دانش جوین
سه شنبه, تیر ۲۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اینترنت و شبکه

کم‌فروشی یا احساس کم‌فروشی؛ چرا بسته‌های اینترنت زود تمام می‌شوند؟

خبرآنلاین توسط خبرآنلاین
۱۱ دی ۱۴۰۳
در اینترنت و شبکه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
1
کم‌فروشی یا احساس کم‌فروشی؛ چرا بسته‌های اینترنت زود تمام می‌شوند؟
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

نگار علی– امروزه اینترنت به یک بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم بدل شده است؛ کاربران از اینترنت برای انجام کارهای شخصی مختلف مانند ارسال ایمیل، پرداخت آنلاین، تماشای فیلم، پخش موسیقی، برقراری تماس‌های ویدیویی و… استفاده می‌کنند. اینترنت همچنین نقش بسیار مهمی در بعد کلان‌تر و حتی در اقتصاد برای کشورها ایفا می‌کند.

با اینحال از زمان ظهور اینترنت در آمریکا و توسعه آن در ایران، در دهه ۶۰، کاربران در کشور همواره با مشکلاتی در استفاده از آن مواجه بوده‌اند؛ این روزها نیز وضعیت اینترنت در کشور نابسامان است و کاربران ایرانی از پایین بودن سرعت آن و فیلترینگ شکایت می‌کنند.

یکی دیگر از مسائلی که این روزها ذهن کاربران اینترنت در ایران را درگیر خودش کرده‌است، اتمام سریع بسته‌های اینترنت است به طوری که بسیاری از کاربران در کشور به این شک افتاده‌اند که نکند کم‌فروشی در ارائه بسته‌های اینترنت اتفاق می‌افتد؟

آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل در گفت‌وگو با خبرآنلاین به این موضوع پرداخته است که آیا به راستی کم‌فروشی در بسته‌های اینترنتی رخ می‌دهد و اگر رخ نمی‌دهد، چرا کاربران ایرانی احساس می‌کنند که اپراتورها کم‌فروشی می‌کنند؛ مشروح این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

آیا کم‌فروشی از سوی اپراتورها اتفاق می‌افتد؟

بارها رگولاتوری و سایر دستگاه‌های نظارتی به بحث کم‌فروشی ورود کردند و این موضوع را مورد بررسی قرار دادند، اما کم‌فروشی اینترنت از سوی اپراتورها هیچوقت اثبات نشده است.

مشترکان اپراتورها نیز می‌توانند از طریق گزارش مصرف داده خود تلفن‌همراه (اندروید یا آی‌اواس) بر روی مصرف خود نظارت داشته باشند و گزارش مصرف داده به شکل تفکیک شده (وای‌فای یا موبایل) را از تلفن‌همراه خود دریافت کنند.

چرا کاربران احساس کم‌فروشی می‌کنند؟

  • مصرف کاربران به دلیل افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیشتر شده است؛ تعداد شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و تعداد حساب‌های فعالی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی متعدد می‌سازند نیز از این روند روبه‌رشد مستثنی نیست.
  • بزرگ‌تر شدن اسکرین تلفن‌های همراه و بالاتر رفتن کیفیت ضبط و پخش، خود منجر به افزایش مصرف کاربران شده است.
  • بروزرسانی‌هایی که در سیستم‌عامل‌ها اندروید و آی‌اواس و به شکل تفکیک شده برای هر اپلیکیشن انجام می‌گیرد، خود منجر به مصرف داده می‌شود، اگر این اتفاق به شکل خودکار رخ دهد، کاربران متوجه آن نخواهند شد.

کم‌فروشی یا احساس کم‌فروشی؛ چرا بسته‌های اینترنت زود تمام می‌شوند؟

مستقل از آنچه کاربران چه چیزی مصرف می‌کنند و به شکل خودآگاه یا ناخودآگاه آن را مصرف می‌کنند، در گزارشی که در بخش شبکه تنظیمات گوشی داده می‌شود، می‌توانند بر روی مصرف خود نظارت داشته باشند و گزارش‌ را با زمان و حجمی که اپراتورها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، مقایسه کنند. اگر تناقضی در گزارش‌ها دیده شد، کاربران می‌توانند در بخش نظارت آنلاین رگولاتوری، آن را به ثبت برسانند تا مورد بررسی رگولانوری قرار گیرد.

