دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

کدام‌یک بهتر مقاله می‌نویسد، هوش مصنوعی یا انسان؟

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
کدام‌یک بهتر مقاله می‌نویسد، هوش مصنوعی یا انسان؟
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

همچنان که دانشجویان، اساتید و مؤسسات با پیامدهای هوش مصنوعی روبرو هستند، سوالی کلیدی مطرح می‌شود؛ آیا ماشین‌ها واقعا می‌توانند ظرافت تفکر انسان را روی صفحه تکرار کنند.

هوش مصنوعی می‌تواند بهتر از دانشجو بنویسد؟

نتایج تحقیق جدید دانشگاه «ایست آنگلیا» در انگلستان، با همکاری دانشگاه «جیلین» در چین، به همین سوال پرداخت و صدها مقاله نوشته شده توسط دانشجویان را با مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی مقایسه کرد. آنان ۱۴۵ مقاله دانشجویی و به همین تعداد، مقاله ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را بررسی کردند و هر کدام را برای یافتن نشانه‌هایی که خواننده را به مشارکت دعوت می‌کند، مدنظر قرار دادند.

دانشمندان امیدوارند که این نتایج در شناسایی موارد مشکوک به اساتید و گروه‌های برگزارکننده امتحانات در سراسر جهان کمک کند. ردیاب‌های نرم‌افزاری هنوز مثبت کاذب ایجاد می‌کنند، بنابراین قضاوت انسانی همچنان حیاتی است. افراد مسئول می‌توانند با توجه به عادات گفتمانی که اکثر دانشجویان استفاده می‌کنند، متوجه شوند که چه زمانی یک متن، آن جنبه شخصی را از دست می‌دهد.

هوش مصنوعی مولد چیست؟

هوش مصنوعی مولد، نوعی از هوش مصنوعی محسوب می‌شود که بر اساس داده‌هایی، محتوای جدید مانند متن، تصاویر، موسیقی یا حتی ویدیو را ایجاد می‌کند. در واقع به جای اینکه فقط اطلاعات موجود را تجزیه‌وتحلیل کند، با شناسایی الگوها و تقلید از نحوه ارتباط یا خلق انسان‌ها، محتوای تازه و اغلب منحصربه‌فرد تولید می‌کند.

افراد از هوش مصنوعی مولد برای انواع کارها مانند نوشتن مقاله، طراحی لوگو یا ایده‌پردازی استفاده می‌کنند. این فناوری، در حالی که به کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند تا سرعت بیشتری داشته باشند، دانشگاه‌ها و صنایع را نیز متحول می‌کنند.

نگرانی این است که سایر ابزارهای نوشتاری هوش مصنوعی به‌طور بالقوه تقلب را تسهیل و ممکن است مهارت‌های اصلی سواد و تفکر انتقادی را تضعیف کنند. این امر به ویژه در زمانی که هنوز ابزارهایی برای تشخیص قابل اعتماد متون ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نداریم اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

نوشته‌های هوش مصنوعی جذابیت کمتری دارند

مقالات نوشته شده توسط دانشجویان، به‌طور مداوم مجموعه‌ای غنی از راهبردهای تعامل را نشان می‌دهند که آنها را تعاملی‌تر و متقاعدکننده‌تر می‌کند. نویسندگان انسانی، آثار خود را با لحظاتی که خواننده را مخاطب قرار می‌دهد، پر کرده‌اند و حس گفت‌وگو را ایجاد کرده‌اند. این تحقیق  با توجه به نقاط ضعف هوش مصنوعی، داده‌هایی را برای محافظت جدید ارائه می‌دهد و در عین حال فضا برای خواسته‌های صادقانه و خلاق دانشجویان را نیز حفظ می‌کند.

هوش مصنوعی فاقد حس شخصی است

از سوی دیگر، مقاله‌های تولیدی هوش مصنوعی اگرچه از نظر زبانی روان، اما غیرشخصی‌تر بودند. مقاله‌های هوش مصنوعی از قراردادهای نگارش آکادمیک تقلید می‌کردند اما قادر به تزریق حس شخصی به متن یا نشان دادن یک موضع روشن نبودند. با این حال، نویسندگان، ابزارهای هوش مصنوعی را رد نمی‌کنند و آنها را به‌عنوان معلمان بالقوه در صورت استفاده آشکار می‌بینند.

