دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اجتماعی

چطور نوجوان “تنبل” را وادار به انجام وظایف کنیم؟

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۵ اسفند ۱۴۰۰
در اجتماعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
9
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
چطور نوجوان "تنبل" را وادار به انجام وظایف کنیم؟
عکس تزئینی است

یک روانشناس با بیان اینکه نوجوان “تنبل”، لذت‌های طولانی مدت حاصل از انجام وظایف و مسئولیت‌های خود را فدای لذت‌های آنی کارهای بی اهمیت می‌کند، درباره راهکارهای دوری نوجوان از تنبلی و اهمال کاری گفت: از جمله راهکارها این است که نوجوان با تهیه یک جدول زمانی، کارها و امور خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و خود را موظف به انجام آن امور کوچک در موعد مقرر بداند.

دکتر مژگان احمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، به بیان راهکارهایی برای دوری نوجوانان از “تنبلی” و اهمال کاری پرداخت و گفت: نوجوان تنبل و اهمال‌کار از ترس مواجه شدن با وظایف و انجام امور اصلی، خود را با انجام کارهای بی اهمیت دیگر سرگرم کرده و اینگونه لذت‌های بلند مدت را فدای لذت‌های آنی زندگی می‌کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بر اساس احساس لذت قسمتی از مغز عمل کرده و کنترل فرد را در دست می‌گیرد، ادامه داد: برای رسیدن به اهداف بلند مدت لازم است فرد لذت آنی را به تاخیر بیاندازد. این در حالی است که نوجوان تنبل انجام وظایف خود را به تاخیر انداخته و لذت‌های طولانی مدت را فدای لذت‌های آنی می‌کند و پس از آن نیز ذهنش درگیر احساس شرم و گناه حاصل از اهمال کاری می‌شود.

به گفته وی، صفات شخصیتی نوجوان نیز از جمله عوامل موثر در تشدید تنبلی و روی آوردن به اهمال کاری محسوب می‌شود، برای نمونه نوجوانی که اهل ریسک و تجربه جدید نیست، از ترس مواجهه با اصل موضوع، روان خود را با انجام اموری کم اهمیت‌تر راضی کرده و به سراغ انجام وظایف اصلی نمی‌رود.

این روانشناس با اشاره به اهمیت تربیت درست والدین در کاهش تنبلی نوجوان، با بیان مثالی تصریح کرد: برای مثال فرزندی که از کودکی همواره یاد گرفته برای انجام امور پاداش دریافت کند، اکنون در سن نوجوانی تنها در صورتی وظایف و مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهد که در قبال این امور پاداشی دریافت کند و در واقع اینگونه برای خود حاشیه امنی ساخته است که از آن خارج نمی‌شود.

احمدپور توجه به لذت‌های آنی و اجتناب از اصل موضوع، کمال گرایی بیش از حد، ترس از انجام امور به دلیل برخوردار نبودن از استاندارد بالا و مورد تمسخر دیگران قرار گرفتن را از جمله عوامل موثر در تنبلی نوجوان دانست و به بیان راهکارهایی برای دوری از تنبلی پرداخت و گفت: در ابتدا نوجوان باید کارها را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و خود را موظف به انجام آن کارهای کوچک‌تر بداند. همچنین محیط پیرامون خود را تغییر و عوامل به اصطلاح مزاحم و حواس پرت کن را رفع کند.

همچنین این استاد دانشگاه معتقد است که تهیه یک جدول زمانی کوچک و مجاب کردن خود برای پایبند ماندن به آن‌ می‌تواند از شدت تنبلی و اهمال کاری نوجوان بکاهد.

این روانشناس افزود: نوجوان باید تعلل‌های کوتاه و بلند مدت در حین انجام امور را کنار بگذارد، چک لیستی از امور تهیه کرده و دقیقا بداند موظف به انجام چه کارهایی است. همچنین معاشرت با دوستان با انگیزه و بازبینی در اهداف می‌تواند کمک کننده باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای دوری از تنبلی نباید کارها را بیش از حد پیچیده کرده و انتظار داشت امور به طور صد درصد عالی پیش روند، بیان کرد: اولویت‌بندی در کارها، تعیین اهداف کوتاه و بلند مدت  و توجه به فوریت در انجام کارها از جمله راهکارهای جلوگیری از اهمال کاری است. از سوی دیگر برنامه‌ریزی نوجوان برای انجام امور باید واقع بینانه و دقیق باشد و وقت و انرژی کافی برای انجام کارها بگذارد.

