دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

کمدی نقدِ شیرین است؛ «آنتیک» به چشم داوران می‌آید؟

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۳ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
کمدی نقدِ شیرین است؛ «آنتیک» به چشم داوران می‌آید؟
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، کمدی «آنتیک» با سوژه‌ای متفاوت و بحث برانگیز از دل تاریخ معاصر را هادی نائیجی کارگردانی و محمود بابایی تهیه‌کنندگی کرده‌ است. این فیلم امروز ۱۳ بهمن در دومین روز چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اکران شد.

پژمان جمشیدی و بیژن بنفشه‌خواه زوج اصلی این فیلم هستند و ستاره پسیانی، آناهیتا افشار، امیر نوروزی، غلامرضا نیکخواه، فرزین محدث، علی باقری، مجتبی شفیعی، هادی افتخارزاده، آرش نوذری، لادن ژافه‌وند، یدالله شادمانی، رحمان باقریان و … با معرفی مهدی قربانی بازیگران اصلی هستند که در «آنتیک» ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان «آنتیک» آمده است: «انقلاب شده و کاسبی اِبی و وَلی، آنتیک بازهای قبل انقلاب کساد است اما درِ بازِ ضریح پر از پول یک امامزاده، مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد.»

در ادامه گفتگوی مهر با هادی نائیجی کارگردان فیلم را می‌خوانید:

*پس از تجربه فیلم‌هایی مانند «هیهات» و «حق سکوت» چه شد که سراغ ساخت فیلم «آنتیک» رفتید که کمدی است و فضای متفاوتی دارد؟

اولین دلیل و انگیزه برای ساخت یک فیلم، تصور فیلمساز از یک قصه جذاب است. جذابیت «آنتیک» برای من دوچندان بود، هم موضوع و قصه فیلم جذاب بود و هم در ژانری بود که محبوب تماشاگران است.

*ایده این داستان چطور شکل گرفت؟

اولین بار یک‌خطی داستان را از آقای حسنی شنیدم و همین جلسه نقطه‌ شروعی شد برای طراحی فیلمنامه‌ «آنتیک».

*در چند سال اخیر برخی از مخاطبان و به خصوص منتقدان و اهالی سینما به طور پیش‌فرض دیدگاه منفی نسبت به فیلم‌های کمدی و گیشه‌پسند دارند. فکر می‌کنید فیلم شما بتواند این دیدگاه را عوض و نسبت به کمدی‌های دیگر حرف جدیدی ارائه کند؟

در هر ژانری فیلم‌ها رده‌بندی ضعیف و قوی دارند، یکی از دلایل این دیدگاه منفی نسبت به ژانر کمدی تعداد زیاد فیلم در این ژانر است. در دورانی که فیلم‌های اجتماعی نیز بر سینما غلبه داشتند کم‌کم حرف از تعداد بالای فیلم‌های ضعیف در این گونه سینمایی مطرح شده بود. طبیعتا ضریب خطا در تعداد بالا بیشتر به چشم می‌آید. الان که نسیم سینمای اجتماعی وزیدن گرفته است یک سال بعد وقتی تماشاگر از این نوع فیلم‌ها اشباع شد، ببینید درباره‌ سینمای اجتماعی چه می‌نویسند!

*لطفا درباره انتخاب بازیگران فیلم توضیح دهید. بیژن بنفشه‌خواه به عنوان بازیگر تلویزیون در چندسال اخیر بیشتر در فیلم‌های سینمایی بازی کرده است. ایفای نقش او در این فیلم را چطور دیدید؟

بازیگر اگر بازیگر باشد دیگر مسئله او انتخاب برای نقش تعیین‌کننده است. انتخاب غلط برای نقش، بهترین بازیگر را نیز گرفتار می‌کند و نتیجه‌ کار غلط از کار در می‌آید. آقای بنفشه‌خواه یک بازیگر حرفه‌ای هستند و ما برای نقش ولی به آقای بنفشه‌خواه رسیدیم. البته تجربه‌ حضور گرم آقای بنفشه‌خواه در فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» در این انتخاب بی‌تاثیر نبود.