فیلترینگ چه نقشی در تجربه کاربران داشته است؟

بخش بزرگی از مشترکان اپراتورها از فیلترشکن استفاده می‌کنند؛ بنابر گفته حمید فتاحی، قائم‌مقام وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ۸۰ درصد کاربران از فیلترشکن استفاده می‌کنند که از این طریق، آلودگی و حملات سایبری به شبکه داخلی افزایش یافته است.

عبور ۸۰ درصد از ترافیک کشور از فیلترشکن‌ها، اثرات منفی و مخربی بر روی کیفیت خدمات اپراتورها می‌گذارد و رضایت مشترکان آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ هر چقدر نیاز مردم به استفاده از فیلترشکن کاهش پیدا کند، کیفیت و تجربه مردم از شبکه بهبود پیدا می‌کند و منابع کمتری از شبکه اشغال می‌شود و کاربران نیز سرعت واقعی اینترنت را تجربه خواهند کرد.

استفاده از فیلترشکن‌ها توسط کاربران علاوه بر اینکه حریم شخصی خود کاربران را به خطر می‌اندازد، امنیت شبکه را نیز به خطر می‌اندازد چراکه فیلترشکن‌ها رفتار غیر استانداردی دارند و ریسک تبدیل کردن کاربران به کاربران زامبی و آلوده را افزایش می‌دهند؛ کاربرانی که می‌توانند به زیرساخت کشور و شبکه سایر کشورها حمله کنند.

۲۲۷۲۲۷

نگار علی– امروزه اینترنت به یک بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم بدل شده است؛ کاربران از اینترنت برای انجام کارهای شخصی مختلف مانند ارسال ایمیل، پرداخت آنلاین، تماشای فیلم، پخش موسیقی، برقراری تماس‌های ویدیویی و… استفاده می‌کنند. اینترنت همچنین نقش بسیار مهمی در بعد کلان‌تر و حتی در اقتصاد برای کشورها ایفا می‌کند.

با اینحال از زمان ظهور اینترنت در آمریکا و توسعه آن در ایران، در دهه ۶۰، کاربران در کشور همواره با مشکلاتی در استفاده از آن مواجه بوده‌اند؛ این روزها نیز وضعیت اینترنت در کشور نابسامان است و کاربران ایرانی از پایین بودن سرعت آن و فیلترینگ شکایت می‌کنند.

یکی دیگر از مسائلی که این روزها ذهن کاربران اینترنت در ایران را درگیر خودش کرده‌است، اتمام سریع بسته‌های اینترنت است به طوری که بسیاری از کاربران در کشور به این شک افتاده‌اند که نکند کم‌فروشی در ارائه بسته‌های اینترنت اتفاق می‌افتد؟

آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل در گفت‌وگو با خبرآنلاین به این موضوع پرداخته است که آیا به راستی کم‌فروشی در بسته‌های اینترنتی رخ می‌دهد و اگر رخ نمی‌دهد، چرا کاربران ایرانی احساس می‌کنند که اپراتورها کم‌فروشی می‌کنند؛ مشروح این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

آیا کم‌فروشی از سوی اپراتورها اتفاق می‌افتد؟

بارها رگولاتوری و سایر دستگاه‌های نظارتی به بحث کم‌فروشی ورود کردند و این موضوع را مورد بررسی قرار دادند، اما کم‌فروشی اینترنت از سوی اپراتورها هیچوقت اثبات نشده است.

مشترکان اپراتورها نیز می‌توانند از طریق گزارش مصرف داده خود تلفن‌همراه (اندروید یا آی‌اواس) بر روی مصرف خود نظارت داشته باشند و گزارش مصرف داده به شکل تفکیک شده (وای‌فای یا موبایل) را از تلفن‌همراه خود دریافت کنند.

