دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: تیم توسعه‌ پس از ریمیک سه‌گانه کار بزرگ‌تری انجام خواهد داد

گیمفا توسط گیمفا
۰۵ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: تیم توسعه‌ پس از ریمیک سه‌گانه کار بزرگ‌تری انجام خواهد داد
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تیم توسعه سه‌گانه Final Fantasy 7، در اوایل سال جاری با Final Fantasy 7 Rebirth ثابت کرد که ثبات و پایداری برای یک تیم توسعه چه مزایایی در دوره زمانی طولانی که چندین پروژه را در بر می گیرد دارد. اینکه ببینیم سازندگان با آخرین قسمت از این بازسازی چه خواهند کرد هیجان‌انگیز خواهد بود. اما استودیو پس از آن چه چشم‌اندازی خواهد داشت؟ به گفته کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی (NaokiHamaguchi)، هر چه که باشد بزرگتر و بهتر خواهد بود.

تبلیغات

هاماگوچی در مصاحبه با رسانه GamesRadar گفت که کار روی Final Fantasy 7 Remake Part 3 هنوز ادامه دارد و اگرچه او هنوز نمی‌داند پروژه بعدی تیم سازنده پس از آن چه خواهد بود، اما برایش هیجان‌زده است، زیرا دانش و تجربه جمعی خوبی را طی این ۳ پروژه کسب کردند.

ما هنوز روی بازی سوم کار می کنیم این بازی هنوز تمام نشده است. وقتی به پایان سه گانه می رسیم، از نظر پروژه بعدی که تیم روی آن کار می کند، واقعاً هنوز اصلاً نمی دانم. این پروژه می‌تواند Final Fantasy شماره گذاری شده بعدی باشد. می‌تواند یک آیپی کاملا متفاوت باشد. ما ممکن است یک برند کاملاً جدید را راه اندازی کنیم. اما هر چه که باشد، من بسیار هیجان زده هستم که روی آن کار کنم و ببینم با دانش و تجربه‌ای که کسب کرده‌ایم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

هاماگوچی اضافه کرد که با دانش و تجربه‌ای که تیم توسعه به دست آورده است، پس از پایان قسمت آخر ریمیک Final Fantasy 7، هر چیزی که بسازند بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود:

تیم من مجموعا ۱۰ سال با هم بوده‌اند. تیم برای گذراندن کل این پروژه سه‌گانه، به آرامی تجربه و دانش خود را ایجاد می‌کند، تیم در آن دوره تجربه زیادی کسب کرده و بسیار رشد کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم زمانی که ما سه‌گانه را به پایان برسانیم و بازی نهایی را به نمایش بگذاریم، در موقعیت بسیار خوبی برای حرکت رو به جلو و انجام کارهای بزرگ‌تر خواهیم بود و این تجربه‌هایی که کسب کرده‌ایم برای آن پروژه بسیار مهم خواهد بود.

در نهایت هاماگوچی تاکید کرد که تیم توسعه روی DLC عنوان Final Fantasy 7 Rebirth کار نمی‌کند و تمرکز کامل آنها روی توسعه قسمت آخر این سه‌گانه است. اوایل سال جاری هم یوشونوری کتاسی (Yoshinori Kitase) تهیه کننده فرنچایز Final Fantasy اعلام کرد که Square Enix قصد دارد این بازی را در سال ۲۰۲۷ عرضه کند.

Kuros𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥

تیم توسعه سه‌گانه Final Fantasy 7، در اوایل سال جاری با Final Fantasy 7 Rebirth ثابت کرد که ثبات و پایداری برای یک تیم توسعه چه مزایایی در دوره زمانی طولانی که چندین پروژه را در بر می گیرد دارد. اینکه ببینیم سازندگان با آخرین قسمت از این بازسازی چه خواهند کرد هیجان‌انگیز خواهد بود. اما استودیو پس از آن چه چشم‌اندازی خواهد داشت؟ به گفته کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی (NaokiHamaguchi)، هر چه که باشد بزرگتر و بهتر خواهد بود.

تبلیغات

هاماگوچی در مصاحبه با رسانه GamesRadar گفت که کار روی Final Fantasy 7 Remake Part 3 هنوز ادامه دارد و اگرچه او هنوز نمی‌داند پروژه بعدی تیم سازنده پس از آن چه خواهد بود، اما برایش هیجان‌زده است، زیرا دانش و تجربه جمعی خوبی را طی این ۳ پروژه کسب کردند.

