دانش جوین
پنجشنبه, مرداد ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

کمیت به افزایش کیفیت بخش نقاشی جشنواره فجر کمکی نکرد

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۰ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش دانشجو اینترنشنال، آرمان یعقوب‌پور با پایان یافتن داوری آثار رسیده به جشنواره هنرهای تجسمی فجر، درباره کیفیت آثاری که به جشنواره رسیده است، گفت: سطح کارهای این رویداد را باید با سایر جشنواره‌ها مقایسه کرد، نه دوسالانه‌ها و گالری‌ها.

وی گفت: با توجه به این مساله، کارها را در سطح متوسط و قابل قبول در حد جشنواره‌ها دیدم و به نظرم چندان تفاوتی با جشنواره‌های دیگر ندارند. امسال کارهای زیادی به جشنواره رسیده بود اما به نظر می‌رسد کمیت، کمک زیادی به افزایش کیفیت کارهای انتخابی نکرده است.

این نقاش ادامه داد: کارهای بسیار متفاوتی به جشنواره رسید و وجود کارهای فیگوراتیو، آبستره  شاید باعث شود یک نمایشگاه آشفته به وجود آید. ریشه این مساله به همان فضای آکادمیک برمی‌گردد و این سردرگمی برای داور نیز وجود دارد که چگونه باید این آثار متفاوت را با هم مقایسه و از میان آن‌ها انتخاب کند، بنابراین گاه مجبور می‌شود بر اساس سلیقه خود دست به گزینش بزند.

او با اشاره به ضعف آموزش هنر در کشور گفت: کم بودن آگاهی هنرمندان جوان را نمی‌توان فقط ضعف آموزش دانشگاهی یا آموزشگاه‌ها دانست، زیرا خیلی از این افراد ممکن است آموزش ندیده و مستقل کار کرده باشند. اما در مجموع می‌توانیم این ایراد را به آموزش نقاشی در ایران وارد کنیم که در هنرستان، دانشگاه و آموزشگاه‌های مختلف یک برخورد سلیقه‌ای رخ می‌دهد و این ایراد خود هنرمند یا استاد نیست، بلکه به دلیل آن است که برنامه‌ریزی مشخصی برای آموزش هنر وجود ندارد. سرفصل‌ها و دروس از سوی وزارت علوم مشخص شده اما هر استاد در کلاس خود به یک شکل درس می‌دهد.

یعقوب پور ادامه داد: ما باید دانشکده‌هایی با رویکردهای مختلف داشته باشیم و به عنوان مثال در یک دانشگاه کاملاً کلاسیک کار شود، در یک دانشگاه با مدیوم‌های جدید کار شود، اما وقتی چنین چیزی وجود ندارد می‌بینیم که در میان فارغ‌التحصیلان یک کلاس، یک نفر نگارگر می‌شود، یک نفر انتزاعی کار می‌کند و استاد هم باید به همه این افراد نمره بدهد، درحالی‌که ممکن است نسبت به بعضی از این آثار شناختی نداشته باشد. به دلیل ضعفی که در وزارت علوم وجود دارد هر دانشگاه خروجی‌های متفاوت دارد و به همین دلیل بسیاری از دانشجویان بیشترین چیزی که می‌آموزند در رده‌های خصوصی هست.

 یعقوب عمامه‌پیچ داور دیگر این رشته نیز با بیان اینکه داوری کار بسیار سختی است، گفت: با توجه به فضای کلی هنر در ایران، نمایشگاه‌هایی که گذاشته می‌شود و بی‌برنامگی آموزش در دانشگاه‌ها نمی‌توان شاهد کارهای خوبی از جوانان بود و نقص آموزشی در کارها دیده می‌شود. البته آثار حالت آکادمیک داشتند و سالم بودند اما انگار که در قرن ۱۹ مانده‌اند. من از انتخاب‌ها راضی نیستم اما بضاعت ما همین بود. پیشنهاد می‌کنم جشنواره به شکل فروش سالانه باشد تا هنرمندان بیشتری وارد مسابقه شوند.

