دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

کارگردان Assassin’s Creed Shadows از کاوش در محیط بازی می‌گوید

گیمفا توسط گیمفا
۰۱ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
کارگردان Assassin’s Creed Shadows از کاوش در محیط بازی می‌گوید
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در یک پست وبلاگی جدید، یوبیسافت (Ubisoft) جنبه‌ای اساسی دیگر از Assassin’s Creed Shadows، یعنی کاوش در محیط بازی را شرح داد.

تبلیغات

به گفته کارگردان بازی، چارلز بنوا (Charles Benoit)، نقشه بازی تنها شامل نام مناطق و طرح‌هایی برای اشاره به مکان‌ها خواهد بود. با کاوش در جهان بازی، جزئیات بیشتر و نقاط ناشناخته آشکار می‌شوند، مشابه آنچه در بازی Ghost of Tsushima مشاهده کردیم. بنوا در این باره گفت:

ما نمی‌خواستیم بازیکن را با آیکن‌ها و نشانگرهای زیاد هدایت کنیم. هدفمان خلق دنیای بازی‌ای بود که اطلاعات در آن کلیدی باشد و به عنوان نوعی پاداش عمل کند. این ایده در بستر بازی در نقش یک شینوبی که برای اطلاعات بیشتر، می‌جنگد، منطقی به نظر می‌رسید.

در Shadows، اطلاعات، چیزی است که باید به دنبال آن باشید و به دست آورید، از طریق جاسوسانی که دارید، ملاقات با NPCها یا از طریق مشاهدات خودتان. به صورت خلاصه، ما می‌خواهیم بازیکنان رازهای جذاب بازی را بر اساس شرایط خودشان، از طریق تحقیق، شبکه جاسوسی، یا مشاهده محیط کشف کنند.

این سیستم از طریق Viewpoints (نام جدید نقاط Synchronization) اجرا می‌شود. به جای نمایش بخش بزرگی از نقشه، این نقاط اکنون فقط نقاط جالب نزدیک را برجسته می‌کنند. با استفاده از قابلیت Observe، بازیکنان می‌توانند روی این نقاط حرکت کنند و آن‌ها را علامت‌گذاری کنند. برخلاف نسخه‌های قبلی، عقابی برای کمک به بازیکن وجود ندارد و شما باید شخصاً حرکت کنید و محیط را مشاهده کنید.

نقاط Viewpoints امکان سفر سریع را فراهم می‌کنند، اما باید مراقب باشید. چرا که برخی مکان‌ها، مانند tenshu، ممکن است درست در مرکز دشمنان باشند. البته روش‌های نائوئه و یاسوکه برای دسترسی به این نقاط متفاوت است، زیرا نائوئه به دلیل توانایی‌های حرکتی‌اش دسترسی آسان‌تری به آن‌ها دارد.

همچنین مکان‌هایی به نام کاکورگا (kakurega) یا پناهگاه‌های امن وجود دارند که شعب کوچکی از پایگاه شینوبی شما محسوب می‌شوند. در این مکان‌ها می‌توانید به تجهیزات خود دسترسی داشته باشید، قراردادها را مشاهده و قبول کنید، ابزارها و مهمات را پر کنید، متحدان خود را مدیریت کنید و موارد دیگر. هیچ دشمنی در این مناطق ظاهر نمی‌شود و آن‌ها گزینه‌ای امن برای سفر سریع هستند.

عنوان Assassin’s Creed Shadows پس از یک تاخیر دیگر در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۵ (۲۹ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Omid2002پروفسور بی سوادGOD OF WAR 3Pr_TheBestWolfساب زیرو ❄️AliSpider-Man.saleh.

در یک پست وبلاگی جدید، یوبیسافت (Ubisoft) جنبه‌ای اساسی دیگر از Assassin’s Creed Shadows، یعنی کاوش در محیط بازی را شرح داد.

تبلیغات

به گفته کارگردان بازی، چارلز بنوا (Charles Benoit)، نقشه بازی تنها شامل نام مناطق و طرح‌هایی برای اشاره به مکان‌ها خواهد بود. با کاوش در جهان بازی، جزئیات بیشتر و نقاط ناشناخته آشکار می‌شوند، مشابه آنچه در بازی Ghost of Tsushima مشاهده کردیم. بنوا در این باره گفت:

ما نمی‌خواستیم بازیکن را با آیکن‌ها و نشانگرهای زیاد هدایت کنیم. هدفمان خلق دنیای بازی‌ای بود که اطلاعات در آن کلیدی باشد و به عنوان نوعی پاداش عمل کند. این ایده در بستر بازی در نقش یک شینوبی که برای اطلاعات بیشتر، می‌جنگد، منطقی به نظر می‌رسید.

