دانش جوین
سه شنبه, تیر ۳۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل

چگونه از برنامه یادآوری آیفون برای مدیریت حرفه‌ای کارها استفاده کنیم؟

زومیت توسط زومیت
۰۹ بهمن ۱۴۰۳
در نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
1
چگونه از برنامه یادآوری آیفون برای مدیریت حرفه‌ای کارها استفاده کنیم؟
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اگر از Apple Reminders (برنامه‌ی یادآوری اپل) فقط برای ثبت یادآوری‌های ساده استفاده می‌کنید، فرصت استفاده از تمام امکانات آن را از دست داده‌اید. این برنامه علاوه‌بر سادگی، می‌تواند به یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و سازماندهی وظایف شما تبدیل شود. برای آموزش کار با برنامه یاداوری روزانه ایفون، آپید و مک با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
  • ساختن لیست صندوق ورودی
  • تهیه لیست‌های جداگانه برای دسته‌بندی کارها
  • بخش‌بندی پروژه‌های فردی
  • مرتب‌سازی وظایف بر اساس اولویت و ایجاد لیست‌های هوشمند
  • ساخت قالب برای کارهای تکراری
  • فرایند بازبینی هفتگی

کپی لینک

ساختن لیست صندوق ورودی

اگر شخص پرمشغله‌ای هستید، احتمالاً احساس می‌کنید از هر طرف کاری به سمتتان سرازیر می‌شود. این وضعیت می‌تواند باعث استرس و به‌تعویق‌افتادن کارهایتان شود. به‌جای اینکه دست‌به‌کار شوید، ممکن است بیشتر وقتتان را صرف فکرکردن درباره کارها کنید و فرصت‌ها را از دست بدهید. برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید، می‌توانید از روش GTD و اپلیکیشن Apple Reminders کمک بگیرید.

روش Getting Things Done یا به اختصار GTD، یک سیستم مدیریت زمان و سازماندهی وظایف است که دیوید آلن آن را معرفی کرد. هدف این روش، کمک به افراد برای انجام کارها به شکلی موثر و بدون استرس است. در روش GTD، تمرکز روی انتقال تمامی کارها و وظایف از ذهن به یک سیستم خارجی است تا ذهن شما آزاد شود و تمرکز بهتری روی انجام آن‌ها داشته باشید. مراحل اصلی روش GTD عبارت هستند از:

  • جمع‌آوری تمامی کارها، ایده‌ها و وظایف
  • پردازش و تحلیل اولویت‌بندی تمام موارد
  • سازماندهی وظایف
  • بازبینی منظم لیست‌ها
  • انجام کارها براساس اولویت‌بندی انجام‌شده

برای شروع استفاده از روش GTD در بهترین اپ reminder اپل یعنی اپلیکیشن Apple Reminders، ابتدا باید یک لیست به نام «inbox» ایجاد کنید تا محل موقتی برای ثبت تمامی کارهایی باشد که باید انجام دهید. با این کار، ذهن شما آزاد می‌شود و مطمئن خواهید بود که هیچ ایده یا کاری را فراموش نمی‌کنید. اگر از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید با انجام مراحل زیر لیست‌تان را ایجاد کنید:

  • پس از بازکردن اپلیکیشن Reminders، روی لیست پیش‌فرض که زیر My Lists قرار دارد دبل‌کلیک کنید.
  • نام این لیست را به Inbox تغییر دهید و پس‌از انتخاب یک رنگ و آیکون برای آن، روی OK کلیک کنید.

شما می‌توانید برای این منظور یک لیست جدید هم بسازید؛ اما بهتر است نام لیست پیش‌فرض را تغییر تا هربار که کار جدیدی اضافه می‌کنید به‌طور خودکار به لیست صندوق ورودی برود.

