دانش جوین
سه شنبه, مرداد ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۲ اسفند ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

علی غفاری کارگردان فیلم سینمایی «پیش‌مرگ» که به تازگی اکران خود را در سالن‌های سینما آغاز کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر در اعتراض به وضعیت اکران فیلم‌های دفاع مقدسی گفت: بحث من تنها درباره‌ فیلم «پیش‌مرگ» نیست، بلکه مسئله‌ من آسیبی است که روز به روز بزرگتر و گریبان‌گیر آثار دفاع مقدس شده است. اگر قرار باشد مسئولان و بانیان تولید فیلم‌های دفاع مقدس با همین روند پیش بروند، قطعاً به بن‌بست خواهیم رسید. من از این موضوع غمگینم که چند فیلم از سال گذشته و سال‌های پیشین جشنواره‌ فیلم فجر هنوز به مرحله‌ اکران نرسیده‌اند؛ از جمله فیلم‌های خوبی مانند «احمد»، «مجنون»، «متروپل» و … . در واقع ساخت این‌گونه فیلم‌ها رنج و عذاب بسیاری برای عوامل تولید به همراه دارد. این فیلم‌ها برای مخاطب ساخته می‌شوند و باید اکران شوند، نه برای پر کردن پرونده‌ کاری مدیران فرهنگی!

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

وی با اشاره به اکران نشدن برخی فیلم‌ها افزود: این‌گونه فیلم‌ها نباید در کشوی میز مدیران و بایگانی ارگان‌ها باقی بمانند، چرا که خوشبختانه یا متأسفانه، بانی اصلی تولید فیلم‌های دفاع مقدسی بخش دولتی است. من به این باور رسیده‌ام که پس از تولید فیلم، کسی برای مرحله‌ توزیع و اکران آن دل نمی‌سوزاند و این مسئله بسیار نگران‌کننده است.

غفاری با اشاره به شرایط ناعادلانه اکران از وضعیت اکران فیلم «پیشمرگ» انتقاد کرد و گفت: من به جز «پیش‌مرگ»، چند فیلم دیگر نیز در این حوزه ساخته‌ام و از نزدیک شاهد بوده‌ام که این آثار قربانی می‌شوند. به‌عنوان مثال، فیلم «ابوزینب» که درباره‌ یکی از شهدای مقاومت لبنان ساخته شد، در نهایت به اکران در پنج سالن سینما محدود شد و در ۲ سانس ساعت ۱۴ و ۱۶ اکران شد. طبیعتاً عرصه‌ رقابت در چنین فضایی ناعادلانه است و نتیجه‌ حاصل رضایت‌بخش نیست. این اتفاق درباره‌ فیلم «تک‌تیرانداز» نیز رقم خورد. این فیلم با وجود تمام مشکلاتی که داشت، در نهایت و در کمال تعجب و شگفتی از تلویزیون پخش شد. جالب‌تر اینکه من به‌عنوان کارگردان فیلم، در ایام نوروز و از طریق زیرنویس تلویزیون متوجه شدم که قرار است این فیلم پخش شود. صدای ما نیز به جایی نرسید، چرا که دوستان تولیدکننده با مدیران صداوسیما برای پخش این اثر به توافق رسیده بودند. جالب اینجاست که در هیچ‌کجای دنیا پس از پخش فیلم از تلویزیون، آن را اکران نمی‌کنند، چرا که طبیعتاً با شکست مواجه خواهد شد. همین روند برای فیلم «پیش‌مرگ» نیز در حال تکرار شدن است. من از بانیان فیلم گلایه دارم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه برخی فیلمسازان به دلیل چنین شرایطی به سمت ساخت فیلم‌های کمدی روی می‌آورند. من خودم فیلم کمدی نیز ساخته‌ام و در همان اکران اول، ۴ برابر هزینه‌ تولیدش فروش داشته است اما ما به دنبال دغدغه‌ دیگری هستیم که به سراغ سینمای دفاع مقدس می‌رویم؛ ولی با وجود چنین برخوردهایی، دلسرد می‌شویم.

