دانش جوین
شنبه, تیر ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

کارگردان Elden Ring Nightreign: این عنوان، تلاشی از فرام‌سافتور برای دنبال کردن ترند‌های صنعت بازی نیست

گیمفا توسط گیمفا
۱۵ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
کارگردان Elden Ring Nightreign: این عنوان، تلاشی از فرام‌سافتور برای دنبال کردن ترند‌های صنعت بازی نیست
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

جونیا ایشیزاکی، کارگردان عنوان در حال توسعه Elden Ring Nightreign، باور دارد که تیم آنها در FromSoftware علاقه‌ای به دنبال کردن ترند‌های روز صنعت با اضافه کردن المان‌های روگ لایک ندارد، بلکه تمرکز روی تجربه‌ همکاری (co-op)، به طور طبیعی ویژگی‌های این سبک را به خود گرفت تا برخی از مشکلات طراحی را حل کند.

تبلیغات

ایشیزاکی (Junya Ishizaki) در مصاحبه‌ای که اخیراً با وب‌سایت PC Gamer داشت، به تشریح اهداف Elden Ring Nightreign پرداخت:

هدف ما، متمرکز کردن تجربه بود، از المان‌های RPG گرفته تا کاوش در محیط، ساخت کاراکتر و بالابردن سطوح آن. ما می‌خواستیم که این عنوان به‌گونه‌ای باشد که گویی همه چیز یک‌جا در دسترس بوده و درنهایت نیز به مبارزه با یک باس ختم شود. برای عملی کردن چنین چیزی که بسیار متفاوت از Elden Ring و عناوین قبلی بود، ما احساس کردیم که نیاز است عناصر و مکانیک‌های جدیدی را اضافه کنیم.

او در ادامه توضیح می‌دهد:

ما هیچ‌وقت با خود نگفتیم که «هی، بیایید هر کاری که دیگر کمپانی‌ها انجام می‌دهند را انجام ندهیم و ترندی را دنبال نکنیم!»، اما همچنین به نظر ما، این [Elden Ring Nightreign] دنبال کردن ترندهای صنعت محسوب نمی‌شود، بلکه ما این عناصر را مانند یک افزونه جالب در نظر گرفتیم که می‌تواند به خوبی در عنوان مولتی پلیر ما جای بگیرد.

فاز بتای Elden Ring Nightreign از روز ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) آغاز خواهد شد و تا ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. این بتای بسته که تنها برای کنسول‌ها در دسترس خواهد بود، به بازیکنان اجازه می‌دهد بخش کوچکی از این عنوان را تجربه کنند. تا آن زمان، نمی‌توان با اطمینان گفت که Elden Ring Nightreign، تا چه حد از عناوین دیگر در سبک روگ لایک، الهام گرفته است.

Elden Ring Nightreign در تاریخی اعلام نشده از سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )دکتره گیمفاMotinFarshadMaster chief نیاز به سلاحIgonDark.Elden-LordAhmad_bkcrash

جونیا ایشیزاکی، کارگردان عنوان در حال توسعه Elden Ring Nightreign، باور دارد که تیم آنها در FromSoftware علاقه‌ای به دنبال کردن ترند‌های روز صنعت با اضافه کردن المان‌های روگ لایک ندارد، بلکه تمرکز روی تجربه‌ همکاری (co-op)، به طور طبیعی ویژگی‌های این سبک را به خود گرفت تا برخی از مشکلات طراحی را حل کند.

تبلیغات

ایشیزاکی (Junya Ishizaki) در مصاحبه‌ای که اخیراً با وب‌سایت PC Gamer داشت، به تشریح اهداف Elden Ring Nightreign پرداخت:

هدف ما، متمرکز کردن تجربه بود، از المان‌های RPG گرفته تا کاوش در محیط، ساخت کاراکتر و بالابردن سطوح آن. ما می‌خواستیم که این عنوان به‌گونه‌ای باشد که گویی همه چیز یک‌جا در دسترس بوده و درنهایت نیز به مبارزه با یک باس ختم شود. برای عملی کردن چنین چیزی که بسیار متفاوت از Elden Ring و عناوین قبلی بود، ما احساس کردیم که نیاز است عناصر و مکانیک‌های جدیدی را اضافه کنیم.

او در ادامه توضیح می‌دهد:

ما هیچ‌وقت با خود نگفتیم که «هی، بیایید هر کاری که دیگر کمپانی‌ها انجام می‌دهند را انجام ندهیم و ترندی را دنبال نکنیم!»، اما همچنین به نظر ما، این [Elden Ring Nightreign] دنبال کردن ترندهای صنعت محسوب نمی‌شود، بلکه ما این عناصر را مانند یک افزونه جالب در نظر گرفتیم که می‌تواند به خوبی در عنوان مولتی پلیر ما جای بگیرد.

فاز بتای Elden Ring Nightreign از روز ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) آغاز خواهد شد و تا ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. این بتای بسته که تنها برای کنسول‌ها در دسترس خواهد بود، به بازیکنان اجازه می‌دهد بخش کوچکی از این عنوان را تجربه کنند. تا آن زمان، نمی‌توان با اطمینان گفت که Elden Ring Nightreign، تا چه حد از عناوین دیگر در سبک روگ لایک، الهام گرفته است.