چرا کاربران احساس کم‌فروشی می‌کنند؟

  • مصرف کاربران به دلیل افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیشتر شده است؛ تعداد شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و تعداد حساب‌های فعالی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی متعدد می‌سازند نیز از این روند روبه‌رشد مستثنی نیست.
  • بزرگ‌تر شدن اسکرین تلفن‌های همراه و بالاتر رفتن کیفیت ضبط و پخش، خود منجر به افزایش مصرف کاربران شده است.
  • بروزرسانی‌هایی که در سیستم‌عامل‌ها اندروید و آی‌اواس و به شکل تفکیک شده برای هر اپلیکیشن انجام می‌گیرد، خود منجر به مصرف داده می‌شود، اگر این اتفاق به شکل خودکار رخ دهد، کاربران متوجه آن نخواهند شد.

کم‌فروشی یا احساس کم‌فروشی؛ چرا بسته‌های اینترنت زود تمام می‌شوند؟

مستقل از آنچه کاربران چه چیزی مصرف می‌کنند و به شکل خودآگاه یا ناخودآگاه آن را مصرف می‌کنند، در گزارشی که در بخش شبکه تنظیمات گوشی داده می‌شود، می‌توانند بر روی مصرف خود نظارت داشته باشند و گزارش‌ را با زمان و حجمی که اپراتورها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، مقایسه کنند. اگر تناقضی در گزارش‌ها دیده شد، کاربران می‌توانند در بخش نظارت آنلاین رگولاتوری، آن را به ثبت برسانند تا مورد بررسی رگولانوری قرار گیرد.

فیلترینگ چه نقشی در تجربه کاربران داشته است؟

بخش بزرگی از مشترکان اپراتورها از فیلترشکن استفاده می‌کنند؛ بنابر گفته حمید فتاحی، قائم‌مقام وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ۸۰ درصد کاربران از فیلترشکن استفاده می‌کنند که از این طریق، آلودگی و حملات سایبری به شبکه داخلی افزایش یافته است.

عبور ۸۰ درصد از ترافیک کشور از فیلترشکن‌ها، اثرات منفی و مخربی بر روی کیفیت خدمات اپراتورها می‌گذارد و رضایت مشترکان آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ هر چقدر نیاز مردم به استفاده از فیلترشکن کاهش پیدا کند، کیفیت و تجربه مردم از شبکه بهبود پیدا می‌کند و منابع کمتری از شبکه اشغال می‌شود و کاربران نیز سرعت واقعی اینترنت را تجربه خواهند کرد.

استفاده از فیلترشکن‌ها توسط کاربران علاوه بر اینکه حریم شخصی خود کاربران را به خطر می‌اندازد، امنیت شبکه را نیز به خطر می‌اندازد چراکه فیلترشکن‌ها رفتار غیر استانداردی دارند و ریسک تبدیل کردن کاربران به کاربران زامبی و آلوده را افزایش می‌دهند؛ کاربرانی که می‌توانند به زیرساخت کشور و شبکه سایر کشورها حمله کنند.

۲۲۷۲۲۷

اخبارجدیدترین

اختلال در «کلادفلر» / برخی سایت‌ها موقتا از دسترس خارج شدند

«ایرنیک» دوباره در دسترس قرار گرفت

چیت‌ساز: سیاست فیلترینگ موفقیت‌آمیز نبوده است / بیدی: حاکمیت به اینترنت به چشم یک تهدید نگاه می‌کند

نگار علی– امروزه اینترنت به یک بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم بدل شده است؛ کاربران از اینترنت برای انجام کارهای شخصی مختلف مانند ارسال ایمیل، پرداخت آنلاین، تماشای فیلم، پخش موسیقی، برقراری تماس‌های ویدیویی و… استفاده می‌کنند. اینترنت همچنین نقش بسیار مهمی در بعد کلان‌تر و حتی در اقتصاد برای کشورها ایفا می‌کند.

با اینحال از زمان ظهور اینترنت در آمریکا و توسعه آن در ایران، در دهه ۶۰، کاربران در کشور همواره با مشکلاتی در استفاده از آن مواجه بوده‌اند؛ این روزها نیز وضعیت اینترنت در کشور نابسامان است و کاربران ایرانی از پایین بودن سرعت آن و فیلترینگ شکایت می‌کنند.