احمدپور در پایان سخنان خود خطاب به نوجوانان توصیه کرد: کاری که از نظرتان بسیار سخت است را در همان ابتدا انجام دهید و از آن دوری نکنید. با اعتماد به نفس کارهایی که برایتان دشوار است را انجام دهید و لذت بلند مدت انجام امور را فدای لذت‌های آنی نکنید. به نتیجه اهمال کاری و تنبلی خود فکر کنید و با ایجاد عادات رفتاری درست مثل تهیه لیستی از کارها، خود را موظف به انجام مسئولیت‌ها بدانید.

انتهای پیام 

چطور نوجوان "تنبل" را وادار به انجام وظایف کنیم؟
عکس تزئینی است

یک روانشناس با بیان اینکه نوجوان “تنبل”، لذت‌های طولانی مدت حاصل از انجام وظایف و مسئولیت‌های خود را فدای لذت‌های آنی کارهای بی اهمیت می‌کند، درباره راهکارهای دوری نوجوان از تنبلی و اهمال کاری گفت: از جمله راهکارها این است که نوجوان با تهیه یک جدول زمانی، کارها و امور خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و خود را موظف به انجام آن امور کوچک در موعد مقرر بداند.

دکتر مژگان احمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، به بیان راهکارهایی برای دوری نوجوانان از “تنبلی” و اهمال کاری پرداخت و گفت: نوجوان تنبل و اهمال‌کار از ترس مواجه شدن با وظایف و انجام امور اصلی، خود را با انجام کارهای بی اهمیت دیگر سرگرم کرده و اینگونه لذت‌های بلند مدت را فدای لذت‌های آنی زندگی می‌کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بر اساس احساس لذت قسمتی از مغز عمل کرده و کنترل فرد را در دست می‌گیرد، ادامه داد: برای رسیدن به اهداف بلند مدت لازم است فرد لذت آنی را به تاخیر بیاندازد. این در حالی است که نوجوان تنبل انجام وظایف خود را به تاخیر انداخته و لذت‌های طولانی مدت را فدای لذت‌های آنی می‌کند و پس از آن نیز ذهنش درگیر احساس شرم و گناه حاصل از اهمال کاری می‌شود.

به گفته وی، صفات شخصیتی نوجوان نیز از جمله عوامل موثر در تشدید تنبلی و روی آوردن به اهمال کاری محسوب می‌شود، برای نمونه نوجوانی که اهل ریسک و تجربه جدید نیست، از ترس مواجهه با اصل موضوع، روان خود را با انجام اموری کم اهمیت‌تر راضی کرده و به سراغ انجام وظایف اصلی نمی‌رود.

این روانشناس با اشاره به اهمیت تربیت درست والدین در کاهش تنبلی نوجوان، با بیان مثالی تصریح کرد: برای مثال فرزندی که از کودکی همواره یاد گرفته برای انجام امور پاداش دریافت کند، اکنون در سن نوجوانی تنها در صورتی وظایف و مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهد که در قبال این امور پاداشی دریافت کند و در واقع اینگونه برای خود حاشیه امنی ساخته است که از آن خارج نمی‌شود.

احمدپور توجه به لذت‌های آنی و اجتناب از اصل موضوع، کمال گرایی بیش از حد، ترس از انجام امور به دلیل برخوردار نبودن از استاندارد بالا و مورد تمسخر دیگران قرار گرفتن را از جمله عوامل موثر در تنبلی نوجوان دانست و به بیان راهکارهایی برای دوری از تنبلی پرداخت و گفت: در ابتدا نوجوان باید کارها را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و خود را موظف به انجام آن کارهای کوچک‌تر بداند. همچنین محیط پیرامون خود را تغییر و عوامل به اصطلاح مزاحم و حواس پرت کن را رفع کند.