عمامه‌پیچ ادامه داد: تعداد زیادی دانشکده هنری وجود دارد که نه معلم خوب دارند و نه برنامه آموزشی وجود دارد، بنابراین الان گالری‌ها جوانان را تربیت می‌کنند و این خیلی بد است. کارهای هنرمندان مطابق یک موج پیش می‌رود که توسط گالری‌ها به وجود آمده و پس از مدتی این موج تغییر می‌کند. بنابراین زیبایی‌شناسی وجود ندارد و همه‌چیز توسط گالری دار شکل می‌گیرد.  

کاظم چلیپا هم درباره داوری آثار بخش نقاشی گفت: در هر جشنواره، دوسالانه یا مسابقه‌ انواع کارها حضور می‌یابند، از کار آماتور تا حرفه‌ای و با موضوع‌ها و سبک‌های مختلف. بنابراین داور باید اشراف داشته باشد که بتواند تشخیص دهد کار فیگوراتیو خوب یا آبستره خوب چیست. اینجا در صورتی‌ که داور بتواند به درستی تشخیص دهد، از نظر ارزش هنری مرز بین این نوع آثار از بین می‌رود.

چلیپا افزود: تیزهوشی و تجربه خاصی لازم است که بتوان کارهای برتر را از میان آثار موجود انتخاب کرد. نکته بعدی که وجود دارد این است که احساس می‌کنم جای هنرمندان مدعو خالی است. ای‌کاش عده‌ای از هنرمندان را دعوت می‌کردند و در کنار این آثار، کارهای آن‌ها نیز به نمایش درمی‌آمد، زیرا بعضی از مخاطبان شاید برای اولین بار به جشنواره بیایند و اگر آثار هنرمندان حرفه‌ای در جشنواره باشد بهتر می‌توانند درباره کارهایی که می‌بینند و کیفیت آن‌ها قضاوت کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، آرمان یعقوب‌پور با پایان یافتن داوری آثار رسیده به جشنواره هنرهای تجسمی فجر، درباره کیفیت آثاری که به جشنواره رسیده است، گفت: سطح کارهای این رویداد را باید با سایر جشنواره‌ها مقایسه کرد، نه دوسالانه‌ها و گالری‌ها.

وی گفت: با توجه به این مساله، کارها را در سطح متوسط و قابل قبول در حد جشنواره‌ها دیدم و به نظرم چندان تفاوتی با جشنواره‌های دیگر ندارند. امسال کارهای زیادی به جشنواره رسیده بود اما به نظر می‌رسد کمیت، کمک زیادی به افزایش کیفیت کارهای انتخابی نکرده است.

این نقاش ادامه داد: کارهای بسیار متفاوتی به جشنواره رسید و وجود کارهای فیگوراتیو، آبستره  شاید باعث شود یک نمایشگاه آشفته به وجود آید. ریشه این مساله به همان فضای آکادمیک برمی‌گردد و این سردرگمی برای داور نیز وجود دارد که چگونه باید این آثار متفاوت را با هم مقایسه و از میان آن‌ها انتخاب کند، بنابراین گاه مجبور می‌شود بر اساس سلیقه خود دست به گزینش بزند.

او با اشاره به ضعف آموزش هنر در کشور گفت: کم بودن آگاهی هنرمندان جوان را نمی‌توان فقط ضعف آموزش دانشگاهی یا آموزشگاه‌ها دانست، زیرا خیلی از این افراد ممکن است آموزش ندیده و مستقل کار کرده باشند. اما در مجموع می‌توانیم این ایراد را به آموزش نقاشی در ایران وارد کنیم که در هنرستان، دانشگاه و آموزشگاه‌های مختلف یک برخورد سلیقه‌ای رخ می‌دهد و این ایراد خود هنرمند یا استاد نیست، بلکه به دلیل آن است که برنامه‌ریزی مشخصی برای آموزش هنر وجود ندارد. سرفصل‌ها و دروس از سوی وزارت علوم مشخص شده اما هر استاد در کلاس خود به یک شکل درس می‌دهد.