*بیژن بنفشه خواه و پژمان جمشیدی در سریال «پژمان» و «صبحانه با زرافه‌ها» نیز کنارهم بازی کرده اند. حضور این ۲ نفر به عنوان زوج هنری در «آنتیک» چگونه است؟

در تجربیات قبلی این ۲ بازیگر پارتنر هم در نقش‌های اصلی نبودند و در «آنتیک» پا به پای هم داستان را پیش می‌برند و این مساله یک تجربه تازه است.

*در روند تولید برای بازسازی فضای دهه شصت در طراحی صحنه و گریم چه چالش‌هایی داشتید؟

اولین مسئله‌ پرچالش ما روند تغییرات معماری بی‌هویت شهری است که در این چند دهه شکل گرفته است. وقتی فیلمی درباره تاریخ معاصر می‌سازید، بی قوارگی شهرسازی در هویت بخشی تاریخی شهر بسیار به چشم می‌آید. تحول و پیشرفت زمانی خوب است که هویت تاریخی را هم حفظ کنیم. البته تحول در جلوه‌های بصری مسیر را تا حدودی هموار می‌کند.

*فیلم‌های کمدی معمولا در جشنواره فیلم فجر توجه داوران را جلب نمی‌کنند. پیش بینی شما از جشنواره امسال چیست؟

این سوال را باید از داوران بپرسید که چرا ژانری را که محبوب تماشاگران است و اقتصاد سینما هم بر آن تکیه می‌کند، نادیده می‌گیرند؟ کمدی «نقد شیرین» است و شاید ما سینمایی‌ها «نقد تلخ» بیشتر به چشممان می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، کمدی «آنتیک» با سوژه‌ای متفاوت و بحث برانگیز از دل تاریخ معاصر را هادی نائیجی کارگردانی و محمود بابایی تهیه‌کنندگی کرده‌ است. این فیلم امروز ۱۳ بهمن در دومین روز چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اکران شد.

پژمان جمشیدی و بیژن بنفشه‌خواه زوج اصلی این فیلم هستند و ستاره پسیانی، آناهیتا افشار، امیر نوروزی، غلامرضا نیکخواه، فرزین محدث، علی باقری، مجتبی شفیعی، هادی افتخارزاده، آرش نوذری، لادن ژافه‌وند، یدالله شادمانی، رحمان باقریان و … با معرفی مهدی قربانی بازیگران اصلی هستند که در «آنتیک» ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان «آنتیک» آمده است: «انقلاب شده و کاسبی اِبی و وَلی، آنتیک بازهای قبل انقلاب کساد است اما درِ بازِ ضریح پر از پول یک امامزاده، مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد.»

در ادامه گفتگوی مهر با هادی نائیجی کارگردان فیلم را می‌خوانید:

*پس از تجربه فیلم‌هایی مانند «هیهات» و «حق سکوت» چه شد که سراغ ساخت فیلم «آنتیک» رفتید که کمدی است و فضای متفاوتی دارد؟

اولین دلیل و انگیزه برای ساخت یک فیلم، تصور فیلمساز از یک قصه جذاب است. جذابیت «آنتیک» برای من دوچندان بود، هم موضوع و قصه فیلم جذاب بود و هم در ژانری بود که محبوب تماشاگران است.

*ایده این داستان چطور شکل گرفت؟

اولین بار یک‌خطی داستان را از آقای حسنی شنیدم و همین جلسه نقطه‌ شروعی شد برای طراحی فیلمنامه‌ «آنتیک».