اگر از Apple Reminders (برنامه‌ی یادآوری اپل) فقط برای ثبت یادآوری‌های ساده استفاده می‌کنید، فرصت استفاده از تمام امکانات آن را از دست داده‌اید. این برنامه علاوه‌بر سادگی، می‌تواند به یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و سازماندهی وظایف شما تبدیل شود. برای آموزش کار با برنامه یاداوری روزانه ایفون، آپید و مک با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
  • ساختن لیست صندوق ورودی
  • تهیه لیست‌های جداگانه برای دسته‌بندی کارها
  • بخش‌بندی پروژه‌های فردی
  • مرتب‌سازی وظایف بر اساس اولویت و ایجاد لیست‌های هوشمند
  • ساخت قالب برای کارهای تکراری
  • فرایند بازبینی هفتگی

کپی لینک

ساختن لیست صندوق ورودی

اگر شخص پرمشغله‌ای هستید، احتمالاً احساس می‌کنید از هر طرف کاری به سمتتان سرازیر می‌شود. این وضعیت می‌تواند باعث استرس و به‌تعویق‌افتادن کارهایتان شود. به‌جای اینکه دست‌به‌کار شوید، ممکن است بیشتر وقتتان را صرف فکرکردن درباره کارها کنید و فرصت‌ها را از دست بدهید. برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید، می‌توانید از روش GTD و اپلیکیشن Apple Reminders کمک بگیرید.

روش Getting Things Done یا به اختصار GTD، یک سیستم مدیریت زمان و سازماندهی وظایف است که دیوید آلن آن را معرفی کرد. هدف این روش، کمک به افراد برای انجام کارها به شکلی موثر و بدون استرس است. در روش GTD، تمرکز روی انتقال تمامی کارها و وظایف از ذهن به یک سیستم خارجی است تا ذهن شما آزاد شود و تمرکز بهتری روی انجام آن‌ها داشته باشید. مراحل اصلی روش GTD عبارت هستند از:

  • جمع‌آوری تمامی کارها، ایده‌ها و وظایف
  • پردازش و تحلیل اولویت‌بندی تمام موارد
  • سازماندهی وظایف
  • بازبینی منظم لیست‌ها
  • انجام کارها براساس اولویت‌بندی انجام‌شده

برای شروع استفاده از روش GTD در بهترین اپ reminder اپل یعنی اپلیکیشن Apple Reminders، ابتدا باید یک لیست به نام «inbox» ایجاد کنید تا محل موقتی برای ثبت تمامی کارهایی باشد که باید انجام دهید. با این کار، ذهن شما آزاد می‌شود و مطمئن خواهید بود که هیچ ایده یا کاری را فراموش نمی‌کنید. اگر از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید با انجام مراحل زیر لیست‌تان را ایجاد کنید:

  • پس از بازکردن اپلیکیشن Reminders، روی لیست پیش‌فرض که زیر My Lists قرار دارد دبل‌کلیک کنید.
  • نام این لیست را به Inbox تغییر دهید و پس‌از انتخاب یک رنگ و آیکون برای آن، روی OK کلیک کنید.

شما می‌توانید برای این منظور یک لیست جدید هم بسازید؛ اما بهتر است نام لیست پیش‌فرض را تغییر تا هربار که کار جدیدی اضافه می‌کنید به‌طور خودکار به لیست صندوق ورودی برود.

اخبارجدیدترین

راهنمای کامل و کاربردی برای کاربران آیفون: از بازیابی اپلیکیشن تا انتقال فایل و پیگیری ثبت‌نام رانندگان اسنپ

مسیر تبدیل شدن به برنامه‌نویس پایتون؛ از صفر تا استخدام

نرم‌افزاری که انقلابی در موفقیت کسب و کارها به پا کرده است!