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

غفاری درباره تعداد سانس‌های اکران «پیش‌مرگ» توضیح داد: اکنون طبق آمار، ما ۱۰۰ سینما داریم اما وقتی به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه می‌کنید، فیلم «پیش‌مرگ» در بیش از نیمی از سالن‌های سینما فقط یک سانس اکران دارد و ساعت اکران آن نیز ۱۴ و ۱۶ بعدازظهر است. با این شرایط، سرنوشت فیلم از همین حالا مشخص است. ما در ۳ تا ۴ روز اول اکران، در مجموع ۳۰۰ سانس در کل کشور داشتیم، در حالی که فیلمی که نمی‌خواهم نامش را بیاورم، بیش از ۲۰۰۰ سانس اکران داشته است. مسلماً رقابت در این عرصه منصفانه نیست. به لحاظ تبلیغات شهری، تیزر تلویزیونی، فضای رسانه‌ای و غیره، صاحبان فیلم برای برخی آثار دل نمی‌سوزانند.

این کارگردان در پایان متذکر شد: در وهله اول من مالک فیلم را مقصر این شرایط می دانم زیرا حرمت امام زاده را متولی‌اش نگه می دارد. پیگیری بنیاد روایت فتح نسبت به وضعیت اکران در سینما و فروش فیلم وظیفه آنها به عنوان مالک فیلم است. طبیعتا اگر این موارد پیگیری نشود، حق فیلم ادا نمی شود.

علی غفاری کارگردان فیلم سینمایی «پیش‌مرگ» که به تازگی اکران خود را در سالن‌های سینما آغاز کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر در اعتراض به وضعیت اکران فیلم‌های دفاع مقدسی گفت: بحث من تنها درباره‌ فیلم «پیش‌مرگ» نیست، بلکه مسئله‌ من آسیبی است که روز به روز بزرگتر و گریبان‌گیر آثار دفاع مقدس شده است. اگر قرار باشد مسئولان و بانیان تولید فیلم‌های دفاع مقدس با همین روند پیش بروند، قطعاً به بن‌بست خواهیم رسید. من از این موضوع غمگینم که چند فیلم از سال گذشته و سال‌های پیشین جشنواره‌ فیلم فجر هنوز به مرحله‌ اکران نرسیده‌اند؛ از جمله فیلم‌های خوبی مانند «احمد»، «مجنون»، «متروپل» و … . در واقع ساخت این‌گونه فیلم‌ها رنج و عذاب بسیاری برای عوامل تولید به همراه دارد. این فیلم‌ها برای مخاطب ساخته می‌شوند و باید اکران شوند، نه برای پر کردن پرونده‌ کاری مدیران فرهنگی!

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

وی با اشاره به اکران نشدن برخی فیلم‌ها افزود: این‌گونه فیلم‌ها نباید در کشوی میز مدیران و بایگانی ارگان‌ها باقی بمانند، چرا که خوشبختانه یا متأسفانه، بانی اصلی تولید فیلم‌های دفاع مقدسی بخش دولتی است. من به این باور رسیده‌ام که پس از تولید فیلم، کسی برای مرحله‌ توزیع و اکران آن دل نمی‌سوزاند و این مسئله بسیار نگران‌کننده است.