ما هنوز روی بازی سوم کار می کنیم این بازی هنوز تمام نشده است. وقتی به پایان سه گانه می رسیم، از نظر پروژه بعدی که تیم روی آن کار می کند، واقعاً هنوز اصلاً نمی دانم. این پروژه می‌تواند Final Fantasy شماره گذاری شده بعدی باشد. می‌تواند یک آیپی کاملا متفاوت باشد. ما ممکن است یک برند کاملاً جدید را راه اندازی کنیم. اما هر چه که باشد، من بسیار هیجان زده هستم که روی آن کار کنم و ببینم با دانش و تجربه‌ای که کسب کرده‌ایم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

هاماگوچی اضافه کرد که با دانش و تجربه‌ای که تیم توسعه به دست آورده است، پس از پایان قسمت آخر ریمیک Final Fantasy 7، هر چیزی که بسازند بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود:

تیم من مجموعا ۱۰ سال با هم بوده‌اند. تیم برای گذراندن کل این پروژه سه‌گانه، به آرامی تجربه و دانش خود را ایجاد می‌کند، تیم در آن دوره تجربه زیادی کسب کرده و بسیار رشد کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم زمانی که ما سه‌گانه را به پایان برسانیم و بازی نهایی را به نمایش بگذاریم، در موقعیت بسیار خوبی برای حرکت رو به جلو و انجام کارهای بزرگ‌تر خواهیم بود و این تجربه‌هایی که کسب کرده‌ایم برای آن پروژه بسیار مهم خواهد بود.

در نهایت هاماگوچی تاکید کرد که تیم توسعه روی DLC عنوان Final Fantasy 7 Rebirth کار نمی‌کند و تمرکز کامل آنها روی توسعه قسمت آخر این سه‌گانه است. اوایل سال جاری هم یوشونوری کتاسی (Yoshinori Kitase) تهیه کننده فرنچایز Final Fantasy اعلام کرد که Square Enix قصد دارد این بازی را در سال ۲۰۲۷ عرضه کند.

Kuros𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

تیم توسعه سه‌گانه Final Fantasy 7، در اوایل سال جاری با Final Fantasy 7 Rebirth ثابت کرد که ثبات و پایداری برای یک تیم توسعه چه مزایایی در دوره زمانی طولانی که چندین پروژه را در بر می گیرد دارد. اینکه ببینیم سازندگان با آخرین قسمت از این بازسازی چه خواهند کرد هیجان‌انگیز خواهد بود. اما استودیو پس از آن چه چشم‌اندازی خواهد داشت؟ به گفته کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی (NaokiHamaguchi)، هر چه که باشد بزرگتر و بهتر خواهد بود.

تبلیغات

هاماگوچی در مصاحبه با رسانه GamesRadar گفت که کار روی Final Fantasy 7 Remake Part 3 هنوز ادامه دارد و اگرچه او هنوز نمی‌داند پروژه بعدی تیم سازنده پس از آن چه خواهد بود، اما برایش هیجان‌زده است، زیرا دانش و تجربه جمعی خوبی را طی این ۳ پروژه کسب کردند.

ما هنوز روی بازی سوم کار می کنیم این بازی هنوز تمام نشده است. وقتی به پایان سه گانه می رسیم، از نظر پروژه بعدی که تیم روی آن کار می کند، واقعاً هنوز اصلاً نمی دانم. این پروژه می‌تواند Final Fantasy شماره گذاری شده بعدی باشد. می‌تواند یک آیپی کاملا متفاوت باشد. ما ممکن است یک برند کاملاً جدید را راه اندازی کنیم. اما هر چه که باشد، من بسیار هیجان زده هستم که روی آن کار کنم و ببینم با دانش و تجربه‌ای که کسب کرده‌ایم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

هاماگوچی اضافه کرد که با دانش و تجربه‌ای که تیم توسعه به دست آورده است، پس از پایان قسمت آخر ریمیک Final Fantasy 7، هر چیزی که بسازند بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود:

تیم من مجموعا ۱۰ سال با هم بوده‌اند. تیم برای گذراندن کل این پروژه سه‌گانه، به آرامی تجربه و دانش خود را ایجاد می‌کند، تیم در آن دوره تجربه زیادی کسب کرده و بسیار رشد کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم زمانی که ما سه‌گانه را به پایان برسانیم و بازی نهایی را به نمایش بگذاریم، در موقعیت بسیار خوبی برای حرکت رو به جلو و انجام کارهای بزرگ‌تر خواهیم بود و این تجربه‌هایی که کسب کرده‌ایم برای آن پروژه بسیار مهم خواهد بود.