*در چند سال اخیر برخی از مخاطبان و به خصوص منتقدان و اهالی سینما به طور پیش‌فرض دیدگاه منفی نسبت به فیلم‌های کمدی و گیشه‌پسند دارند. فکر می‌کنید فیلم شما بتواند این دیدگاه را عوض و نسبت به کمدی‌های دیگر حرف جدیدی ارائه کند؟

در هر ژانری فیلم‌ها رده‌بندی ضعیف و قوی دارند، یکی از دلایل این دیدگاه منفی نسبت به ژانر کمدی تعداد زیاد فیلم در این ژانر است. در دورانی که فیلم‌های اجتماعی نیز بر سینما غلبه داشتند کم‌کم حرف از تعداد بالای فیلم‌های ضعیف در این گونه سینمایی مطرح شده بود. طبیعتا ضریب خطا در تعداد بالا بیشتر به چشم می‌آید. الان که نسیم سینمای اجتماعی وزیدن گرفته است یک سال بعد وقتی تماشاگر از این نوع فیلم‌ها اشباع شد، ببینید درباره‌ سینمای اجتماعی چه می‌نویسند!

*لطفا درباره انتخاب بازیگران فیلم توضیح دهید. بیژن بنفشه‌خواه به عنوان بازیگر تلویزیون در چندسال اخیر بیشتر در فیلم‌های سینمایی بازی کرده است. ایفای نقش او در این فیلم را چطور دیدید؟

بازیگر اگر بازیگر باشد دیگر مسئله او انتخاب برای نقش تعیین‌کننده است. انتخاب غلط برای نقش، بهترین بازیگر را نیز گرفتار می‌کند و نتیجه‌ کار غلط از کار در می‌آید. آقای بنفشه‌خواه یک بازیگر حرفه‌ای هستند و ما برای نقش ولی به آقای بنفشه‌خواه رسیدیم. البته تجربه‌ حضور گرم آقای بنفشه‌خواه در فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» در این انتخاب بی‌تاثیر نبود.

*بیژن بنفشه خواه و پژمان جمشیدی در سریال «پژمان» و «صبحانه با زرافه‌ها» نیز کنارهم بازی کرده اند. حضور این ۲ نفر به عنوان زوج هنری در «آنتیک» چگونه است؟

در تجربیات قبلی این ۲ بازیگر پارتنر هم در نقش‌های اصلی نبودند و در «آنتیک» پا به پای هم داستان را پیش می‌برند و این مساله یک تجربه تازه است.

*در روند تولید برای بازسازی فضای دهه شصت در طراحی صحنه و گریم چه چالش‌هایی داشتید؟

اولین مسئله‌ پرچالش ما روند تغییرات معماری بی‌هویت شهری است که در این چند دهه شکل گرفته است. وقتی فیلمی درباره تاریخ معاصر می‌سازید، بی قوارگی شهرسازی در هویت بخشی تاریخی شهر بسیار به چشم می‌آید. تحول و پیشرفت زمانی خوب است که هویت تاریخی را هم حفظ کنیم. البته تحول در جلوه‌های بصری مسیر را تا حدودی هموار می‌کند.

*فیلم‌های کمدی معمولا در جشنواره فیلم فجر توجه داوران را جلب نمی‌کنند. پیش بینی شما از جشنواره امسال چیست؟

این سوال را باید از داوران بپرسید که چرا ژانری را که محبوب تماشاگران است و اقتصاد سینما هم بر آن تکیه می‌کند، نادیده می‌گیرند؟ کمدی «نقد شیرین» است و شاید ما سینمایی‌ها «نقد تلخ» بیشتر به چشممان می‌آید.

اخبارجدیدترین

نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران

نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»

رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند

به گزارش خبرنگار مهر، کمدی «آنتیک» با سوژه‌ای متفاوت و بحث برانگیز از دل تاریخ معاصر را هادی نائیجی کارگردانی و محمود بابایی تهیه‌کنندگی کرده‌ است. این فیلم امروز ۱۳ بهمن در دومین روز چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اکران شد.