اگر از Apple Reminders (برنامه‌ی یادآوری اپل) فقط برای ثبت یادآوری‌های ساده استفاده می‌کنید، فرصت استفاده از تمام امکانات آن را از دست داده‌اید. این برنامه علاوه‌بر سادگی، می‌تواند به یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و سازماندهی وظایف شما تبدیل شود. برای آموزش کار با برنامه یاداوری روزانه ایفون، آپید و مک با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
  • ساختن لیست صندوق ورودی
  • تهیه لیست‌های جداگانه برای دسته‌بندی کارها
  • بخش‌بندی پروژه‌های فردی
  • مرتب‌سازی وظایف بر اساس اولویت و ایجاد لیست‌های هوشمند
  • ساخت قالب برای کارهای تکراری
  • فرایند بازبینی هفتگی

کپی لینک

ساختن لیست صندوق ورودی

اگر شخص پرمشغله‌ای هستید، احتمالاً احساس می‌کنید از هر طرف کاری به سمتتان سرازیر می‌شود. این وضعیت می‌تواند باعث استرس و به‌تعویق‌افتادن کارهایتان شود. به‌جای اینکه دست‌به‌کار شوید، ممکن است بیشتر وقتتان را صرف فکرکردن درباره کارها کنید و فرصت‌ها را از دست بدهید. برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید، می‌توانید از روش GTD و اپلیکیشن Apple Reminders کمک بگیرید.

روش Getting Things Done یا به اختصار GTD، یک سیستم مدیریت زمان و سازماندهی وظایف است که دیوید آلن آن را معرفی کرد. هدف این روش، کمک به افراد برای انجام کارها به شکلی موثر و بدون استرس است. در روش GTD، تمرکز روی انتقال تمامی کارها و وظایف از ذهن به یک سیستم خارجی است تا ذهن شما آزاد شود و تمرکز بهتری روی انجام آن‌ها داشته باشید. مراحل اصلی روش GTD عبارت هستند از:

  • جمع‌آوری تمامی کارها، ایده‌ها و وظایف
  • پردازش و تحلیل اولویت‌بندی تمام موارد
  • سازماندهی وظایف
  • بازبینی منظم لیست‌ها
  • انجام کارها براساس اولویت‌بندی انجام‌شده

برای شروع استفاده از روش GTD در بهترین اپ reminder اپل یعنی اپلیکیشن Apple Reminders، ابتدا باید یک لیست به نام «inbox» ایجاد کنید تا محل موقتی برای ثبت تمامی کارهایی باشد که باید انجام دهید. با این کار، ذهن شما آزاد می‌شود و مطمئن خواهید بود که هیچ ایده یا کاری را فراموش نمی‌کنید. اگر از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید با انجام مراحل زیر لیست‌تان را ایجاد کنید:

  • پس از بازکردن اپلیکیشن Reminders، روی لیست پیش‌فرض که زیر My Lists قرار دارد دبل‌کلیک کنید.
  • نام این لیست را به Inbox تغییر دهید و پس‌از انتخاب یک رنگ و آیکون برای آن، روی OK کلیک کنید.

شما می‌توانید برای این منظور یک لیست جدید هم بسازید؛ اما بهتر است نام لیست پیش‌فرض را تغییر تا هربار که کار جدیدی اضافه می‌کنید به‌طور خودکار به لیست صندوق ورودی برود.

اگر از Apple Reminders (برنامه‌ی یادآوری اپل) فقط برای ثبت یادآوری‌های ساده استفاده می‌کنید، فرصت استفاده از تمام امکانات آن را از دست داده‌اید. این برنامه علاوه‌بر سادگی، می‌تواند به یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و سازماندهی وظایف شما تبدیل شود. برای آموزش کار با برنامه یاداوری روزانه ایفون، آپید و مک با ما همراه باشید.

فهرست مطالب
  • ساختن لیست صندوق ورودی
  • تهیه لیست‌های جداگانه برای دسته‌بندی کارها
  • بخش‌بندی پروژه‌های فردی
  • مرتب‌سازی وظایف بر اساس اولویت و ایجاد لیست‌های هوشمند
  • ساخت قالب برای کارهای تکراری
  • فرایند بازبینی هفتگی

کپی لینک

ساختن لیست صندوق ورودی

اگر شخص پرمشغله‌ای هستید، احتمالاً احساس می‌کنید از هر طرف کاری به سمتتان سرازیر می‌شود. این وضعیت می‌تواند باعث استرس و به‌تعویق‌افتادن کارهایتان شود. به‌جای اینکه دست‌به‌کار شوید، ممکن است بیشتر وقتتان را صرف فکرکردن درباره کارها کنید و فرصت‌ها را از دست بدهید. برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید، می‌توانید از روش GTD و اپلیکیشن Apple Reminders کمک بگیرید.