در نهایت هاماگوچی تاکید کرد که تیم توسعه روی DLC عنوان Final Fantasy 7 Rebirth کار نمی‌کند و تمرکز کامل آنها روی توسعه قسمت آخر این سه‌گانه است. اوایل سال جاری هم یوشونوری کتاسی (Yoshinori Kitase) تهیه کننده فرنچایز Final Fantasy اعلام کرد که Square Enix قصد دارد این بازی را در سال ۲۰۲۷ عرضه کند.

Kuros𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥

تیم توسعه سه‌گانه Final Fantasy 7، در اوایل سال جاری با Final Fantasy 7 Rebirth ثابت کرد که ثبات و پایداری برای یک تیم توسعه چه مزایایی در دوره زمانی طولانی که چندین پروژه را در بر می گیرد دارد. اینکه ببینیم سازندگان با آخرین قسمت از این بازسازی چه خواهند کرد هیجان‌انگیز خواهد بود. اما استودیو پس از آن چه چشم‌اندازی خواهد داشت؟ به گفته کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی (NaokiHamaguchi)، هر چه که باشد بزرگتر و بهتر خواهد بود.

تبلیغات

هاماگوچی در مصاحبه با رسانه GamesRadar گفت که کار روی Final Fantasy 7 Remake Part 3 هنوز ادامه دارد و اگرچه او هنوز نمی‌داند پروژه بعدی تیم سازنده پس از آن چه خواهد بود، اما برایش هیجان‌زده است، زیرا دانش و تجربه جمعی خوبی را طی این ۳ پروژه کسب کردند.

ما هنوز روی بازی سوم کار می کنیم این بازی هنوز تمام نشده است. وقتی به پایان سه گانه می رسیم، از نظر پروژه بعدی که تیم روی آن کار می کند، واقعاً هنوز اصلاً نمی دانم. این پروژه می‌تواند Final Fantasy شماره گذاری شده بعدی باشد. می‌تواند یک آیپی کاملا متفاوت باشد. ما ممکن است یک برند کاملاً جدید را راه اندازی کنیم. اما هر چه که باشد، من بسیار هیجان زده هستم که روی آن کار کنم و ببینم با دانش و تجربه‌ای که کسب کرده‌ایم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

هاماگوچی اضافه کرد که با دانش و تجربه‌ای که تیم توسعه به دست آورده است، پس از پایان قسمت آخر ریمیک Final Fantasy 7، هر چیزی که بسازند بزرگ‌تر و بهتر خواهد بود:

تیم من مجموعا ۱۰ سال با هم بوده‌اند. تیم برای گذراندن کل این پروژه سه‌گانه، به آرامی تجربه و دانش خود را ایجاد می‌کند، تیم در آن دوره تجربه زیادی کسب کرده و بسیار رشد کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم زمانی که ما سه‌گانه را به پایان برسانیم و بازی نهایی را به نمایش بگذاریم، در موقعیت بسیار خوبی برای حرکت رو به جلو و انجام کارهای بزرگ‌تر خواهیم بود و این تجربه‌هایی که کسب کرده‌ایم برای آن پروژه بسیار مهم خواهد بود.

در نهایت هاماگوچی تاکید کرد که تیم توسعه روی DLC عنوان Final Fantasy 7 Rebirth کار نمی‌کند و تمرکز کامل آنها روی توسعه قسمت آخر این سه‌گانه است. اوایل سال جاری هم یوشونوری کتاسی (Yoshinori Kitase) تهیه کننده فرنچایز Final Fantasy اعلام کرد که Square Enix قصد دارد این بازی را در سال ۲۰۲۷ عرضه کند.

Kuros𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥
پست قبلی

شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]

پست بعدی

علاقه عجیب و غریب ولیعهد عربستان به بازی‌های رایانه‌ای

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.