همچنین این استاد دانشگاه معتقد است که تهیه یک جدول زمانی کوچک و مجاب کردن خود برای پایبند ماندن به آن‌ می‌تواند از شدت تنبلی و اهمال کاری نوجوان بکاهد.

این روانشناس افزود: نوجوان باید تعلل‌های کوتاه و بلند مدت در حین انجام امور را کنار بگذارد، چک لیستی از امور تهیه کرده و دقیقا بداند موظف به انجام چه کارهایی است. همچنین معاشرت با دوستان با انگیزه و بازبینی در اهداف می‌تواند کمک کننده باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای دوری از تنبلی نباید کارها را بیش از حد پیچیده کرده و انتظار داشت امور به طور صد درصد عالی پیش روند، بیان کرد: اولویت‌بندی در کارها، تعیین اهداف کوتاه و بلند مدت  و توجه به فوریت در انجام کارها از جمله راهکارهای جلوگیری از اهمال کاری است. از سوی دیگر برنامه‌ریزی نوجوان برای انجام امور باید واقع بینانه و دقیق باشد و وقت و انرژی کافی برای انجام کارها بگذارد.

احمدپور در پایان سخنان خود خطاب به نوجوانان توصیه کرد: کاری که از نظرتان بسیار سخت است را در همان ابتدا انجام دهید و از آن دوری نکنید. با اعتماد به نفس کارهایی که برایتان دشوار است را انجام دهید و لذت بلند مدت انجام امور را فدای لذت‌های آنی نکنید. به نتیجه اهمال کاری و تنبلی خود فکر کنید و با ایجاد عادات رفتاری درست مثل تهیه لیستی از کارها، خود را موظف به انجام مسئولیت‌ها بدانید.

انتهای پیام 

اخبارجدیدترین

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

چطور نوجوان "تنبل" را وادار به انجام وظایف کنیم؟
عکس تزئینی است

یک روانشناس با بیان اینکه نوجوان “تنبل”، لذت‌های طولانی مدت حاصل از انجام وظایف و مسئولیت‌های خود را فدای لذت‌های آنی کارهای بی اهمیت می‌کند، درباره راهکارهای دوری نوجوان از تنبلی و اهمال کاری گفت: از جمله راهکارها این است که نوجوان با تهیه یک جدول زمانی، کارها و امور خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و خود را موظف به انجام آن امور کوچک در موعد مقرر بداند.

دکتر مژگان احمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، به بیان راهکارهایی برای دوری نوجوانان از “تنبلی” و اهمال کاری پرداخت و گفت: نوجوان تنبل و اهمال‌کار از ترس مواجه شدن با وظایف و انجام امور اصلی، خود را با انجام کارهای بی اهمیت دیگر سرگرم کرده و اینگونه لذت‌های بلند مدت را فدای لذت‌های آنی زندگی می‌کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بر اساس احساس لذت قسمتی از مغز عمل کرده و کنترل فرد را در دست می‌گیرد، ادامه داد: برای رسیدن به اهداف بلند مدت لازم است فرد لذت آنی را به تاخیر بیاندازد. این در حالی است که نوجوان تنبل انجام وظایف خود را به تاخیر انداخته و لذت‌های طولانی مدت را فدای لذت‌های آنی می‌کند و پس از آن نیز ذهنش درگیر احساس شرم و گناه حاصل از اهمال کاری می‌شود.

به گفته وی، صفات شخصیتی نوجوان نیز از جمله عوامل موثر در تشدید تنبلی و روی آوردن به اهمال کاری محسوب می‌شود، برای نمونه نوجوانی که اهل ریسک و تجربه جدید نیست، از ترس مواجهه با اصل موضوع، روان خود را با انجام اموری کم اهمیت‌تر راضی کرده و به سراغ انجام وظایف اصلی نمی‌رود.