پژمان جمشیدی و بیژن بنفشه‌خواه زوج اصلی این فیلم هستند و ستاره پسیانی، آناهیتا افشار، امیر نوروزی، غلامرضا نیکخواه، فرزین محدث، علی باقری، مجتبی شفیعی، هادی افتخارزاده، آرش نوذری، لادن ژافه‌وند، یدالله شادمانی، رحمان باقریان و … با معرفی مهدی قربانی بازیگران اصلی هستند که در «آنتیک» ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان «آنتیک» آمده است: «انقلاب شده و کاسبی اِبی و وَلی، آنتیک بازهای قبل انقلاب کساد است اما درِ بازِ ضریح پر از پول یک امامزاده، مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد.»

در ادامه گفتگوی مهر با هادی نائیجی کارگردان فیلم را می‌خوانید:

*پس از تجربه فیلم‌هایی مانند «هیهات» و «حق سکوت» چه شد که سراغ ساخت فیلم «آنتیک» رفتید که کمدی است و فضای متفاوتی دارد؟

اولین دلیل و انگیزه برای ساخت یک فیلم، تصور فیلمساز از یک قصه جذاب است. جذابیت «آنتیک» برای من دوچندان بود، هم موضوع و قصه فیلم جذاب بود و هم در ژانری بود که محبوب تماشاگران است.

*ایده این داستان چطور شکل گرفت؟

اولین بار یک‌خطی داستان را از آقای حسنی شنیدم و همین جلسه نقطه‌ شروعی شد برای طراحی فیلمنامه‌ «آنتیک».

*در چند سال اخیر برخی از مخاطبان و به خصوص منتقدان و اهالی سینما به طور پیش‌فرض دیدگاه منفی نسبت به فیلم‌های کمدی و گیشه‌پسند دارند. فکر می‌کنید فیلم شما بتواند این دیدگاه را عوض و نسبت به کمدی‌های دیگر حرف جدیدی ارائه کند؟

در هر ژانری فیلم‌ها رده‌بندی ضعیف و قوی دارند، یکی از دلایل این دیدگاه منفی نسبت به ژانر کمدی تعداد زیاد فیلم در این ژانر است. در دورانی که فیلم‌های اجتماعی نیز بر سینما غلبه داشتند کم‌کم حرف از تعداد بالای فیلم‌های ضعیف در این گونه سینمایی مطرح شده بود. طبیعتا ضریب خطا در تعداد بالا بیشتر به چشم می‌آید. الان که نسیم سینمای اجتماعی وزیدن گرفته است یک سال بعد وقتی تماشاگر از این نوع فیلم‌ها اشباع شد، ببینید درباره‌ سینمای اجتماعی چه می‌نویسند!

*لطفا درباره انتخاب بازیگران فیلم توضیح دهید. بیژن بنفشه‌خواه به عنوان بازیگر تلویزیون در چندسال اخیر بیشتر در فیلم‌های سینمایی بازی کرده است. ایفای نقش او در این فیلم را چطور دیدید؟

بازیگر اگر بازیگر باشد دیگر مسئله او انتخاب برای نقش تعیین‌کننده است. انتخاب غلط برای نقش، بهترین بازیگر را نیز گرفتار می‌کند و نتیجه‌ کار غلط از کار در می‌آید. آقای بنفشه‌خواه یک بازیگر حرفه‌ای هستند و ما برای نقش ولی به آقای بنفشه‌خواه رسیدیم. البته تجربه‌ حضور گرم آقای بنفشه‌خواه در فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» در این انتخاب بی‌تاثیر نبود.

*بیژن بنفشه خواه و پژمان جمشیدی در سریال «پژمان» و «صبحانه با زرافه‌ها» نیز کنارهم بازی کرده اند. حضور این ۲ نفر به عنوان زوج هنری در «آنتیک» چگونه است؟

در تجربیات قبلی این ۲ بازیگر پارتنر هم در نقش‌های اصلی نبودند و در «آنتیک» پا به پای هم داستان را پیش می‌برند و این مساله یک تجربه تازه است.

