دانش جوین
شنبه, مرداد ۱۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

کاهش دو ساعته فاصله اصفهان-شیراز با افتتاح آزادراه ۷۰۰۰ میلیاردی

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۴ مهر ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش دانشجو اینترنشنال، آزادراه اصفهان شیراز که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت تا کنون حدود ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس وعده‌های مسئولان این وزارتخانه تا پایان امسال یا نهایتا اوایل ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید که می‌تواند ۱۳۰ کیلومتر میسر تردد و حدود دو ساعت از زمان تردد بیت استان‌های اصفهان و شیراز را کوتاه‌تر کند.

رستم قاسمی –وزیر راه و شهرسازی- در بازدید هفته گذشته خود از این آزادراه اظهار کرد: طول مسیر تا قطعه  ششم۲۱۰ کیلومتر است که  ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. قطعه ۷ نیز بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم طبق تفاهمی که  هفته گذشته با وزارت دفاع داشتیم، در سرمایه‌گذاری مشترک دو وزارتخانه  بتوانیم احداث قطعه هفت را هم سرعت دهیم.

وی افزود: بخشی از احداث قطعه ۸ این آزادراه را شهرداری شیراز  و بخشی دیگر را طبق توافقی که داشتیم، وزارت دفاع بر عهده گرفته است. در تلاش هستیم احداث این آزادراه را  سرعت دهیم که بتوانیم آن را که جزو طولانی‌ترین آزادراه‌های کشور است، هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم.

خیراله خادمی – معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور- نیز در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: در ۳ مرحله این آزادراه را برای مردم جنوب کشور یعنی استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر به بهره‌برداری می‌رسانیم به گونه‌ای که مرحله نخست در چند ماه آینده یا حداکثر تا اوایل سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده که طول آن ۲۱۲ کیلومتر بوده و تاکنون نزدیک به ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: مرحله بعدی احداث قطعات ۷ و ۸ این آزادراه است که این قطعات نیز پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصدی دارند. در بازدیدی که توسط وزیر راه و شهرسازی از این آزادراه انجام شد، توافق شد که  عملیات اجرایی اتصال این آزادراه را به شهر شیراز را تسریع کنیم. به این ترتیب باید بتوانیم در انتهای سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی این بخش‌ها را نیز به اتمام برسانیم.

خادمی ادامه داد: تاکنون حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی برای اجرای این پروژه هزینه شده است. ارزش به روز پروژه حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان است و بنابراین این پروژه به عنوان یک ابرپروژه راهسازی کشور آخرین مراحل اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد. امیدواریم که احداث این آزادراه تحولی در بخش ترانزیت و حمل ونقل کالا و مسافر به جنوب کل ایران، به خصوص استان فارس و استان‌های هرمزگان و بوشهر ایجاد کند.  

در واقع این آزادراه قرار است اصفهان را در هشت فاز به بوشهر وصل کند که به نظر می‌رسد قطعات ۷ و ۸ این آزادراه یعنی آزادراه شیراز-بوشهر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد اما آزادراه اصفهان-شیراز اگر وزارت راه و شهرسازی مانند سال‌های گذشته بد قولی نکند تا پایان امسال یا نهایتا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

به گزارش دانشجو اینترنشنال، آزادراه اصفهان شیراز که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت تا کنون حدود ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس وعده‌های مسئولان این وزارتخانه تا پایان امسال یا نهایتا اوایل ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید که می‌تواند ۱۳۰ کیلومتر میسر تردد و حدود دو ساعت از زمان تردد بیت استان‌های اصفهان و شیراز را کوتاه‌تر کند.

رستم قاسمی –وزیر راه و شهرسازی- در بازدید هفته گذشته خود از این آزادراه اظهار کرد: طول مسیر تا قطعه  ششم۲۱۰ کیلومتر است که  ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. قطعه ۷ نیز بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم طبق تفاهمی که  هفته گذشته با وزارت دفاع داشتیم، در سرمایه‌گذاری مشترک دو وزارتخانه  بتوانیم احداث قطعه هفت را هم سرعت دهیم.

وی افزود: بخشی از احداث قطعه ۸ این آزادراه را شهرداری شیراز  و بخشی دیگر را طبق توافقی که داشتیم، وزارت دفاع بر عهده گرفته است. در تلاش هستیم احداث این آزادراه را  سرعت دهیم که بتوانیم آن را که جزو طولانی‌ترین آزادراه‌های کشور است، هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم.