غفاری با اشاره به شرایط ناعادلانه اکران از وضعیت اکران فیلم «پیشمرگ» انتقاد کرد و گفت: من به جز «پیش‌مرگ»، چند فیلم دیگر نیز در این حوزه ساخته‌ام و از نزدیک شاهد بوده‌ام که این آثار قربانی می‌شوند. به‌عنوان مثال، فیلم «ابوزینب» که درباره‌ یکی از شهدای مقاومت لبنان ساخته شد، در نهایت به اکران در پنج سالن سینما محدود شد و در ۲ سانس ساعت ۱۴ و ۱۶ اکران شد. طبیعتاً عرصه‌ رقابت در چنین فضایی ناعادلانه است و نتیجه‌ حاصل رضایت‌بخش نیست. این اتفاق درباره‌ فیلم «تک‌تیرانداز» نیز رقم خورد. این فیلم با وجود تمام مشکلاتی که داشت، در نهایت و در کمال تعجب و شگفتی از تلویزیون پخش شد. جالب‌تر اینکه من به‌عنوان کارگردان فیلم، در ایام نوروز و از طریق زیرنویس تلویزیون متوجه شدم که قرار است این فیلم پخش شود. صدای ما نیز به جایی نرسید، چرا که دوستان تولیدکننده با مدیران صداوسیما برای پخش این اثر به توافق رسیده بودند. جالب اینجاست که در هیچ‌کجای دنیا پس از پخش فیلم از تلویزیون، آن را اکران نمی‌کنند، چرا که طبیعتاً با شکست مواجه خواهد شد. همین روند برای فیلم «پیش‌مرگ» نیز در حال تکرار شدن است. من از بانیان فیلم گلایه دارم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه برخی فیلمسازان به دلیل چنین شرایطی به سمت ساخت فیلم‌های کمدی روی می‌آورند. من خودم فیلم کمدی نیز ساخته‌ام و در همان اکران اول، ۴ برابر هزینه‌ تولیدش فروش داشته است اما ما به دنبال دغدغه‌ دیگری هستیم که به سراغ سینمای دفاع مقدس می‌رویم؛ ولی با وجود چنین برخوردهایی، دلسرد می‌شویم.

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

غفاری درباره تعداد سانس‌های اکران «پیش‌مرگ» توضیح داد: اکنون طبق آمار، ما ۱۰۰ سینما داریم اما وقتی به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه می‌کنید، فیلم «پیش‌مرگ» در بیش از نیمی از سالن‌های سینما فقط یک سانس اکران دارد و ساعت اکران آن نیز ۱۴ و ۱۶ بعدازظهر است. با این شرایط، سرنوشت فیلم از همین حالا مشخص است. ما در ۳ تا ۴ روز اول اکران، در مجموع ۳۰۰ سانس در کل کشور داشتیم، در حالی که فیلمی که نمی‌خواهم نامش را بیاورم، بیش از ۲۰۰۰ سانس اکران داشته است. مسلماً رقابت در این عرصه منصفانه نیست. به لحاظ تبلیغات شهری، تیزر تلویزیونی، فضای رسانه‌ای و غیره، صاحبان فیلم برای برخی آثار دل نمی‌سوزانند.

این کارگردان در پایان متذکر شد: در وهله اول من مالک فیلم را مقصر این شرایط می دانم زیرا حرمت امام زاده را متولی‌اش نگه می دارد. پیگیری بنیاد روایت فتح نسبت به وضعیت اکران در سینما و فروش فیلم وظیفه آنها به عنوان مالک فیلم است. طبیعتا اگر این موارد پیگیری نشود، حق فیلم ادا نمی شود.

اخبارجدیدترین

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم

از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟

محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد

علی غفاری کارگردان فیلم سینمایی «پیش‌مرگ» که به تازگی اکران خود را در سالن‌های سینما آغاز کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر در اعتراض به وضعیت اکران فیلم‌های دفاع مقدسی گفت: بحث من تنها درباره‌ فیلم «پیش‌مرگ» نیست، بلکه مسئله‌ من آسیبی است که روز به روز بزرگتر و گریبان‌گیر آثار دفاع مقدس شده است. اگر قرار باشد مسئولان و بانیان تولید فیلم‌های دفاع مقدس با همین روند پیش بروند، قطعاً به بن‌بست خواهیم رسید. من از این موضوع غمگینم که چند فیلم از سال گذشته و سال‌های پیشین جشنواره‌ فیلم فجر هنوز به مرحله‌ اکران نرسیده‌اند؛ از جمله فیلم‌های خوبی مانند «احمد»، «مجنون»، «متروپل» و … . در واقع ساخت این‌گونه فیلم‌ها رنج و عذاب بسیاری برای عوامل تولید به همراه دارد. این فیلم‌ها برای مخاطب ساخته می‌شوند و باید اکران شوند، نه برای پر کردن پرونده‌ کاری مدیران فرهنگی!