یعقوب پور ادامه داد: ما باید دانشکده‌هایی با رویکردهای مختلف داشته باشیم و به عنوان مثال در یک دانشگاه کاملاً کلاسیک کار شود، در یک دانشگاه با مدیوم‌های جدید کار شود، اما وقتی چنین چیزی وجود ندارد می‌بینیم که در میان فارغ‌التحصیلان یک کلاس، یک نفر نگارگر می‌شود، یک نفر انتزاعی کار می‌کند و استاد هم باید به همه این افراد نمره بدهد، درحالی‌که ممکن است نسبت به بعضی از این آثار شناختی نداشته باشد. به دلیل ضعفی که در وزارت علوم وجود دارد هر دانشگاه خروجی‌های متفاوت دارد و به همین دلیل بسیاری از دانشجویان بیشترین چیزی که می‌آموزند در رده‌های خصوصی هست.

 یعقوب عمامه‌پیچ داور دیگر این رشته نیز با بیان اینکه داوری کار بسیار سختی است، گفت: با توجه به فضای کلی هنر در ایران، نمایشگاه‌هایی که گذاشته می‌شود و بی‌برنامگی آموزش در دانشگاه‌ها نمی‌توان شاهد کارهای خوبی از جوانان بود و نقص آموزشی در کارها دیده می‌شود. البته آثار حالت آکادمیک داشتند و سالم بودند اما انگار که در قرن ۱۹ مانده‌اند. من از انتخاب‌ها راضی نیستم اما بضاعت ما همین بود. پیشنهاد می‌کنم جشنواره به شکل فروش سالانه باشد تا هنرمندان بیشتری وارد مسابقه شوند.

عمامه‌پیچ ادامه داد: تعداد زیادی دانشکده هنری وجود دارد که نه معلم خوب دارند و نه برنامه آموزشی وجود دارد، بنابراین الان گالری‌ها جوانان را تربیت می‌کنند و این خیلی بد است. کارهای هنرمندان مطابق یک موج پیش می‌رود که توسط گالری‌ها به وجود آمده و پس از مدتی این موج تغییر می‌کند. بنابراین زیبایی‌شناسی وجود ندارد و همه‌چیز توسط گالری دار شکل می‌گیرد.  

کاظم چلیپا هم درباره داوری آثار بخش نقاشی گفت: در هر جشنواره، دوسالانه یا مسابقه‌ انواع کارها حضور می‌یابند، از کار آماتور تا حرفه‌ای و با موضوع‌ها و سبک‌های مختلف. بنابراین داور باید اشراف داشته باشد که بتواند تشخیص دهد کار فیگوراتیو خوب یا آبستره خوب چیست. اینجا در صورتی‌ که داور بتواند به درستی تشخیص دهد، از نظر ارزش هنری مرز بین این نوع آثار از بین می‌رود.

چلیپا افزود: تیزهوشی و تجربه خاصی لازم است که بتوان کارهای برتر را از میان آثار موجود انتخاب کرد. نکته بعدی که وجود دارد این است که احساس می‌کنم جای هنرمندان مدعو خالی است. ای‌کاش عده‌ای از هنرمندان را دعوت می‌کردند و در کنار این آثار، کارهای آن‌ها نیز به نمایش درمی‌آمد، زیرا بعضی از مخاطبان شاید برای اولین بار به جشنواره بیایند و اگر آثار هنرمندان حرفه‌ای در جشنواره باشد بهتر می‌توانند درباره کارهایی که می‌بینند و کیفیت آن‌ها قضاوت کنند.

اخبارجدیدترین

اینجا بوی حسین(ع) می‌آید؛ روایات هنرمندانه از عاشورا در «بلندای تاریخ»

کاپولا در بیمارستان رم بستری شد؛ من خوبم!

انتشار نسخه ویژه نابینایان «ویل هانتینگ نابغه» با صدای آرمین رحیمیان

به گزارش دانشجو اینترنشنال، آرمان یعقوب‌پور با پایان یافتن داوری آثار رسیده به جشنواره هنرهای تجسمی فجر، درباره کیفیت آثاری که به جشنواره رسیده است، گفت: سطح کارهای این رویداد را باید با سایر جشنواره‌ها مقایسه کرد، نه دوسالانه‌ها و گالری‌ها.

وی گفت: با توجه به این مساله، کارها را در سطح متوسط و قابل قبول در حد جشنواره‌ها دیدم و به نظرم چندان تفاوتی با جشنواره‌های دیگر ندارند. امسال کارهای زیادی به جشنواره رسیده بود اما به نظر می‌رسد کمیت، کمک زیادی به افزایش کیفیت کارهای انتخابی نکرده است.