خیراله خادمی – معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور- نیز در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: در ۳ مرحله این آزادراه را برای مردم جنوب کشور یعنی استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر به بهره‌برداری می‌رسانیم به گونه‌ای که مرحله نخست در چند ماه آینده یا حداکثر تا اوایل سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده که طول آن ۲۱۲ کیلومتر بوده و تاکنون نزدیک به ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: مرحله بعدی احداث قطعات ۷ و ۸ این آزادراه است که این قطعات نیز پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصدی دارند. در بازدیدی که توسط وزیر راه و شهرسازی از این آزادراه انجام شد، توافق شد که  عملیات اجرایی اتصال این آزادراه را به شهر شیراز را تسریع کنیم. به این ترتیب باید بتوانیم در انتهای سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی این بخش‌ها را نیز به اتمام برسانیم.

خادمی ادامه داد: تاکنون حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی برای اجرای این پروژه هزینه شده است. ارزش به روز پروژه حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان است و بنابراین این پروژه به عنوان یک ابرپروژه راهسازی کشور آخرین مراحل اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد. امیدواریم که احداث این آزادراه تحولی در بخش ترانزیت و حمل ونقل کالا و مسافر به جنوب کل ایران، به خصوص استان فارس و استان‌های هرمزگان و بوشهر ایجاد کند.  

در واقع این آزادراه قرار است اصفهان را در هشت فاز به بوشهر وصل کند که به نظر می‌رسد قطعات ۷ و ۸ این آزادراه یعنی آزادراه شیراز-بوشهر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد اما آزادراه اصفهان-شیراز اگر وزارت راه و شهرسازی مانند سال‌های گذشته بد قولی نکند تا پایان امسال یا نهایتا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا

تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب

مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است

به گزارش دانشجو اینترنشنال، آزادراه اصفهان شیراز که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت تا کنون حدود ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس وعده‌های مسئولان این وزارتخانه تا پایان امسال یا نهایتا اوایل ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید که می‌تواند ۱۳۰ کیلومتر میسر تردد و حدود دو ساعت از زمان تردد بیت استان‌های اصفهان و شیراز را کوتاه‌تر کند.

رستم قاسمی –وزیر راه و شهرسازی- در بازدید هفته گذشته خود از این آزادراه اظهار کرد: طول مسیر تا قطعه  ششم۲۱۰ کیلومتر است که  ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. قطعه ۷ نیز بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم طبق تفاهمی که  هفته گذشته با وزارت دفاع داشتیم، در سرمایه‌گذاری مشترک دو وزارتخانه  بتوانیم احداث قطعه هفت را هم سرعت دهیم.

وی افزود: بخشی از احداث قطعه ۸ این آزادراه را شهرداری شیراز  و بخشی دیگر را طبق توافقی که داشتیم، وزارت دفاع بر عهده گرفته است. در تلاش هستیم احداث این آزادراه را  سرعت دهیم که بتوانیم آن را که جزو طولانی‌ترین آزادراه‌های کشور است، هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم.

خیراله خادمی – معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور- نیز در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: در ۳ مرحله این آزادراه را برای مردم جنوب کشور یعنی استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر به بهره‌برداری می‌رسانیم به گونه‌ای که مرحله نخست در چند ماه آینده یا حداکثر تا اوایل سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده که طول آن ۲۱۲ کیلومتر بوده و تاکنون نزدیک به ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: مرحله بعدی احداث قطعات ۷ و ۸ این آزادراه است که این قطعات نیز پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصدی دارند. در بازدیدی که توسط وزیر راه و شهرسازی از این آزادراه انجام شد، توافق شد که  عملیات اجرایی اتصال این آزادراه را به شهر شیراز را تسریع کنیم. به این ترتیب باید بتوانیم در انتهای سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی این بخش‌ها را نیز به اتمام برسانیم.

خادمی ادامه داد: تاکنون حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی برای اجرای این پروژه هزینه شده است. ارزش به روز پروژه حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان است و بنابراین این پروژه به عنوان یک ابرپروژه راهسازی کشور آخرین مراحل اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد. امیدواریم که احداث این آزادراه تحولی در بخش ترانزیت و حمل ونقل کالا و مسافر به جنوب کل ایران، به خصوص استان فارس و استان‌های هرمزگان و بوشهر ایجاد کند.  

