‌تر کرد:

چون رسانه‌ بازی CD بود، استفاده از گفت‌وگوی صوتی ممکن شد؛ چیزی که تا آن زمان امکان‌پذیر نبود. من جزو اولین کسانی بودم که پا پیش گذاشتم و بازی را بازسازی کردم.

این اولین تجربه من در ضبط صدا بود. انتخاب بازیگران را خودم انجام دادم، اما چون کاملاً غریبه بودم، مدیریت امور را به یک آژانس سپردم. با اولین قطار سریع‌السیر از کوبه به استودیویی در توکیو رفتم. صداپیشگان مشهور و بااستعداد از قبل پشت میکروفن منتظر بودند.

هیچ زمانی برای سلام و احوال‌پرسی یا حتی جلسه هماهنگی وجود نداشت. برنامه‌ریزی بسیار فشرده‌ای داشتیم و تقریباً تمام صداها در کمتر از یک نیم روز ضبط شد. هیچ فرصتی برای ایجاد رابطه یا شناخت بیشتر وجود نداشت. حسرت و پشیمانی از این تجربه‌ی اول، تأثیر زیادی بر نحوه‌ی ضبط صداهای من در پروژه‌های بعدی گذاشت.

از آن نقطه به بعد، تاریخ رقم خورد. کوجیما در ادامه توضیح داد که تیم‌های مختلف او همواره سعی کردند در زمینه ضبط صدا نوآوری داشته باشند. امروزه بازی‌های کوجیما به دلیل حضور ستاره‌های هالیوودی و بازی‌نامه‌های خاص، یک تجربه سینماتیک ارائه می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که او در رسیدن به هدف کاملا موفق بوده است.

hander16𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Iliya Ganbari

در سال ۱۹۸۷، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بازی Metal Gear را ساخت و با آن شخصیت Solid Snake را به جهان معرفی کرد. این شخصیت، بعدها تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها در دنیای بازی‌ها شد. اما در اولین حضورش، شخصیتی خاموش و استوار بود که حتی یک کلمه هم حرف نمی‌زد.

تبلیغات

کوجیما در مصاحبه‌‌ای دلیل سکوت Solid Snake را توضیح داده و تجربیات اولیه خود را با صداپیشگان و محدودیت‌های فناوری آن زمان را بازگو کرده است.

در آن زمان بازی‌ها محدودیت داشتند

چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد - گیمفا

کوجیما در مصاحبه‌ای اخیرش با مجله An An، به‌طور مفصل توضیح داد چرا Solid Snake در نخستین بازی Metal Gear که اواخر دهه ۸۰ منتشر شد، یک قهرمان خاموش بود:

در سال ۱۹۸۶، زمانی که وارد صنعت بازی شدم، شخصیت‌ها هیچ صدایی نداشتند. حتی فونت کانجی هم وجود نداشت و کاراکترها یکی‌ یکی روی صفحه و با دیالوگ‌های خود، نمایش داده می‌شدند. Solid Snake، قهرمان اولین بازی من یعنی Metal Gear (1987)، به همین دلیل به عنوان یک مرد خشن و خاموش متولد شد.

با این حال، مدت زیادی طول نکشید که همه چیز تغییر کند. این توسعه‌دهنده افسانه‌ای، توضیح داد که تنها یک سال پس از انتشار Metal Gear، جهشی فناورانه رخ داد و شرکت NEC کنسولی با درایو دیسک CD-ROM² عرضه کرد. این تحول، رویای کوجیما را به واقعیت نزدیک‌تر کرد:

چون رسانه‌ بازی CD بود، استفاده از گفت‌وگوی صوتی ممکن شد؛ چیزی که تا آن زمان امکان‌پذیر نبود. من جزو اولین کسانی بودم که پا پیش گذاشتم و بازی را بازسازی کردم.

این اولین تجربه من در ضبط صدا بود. انتخاب بازیگران را خودم انجام دادم، اما چون کاملاً غریبه بودم، مدیریت امور را به یک آژانس سپردم. با اولین قطار سریع‌السیر از کوبه به استودیویی در توکیو رفتم. صداپیشگان مشهور و بااستعداد از قبل پشت میکروفن منتظر بودند.