روش Getting Things Done یا به اختصار GTD، یک سیستم مدیریت زمان و سازماندهی وظایف است که دیوید آلن آن را معرفی کرد. هدف این روش، کمک به افراد برای انجام کارها به شکلی موثر و بدون استرس است. در روش GTD، تمرکز روی انتقال تمامی کارها و وظایف از ذهن به یک سیستم خارجی است تا ذهن شما آزاد شود و تمرکز بهتری روی انجام آن‌ها داشته باشید. مراحل اصلی روش GTD عبارت هستند از:

  • جمع‌آوری تمامی کارها، ایده‌ها و وظایف
  • پردازش و تحلیل اولویت‌بندی تمام موارد
  • سازماندهی وظایف
  • بازبینی منظم لیست‌ها
  • انجام کارها براساس اولویت‌بندی انجام‌شده

برای شروع استفاده از روش GTD در بهترین اپ reminder اپل یعنی اپلیکیشن Apple Reminders، ابتدا باید یک لیست به نام «inbox» ایجاد کنید تا محل موقتی برای ثبت تمامی کارهایی باشد که باید انجام دهید. با این کار، ذهن شما آزاد می‌شود و مطمئن خواهید بود که هیچ ایده یا کاری را فراموش نمی‌کنید. اگر از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید با انجام مراحل زیر لیست‌تان را ایجاد کنید:

  • پس از بازکردن اپلیکیشن Reminders، روی لیست پیش‌فرض که زیر My Lists قرار دارد دبل‌کلیک کنید.
  • نام این لیست را به Inbox تغییر دهید و پس‌از انتخاب یک رنگ و آیکون برای آن، روی OK کلیک کنید.

شما می‌توانید برای این منظور یک لیست جدید هم بسازید؛ اما بهتر است نام لیست پیش‌فرض را تغییر تا هربار که کار جدیدی اضافه می‌کنید به‌طور خودکار به لیست صندوق ورودی برود.

پست قبلی

سامسونگ حالت مخصوص کودکان را برای گلکسی واچ ۷ معرفی کرد

پست بعدی

ویژگی Game Assist میکروسافت اج فعال شد؛ قابلیتی جذاب برای گیمرهای ویندوز ۱۱

مربوطه پست ها

اسنپ رانندگان با کد ملی
نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل

راهنمای کامل و کاربردی برای کاربران آیفون: از بازیابی اپلیکیشن تا انتقال فایل و پیگیری ثبت‌نام رانندگان اسنپ

۲۸ تیر ۱۴۰۴
آموزش آنلاین پایتون
نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل

مسیر تبدیل شدن به برنامه‌نویس پایتون؛ از صفر تا استخدام

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
موفقیت در کسب و کار
نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل

نرم‌افزاری که انقلابی در موفقیت کسب و کارها به پا کرده است!

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
ربات تلگرام تبدیل فایل صوتی به متن فارسی رایگان
نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل

بهترین روش تبدیل فایل صوتی به متن فارسی رایگان در تلگرام

۰۳ خرداد ۱۴۰۴
معماری میکروسرویس‌ها
نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل

چرا باید معماری میکروسرویس‌ها را یاد بگیریم؟

۰۱ خرداد ۱۴۰۴
طرح پرچم محرم
نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل

آسان‌ترین راه برای طراحی بنر و پوستر ماه محرم با طرح‌های لایه باز

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یزد هم چهارشنبه یکم مردادماه تعطیل شد
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در امیرآباد تهران چقدر است؟
  • هشدار افزایش گرمای شدید و گردوخاک در ۳ استان
  • توصیه‌هایی برای محافظت در برابر اشعه فرابنفش / لزوم دوری از نور خورشید از ساعت ۱۱ تا ۱۶
  • میادین میوه و تره‌بار روز چهارشنبه فعال هستند
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.