در واقع این آزادراه قرار است اصفهان را در هشت فاز به بوشهر وصل کند که به نظر می‌رسد قطعات ۷ و ۸ این آزادراه یعنی آزادراه شیراز-بوشهر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد اما آزادراه اصفهان-شیراز اگر وزارت راه و شهرسازی مانند سال‌های گذشته بد قولی نکند تا پایان امسال یا نهایتا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

به گزارش دانشجو اینترنشنال، آزادراه اصفهان شیراز که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت تا کنون حدود ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس وعده‌های مسئولان این وزارتخانه تا پایان امسال یا نهایتا اوایل ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید که می‌تواند ۱۳۰ کیلومتر میسر تردد و حدود دو ساعت از زمان تردد بیت استان‌های اصفهان و شیراز را کوتاه‌تر کند.

رستم قاسمی –وزیر راه و شهرسازی- در بازدید هفته گذشته خود از این آزادراه اظهار کرد: طول مسیر تا قطعه  ششم۲۱۰ کیلومتر است که  ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. قطعه ۷ نیز بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم طبق تفاهمی که  هفته گذشته با وزارت دفاع داشتیم، در سرمایه‌گذاری مشترک دو وزارتخانه  بتوانیم احداث قطعه هفت را هم سرعت دهیم.

وی افزود: بخشی از احداث قطعه ۸ این آزادراه را شهرداری شیراز  و بخشی دیگر را طبق توافقی که داشتیم، وزارت دفاع بر عهده گرفته است. در تلاش هستیم احداث این آزادراه را  سرعت دهیم که بتوانیم آن را که جزو طولانی‌ترین آزادراه‌های کشور است، هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم.

خیراله خادمی – معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور- نیز در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: در ۳ مرحله این آزادراه را برای مردم جنوب کشور یعنی استان‌های فارس، هرمزگان و بوشهر به بهره‌برداری می‌رسانیم به گونه‌ای که مرحله نخست در چند ماه آینده یا حداکثر تا اوایل سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده که طول آن ۲۱۲ کیلومتر بوده و تاکنون نزدیک به ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: مرحله بعدی احداث قطعات ۷ و ۸ این آزادراه است که این قطعات نیز پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصدی دارند. در بازدیدی که توسط وزیر راه و شهرسازی از این آزادراه انجام شد، توافق شد که  عملیات اجرایی اتصال این آزادراه را به شهر شیراز را تسریع کنیم. به این ترتیب باید بتوانیم در انتهای سال ۱۴۰۱ و اوایل سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی این بخش‌ها را نیز به اتمام برسانیم.

خادمی ادامه داد: تاکنون حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی برای اجرای این پروژه هزینه شده است. ارزش به روز پروژه حدود ۷۰۰۰ میلیارد تومان است و بنابراین این پروژه به عنوان یک ابرپروژه راهسازی کشور آخرین مراحل اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد. امیدواریم که احداث این آزادراه تحولی در بخش ترانزیت و حمل ونقل کالا و مسافر به جنوب کل ایران، به خصوص استان فارس و استان‌های هرمزگان و بوشهر ایجاد کند.  

در واقع این آزادراه قرار است اصفهان را در هشت فاز به بوشهر وصل کند که به نظر می‌رسد قطعات ۷ و ۸ این آزادراه یعنی آزادراه شیراز-بوشهر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد اما آزادراه اصفهان-شیراز اگر وزارت راه و شهرسازی مانند سال‌های گذشته بد قولی نکند تا پایان امسال یا نهایتا اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها: آزادراه اصفهان - شیراز
پست قبلی

پوچتینو: موافقم که باید بهتر از این بازی کنیم

پست بعدی

ابراز تعجب مقتدی صدر نسبت به اظهارات نوری المالکی درباره انتخابات

مربوطه پست ها

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا
صنعت و تجارت

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب
صنعت و تجارت

تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است
صنعت و تجارت

مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
واردات کشور ۱۴ درصد کاهش یافت
صنعت و تجارت

واردات کشور ۱۴ درصد کاهش یافت

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
پرچم صنایع عمومی بالا رفت / رشد ۱۳ درصدی صادرات چاق و قهوه ایران
صنعت و تجارت

پرچم صنایع عمومی بالا رفت / رشد ۱۳ درصدی صادرات چاق و قهوه ایران

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
آغاز فروش ویژه اربعین کفش ملی با شعار «همپای ایران حسینی»
صنعت و تجارت

آغاز فروش ویژه اربعین کفش ملی با شعار «همپای ایران حسینی»

۰۷ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.