*در روند تولید برای بازسازی فضای دهه شصت در طراحی صحنه و گریم چه چالش‌هایی داشتید؟

اولین مسئله‌ پرچالش ما روند تغییرات معماری بی‌هویت شهری است که در این چند دهه شکل گرفته است. وقتی فیلمی درباره تاریخ معاصر می‌سازید، بی قوارگی شهرسازی در هویت بخشی تاریخی شهر بسیار به چشم می‌آید. تحول و پیشرفت زمانی خوب است که هویت تاریخی را هم حفظ کنیم. البته تحول در جلوه‌های بصری مسیر را تا حدودی هموار می‌کند.

*فیلم‌های کمدی معمولا در جشنواره فیلم فجر توجه داوران را جلب نمی‌کنند. پیش بینی شما از جشنواره امسال چیست؟

این سوال را باید از داوران بپرسید که چرا ژانری را که محبوب تماشاگران است و اقتصاد سینما هم بر آن تکیه می‌کند، نادیده می‌گیرند؟ کمدی «نقد شیرین» است و شاید ما سینمایی‌ها «نقد تلخ» بیشتر به چشممان می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، کمدی «آنتیک» با سوژه‌ای متفاوت و بحث برانگیز از دل تاریخ معاصر را هادی نائیجی کارگردانی و محمود بابایی تهیه‌کنندگی کرده‌ است. این فیلم امروز ۱۳ بهمن در دومین روز چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اکران شد.

پژمان جمشیدی و بیژن بنفشه‌خواه زوج اصلی این فیلم هستند و ستاره پسیانی، آناهیتا افشار، امیر نوروزی، غلامرضا نیکخواه، فرزین محدث، علی باقری، مجتبی شفیعی، هادی افتخارزاده، آرش نوذری، لادن ژافه‌وند، یدالله شادمانی، رحمان باقریان و … با معرفی مهدی قربانی بازیگران اصلی هستند که در «آنتیک» ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان «آنتیک» آمده است: «انقلاب شده و کاسبی اِبی و وَلی، آنتیک بازهای قبل انقلاب کساد است اما درِ بازِ ضریح پر از پول یک امامزاده، مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد.»

در ادامه گفتگوی مهر با هادی نائیجی کارگردان فیلم را می‌خوانید:

*پس از تجربه فیلم‌هایی مانند «هیهات» و «حق سکوت» چه شد که سراغ ساخت فیلم «آنتیک» رفتید که کمدی است و فضای متفاوتی دارد؟

اولین دلیل و انگیزه برای ساخت یک فیلم، تصور فیلمساز از یک قصه جذاب است. جذابیت «آنتیک» برای من دوچندان بود، هم موضوع و قصه فیلم جذاب بود و هم در ژانری بود که محبوب تماشاگران است.

*ایده این داستان چطور شکل گرفت؟

اولین بار یک‌خطی داستان را از آقای حسنی شنیدم و همین جلسه نقطه‌ شروعی شد برای طراحی فیلمنامه‌ «آنتیک».

*در چند سال اخیر برخی از مخاطبان و به خصوص منتقدان و اهالی سینما به طور پیش‌فرض دیدگاه منفی نسبت به فیلم‌های کمدی و گیشه‌پسند دارند. فکر می‌کنید فیلم شما بتواند این دیدگاه را عوض و نسبت به کمدی‌های دیگر حرف جدیدی ارائه کند؟

در هر ژانری فیلم‌ها رده‌بندی ضعیف و قوی دارند، یکی از دلایل این دیدگاه منفی نسبت به ژانر کمدی تعداد زیاد فیلم در این ژانر است. در دورانی که فیلم‌های اجتماعی نیز بر سینما غلبه داشتند کم‌کم حرف از تعداد بالای فیلم‌های ضعیف در این گونه سینمایی مطرح شده بود. طبیعتا ضریب خطا در تعداد بالا بیشتر به چشم می‌آید. الان که نسیم سینمای اجتماعی وزیدن گرفته است یک سال بعد وقتی تماشاگر از این نوع فیلم‌ها اشباع شد، ببینید درباره‌ سینمای اجتماعی چه می‌نویسند!