محققان اظهار کردند: وقتی دانش‌آموزان به مدرسه یا دانشجویان به دانشگاه می‌آیند، فقط یاد نمی‌گیرند که چگونه بنویسند، بلکه یاد می‌گیرند که چگونه فکر کنند و این چیزی است که هیچ الگوریتمی نمی‌تواند آن را تکرار کند.

این تحقیق با نشان دادن نقاط ضعف هوش مصنوعی، داده‌هایی را برای شکل‌دهی به موارد حفاظتی جدید ارائه می‌دهد و در عین حال فضایی را برای موارد صادقانه و خلاق دانشجویان حفظ می‌کند.

نتایج این تحقیق در مجله Written Communication منتشر شده است.

انتهای پیام

همچنان که دانشجویان، اساتید و مؤسسات با پیامدهای هوش مصنوعی روبرو هستند، سوالی کلیدی مطرح می‌شود؛ آیا ماشین‌ها واقعا می‌توانند ظرافت تفکر انسان را روی صفحه تکرار کنند.

هوش مصنوعی می‌تواند بهتر از دانشجو بنویسد؟

نتایج تحقیق جدید دانشگاه «ایست آنگلیا» در انگلستان، با همکاری دانشگاه «جیلین» در چین، به همین سوال پرداخت و صدها مقاله نوشته شده توسط دانشجویان را با مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی مقایسه کرد. آنان ۱۴۵ مقاله دانشجویی و به همین تعداد، مقاله ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را بررسی کردند و هر کدام را برای یافتن نشانه‌هایی که خواننده را به مشارکت دعوت می‌کند، مدنظر قرار دادند.

دانشمندان امیدوارند که این نتایج در شناسایی موارد مشکوک به اساتید و گروه‌های برگزارکننده امتحانات در سراسر جهان کمک کند. ردیاب‌های نرم‌افزاری هنوز مثبت کاذب ایجاد می‌کنند، بنابراین قضاوت انسانی همچنان حیاتی است. افراد مسئول می‌توانند با توجه به عادات گفتمانی که اکثر دانشجویان استفاده می‌کنند، متوجه شوند که چه زمانی یک متن، آن جنبه شخصی را از دست می‌دهد.

هوش مصنوعی مولد چیست؟

هوش مصنوعی مولد، نوعی از هوش مصنوعی محسوب می‌شود که بر اساس داده‌هایی، محتوای جدید مانند متن، تصاویر، موسیقی یا حتی ویدیو را ایجاد می‌کند. در واقع به جای اینکه فقط اطلاعات موجود را تجزیه‌وتحلیل کند، با شناسایی الگوها و تقلید از نحوه ارتباط یا خلق انسان‌ها، محتوای تازه و اغلب منحصربه‌فرد تولید می‌کند.

افراد از هوش مصنوعی مولد برای انواع کارها مانند نوشتن مقاله، طراحی لوگو یا ایده‌پردازی استفاده می‌کنند. این فناوری، در حالی که به کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند تا سرعت بیشتری داشته باشند، دانشگاه‌ها و صنایع را نیز متحول می‌کنند.

نگرانی این است که سایر ابزارهای نوشتاری هوش مصنوعی به‌طور بالقوه تقلب را تسهیل و ممکن است مهارت‌های اصلی سواد و تفکر انتقادی را تضعیف کنند. این امر به ویژه در زمانی که هنوز ابزارهایی برای تشخیص قابل اعتماد متون ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نداریم اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

نوشته‌های هوش مصنوعی جذابیت کمتری دارند

مقالات نوشته شده توسط دانشجویان، به‌طور مداوم مجموعه‌ای غنی از راهبردهای تعامل را نشان می‌دهند که آنها را تعاملی‌تر و متقاعدکننده‌تر می‌کند. نویسندگان انسانی، آثار خود را با لحظاتی که خواننده را مخاطب قرار می‌دهد، پر کرده‌اند و حس گفت‌وگو را ایجاد کرده‌اند. این تحقیق  با توجه به نقاط ضعف هوش مصنوعی، داده‌هایی را برای محافظت جدید ارائه می‌دهد و در عین حال فضا برای خواسته‌های صادقانه و خلاق دانشجویان را نیز حفظ می‌کند.