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

وی با اشاره به اکران نشدن برخی فیلم‌ها افزود: این‌گونه فیلم‌ها نباید در کشوی میز مدیران و بایگانی ارگان‌ها باقی بمانند، چرا که خوشبختانه یا متأسفانه، بانی اصلی تولید فیلم‌های دفاع مقدسی بخش دولتی است. من به این باور رسیده‌ام که پس از تولید فیلم، کسی برای مرحله‌ توزیع و اکران آن دل نمی‌سوزاند و این مسئله بسیار نگران‌کننده است.

غفاری با اشاره به شرایط ناعادلانه اکران از وضعیت اکران فیلم «پیشمرگ» انتقاد کرد و گفت: من به جز «پیش‌مرگ»، چند فیلم دیگر نیز در این حوزه ساخته‌ام و از نزدیک شاهد بوده‌ام که این آثار قربانی می‌شوند. به‌عنوان مثال، فیلم «ابوزینب» که درباره‌ یکی از شهدای مقاومت لبنان ساخته شد، در نهایت به اکران در پنج سالن سینما محدود شد و در ۲ سانس ساعت ۱۴ و ۱۶ اکران شد. طبیعتاً عرصه‌ رقابت در چنین فضایی ناعادلانه است و نتیجه‌ حاصل رضایت‌بخش نیست. این اتفاق درباره‌ فیلم «تک‌تیرانداز» نیز رقم خورد. این فیلم با وجود تمام مشکلاتی که داشت، در نهایت و در کمال تعجب و شگفتی از تلویزیون پخش شد. جالب‌تر اینکه من به‌عنوان کارگردان فیلم، در ایام نوروز و از طریق زیرنویس تلویزیون متوجه شدم که قرار است این فیلم پخش شود. صدای ما نیز به جایی نرسید، چرا که دوستان تولیدکننده با مدیران صداوسیما برای پخش این اثر به توافق رسیده بودند. جالب اینجاست که در هیچ‌کجای دنیا پس از پخش فیلم از تلویزیون، آن را اکران نمی‌کنند، چرا که طبیعتاً با شکست مواجه خواهد شد. همین روند برای فیلم «پیش‌مرگ» نیز در حال تکرار شدن است. من از بانیان فیلم گلایه دارم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه برخی فیلمسازان به دلیل چنین شرایطی به سمت ساخت فیلم‌های کمدی روی می‌آورند. من خودم فیلم کمدی نیز ساخته‌ام و در همان اکران اول، ۴ برابر هزینه‌ تولیدش فروش داشته است اما ما به دنبال دغدغه‌ دیگری هستیم که به سراغ سینمای دفاع مقدس می‌رویم؛ ولی با وجود چنین برخوردهایی، دلسرد می‌شویم.

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

غفاری درباره تعداد سانس‌های اکران «پیش‌مرگ» توضیح داد: اکنون طبق آمار، ما ۱۰۰ سینما داریم اما وقتی به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه می‌کنید، فیلم «پیش‌مرگ» در بیش از نیمی از سالن‌های سینما فقط یک سانس اکران دارد و ساعت اکران آن نیز ۱۴ و ۱۶ بعدازظهر است. با این شرایط، سرنوشت فیلم از همین حالا مشخص است. ما در ۳ تا ۴ روز اول اکران، در مجموع ۳۰۰ سانس در کل کشور داشتیم، در حالی که فیلمی که نمی‌خواهم نامش را بیاورم، بیش از ۲۰۰۰ سانس اکران داشته است. مسلماً رقابت در این عرصه منصفانه نیست. به لحاظ تبلیغات شهری، تیزر تلویزیونی، فضای رسانه‌ای و غیره، صاحبان فیلم برای برخی آثار دل نمی‌سوزانند.