این روانشناس با اشاره به اهمیت تربیت درست والدین در کاهش تنبلی نوجوان، با بیان مثالی تصریح کرد: برای مثال فرزندی که از کودکی همواره یاد گرفته برای انجام امور پاداش دریافت کند، اکنون در سن نوجوانی تنها در صورتی وظایف و مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهد که در قبال این امور پاداشی دریافت کند و در واقع اینگونه برای خود حاشیه امنی ساخته است که از آن خارج نمی‌شود.

احمدپور توجه به لذت‌های آنی و اجتناب از اصل موضوع، کمال گرایی بیش از حد، ترس از انجام امور به دلیل برخوردار نبودن از استاندارد بالا و مورد تمسخر دیگران قرار گرفتن را از جمله عوامل موثر در تنبلی نوجوان دانست و به بیان راهکارهایی برای دوری از تنبلی پرداخت و گفت: در ابتدا نوجوان باید کارها را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و خود را موظف به انجام آن کارهای کوچک‌تر بداند. همچنین محیط پیرامون خود را تغییر و عوامل به اصطلاح مزاحم و حواس پرت کن را رفع کند.

همچنین این استاد دانشگاه معتقد است که تهیه یک جدول زمانی کوچک و مجاب کردن خود برای پایبند ماندن به آن‌ می‌تواند از شدت تنبلی و اهمال کاری نوجوان بکاهد.

این روانشناس افزود: نوجوان باید تعلل‌های کوتاه و بلند مدت در حین انجام امور را کنار بگذارد، چک لیستی از امور تهیه کرده و دقیقا بداند موظف به انجام چه کارهایی است. همچنین معاشرت با دوستان با انگیزه و بازبینی در اهداف می‌تواند کمک کننده باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای دوری از تنبلی نباید کارها را بیش از حد پیچیده کرده و انتظار داشت امور به طور صد درصد عالی پیش روند، بیان کرد: اولویت‌بندی در کارها، تعیین اهداف کوتاه و بلند مدت  و توجه به فوریت در انجام کارها از جمله راهکارهای جلوگیری از اهمال کاری است. از سوی دیگر برنامه‌ریزی نوجوان برای انجام امور باید واقع بینانه و دقیق باشد و وقت و انرژی کافی برای انجام کارها بگذارد.

احمدپور در پایان سخنان خود خطاب به نوجوانان توصیه کرد: کاری که از نظرتان بسیار سخت است را در همان ابتدا انجام دهید و از آن دوری نکنید. با اعتماد به نفس کارهایی که برایتان دشوار است را انجام دهید و لذت بلند مدت انجام امور را فدای لذت‌های آنی نکنید. به نتیجه اهمال کاری و تنبلی خود فکر کنید و با ایجاد عادات رفتاری درست مثل تهیه لیستی از کارها، خود را موظف به انجام مسئولیت‌ها بدانید.

انتهای پیام 

چطور نوجوان "تنبل" را وادار به انجام وظایف کنیم؟
عکس تزئینی است

یک روانشناس با بیان اینکه نوجوان “تنبل”، لذت‌های طولانی مدت حاصل از انجام وظایف و مسئولیت‌های خود را فدای لذت‌های آنی کارهای بی اهمیت می‌کند، درباره راهکارهای دوری نوجوان از تنبلی و اهمال کاری گفت: از جمله راهکارها این است که نوجوان با تهیه یک جدول زمانی، کارها و امور خود را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و خود را موظف به انجام آن امور کوچک در موعد مقرر بداند.

دکتر مژگان احمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، به بیان راهکارهایی برای دوری نوجوانان از “تنبلی” و اهمال کاری پرداخت و گفت: نوجوان تنبل و اهمال‌کار از ترس مواجه شدن با وظایف و انجام امور اصلی، خود را با انجام کارهای بی اهمیت دیگر سرگرم کرده و اینگونه لذت‌های بلند مدت را فدای لذت‌های آنی زندگی می‌کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه بر اساس احساس لذت قسمتی از مغز عمل کرده و کنترل فرد را در دست می‌گیرد، ادامه داد: برای رسیدن به اهداف بلند مدت لازم است فرد لذت آنی را به تاخیر بیاندازد. این در حالی است که نوجوان تنبل انجام وظایف خود را به تاخیر انداخته و لذت‌های طولانی مدت را فدای لذت‌های آنی می‌کند و پس از آن نیز ذهنش درگیر احساس شرم و گناه حاصل از اهمال کاری می‌شود.