هوش مصنوعی فاقد حس شخصی است

از سوی دیگر، مقاله‌های تولیدی هوش مصنوعی اگرچه از نظر زبانی روان، اما غیرشخصی‌تر بودند. مقاله‌های هوش مصنوعی از قراردادهای نگارش آکادمیک تقلید می‌کردند اما قادر به تزریق حس شخصی به متن یا نشان دادن یک موضع روشن نبودند. با این حال، نویسندگان، ابزارهای هوش مصنوعی را رد نمی‌کنند و آنها را به‌عنوان معلمان بالقوه در صورت استفاده آشکار می‌بینند.

محققان اظهار کردند: وقتی دانش‌آموزان به مدرسه یا دانشجویان به دانشگاه می‌آیند، فقط یاد نمی‌گیرند که چگونه بنویسند، بلکه یاد می‌گیرند که چگونه فکر کنند و این چیزی است که هیچ الگوریتمی نمی‌تواند آن را تکرار کند.

این تحقیق با نشان دادن نقاط ضعف هوش مصنوعی، داده‌هایی را برای شکل‌دهی به موارد حفاظتی جدید ارائه می‌دهد و در عین حال فضایی را برای موارد صادقانه و خلاق دانشجویان حفظ می‌کند.

نتایج این تحقیق در مجله Written Communication منتشر شده است.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد

سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود

مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI

همچنان که دانشجویان، اساتید و مؤسسات با پیامدهای هوش مصنوعی روبرو هستند، سوالی کلیدی مطرح می‌شود؛ آیا ماشین‌ها واقعا می‌توانند ظرافت تفکر انسان را روی صفحه تکرار کنند.

هوش مصنوعی می‌تواند بهتر از دانشجو بنویسد؟

نتایج تحقیق جدید دانشگاه «ایست آنگلیا» در انگلستان، با همکاری دانشگاه «جیلین» در چین، به همین سوال پرداخت و صدها مقاله نوشته شده توسط دانشجویان را با مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی مقایسه کرد. آنان ۱۴۵ مقاله دانشجویی و به همین تعداد، مقاله ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را بررسی کردند و هر کدام را برای یافتن نشانه‌هایی که خواننده را به مشارکت دعوت می‌کند، مدنظر قرار دادند.

دانشمندان امیدوارند که این نتایج در شناسایی موارد مشکوک به اساتید و گروه‌های برگزارکننده امتحانات در سراسر جهان کمک کند. ردیاب‌های نرم‌افزاری هنوز مثبت کاذب ایجاد می‌کنند، بنابراین قضاوت انسانی همچنان حیاتی است. افراد مسئول می‌توانند با توجه به عادات گفتمانی که اکثر دانشجویان استفاده می‌کنند، متوجه شوند که چه زمانی یک متن، آن جنبه شخصی را از دست می‌دهد.

هوش مصنوعی مولد چیست؟

هوش مصنوعی مولد، نوعی از هوش مصنوعی محسوب می‌شود که بر اساس داده‌هایی، محتوای جدید مانند متن، تصاویر، موسیقی یا حتی ویدیو را ایجاد می‌کند. در واقع به جای اینکه فقط اطلاعات موجود را تجزیه‌وتحلیل کند، با شناسایی الگوها و تقلید از نحوه ارتباط یا خلق انسان‌ها، محتوای تازه و اغلب منحصربه‌فرد تولید می‌کند.

افراد از هوش مصنوعی مولد برای انواع کارها مانند نوشتن مقاله، طراحی لوگو یا ایده‌پردازی استفاده می‌کنند. این فناوری، در حالی که به کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند تا سرعت بیشتری داشته باشند، دانشگاه‌ها و صنایع را نیز متحول می‌کنند.