یکی دیگر از مسائلی که این روزها ذهن کاربران اینترنت در ایران را درگیر خودش کرده‌است، اتمام سریع بسته‌های اینترنت است به طوری که بسیاری از کاربران در کشور به این شک افتاده‌اند که نکند کم‌فروشی در ارائه بسته‌های اینترنت اتفاق می‌افتد؟

آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل در گفت‌وگو با خبرآنلاین به این موضوع پرداخته است که آیا به راستی کم‌فروشی در بسته‌های اینترنتی رخ می‌دهد و اگر رخ نمی‌دهد، چرا کاربران ایرانی احساس می‌کنند که اپراتورها کم‌فروشی می‌کنند؛ مشروح این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

آیا کم‌فروشی از سوی اپراتورها اتفاق می‌افتد؟

بارها رگولاتوری و سایر دستگاه‌های نظارتی به بحث کم‌فروشی ورود کردند و این موضوع را مورد بررسی قرار دادند، اما کم‌فروشی اینترنت از سوی اپراتورها هیچوقت اثبات نشده است.

مشترکان اپراتورها نیز می‌توانند از طریق گزارش مصرف داده خود تلفن‌همراه (اندروید یا آی‌اواس) بر روی مصرف خود نظارت داشته باشند و گزارش مصرف داده به شکل تفکیک شده (وای‌فای یا موبایل) را از تلفن‌همراه خود دریافت کنند.

چرا کاربران احساس کم‌فروشی می‌کنند؟

  • مصرف کاربران به دلیل افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیشتر شده است؛ تعداد شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و تعداد حساب‌های فعالی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی متعدد می‌سازند نیز از این روند روبه‌رشد مستثنی نیست.
  • بزرگ‌تر شدن اسکرین تلفن‌های همراه و بالاتر رفتن کیفیت ضبط و پخش، خود منجر به افزایش مصرف کاربران شده است.
  • بروزرسانی‌هایی که در سیستم‌عامل‌ها اندروید و آی‌اواس و به شکل تفکیک شده برای هر اپلیکیشن انجام می‌گیرد، خود منجر به مصرف داده می‌شود، اگر این اتفاق به شکل خودکار رخ دهد، کاربران متوجه آن نخواهند شد.

کم‌فروشی یا احساس کم‌فروشی؛ چرا بسته‌های اینترنت زود تمام می‌شوند؟

مستقل از آنچه کاربران چه چیزی مصرف می‌کنند و به شکل خودآگاه یا ناخودآگاه آن را مصرف می‌کنند، در گزارشی که در بخش شبکه تنظیمات گوشی داده می‌شود، می‌توانند بر روی مصرف خود نظارت داشته باشند و گزارش‌ را با زمان و حجمی که اپراتورها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، مقایسه کنند. اگر تناقضی در گزارش‌ها دیده شد، کاربران می‌توانند در بخش نظارت آنلاین رگولاتوری، آن را به ثبت برسانند تا مورد بررسی رگولانوری قرار گیرد.

فیلترینگ چه نقشی در تجربه کاربران داشته است؟

بخش بزرگی از مشترکان اپراتورها از فیلترشکن استفاده می‌کنند؛ بنابر گفته حمید فتاحی، قائم‌مقام وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ۸۰ درصد کاربران از فیلترشکن استفاده می‌کنند که از این طریق، آلودگی و حملات سایبری به شبکه داخلی افزایش یافته است.

عبور ۸۰ درصد از ترافیک کشور از فیلترشکن‌ها، اثرات منفی و مخربی بر روی کیفیت خدمات اپراتورها می‌گذارد و رضایت مشترکان آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ هر چقدر نیاز مردم به استفاده از فیلترشکن کاهش پیدا کند، کیفیت و تجربه مردم از شبکه بهبود پیدا می‌کند و منابع کمتری از شبکه اشغال می‌شود و کاربران نیز سرعت واقعی اینترنت را تجربه خواهند کرد.

استفاده از فیلترشکن‌ها توسط کاربران علاوه بر اینکه حریم شخصی خود کاربران را به خطر می‌اندازد، امنیت شبکه را نیز به خطر می‌اندازد چراکه فیلترشکن‌ها رفتار غیر استانداردی دارند و ریسک تبدیل کردن کاربران به کاربران زامبی و آلوده را افزایش می‌دهند؛ کاربرانی که می‌توانند به زیرساخت کشور و شبکه سایر کشورها حمله کنند.