هیچ زمانی برای سلام و احوال‌پرسی یا حتی جلسه هماهنگی وجود نداشت. برنامه‌ریزی بسیار فشرده‌ای داشتیم و تقریباً تمام صداها در کمتر از یک نیم روز ضبط شد. هیچ فرصتی برای ایجاد رابطه یا شناخت بیشتر وجود نداشت. حسرت و پشیمانی از این تجربه‌ی اول، تأثیر زیادی بر نحوه‌ی ضبط صداهای من در پروژه‌های بعدی گذاشت.

از آن نقطه به بعد، تاریخ رقم خورد. کوجیما در ادامه توضیح داد که تیم‌های مختلف او همواره سعی کردند در زمینه ضبط صدا نوآوری داشته باشند. امروزه بازی‌های کوجیما به دلیل حضور ستاره‌های هالیوودی و بازی‌نامه‌های خاص، یک تجربه سینماتیک ارائه می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که او در رسیدن به هدف کاملا موفق بوده است.

hander16𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Iliya Ganbari

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در سال ۱۹۸۷، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بازی Metal Gear را ساخت و با آن شخصیت Solid Snake را به جهان معرفی کرد. این شخصیت، بعدها تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها در دنیای بازی‌ها شد. اما در اولین حضورش، شخصیتی خاموش و استوار بود که حتی یک کلمه هم حرف نمی‌زد.

تبلیغات

کوجیما در مصاحبه‌‌ای دلیل سکوت Solid Snake را توضیح داده و تجربیات اولیه خود را با صداپیشگان و محدودیت‌های فناوری آن زمان را بازگو کرده است.

در آن زمان بازی‌ها محدودیت داشتند

چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد - گیمفا

کوجیما در مصاحبه‌ای اخیرش با مجله An An، به‌طور مفصل توضیح داد چرا Solid Snake در نخستین بازی Metal Gear که اواخر دهه ۸۰ منتشر شد، یک قهرمان خاموش بود:

در سال ۱۹۸۶، زمانی که وارد صنعت بازی شدم، شخصیت‌ها هیچ صدایی نداشتند. حتی فونت کانجی هم وجود نداشت و کاراکترها یکی‌ یکی روی صفحه و با دیالوگ‌های خود، نمایش داده می‌شدند. Solid Snake، قهرمان اولین بازی من یعنی Metal Gear (1987)، به همین دلیل به عنوان یک مرد خشن و خاموش متولد شد.

با این حال، مدت زیادی طول نکشید که همه چیز تغییر کند. این توسعه‌دهنده افسانه‌ای، توضیح داد که تنها یک سال پس از انتشار Metal Gear، جهشی فناورانه رخ داد و شرکت NEC کنسولی با درایو دیسک CD-ROM² عرضه کرد. این تحول، رویای کوجیما را به واقعیت نزدیک‌تر کرد:

چون رسانه‌ بازی CD بود، استفاده از گفت‌وگوی صوتی ممکن شد؛ چیزی که تا آن زمان امکان‌پذیر نبود. من جزو اولین کسانی بودم که پا پیش گذاشتم و بازی را بازسازی کردم.

این اولین تجربه من در ضبط صدا بود. انتخاب بازیگران را خودم انجام دادم، اما چون کاملاً غریبه بودم، مدیریت امور را به یک آژانس سپردم. با اولین قطار سریع‌السیر از کوبه به استودیویی در توکیو رفتم. صداپیشگان مشهور و بااستعداد از قبل پشت میکروفن منتظر بودند.

هیچ زمانی برای سلام و احوال‌پرسی یا حتی جلسه هماهنگی وجود نداشت. برنامه‌ریزی بسیار فشرده‌ای داشتیم و تقریباً تمام صداها در کمتر از یک نیم روز ضبط شد. هیچ فرصتی برای ایجاد رابطه یا شناخت بیشتر وجود نداشت. حسرت و پشیمانی از این تجربه‌ی اول، تأثیر زیادی بر نحوه‌ی ضبط صداهای من در پروژه‌های بعدی گذاشت.