نگرانی این است که سایر ابزارهای نوشتاری هوش مصنوعی به‌طور بالقوه تقلب را تسهیل و ممکن است مهارت‌های اصلی سواد و تفکر انتقادی را تضعیف کنند. این امر به ویژه در زمانی که هنوز ابزارهایی برای تشخیص قابل اعتماد متون ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نداریم اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

نوشته‌های هوش مصنوعی جذابیت کمتری دارند

مقالات نوشته شده توسط دانشجویان، به‌طور مداوم مجموعه‌ای غنی از راهبردهای تعامل را نشان می‌دهند که آنها را تعاملی‌تر و متقاعدکننده‌تر می‌کند. نویسندگان انسانی، آثار خود را با لحظاتی که خواننده را مخاطب قرار می‌دهد، پر کرده‌اند و حس گفت‌وگو را ایجاد کرده‌اند. این تحقیق  با توجه به نقاط ضعف هوش مصنوعی، داده‌هایی را برای محافظت جدید ارائه می‌دهد و در عین حال فضا برای خواسته‌های صادقانه و خلاق دانشجویان را نیز حفظ می‌کند.

هوش مصنوعی فاقد حس شخصی است

از سوی دیگر، مقاله‌های تولیدی هوش مصنوعی اگرچه از نظر زبانی روان، اما غیرشخصی‌تر بودند. مقاله‌های هوش مصنوعی از قراردادهای نگارش آکادمیک تقلید می‌کردند اما قادر به تزریق حس شخصی به متن یا نشان دادن یک موضع روشن نبودند. با این حال، نویسندگان، ابزارهای هوش مصنوعی را رد نمی‌کنند و آنها را به‌عنوان معلمان بالقوه در صورت استفاده آشکار می‌بینند.

محققان اظهار کردند: وقتی دانش‌آموزان به مدرسه یا دانشجویان به دانشگاه می‌آیند، فقط یاد نمی‌گیرند که چگونه بنویسند، بلکه یاد می‌گیرند که چگونه فکر کنند و این چیزی است که هیچ الگوریتمی نمی‌تواند آن را تکرار کند.

این تحقیق با نشان دادن نقاط ضعف هوش مصنوعی، داده‌هایی را برای شکل‌دهی به موارد حفاظتی جدید ارائه می‌دهد و در عین حال فضایی را برای موارد صادقانه و خلاق دانشجویان حفظ می‌کند.

نتایج این تحقیق در مجله Written Communication منتشر شده است.

انتهای پیام

همچنان که دانشجویان، اساتید و مؤسسات با پیامدهای هوش مصنوعی روبرو هستند، سوالی کلیدی مطرح می‌شود؛ آیا ماشین‌ها واقعا می‌توانند ظرافت تفکر انسان را روی صفحه تکرار کنند.

هوش مصنوعی می‌تواند بهتر از دانشجو بنویسد؟

نتایج تحقیق جدید دانشگاه «ایست آنگلیا» در انگلستان، با همکاری دانشگاه «جیلین» در چین، به همین سوال پرداخت و صدها مقاله نوشته شده توسط دانشجویان را با مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی مقایسه کرد. آنان ۱۴۵ مقاله دانشجویی و به همین تعداد، مقاله ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را بررسی کردند و هر کدام را برای یافتن نشانه‌هایی که خواننده را به مشارکت دعوت می‌کند، مدنظر قرار دادند.

دانشمندان امیدوارند که این نتایج در شناسایی موارد مشکوک به اساتید و گروه‌های برگزارکننده امتحانات در سراسر جهان کمک کند. ردیاب‌های نرم‌افزاری هنوز مثبت کاذب ایجاد می‌کنند، بنابراین قضاوت انسانی همچنان حیاتی است. افراد مسئول می‌توانند با توجه به عادات گفتمانی که اکثر دانشجویان استفاده می‌کنند، متوجه شوند که چه زمانی یک متن، آن جنبه شخصی را از دست می‌دهد.

هوش مصنوعی مولد چیست؟

هوش مصنوعی مولد، نوعی از هوش مصنوعی محسوب می‌شود که بر اساس داده‌هایی، محتوای جدید مانند متن، تصاویر، موسیقی یا حتی ویدیو را ایجاد می‌کند. در واقع به جای اینکه فقط اطلاعات موجود را تجزیه‌وتحلیل کند، با شناسایی الگوها و تقلید از نحوه ارتباط یا خلق انسان‌ها، محتوای تازه و اغلب منحصربه‌فرد تولید می‌کند.

افراد از هوش مصنوعی مولد برای انواع کارها مانند نوشتن مقاله، طراحی لوگو یا ایده‌پردازی استفاده می‌کنند. این فناوری، در حالی که به کودکان و بزرگسالان کمک می‌کند تا سرعت بیشتری داشته باشند، دانشگاه‌ها و صنایع را نیز متحول می‌کنند.