این کارگردان در پایان متذکر شد: در وهله اول من مالک فیلم را مقصر این شرایط می دانم زیرا حرمت امام زاده را متولی‌اش نگه می دارد. پیگیری بنیاد روایت فتح نسبت به وضعیت اکران در سینما و فروش فیلم وظیفه آنها به عنوان مالک فیلم است. طبیعتا اگر این موارد پیگیری نشود، حق فیلم ادا نمی شود.

علی غفاری کارگردان فیلم سینمایی «پیش‌مرگ» که به تازگی اکران خود را در سالن‌های سینما آغاز کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر در اعتراض به وضعیت اکران فیلم‌های دفاع مقدسی گفت: بحث من تنها درباره‌ فیلم «پیش‌مرگ» نیست، بلکه مسئله‌ من آسیبی است که روز به روز بزرگتر و گریبان‌گیر آثار دفاع مقدس شده است. اگر قرار باشد مسئولان و بانیان تولید فیلم‌های دفاع مقدس با همین روند پیش بروند، قطعاً به بن‌بست خواهیم رسید. من از این موضوع غمگینم که چند فیلم از سال گذشته و سال‌های پیشین جشنواره‌ فیلم فجر هنوز به مرحله‌ اکران نرسیده‌اند؛ از جمله فیلم‌های خوبی مانند «احمد»، «مجنون»، «متروپل» و … . در واقع ساخت این‌گونه فیلم‌ها رنج و عذاب بسیاری برای عوامل تولید به همراه دارد. این فیلم‌ها برای مخاطب ساخته می‌شوند و باید اکران شوند، نه برای پر کردن پرونده‌ کاری مدیران فرهنگی!

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

وی با اشاره به اکران نشدن برخی فیلم‌ها افزود: این‌گونه فیلم‌ها نباید در کشوی میز مدیران و بایگانی ارگان‌ها باقی بمانند، چرا که خوشبختانه یا متأسفانه، بانی اصلی تولید فیلم‌های دفاع مقدسی بخش دولتی است. من به این باور رسیده‌ام که پس از تولید فیلم، کسی برای مرحله‌ توزیع و اکران آن دل نمی‌سوزاند و این مسئله بسیار نگران‌کننده است.

غفاری با اشاره به شرایط ناعادلانه اکران از وضعیت اکران فیلم «پیشمرگ» انتقاد کرد و گفت: من به جز «پیش‌مرگ»، چند فیلم دیگر نیز در این حوزه ساخته‌ام و از نزدیک شاهد بوده‌ام که این آثار قربانی می‌شوند. به‌عنوان مثال، فیلم «ابوزینب» که درباره‌ یکی از شهدای مقاومت لبنان ساخته شد، در نهایت به اکران در پنج سالن سینما محدود شد و در ۲ سانس ساعت ۱۴ و ۱۶ اکران شد. طبیعتاً عرصه‌ رقابت در چنین فضایی ناعادلانه است و نتیجه‌ حاصل رضایت‌بخش نیست. این اتفاق درباره‌ فیلم «تک‌تیرانداز» نیز رقم خورد. این فیلم با وجود تمام مشکلاتی که داشت، در نهایت و در کمال تعجب و شگفتی از تلویزیون پخش شد. جالب‌تر اینکه من به‌عنوان کارگردان فیلم، در ایام نوروز و از طریق زیرنویس تلویزیون متوجه شدم که قرار است این فیلم پخش شود. صدای ما نیز به جایی نرسید، چرا که دوستان تولیدکننده با مدیران صداوسیما برای پخش این اثر به توافق رسیده بودند. جالب اینجاست که در هیچ‌کجای دنیا پس از پخش فیلم از تلویزیون، آن را اکران نمی‌کنند، چرا که طبیعتاً با شکست مواجه خواهد شد. همین روند برای فیلم «پیش‌مرگ» نیز در حال تکرار شدن است. من از بانیان فیلم گلایه دارم.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه برخی فیلمسازان به دلیل چنین شرایطی به سمت ساخت فیلم‌های کمدی روی می‌آورند. من خودم فیلم کمدی نیز ساخته‌ام و در همان اکران اول، ۴ برابر هزینه‌ تولیدش فروش داشته است اما ما به دنبال دغدغه‌ دیگری هستیم که به سراغ سینمای دفاع مقدس می‌رویم؛ ولی با وجود چنین برخوردهایی، دلسرد می‌شویم.