۲۲۷۲۲۷

نگار علی– امروزه اینترنت به یک بخش جدایی‌ناپذیر از زندگی مردم بدل شده است؛ کاربران از اینترنت برای انجام کارهای شخصی مختلف مانند ارسال ایمیل، پرداخت آنلاین، تماشای فیلم، پخش موسیقی، برقراری تماس‌های ویدیویی و… استفاده می‌کنند. اینترنت همچنین نقش بسیار مهمی در بعد کلان‌تر و حتی در اقتصاد برای کشورها ایفا می‌کند.

با اینحال از زمان ظهور اینترنت در آمریکا و توسعه آن در ایران، در دهه ۶۰، کاربران در کشور همواره با مشکلاتی در استفاده از آن مواجه بوده‌اند؛ این روزها نیز وضعیت اینترنت در کشور نابسامان است و کاربران ایرانی از پایین بودن سرعت آن و فیلترینگ شکایت می‌کنند.

یکی دیگر از مسائلی که این روزها ذهن کاربران اینترنت در ایران را درگیر خودش کرده‌است، اتمام سریع بسته‌های اینترنت است به طوری که بسیاری از کاربران در کشور به این شک افتاده‌اند که نکند کم‌فروشی در ارائه بسته‌های اینترنت اتفاق می‌افتد؟

آرش کریم‌بیگی، مدیرعامل شاتل موبایل در گفت‌وگو با خبرآنلاین به این موضوع پرداخته است که آیا به راستی کم‌فروشی در بسته‌های اینترنتی رخ می‌دهد و اگر رخ نمی‌دهد، چرا کاربران ایرانی احساس می‌کنند که اپراتورها کم‌فروشی می‌کنند؛ مشروح این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

آیا کم‌فروشی از سوی اپراتورها اتفاق می‌افتد؟

بارها رگولاتوری و سایر دستگاه‌های نظارتی به بحث کم‌فروشی ورود کردند و این موضوع را مورد بررسی قرار دادند، اما کم‌فروشی اینترنت از سوی اپراتورها هیچوقت اثبات نشده است.

مشترکان اپراتورها نیز می‌توانند از طریق گزارش مصرف داده خود تلفن‌همراه (اندروید یا آی‌اواس) بر روی مصرف خود نظارت داشته باشند و گزارش مصرف داده به شکل تفکیک شده (وای‌فای یا موبایل) را از تلفن‌همراه خود دریافت کنند.

چرا کاربران احساس کم‌فروشی می‌کنند؟

  • مصرف کاربران به دلیل افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیشتر شده است؛ تعداد شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و تعداد حساب‌های فعالی که کاربران در شبکه‌های اجتماعی متعدد می‌سازند نیز از این روند روبه‌رشد مستثنی نیست.
  • بزرگ‌تر شدن اسکرین تلفن‌های همراه و بالاتر رفتن کیفیت ضبط و پخش، خود منجر به افزایش مصرف کاربران شده است.
  • بروزرسانی‌هایی که در سیستم‌عامل‌ها اندروید و آی‌اواس و به شکل تفکیک شده برای هر اپلیکیشن انجام می‌گیرد، خود منجر به مصرف داده می‌شود، اگر این اتفاق به شکل خودکار رخ دهد، کاربران متوجه آن نخواهند شد.

کم‌فروشی یا احساس کم‌فروشی؛ چرا بسته‌های اینترنت زود تمام می‌شوند؟

مستقل از آنچه کاربران چه چیزی مصرف می‌کنند و به شکل خودآگاه یا ناخودآگاه آن را مصرف می‌کنند، در گزارشی که در بخش شبکه تنظیمات گوشی داده می‌شود، می‌توانند بر روی مصرف خود نظارت داشته باشند و گزارش‌ را با زمان و حجمی که اپراتورها در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، مقایسه کنند. اگر تناقضی در گزارش‌ها دیده شد، کاربران می‌توانند در بخش نظارت آنلاین رگولاتوری، آن را به ثبت برسانند تا مورد بررسی رگولانوری قرار گیرد.