این نقاش ادامه داد: کارهای بسیار متفاوتی به جشنواره رسید و وجود کارهای فیگوراتیو، آبستره  شاید باعث شود یک نمایشگاه آشفته به وجود آید. ریشه این مساله به همان فضای آکادمیک برمی‌گردد و این سردرگمی برای داور نیز وجود دارد که چگونه باید این آثار متفاوت را با هم مقایسه و از میان آن‌ها انتخاب کند، بنابراین گاه مجبور می‌شود بر اساس سلیقه خود دست به گزینش بزند.

او با اشاره به ضعف آموزش هنر در کشور گفت: کم بودن آگاهی هنرمندان جوان را نمی‌توان فقط ضعف آموزش دانشگاهی یا آموزشگاه‌ها دانست، زیرا خیلی از این افراد ممکن است آموزش ندیده و مستقل کار کرده باشند. اما در مجموع می‌توانیم این ایراد را به آموزش نقاشی در ایران وارد کنیم که در هنرستان، دانشگاه و آموزشگاه‌های مختلف یک برخورد سلیقه‌ای رخ می‌دهد و این ایراد خود هنرمند یا استاد نیست، بلکه به دلیل آن است که برنامه‌ریزی مشخصی برای آموزش هنر وجود ندارد. سرفصل‌ها و دروس از سوی وزارت علوم مشخص شده اما هر استاد در کلاس خود به یک شکل درس می‌دهد.

یعقوب پور ادامه داد: ما باید دانشکده‌هایی با رویکردهای مختلف داشته باشیم و به عنوان مثال در یک دانشگاه کاملاً کلاسیک کار شود، در یک دانشگاه با مدیوم‌های جدید کار شود، اما وقتی چنین چیزی وجود ندارد می‌بینیم که در میان فارغ‌التحصیلان یک کلاس، یک نفر نگارگر می‌شود، یک نفر انتزاعی کار می‌کند و استاد هم باید به همه این افراد نمره بدهد، درحالی‌که ممکن است نسبت به بعضی از این آثار شناختی نداشته باشد. به دلیل ضعفی که در وزارت علوم وجود دارد هر دانشگاه خروجی‌های متفاوت دارد و به همین دلیل بسیاری از دانشجویان بیشترین چیزی که می‌آموزند در رده‌های خصوصی هست.

 یعقوب عمامه‌پیچ داور دیگر این رشته نیز با بیان اینکه داوری کار بسیار سختی است، گفت: با توجه به فضای کلی هنر در ایران، نمایشگاه‌هایی که گذاشته می‌شود و بی‌برنامگی آموزش در دانشگاه‌ها نمی‌توان شاهد کارهای خوبی از جوانان بود و نقص آموزشی در کارها دیده می‌شود. البته آثار حالت آکادمیک داشتند و سالم بودند اما انگار که در قرن ۱۹ مانده‌اند. من از انتخاب‌ها راضی نیستم اما بضاعت ما همین بود. پیشنهاد می‌کنم جشنواره به شکل فروش سالانه باشد تا هنرمندان بیشتری وارد مسابقه شوند.

عمامه‌پیچ ادامه داد: تعداد زیادی دانشکده هنری وجود دارد که نه معلم خوب دارند و نه برنامه آموزشی وجود دارد، بنابراین الان گالری‌ها جوانان را تربیت می‌کنند و این خیلی بد است. کارهای هنرمندان مطابق یک موج پیش می‌رود که توسط گالری‌ها به وجود آمده و پس از مدتی این موج تغییر می‌کند. بنابراین زیبایی‌شناسی وجود ندارد و همه‌چیز توسط گالری دار شکل می‌گیرد.  

کاظم چلیپا هم درباره داوری آثار بخش نقاشی گفت: در هر جشنواره، دوسالانه یا مسابقه‌ انواع کارها حضور می‌یابند، از کار آماتور تا حرفه‌ای و با موضوع‌ها و سبک‌های مختلف. بنابراین داور باید اشراف داشته باشد که بتواند تشخیص دهد کار فیگوراتیو خوب یا آبستره خوب چیست. اینجا در صورتی‌ که داور بتواند به درستی تشخیص دهد، از نظر ارزش هنری مرز بین این نوع آثار از بین می‌رود.