Elden Ring Nightreign در تاریخی اعلام نشده از سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )دکتره گیمفاMotinFarshadMaster chief نیاز به سلاحIgonDark.Elden-LordAhmad_bkcrash

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

جونیا ایشیزاکی، کارگردان عنوان در حال توسعه Elden Ring Nightreign، باور دارد که تیم آنها در FromSoftware علاقه‌ای به دنبال کردن ترند‌های روز صنعت با اضافه کردن المان‌های روگ لایک ندارد، بلکه تمرکز روی تجربه‌ همکاری (co-op)، به طور طبیعی ویژگی‌های این سبک را به خود گرفت تا برخی از مشکلات طراحی را حل کند.

تبلیغات

ایشیزاکی (Junya Ishizaki) در مصاحبه‌ای که اخیراً با وب‌سایت PC Gamer داشت، به تشریح اهداف Elden Ring Nightreign پرداخت:

هدف ما، متمرکز کردن تجربه بود، از المان‌های RPG گرفته تا کاوش در محیط، ساخت کاراکتر و بالابردن سطوح آن. ما می‌خواستیم که این عنوان به‌گونه‌ای باشد که گویی همه چیز یک‌جا در دسترس بوده و درنهایت نیز به مبارزه با یک باس ختم شود. برای عملی کردن چنین چیزی که بسیار متفاوت از Elden Ring و عناوین قبلی بود، ما احساس کردیم که نیاز است عناصر و مکانیک‌های جدیدی را اضافه کنیم.

او در ادامه توضیح می‌دهد:

ما هیچ‌وقت با خود نگفتیم که «هی، بیایید هر کاری که دیگر کمپانی‌ها انجام می‌دهند را انجام ندهیم و ترندی را دنبال نکنیم!»، اما همچنین به نظر ما، این [Elden Ring Nightreign] دنبال کردن ترندهای صنعت محسوب نمی‌شود، بلکه ما این عناصر را مانند یک افزونه جالب در نظر گرفتیم که می‌تواند به خوبی در عنوان مولتی پلیر ما جای بگیرد.

فاز بتای Elden Ring Nightreign از روز ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) آغاز خواهد شد و تا ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. این بتای بسته که تنها برای کنسول‌ها در دسترس خواهد بود، به بازیکنان اجازه می‌دهد بخش کوچکی از این عنوان را تجربه کنند. تا آن زمان، نمی‌توان با اطمینان گفت که Elden Ring Nightreign، تا چه حد از عناوین دیگر در سبک روگ لایک، الهام گرفته است.

Elden Ring Nightreign در تاریخی اعلام نشده از سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )دکتره گیمفاMotinFarshadMaster chief نیاز به سلاحIgonDark.Elden-LordAhmad_bkcrash

جونیا ایشیزاکی، کارگردان عنوان در حال توسعه Elden Ring Nightreign، باور دارد که تیم آنها در FromSoftware علاقه‌ای به دنبال کردن ترند‌های روز صنعت با اضافه کردن المان‌های روگ لایک ندارد، بلکه تمرکز روی تجربه‌ همکاری (co-op)، به طور طبیعی ویژگی‌های این سبک را به خود گرفت تا برخی از مشکلات طراحی را حل کند.

تبلیغات

ایشیزاکی (Junya Ishizaki) در مصاحبه‌ای که اخیراً با وب‌سایت PC Gamer داشت، به تشریح اهداف Elden Ring Nightreign پرداخت:

هدف ما، متمرکز کردن تجربه بود، از المان‌های RPG گرفته تا کاوش در محیط، ساخت کاراکتر و بالابردن سطوح آن. ما می‌خواستیم که این عنوان به‌گونه‌ای باشد که گویی همه چیز یک‌جا در دسترس بوده و درنهایت نیز به مبارزه با یک باس ختم شود. برای عملی کردن چنین چیزی که بسیار متفاوت از Elden Ring و عناوین قبلی بود، ما احساس کردیم که نیاز است عناصر و مکانیک‌های جدیدی را اضافه کنیم.

او در ادامه توضیح می‌دهد:

ما هیچ‌وقت با خود نگفتیم که «هی، بیایید هر کاری که دیگر کمپانی‌ها انجام می‌دهند را انجام ندهیم و ترندی را دنبال نکنیم!»، اما همچنین به نظر ما، این [Elden Ring Nightreign] دنبال کردن ترندهای صنعت محسوب نمی‌شود، بلکه ما این عناصر را مانند یک افزونه جالب در نظر گرفتیم که می‌تواند به خوبی در عنوان مولتی پلیر ما جای بگیرد.

فاز بتای Elden Ring Nightreign از روز ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) آغاز خواهد شد و تا ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. این بتای بسته که تنها برای کنسول‌ها در دسترس خواهد بود، به بازیکنان اجازه می‌دهد بخش کوچکی از این عنوان را تجربه کنند. تا آن زمان، نمی‌توان با اطمینان گفت که Elden Ring Nightreign، تا چه حد از عناوین دیگر در سبک روگ لایک، الهام گرفته است.

Elden Ring Nightreign در تاریخی اعلام نشده از سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

تنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )دکتره گیمفاMotinFarshadMaster chief نیاز به سلاحIgonDark.Elden-LordAhmad_bkcrash
پست قبلی

چرا باید برای بازی Light No Fire هیجان‌زده باشیم؟

پست بعدی

رونمایی از چهره هجومی پرسپولیس مقابل الهلال

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 12 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
  • نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
  • آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
  • پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
  • تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.