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

غفاری درباره تعداد سانس‌های اکران «پیش‌مرگ» توضیح داد: اکنون طبق آمار، ما ۱۰۰ سینما داریم اما وقتی به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه می‌کنید، فیلم «پیش‌مرگ» در بیش از نیمی از سالن‌های سینما فقط یک سانس اکران دارد و ساعت اکران آن نیز ۱۴ و ۱۶ بعدازظهر است. با این شرایط، سرنوشت فیلم از همین حالا مشخص است. ما در ۳ تا ۴ روز اول اکران، در مجموع ۳۰۰ سانس در کل کشور داشتیم، در حالی که فیلمی که نمی‌خواهم نامش را بیاورم، بیش از ۲۰۰۰ سانس اکران داشته است. مسلماً رقابت در این عرصه منصفانه نیست. به لحاظ تبلیغات شهری، تیزر تلویزیونی، فضای رسانه‌ای و غیره، صاحبان فیلم برای برخی آثار دل نمی‌سوزانند.

این کارگردان در پایان متذکر شد: در وهله اول من مالک فیلم را مقصر این شرایط می دانم زیرا حرمت امام زاده را متولی‌اش نگه می دارد. پیگیری بنیاد روایت فتح نسبت به وضعیت اکران در سینما و فروش فیلم وظیفه آنها به عنوان مالک فیلم است. طبیعتا اگر این موارد پیگیری نشود، حق فیلم ادا نمی شود.

پست قبلی

روایتی متفاوت از تراژدی «هملت» در اروپا

پست بعدی

کارگردان «پیش‌مرگ» از وضعیت اکران و کم‌توجهی به فیلم انتقاد کرد

مربوطه پست ها

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم
هنر و فرهنگ

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟
هنر و فرهنگ

از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد
هنر و فرهنگ

محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
شاهرخ خان بهترین بازیگر جوایز ملی هند شد
هنر و فرهنگ

شاهرخ خان بهترین بازیگر جوایز ملی هند شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
«آنسوی افسانه» در تماشاخانه سنگلج
هنر و فرهنگ

«آنسوی افسانه» در تماشاخانه سنگلج

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
«پُلی بر رودخانه خشک» یادآور جایگاه حیاتی آب است
هنر و فرهنگ

«پُلی بر رودخانه خشک» یادآور جایگاه حیاتی آب است

۱۴ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چگونه فالوور خارجی بگیریم؟ بهترین راهکارها برای گسترش مخاطبین جهانی
  • کارنامه رتبه‌های برتر سال‌های گذشته
  • آخرین وضعیت لایحه طرح ترافیک جدید تهران
  • فرمانده انتظامی چالوس: ۱۴۳۹ نفر از اتباع غیرمجاز ردمرز شدند
  • چرا زلزله‌ ۸.۷ ریشتری روسیه تلفات نداشت؟/ عوامل موفقیت در مهار فاجعه کامچاتکا
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.