چلیپا افزود: تیزهوشی و تجربه خاصی لازم است که بتوان کارهای برتر را از میان آثار موجود انتخاب کرد. نکته بعدی که وجود دارد این است که احساس می‌کنم جای هنرمندان مدعو خالی است. ای‌کاش عده‌ای از هنرمندان را دعوت می‌کردند و در کنار این آثار، کارهای آن‌ها نیز به نمایش درمی‌آمد، زیرا بعضی از مخاطبان شاید برای اولین بار به جشنواره بیایند و اگر آثار هنرمندان حرفه‌ای در جشنواره باشد بهتر می‌توانند درباره کارهایی که می‌بینند و کیفیت آن‌ها قضاوت کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، آرمان یعقوب‌پور با پایان یافتن داوری آثار رسیده به جشنواره هنرهای تجسمی فجر، درباره کیفیت آثاری که به جشنواره رسیده است، گفت: سطح کارهای این رویداد را باید با سایر جشنواره‌ها مقایسه کرد، نه دوسالانه‌ها و گالری‌ها.

وی گفت: با توجه به این مساله، کارها را در سطح متوسط و قابل قبول در حد جشنواره‌ها دیدم و به نظرم چندان تفاوتی با جشنواره‌های دیگر ندارند. امسال کارهای زیادی به جشنواره رسیده بود اما به نظر می‌رسد کمیت، کمک زیادی به افزایش کیفیت کارهای انتخابی نکرده است.

این نقاش ادامه داد: کارهای بسیار متفاوتی به جشنواره رسید و وجود کارهای فیگوراتیو، آبستره  شاید باعث شود یک نمایشگاه آشفته به وجود آید. ریشه این مساله به همان فضای آکادمیک برمی‌گردد و این سردرگمی برای داور نیز وجود دارد که چگونه باید این آثار متفاوت را با هم مقایسه و از میان آن‌ها انتخاب کند، بنابراین گاه مجبور می‌شود بر اساس سلیقه خود دست به گزینش بزند.

او با اشاره به ضعف آموزش هنر در کشور گفت: کم بودن آگاهی هنرمندان جوان را نمی‌توان فقط ضعف آموزش دانشگاهی یا آموزشگاه‌ها دانست، زیرا خیلی از این افراد ممکن است آموزش ندیده و مستقل کار کرده باشند. اما در مجموع می‌توانیم این ایراد را به آموزش نقاشی در ایران وارد کنیم که در هنرستان، دانشگاه و آموزشگاه‌های مختلف یک برخورد سلیقه‌ای رخ می‌دهد و این ایراد خود هنرمند یا استاد نیست، بلکه به دلیل آن است که برنامه‌ریزی مشخصی برای آموزش هنر وجود ندارد. سرفصل‌ها و دروس از سوی وزارت علوم مشخص شده اما هر استاد در کلاس خود به یک شکل درس می‌دهد.

یعقوب پور ادامه داد: ما باید دانشکده‌هایی با رویکردهای مختلف داشته باشیم و به عنوان مثال در یک دانشگاه کاملاً کلاسیک کار شود، در یک دانشگاه با مدیوم‌های جدید کار شود، اما وقتی چنین چیزی وجود ندارد می‌بینیم که در میان فارغ‌التحصیلان یک کلاس، یک نفر نگارگر می‌شود، یک نفر انتزاعی کار می‌کند و استاد هم باید به همه این افراد نمره بدهد، درحالی‌که ممکن است نسبت به بعضی از این آثار شناختی نداشته باشد. به دلیل ضعفی که در وزارت علوم وجود دارد هر دانشگاه خروجی‌های متفاوت دارد و به همین دلیل بسیاری از دانشجویان بیشترین چیزی که می‌آموزند در رده‌های خصوصی هست.

 یعقوب عمامه‌پیچ داور دیگر این رشته نیز با بیان اینکه داوری کار بسیار سختی است، گفت: با توجه به فضای کلی هنر در ایران، نمایشگاه‌هایی که گذاشته می‌شود و بی‌برنامگی آموزش در دانشگاه‌ها نمی‌توان شاهد کارهای خوبی از جوانان بود و نقص آموزشی در کارها دیده می‌شود. البته آثار حالت آکادمیک داشتند و سالم بودند اما انگار که در قرن ۱۹ مانده‌اند. من از انتخاب‌ها راضی نیستم اما بضاعت ما همین بود. پیشنهاد می‌کنم جشنواره به شکل فروش سالانه باشد تا هنرمندان بیشتری وارد مسابقه شوند.