نگرانی این است که سایر ابزارهای نوشتاری هوش مصنوعی به‌طور بالقوه تقلب را تسهیل و ممکن است مهارت‌های اصلی سواد و تفکر انتقادی را تضعیف کنند. این امر به ویژه در زمانی که هنوز ابزارهایی برای تشخیص قابل اعتماد متون ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نداریم اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

نوشته‌های هوش مصنوعی جذابیت کمتری دارند

مقالات نوشته شده توسط دانشجویان، به‌طور مداوم مجموعه‌ای غنی از راهبردهای تعامل را نشان می‌دهند که آنها را تعاملی‌تر و متقاعدکننده‌تر می‌کند. نویسندگان انسانی، آثار خود را با لحظاتی که خواننده را مخاطب قرار می‌دهد، پر کرده‌اند و حس گفت‌وگو را ایجاد کرده‌اند. این تحقیق  با توجه به نقاط ضعف هوش مصنوعی، داده‌هایی را برای محافظت جدید ارائه می‌دهد و در عین حال فضا برای خواسته‌های صادقانه و خلاق دانشجویان را نیز حفظ می‌کند.

هوش مصنوعی فاقد حس شخصی است

از سوی دیگر، مقاله‌های تولیدی هوش مصنوعی اگرچه از نظر زبانی روان، اما غیرشخصی‌تر بودند. مقاله‌های هوش مصنوعی از قراردادهای نگارش آکادمیک تقلید می‌کردند اما قادر به تزریق حس شخصی به متن یا نشان دادن یک موضع روشن نبودند. با این حال، نویسندگان، ابزارهای هوش مصنوعی را رد نمی‌کنند و آنها را به‌عنوان معلمان بالقوه در صورت استفاده آشکار می‌بینند.

محققان اظهار کردند: وقتی دانش‌آموزان به مدرسه یا دانشجویان به دانشگاه می‌آیند، فقط یاد نمی‌گیرند که چگونه بنویسند، بلکه یاد می‌گیرند که چگونه فکر کنند و این چیزی است که هیچ الگوریتمی نمی‌تواند آن را تکرار کند.

این تحقیق با نشان دادن نقاط ضعف هوش مصنوعی، داده‌هایی را برای شکل‌دهی به موارد حفاظتی جدید ارائه می‌دهد و در عین حال فضایی را برای موارد صادقانه و خلاق دانشجویان حفظ می‌کند.

نتایج این تحقیق در مجله Written Communication منتشر شده است.

انتهای پیام

پست قبلی

آوازخوانی مرد معلول برای دخترش پس از 10 سال سکوت

پست بعدی

ام‌اس‌آی در کامپیوتکس 2025 از ابرکامپیوتر هوش مصنوعی دسکتاپ خود رونمایی می‌کند

مربوطه پست ها

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد
هوش مصنوعی

محققان:‌ در ۱۴ درصد از مقالات علمی نشانه‌های استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود
هوش مصنوعی

سیری هوشمند احتمالاً با کمک OpenAI یا آنتروپیک ساخته می‌شود

۱۰ تیر ۱۴۰۴
مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI
هوش مصنوعی

مارک زاکربرگ از آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید متا رونمایی کرد؛ رقابت جدی‌تر با OpenAI

۱۰ تیر ۱۴۰۴
اولین مسابقه فوتبال ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی در چین برگزار شد [تماشا کنید]
هوش مصنوعی

اولین مسابقه فوتبال ربات‌های انسان‌نما با هوش مصنوعی در چین برگزار شد [تماشا کنید]

۱۰ تیر ۱۴۰۴
مدیرعامل آمازون می‌گوید هوش مصنوعی نیاز به کارمندان را کاهش خواهد داد
هوش مصنوعی

مدیرعامل آمازون می‌گوید هوش مصنوعی نیاز به کارمندان را کاهش خواهد داد

۱۰ تیر ۱۴۰۴
عرضه مدل هوش مصنوعی DeepSeek R2 به دلیل نارضایتی مدیرعامل شرکت به تعویق افتاد
هوش مصنوعی

عرضه مدل هوش مصنوعی DeepSeek R2 به دلیل نارضایتی مدیرعامل شرکت به تعویق افتاد

۰۹ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شش =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.