*لطفا درباره انتخاب بازیگران فیلم توضیح دهید. بیژن بنفشه‌خواه به عنوان بازیگر تلویزیون در چندسال اخیر بیشتر در فیلم‌های سینمایی بازی کرده است. ایفای نقش او در این فیلم را چطور دیدید؟

بازیگر اگر بازیگر باشد دیگر مسئله او انتخاب برای نقش تعیین‌کننده است. انتخاب غلط برای نقش، بهترین بازیگر را نیز گرفتار می‌کند و نتیجه‌ کار غلط از کار در می‌آید. آقای بنفشه‌خواه یک بازیگر حرفه‌ای هستند و ما برای نقش ولی به آقای بنفشه‌خواه رسیدیم. البته تجربه‌ حضور گرم آقای بنفشه‌خواه در فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» در این انتخاب بی‌تاثیر نبود.

*بیژن بنفشه خواه و پژمان جمشیدی در سریال «پژمان» و «صبحانه با زرافه‌ها» نیز کنارهم بازی کرده اند. حضور این ۲ نفر به عنوان زوج هنری در «آنتیک» چگونه است؟

در تجربیات قبلی این ۲ بازیگر پارتنر هم در نقش‌های اصلی نبودند و در «آنتیک» پا به پای هم داستان را پیش می‌برند و این مساله یک تجربه تازه است.

*در روند تولید برای بازسازی فضای دهه شصت در طراحی صحنه و گریم چه چالش‌هایی داشتید؟

اولین مسئله‌ پرچالش ما روند تغییرات معماری بی‌هویت شهری است که در این چند دهه شکل گرفته است. وقتی فیلمی درباره تاریخ معاصر می‌سازید، بی قوارگی شهرسازی در هویت بخشی تاریخی شهر بسیار به چشم می‌آید. تحول و پیشرفت زمانی خوب است که هویت تاریخی را هم حفظ کنیم. البته تحول در جلوه‌های بصری مسیر را تا حدودی هموار می‌کند.

*فیلم‌های کمدی معمولا در جشنواره فیلم فجر توجه داوران را جلب نمی‌کنند. پیش بینی شما از جشنواره امسال چیست؟

این سوال را باید از داوران بپرسید که چرا ژانری را که محبوب تماشاگران است و اقتصاد سینما هم بر آن تکیه می‌کند، نادیده می‌گیرند؟ کمدی «نقد شیرین» است و شاید ما سینمایی‌ها «نقد تلخ» بیشتر به چشممان می‌آید.

پست قبلی

کمدی نقدِ شیرین است؛ «آنتیک» به چشم داوران می‌آید؟

پست بعدی

حضور فیلم سینمایی شهید قهاری سعید در بخش سودای سیمرغ چهل و سومین جشنواره فیلم فجر

مربوطه پست ها

نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
هنر و فرهنگ

نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران

۲۶ تیر ۱۴۰۴
نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
هنر و فرهنگ

نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
هنر و فرهنگ

رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند

۲۶ تیر ۱۴۰۴
اهدای گواهینامه درجه یک هنری به ابوالفضل پورعرب
هنر و فرهنگ

اهدای گواهینامه درجه یک هنری به ابوالفضل پورعرب

۲۶ تیر ۱۴۰۴
بازگشت سریال توقیفی؛ سخنان رهبر انقلاب مشی صداوسیما شود
هنر و فرهنگ

بازگشت سریال توقیفی؛ سخنان رهبر انقلاب مشی صداوسیما شود

۲۶ تیر ۱۴۰۴
نباید در جبهه رسانه به دشمن باخت؛ افسوس برای تصاویر مهمی که پاک شدند!
هنر و فرهنگ

نباید در جبهه رسانه به دشمن باخت؛ افسوس برای تصاویر مهمی که پاک شدند!

۲۶ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.