عمامه‌پیچ ادامه داد: تعداد زیادی دانشکده هنری وجود دارد که نه معلم خوب دارند و نه برنامه آموزشی وجود دارد، بنابراین الان گالری‌ها جوانان را تربیت می‌کنند و این خیلی بد است. کارهای هنرمندان مطابق یک موج پیش می‌رود که توسط گالری‌ها به وجود آمده و پس از مدتی این موج تغییر می‌کند. بنابراین زیبایی‌شناسی وجود ندارد و همه‌چیز توسط گالری دار شکل می‌گیرد.  

کاظم چلیپا هم درباره داوری آثار بخش نقاشی گفت: در هر جشنواره، دوسالانه یا مسابقه‌ انواع کارها حضور می‌یابند، از کار آماتور تا حرفه‌ای و با موضوع‌ها و سبک‌های مختلف. بنابراین داور باید اشراف داشته باشد که بتواند تشخیص دهد کار فیگوراتیو خوب یا آبستره خوب چیست. اینجا در صورتی‌ که داور بتواند به درستی تشخیص دهد، از نظر ارزش هنری مرز بین این نوع آثار از بین می‌رود.

چلیپا افزود: تیزهوشی و تجربه خاصی لازم است که بتوان کارهای برتر را از میان آثار موجود انتخاب کرد. نکته بعدی که وجود دارد این است که احساس می‌کنم جای هنرمندان مدعو خالی است. ای‌کاش عده‌ای از هنرمندان را دعوت می‌کردند و در کنار این آثار، کارهای آن‌ها نیز به نمایش درمی‌آمد، زیرا بعضی از مخاطبان شاید برای اولین بار به جشنواره بیایند و اگر آثار هنرمندان حرفه‌ای در جشنواره باشد بهتر می‌توانند درباره کارهایی که می‌بینند و کیفیت آن‌ها قضاوت کنند.

برچسب ها: جشنواره تجسمی فجر
پست قبلی

ویدئو / بزرگترین آزمایش موشکی کره شمالی در ۵ سال اخیر

پست بعدی

واکنش یورگن کلوپ به نهایی شدن انتقال دیاز

مربوطه پست ها

اینجا بوی حسین(ع) می‌آید؛ روایات هنرمندانه از عاشورا در «بلندای تاریخ»
هنر و فرهنگ

اینجا بوی حسین(ع) می‌آید؛ روایات هنرمندانه از عاشورا در «بلندای تاریخ»

۱۵ مرداد ۱۴۰۴
کاپولا در بیمارستان رم بستری شد؛ من خوبم!
هنر و فرهنگ

کاپولا در بیمارستان رم بستری شد؛ من خوبم!

۱۵ مرداد ۱۴۰۴
انتشار نسخه ویژه نابینایان «ویل هانتینگ نابغه» با صدای آرمین رحیمیان
هنر و فرهنگ

انتشار نسخه ویژه نابینایان «ویل هانتینگ نابغه» با صدای آرمین رحیمیان

۱۵ مرداد ۱۴۰۴
«او صدای تن‌هاست» در شیدایی افتتاح می‌شود
هنر و فرهنگ

«او صدای تن‌هاست» در شیدایی افتتاح می‌شود

۱۵ مرداد ۱۴۰۴
«حنین» با محوریت محرم و صفر روی آنتن می‌رود
هنر و فرهنگ

«حنین» با محوریت محرم و صفر روی آنتن می‌رود

۱۵ مرداد ۱۴۰۴
محسن رفیعی‌پور سرپرست واحد پخش شبکه آموزش شد
هنر و فرهنگ

محسن رفیعی‌پور سرپرست واحد پخش شبکه آموزش شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هشت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها / بازگشت ستاره تاثیرگذار به تمرینات
  • عکس جذاب علیرضا فغانی در قلب نیویورک
  • استقلال در سوپرجام مهمان شد
  • تیم جدید مهدی طارمی مشخص شد
  • واکنش پرسپولیس به خبر مصدومیت ارونوف
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.