در Shadows، اطلاعات، چیزی است که باید به دنبال آن باشید و به دست آورید، از طریق جاسوسانی که دارید، ملاقات با NPCها یا از طریق مشاهدات خودتان. به صورت خلاصه، ما می‌خواهیم بازیکنان رازهای جذاب بازی را بر اساس شرایط خودشان، از طریق تحقیق، شبکه جاسوسی، یا مشاهده محیط کشف کنند.

این سیستم از طریق Viewpoints (نام جدید نقاط Synchronization) اجرا می‌شود. به جای نمایش بخش بزرگی از نقشه، این نقاط اکنون فقط نقاط جالب نزدیک را برجسته می‌کنند. با استفاده از قابلیت Observe، بازیکنان می‌توانند روی این نقاط حرکت کنند و آن‌ها را علامت‌گذاری کنند. برخلاف نسخه‌های قبلی، عقابی برای کمک به بازیکن وجود ندارد و شما باید شخصاً حرکت کنید و محیط را مشاهده کنید.

نقاط Viewpoints امکان سفر سریع را فراهم می‌کنند، اما باید مراقب باشید. چرا که برخی مکان‌ها، مانند tenshu، ممکن است درست در مرکز دشمنان باشند. البته روش‌های نائوئه و یاسوکه برای دسترسی به این نقاط متفاوت است، زیرا نائوئه به دلیل توانایی‌های حرکتی‌اش دسترسی آسان‌تری به آن‌ها دارد.

همچنین مکان‌هایی به نام کاکورگا (kakurega) یا پناهگاه‌های امن وجود دارند که شعب کوچکی از پایگاه شینوبی شما محسوب می‌شوند. در این مکان‌ها می‌توانید به تجهیزات خود دسترسی داشته باشید، قراردادها را مشاهده و قبول کنید، ابزارها و مهمات را پر کنید، متحدان خود را مدیریت کنید و موارد دیگر. هیچ دشمنی در این مناطق ظاهر نمی‌شود و آن‌ها گزینه‌ای امن برای سفر سریع هستند.

عنوان Assassin’s Creed Shadows پس از یک تاخیر دیگر در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۵ (۲۹ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Omid2002پروفسور بی سوادGOD OF WAR 3Pr_TheBestWolfساب زیرو ❄️AliSpider-Man.saleh.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در یک پست وبلاگی جدید، یوبیسافت (Ubisoft) جنبه‌ای اساسی دیگر از Assassin’s Creed Shadows، یعنی کاوش در محیط بازی را شرح داد.

تبلیغات

به گفته کارگردان بازی، چارلز بنوا (Charles Benoit)، نقشه بازی تنها شامل نام مناطق و طرح‌هایی برای اشاره به مکان‌ها خواهد بود. با کاوش در جهان بازی، جزئیات بیشتر و نقاط ناشناخته آشکار می‌شوند، مشابه آنچه در بازی Ghost of Tsushima مشاهده کردیم. بنوا در این باره گفت:

ما نمی‌خواستیم بازیکن را با آیکن‌ها و نشانگرهای زیاد هدایت کنیم. هدفمان خلق دنیای بازی‌ای بود که اطلاعات در آن کلیدی باشد و به عنوان نوعی پاداش عمل کند. این ایده در بستر بازی در نقش یک شینوبی که برای اطلاعات بیشتر، می‌جنگد، منطقی به نظر می‌رسید.

در Shadows، اطلاعات، چیزی است که باید به دنبال آن باشید و به دست آورید، از طریق جاسوسانی که دارید، ملاقات با NPCها یا از طریق مشاهدات خودتان. به صورت خلاصه، ما می‌خواهیم بازیکنان رازهای جذاب بازی را بر اساس شرایط خودشان، از طریق تحقیق، شبکه جاسوسی، یا مشاهده محیط کشف کنند.

این سیستم از طریق Viewpoints (نام جدید نقاط Synchronization) اجرا می‌شود. به جای نمایش بخش بزرگی از نقشه، این نقاط اکنون فقط نقاط جالب نزدیک را برجسته می‌کنند. با استفاده از قابلیت Observe، بازیکنان می‌توانند روی این نقاط حرکت کنند و آن‌ها را علامت‌گذاری کنند. برخلاف نسخه‌های قبلی، عقابی برای کمک به بازیکن وجود ندارد و شما باید شخصاً حرکت کنید و محیط را مشاهده کنید.

نقاط Viewpoints امکان سفر سریع را فراهم می‌کنند، اما باید مراقب باشید. چرا که برخی مکان‌ها، مانند tenshu، ممکن است درست در مرکز دشمنان باشند. البته روش‌های نائوئه و یاسوکه برای دسترسی به این نقاط متفاوت است، زیرا نائوئه به دلیل توانایی‌های حرکتی‌اش دسترسی آسان‌تری به آن‌ها دارد.