فیلترینگ چه نقشی در تجربه کاربران داشته است؟

بخش بزرگی از مشترکان اپراتورها از فیلترشکن استفاده می‌کنند؛ بنابر گفته حمید فتاحی، قائم‌مقام وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ۸۰ درصد کاربران از فیلترشکن استفاده می‌کنند که از این طریق، آلودگی و حملات سایبری به شبکه داخلی افزایش یافته است.

عبور ۸۰ درصد از ترافیک کشور از فیلترشکن‌ها، اثرات منفی و مخربی بر روی کیفیت خدمات اپراتورها می‌گذارد و رضایت مشترکان آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ هر چقدر نیاز مردم به استفاده از فیلترشکن کاهش پیدا کند، کیفیت و تجربه مردم از شبکه بهبود پیدا می‌کند و منابع کمتری از شبکه اشغال می‌شود و کاربران نیز سرعت واقعی اینترنت را تجربه خواهند کرد.

استفاده از فیلترشکن‌ها توسط کاربران علاوه بر اینکه حریم شخصی خود کاربران را به خطر می‌اندازد، امنیت شبکه را نیز به خطر می‌اندازد چراکه فیلترشکن‌ها رفتار غیر استانداردی دارند و ریسک تبدیل کردن کاربران به کاربران زامبی و آلوده را افزایش می‌دهند؛ کاربرانی که می‌توانند به زیرساخت کشور و شبکه سایر کشورها حمله کنند.

۲۲۷۲۲۷

پست قبلی

ارتباط ماهواره‌ای مستقیم استارلینک با موبایل در این نقطه ممکن شد

پست بعدی

مجوز شورا به ملک فروشی شهرداری

مربوطه پست ها

اختلال در «کلادفلر» / برخی سایت‌ها موقتا از دسترس خارج شدند
اینترنت و شبکه

اختلال در «کلادفلر» / برخی سایت‌ها موقتا از دسترس خارج شدند

۲۴ تیر ۱۴۰۴
«ایرنیک» دوباره در دسترس قرار گرفت
اینترنت و شبکه

«ایرنیک» دوباره در دسترس قرار گرفت

۲۴ تیر ۱۴۰۴
چیت‌ساز: سیاست فیلترینگ موفقیت‌آمیز نبوده است / بیدی: حاکمیت به اینترنت به چشم یک تهدید نگاه می‌کند
اینترنت و شبکه

چیت‌ساز: سیاست فیلترینگ موفقیت‌آمیز نبوده است / بیدی: حاکمیت به اینترنت به چشم یک تهدید نگاه می‌کند

۲۴ تیر ۱۴۰۴
رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی: نمی‌دانیم کت اینترنت در کشور تن کیست
اینترنت و شبکه

رئیس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی: نمی‌دانیم کت اینترنت در کشور تن کیست

۲۴ تیر ۱۴۰۴
سرعت اینترنت در ژاپن به ۱۲۵ هزار گیگابایت در ثانیه رسید
اینترنت و شبکه

سرعت اینترنت در ژاپن به ۱۲۵ هزار گیگابایت در ثانیه رسید

۲۳ تیر ۱۴۰۴
معاون وزیر ارتباطات: اجرای اینترنت طبقاتی مخالف توسعه اقتصادی است
اینترنت و شبکه

معاون وزیر ارتباطات: اجرای اینترنت طبقاتی مخالف توسعه اقتصادی است

۲۲ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • جدیدترین نرخ رهن کامل در مجیدیه تهران
  • تلاش برای بازگشت حق‌آبه بوستان سرخه حصار از سد لتیان؛ کاشت ۳۳ هزار درخت در دستور کار
  • درگیری تئاتر با صنف دکان‌داران؛ «دوشس ملفی» متولد خیابان میرعماد است!
  • پایش عمق خلیج فارس؛ تحقیقات محیط زیستی دریای خزر با کشتی اقیانوس‌پیما
  • جورج لوکاس برای معرفی موزه شخصی‌اش به دیدار علاقه‌مندان می‌رود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.