دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۱۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سیاسی

کمیسیون آموزش و تحقیقات مطالبه معلمان حق التدریسی را پیگیری کند

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۷ اسفند ۱۴۰۰
در سیاسی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
کمیسیون آموزش و تحقیقات مطالبه معلمان حق التدریسی را پیگیری کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ماموریت داد تا در خصوص پیگیری وضعیت معلمان حق التدریسی جلسه تشکیل داده و نتایج آن را به صحن مجلس ارائه کند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، علی اصغر باقر زاده نماینده بابلسر در اخطاری در  جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: هفته گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت رسیدگی به مطالبه معلمان حق التدریسی تذکر دادند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. ۸۸ هزار نفر از معلمان حق التدریسی بر اساس قانون مصوب مجلس در دانشگاه فرهنگیان دوره مهارت آموزی گذراندند و امتحان نیز داده اند. یک مسیر کاملا قانونی طی شده است و اکنون تعیین وضعیت استخدامی حق قانونی این افراد است.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز بر حق قانونی این افراد واقف است، اما مشخص نیست که در سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه چه می گذرد. این معلمان حدود یک هفته است که به تهران آمده و سرگردان هستند. باید توضیحی در خصوص این وضعیت ارائه شود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می خواهیم در زمینه تحقق مطالبات معلمان حق التدریسی جلسه تشکیل داده و نتایج آن را به صحن مجلس ارائه کند.

انتهای پیام

کمیسیون آموزش و تحقیقات مطالبه معلمان حق التدریسی را پیگیری کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ماموریت داد تا در خصوص پیگیری وضعیت معلمان حق التدریسی جلسه تشکیل داده و نتایج آن را به صحن مجلس ارائه کند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، علی اصغر باقر زاده نماینده بابلسر در اخطاری در  جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: هفته گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت رسیدگی به مطالبه معلمان حق التدریسی تذکر دادند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. ۸۸ هزار نفر از معلمان حق التدریسی بر اساس قانون مصوب مجلس در دانشگاه فرهنگیان دوره مهارت آموزی گذراندند و امتحان نیز داده اند. یک مسیر کاملا قانونی طی شده است و اکنون تعیین وضعیت استخدامی حق قانونی این افراد است.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز بر حق قانونی این افراد واقف است، اما مشخص نیست که در سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه چه می گذرد. این معلمان حدود یک هفته است که به تهران آمده و سرگردان هستند. باید توضیحی در خصوص این وضعیت ارائه شود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می خواهیم در زمینه تحقق مطالبات معلمان حق التدریسی جلسه تشکیل داده و نتایج آن را به صحن مجلس ارائه کند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

چطور با دستگاه پرکن مایع، محصولات ارایشی را با بسته‌بندی AG لوکس تولید کنیم؟

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

کمیسیون آموزش و تحقیقات مطالبه معلمان حق التدریسی را پیگیری کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ماموریت داد تا در خصوص پیگیری وضعیت معلمان حق التدریسی جلسه تشکیل داده و نتایج آن را به صحن مجلس ارائه کند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، علی اصغر باقر زاده نماینده بابلسر در اخطاری در  جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: هفته گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت رسیدگی به مطالبه معلمان حق التدریسی تذکر دادند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. ۸۸ هزار نفر از معلمان حق التدریسی بر اساس قانون مصوب مجلس در دانشگاه فرهنگیان دوره مهارت آموزی گذراندند و امتحان نیز داده اند. یک مسیر کاملا قانونی طی شده است و اکنون تعیین وضعیت استخدامی حق قانونی این افراد است.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز بر حق قانونی این افراد واقف است، اما مشخص نیست که در سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه چه می گذرد. این معلمان حدود یک هفته است که به تهران آمده و سرگردان هستند. باید توضیحی در خصوص این وضعیت ارائه شود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می خواهیم در زمینه تحقق مطالبات معلمان حق التدریسی جلسه تشکیل داده و نتایج آن را به صحن مجلس ارائه کند.

انتهای پیام

کمیسیون آموزش و تحقیقات مطالبه معلمان حق التدریسی را پیگیری کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ماموریت داد تا در خصوص پیگیری وضعیت معلمان حق التدریسی جلسه تشکیل داده و نتایج آن را به صحن مجلس ارائه کند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، علی اصغر باقر زاده نماینده بابلسر در اخطاری در  جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: هفته گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت رسیدگی به مطالبه معلمان حق التدریسی تذکر دادند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است. ۸۸ هزار نفر از معلمان حق التدریسی بر اساس قانون مصوب مجلس در دانشگاه فرهنگیان دوره مهارت آموزی گذراندند و امتحان نیز داده اند. یک مسیر کاملا قانونی طی شده است و اکنون تعیین وضعیت استخدامی حق قانونی این افراد است.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز بر حق قانونی این افراد واقف است، اما مشخص نیست که در سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه چه می گذرد. این معلمان حدود یک هفته است که به تهران آمده و سرگردان هستند. باید توضیحی در خصوص این وضعیت ارائه شود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می خواهیم در زمینه تحقق مطالبات معلمان حق التدریسی جلسه تشکیل داده و نتایج آن را به صحن مجلس ارائه کند.

انتهای پیام

برچسب ها: قانون استخدام معلمان حق التدریسی
پست قبلی

ابراز همبستگی رهبر مخالفان دولت بلاروس با اوکراین

پست بعدی

قطع انتقال گاز روسیه به اروپا چه تبعاتی خواهد داشت؟

مربوطه پست ها

سیاسی

چطور با دستگاه پرکن مایع، محصولات ارایشی را با بسته‌بندی AG لوکس تولید کنیم؟

۲۲ تیر ۱۴۰۴
پای طالبان روی حق‌آبه ایران
سیاسی

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد
سیاسی

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مرگ در بازگشت به غربت
سیاسی

مرگ در بازگشت به غربت

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام
سیاسی

واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید
سیاسی

اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید

۰۵ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حمله شبانه به دادستان رفسنجان با چاقو!
  • حمله حامد بهداد به داریوش ارجمند/ نه اخلاق حرفه ای دارد نه تکنیک!
  • هوای امروز تهران قابل‌ قبول، اما ناپایدار
  • ۳ ستاره پرسپولیس در آستانه درب خروج
  • حامد بهداد از سکوت نقشش در «پیر پسر» گفت
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.