همچنین مکان‌هایی به نام کاکورگا (kakurega) یا پناهگاه‌های امن وجود دارند که شعب کوچکی از پایگاه شینوبی شما محسوب می‌شوند. در این مکان‌ها می‌توانید به تجهیزات خود دسترسی داشته باشید، قراردادها را مشاهده و قبول کنید، ابزارها و مهمات را پر کنید، متحدان خود را مدیریت کنید و موارد دیگر. هیچ دشمنی در این مناطق ظاهر نمی‌شود و آن‌ها گزینه‌ای امن برای سفر سریع هستند.

عنوان Assassin’s Creed Shadows پس از یک تاخیر دیگر در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۵ (۲۹ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Omid2002پروفسور بی سوادGOD OF WAR 3Pr_TheBestWolfساب زیرو ❄️AliSpider-Man.saleh.

در یک پست وبلاگی جدید، یوبیسافت (Ubisoft) جنبه‌ای اساسی دیگر از Assassin’s Creed Shadows، یعنی کاوش در محیط بازی را شرح داد.

تبلیغات

به گفته کارگردان بازی، چارلز بنوا (Charles Benoit)، نقشه بازی تنها شامل نام مناطق و طرح‌هایی برای اشاره به مکان‌ها خواهد بود. با کاوش در جهان بازی، جزئیات بیشتر و نقاط ناشناخته آشکار می‌شوند، مشابه آنچه در بازی Ghost of Tsushima مشاهده کردیم. بنوا در این باره گفت:

ما نمی‌خواستیم بازیکن را با آیکن‌ها و نشانگرهای زیاد هدایت کنیم. هدفمان خلق دنیای بازی‌ای بود که اطلاعات در آن کلیدی باشد و به عنوان نوعی پاداش عمل کند. این ایده در بستر بازی در نقش یک شینوبی که برای اطلاعات بیشتر، می‌جنگد، منطقی به نظر می‌رسید.

در Shadows، اطلاعات، چیزی است که باید به دنبال آن باشید و به دست آورید، از طریق جاسوسانی که دارید، ملاقات با NPCها یا از طریق مشاهدات خودتان. به صورت خلاصه، ما می‌خواهیم بازیکنان رازهای جذاب بازی را بر اساس شرایط خودشان، از طریق تحقیق، شبکه جاسوسی، یا مشاهده محیط کشف کنند.

این سیستم از طریق Viewpoints (نام جدید نقاط Synchronization) اجرا می‌شود. به جای نمایش بخش بزرگی از نقشه، این نقاط اکنون فقط نقاط جالب نزدیک را برجسته می‌کنند. با استفاده از قابلیت Observe، بازیکنان می‌توانند روی این نقاط حرکت کنند و آن‌ها را علامت‌گذاری کنند. برخلاف نسخه‌های قبلی، عقابی برای کمک به بازیکن وجود ندارد و شما باید شخصاً حرکت کنید و محیط را مشاهده کنید.

نقاط Viewpoints امکان سفر سریع را فراهم می‌کنند، اما باید مراقب باشید. چرا که برخی مکان‌ها، مانند tenshu، ممکن است درست در مرکز دشمنان باشند. البته روش‌های نائوئه و یاسوکه برای دسترسی به این نقاط متفاوت است، زیرا نائوئه به دلیل توانایی‌های حرکتی‌اش دسترسی آسان‌تری به آن‌ها دارد.

همچنین مکان‌هایی به نام کاکورگا (kakurega) یا پناهگاه‌های امن وجود دارند که شعب کوچکی از پایگاه شینوبی شما محسوب می‌شوند. در این مکان‌ها می‌توانید به تجهیزات خود دسترسی داشته باشید، قراردادها را مشاهده و قبول کنید، ابزارها و مهمات را پر کنید، متحدان خود را مدیریت کنید و موارد دیگر. هیچ دشمنی در این مناطق ظاهر نمی‌شود و آن‌ها گزینه‌ای امن برای سفر سریع هستند.

عنوان Assassin’s Creed Shadows پس از یک تاخیر دیگر در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۵ (۲۹ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Omid2002پروفسور بی سوادGOD OF WAR 3Pr_TheBestWolfساب زیرو ❄️AliSpider-Man.saleh.
پست قبلی

با انتشار تریلری از بازی Stronghold Crusader: Definitive Edition رونمایی شد

پست بعدی

استودیوی Team Cherry: بازی Hollow Knight: Silksong در دست ساخت است و عرضه خواهد شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.