از آن نقطه به بعد، تاریخ رقم خورد. کوجیما در ادامه توضیح داد که تیم‌های مختلف او همواره سعی کردند در زمینه ضبط صدا نوآوری داشته باشند. امروزه بازی‌های کوجیما به دلیل حضور ستاره‌های هالیوودی و بازی‌نامه‌های خاص، یک تجربه سینماتیک ارائه می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که او در رسیدن به هدف کاملا موفق بوده است.

hander16𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Iliya Ganbari

در سال ۱۹۸۷، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) بازی Metal Gear را ساخت و با آن شخصیت Solid Snake را به جهان معرفی کرد. این شخصیت، بعدها تبدیل به یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها در دنیای بازی‌ها شد. اما در اولین حضورش، شخصیتی خاموش و استوار بود که حتی یک کلمه هم حرف نمی‌زد.

تبلیغات

کوجیما در مصاحبه‌‌ای دلیل سکوت Solid Snake را توضیح داده و تجربیات اولیه خود را با صداپیشگان و محدودیت‌های فناوری آن زمان را بازگو کرده است.

در آن زمان بازی‌ها محدودیت داشتند

چرا سالید اسنیک در ابتدا شخصیتی خشن و صامت بود؟ کوجیما پاسخ می‌دهد - گیمفا

کوجیما در مصاحبه‌ای اخیرش با مجله An An، به‌طور مفصل توضیح داد چرا Solid Snake در نخستین بازی Metal Gear که اواخر دهه ۸۰ منتشر شد، یک قهرمان خاموش بود:

در سال ۱۹۸۶، زمانی که وارد صنعت بازی شدم، شخصیت‌ها هیچ صدایی نداشتند. حتی فونت کانجی هم وجود نداشت و کاراکترها یکی‌ یکی روی صفحه و با دیالوگ‌های خود، نمایش داده می‌شدند. Solid Snake، قهرمان اولین بازی من یعنی Metal Gear (1987)، به همین دلیل به عنوان یک مرد خشن و خاموش متولد شد.

با این حال، مدت زیادی طول نکشید که همه چیز تغییر کند. این توسعه‌دهنده افسانه‌ای، توضیح داد که تنها یک سال پس از انتشار Metal Gear، جهشی فناورانه رخ داد و شرکت NEC کنسولی با درایو دیسک CD-ROM² عرضه کرد. این تحول، رویای کوجیما را به واقعیت نزدیک‌تر کرد:

چون رسانه‌ بازی CD بود، استفاده از گفت‌وگوی صوتی ممکن شد؛ چیزی که تا آن زمان امکان‌پذیر نبود. من جزو اولین کسانی بودم که پا پیش گذاشتم و بازی را بازسازی کردم.

این اولین تجربه من در ضبط صدا بود. انتخاب بازیگران را خودم انجام دادم، اما چون کاملاً غریبه بودم، مدیریت امور را به یک آژانس سپردم. با اولین قطار سریع‌السیر از کوبه به استودیویی در توکیو رفتم. صداپیشگان مشهور و بااستعداد از قبل پشت میکروفن منتظر بودند.

هیچ زمانی برای سلام و احوال‌پرسی یا حتی جلسه هماهنگی وجود نداشت. برنامه‌ریزی بسیار فشرده‌ای داشتیم و تقریباً تمام صداها در کمتر از یک نیم روز ضبط شد. هیچ فرصتی برای ایجاد رابطه یا شناخت بیشتر وجود نداشت. حسرت و پشیمانی از این تجربه‌ی اول، تأثیر زیادی بر نحوه‌ی ضبط صداهای من در پروژه‌های بعدی گذاشت.

از آن نقطه به بعد، تاریخ رقم خورد. کوجیما در ادامه توضیح داد که تیم‌های مختلف او همواره سعی کردند در زمینه ضبط صدا نوآوری داشته باشند. امروزه بازی‌های کوجیما به دلیل حضور ستاره‌های هالیوودی و بازی‌نامه‌های خاص، یک تجربه سینماتیک ارائه می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که او در رسیدن به هدف کاملا موفق بوده است.

hander16𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟Iliya Ganbari
پست قبلی

سقوط تاریخی سهام Ubisoft؛ پایین‌ترین قیمت در ۱۲ سال اخیر

پست بعدی

نینتندو: اگر توانایی خرید Switch 2 را ندارید، Switch بخرید

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.