به گفته وی، صفات شخصیتی نوجوان نیز از جمله عوامل موثر در تشدید تنبلی و روی آوردن به اهمال کاری محسوب می‌شود، برای نمونه نوجوانی که اهل ریسک و تجربه جدید نیست، از ترس مواجهه با اصل موضوع، روان خود را با انجام اموری کم اهمیت‌تر راضی کرده و به سراغ انجام وظایف اصلی نمی‌رود.

این روانشناس با اشاره به اهمیت تربیت درست والدین در کاهش تنبلی نوجوان، با بیان مثالی تصریح کرد: برای مثال فرزندی که از کودکی همواره یاد گرفته برای انجام امور پاداش دریافت کند، اکنون در سن نوجوانی تنها در صورتی وظایف و مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهد که در قبال این امور پاداشی دریافت کند و در واقع اینگونه برای خود حاشیه امنی ساخته است که از آن خارج نمی‌شود.

احمدپور توجه به لذت‌های آنی و اجتناب از اصل موضوع، کمال گرایی بیش از حد، ترس از انجام امور به دلیل برخوردار نبودن از استاندارد بالا و مورد تمسخر دیگران قرار گرفتن را از جمله عوامل موثر در تنبلی نوجوان دانست و به بیان راهکارهایی برای دوری از تنبلی پرداخت و گفت: در ابتدا نوجوان باید کارها را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و خود را موظف به انجام آن کارهای کوچک‌تر بداند. همچنین محیط پیرامون خود را تغییر و عوامل به اصطلاح مزاحم و حواس پرت کن را رفع کند.

همچنین این استاد دانشگاه معتقد است که تهیه یک جدول زمانی کوچک و مجاب کردن خود برای پایبند ماندن به آن‌ می‌تواند از شدت تنبلی و اهمال کاری نوجوان بکاهد.

این روانشناس افزود: نوجوان باید تعلل‌های کوتاه و بلند مدت در حین انجام امور را کنار بگذارد، چک لیستی از امور تهیه کرده و دقیقا بداند موظف به انجام چه کارهایی است. همچنین معاشرت با دوستان با انگیزه و بازبینی در اهداف می‌تواند کمک کننده باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای دوری از تنبلی نباید کارها را بیش از حد پیچیده کرده و انتظار داشت امور به طور صد درصد عالی پیش روند، بیان کرد: اولویت‌بندی در کارها، تعیین اهداف کوتاه و بلند مدت  و توجه به فوریت در انجام کارها از جمله راهکارهای جلوگیری از اهمال کاری است. از سوی دیگر برنامه‌ریزی نوجوان برای انجام امور باید واقع بینانه و دقیق باشد و وقت و انرژی کافی برای انجام کارها بگذارد.

احمدپور در پایان سخنان خود خطاب به نوجوانان توصیه کرد: کاری که از نظرتان بسیار سخت است را در همان ابتدا انجام دهید و از آن دوری نکنید. با اعتماد به نفس کارهایی که برایتان دشوار است را انجام دهید و لذت بلند مدت انجام امور را فدای لذت‌های آنی نکنید. به نتیجه اهمال کاری و تنبلی خود فکر کنید و با ایجاد عادات رفتاری درست مثل تهیه لیستی از کارها، خود را موظف به انجام مسئولیت‌ها بدانید.

انتهای پیام 

برچسب ها: روابط خانوادگی
پست قبلی

تداوم نقض آتش‌بس توسط سعودی‌ها در یمن

پست بعدی

جنگ اوکراین، جنگ جهانی انرژی است/ اخراج روسیه از اوکراین با اقدام نظامی کلاسیک ممکن نیست

مربوطه پست ها

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین
اجتماعی

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

۰۱ مهر ۱۴۰۳
سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403
اجتماعی

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

۲۸ شهریور ۱۴۰۳
جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران
اجتماعی

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد
اجتماعی

کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین
اجتماعی

تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای
اجتماعی

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

۰۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.