دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

کودک‌کاری که تیتر اول ویژه‌نامه دانشجو اینترنشنال شد

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۴ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال، در سومین شماره از ویژه‌نامه چله سیمرغ مصاحبه با امید شمس کارگردان فیلم ملاقات خصوصی با تیتر کوودک کاری که کارگردان شد، منتشر شد؛ دربخشی از این مصاحبه آمده است: از از ده سالگی سر چهارراه‌ها جنس فروختم و کارگری کرده‌ام همان موقع هم که من کودک کار بودم هرگز افسوس نمی خوردم که مثلا الان باید در خانه می بودم و درس می خواندم یا مثلاً پیش خودم بگویم باید هزینه‌های من را پدرم بپردازد، تمام  دوست هایم یا در زندان بودن یا زندان هستند یا کشته شده‌اند یا در کمپ هستند یعنی کلاً فضای آنجا اینگونه است که من در لبه مرز بودم یعنی خیلی سخت بود که بخواهم در آن محل خودم را حفظ کنم و از مسیر خودم خارج نشوم.

فایل این ویژه‌نامه را اینجا بخوانید

امیرحسین عسگری کارگردان فیلم برف آخر در این فیلم، فرم و لحن تازه ای برای خلق این میزانسن های جذابش و قاب بندی های منطبق بر روایت قصه اش به کار می‌گیرد؛ چیزی که کمتر در سینما شاهد آن بودیم. امین حیایی یکی از متفاوت ترین و خلاقانه ترین نقش های زندگی اش را تصویر کرده است و این هم مدیون شخصیت پردازی درست بر روی فیلمنامه است؛ مردی که فروپاشیده و رفته رفته در روند روایت قصه، قطعه قطعه های وجودش را جمع می کند این بخشی از نقدی به قلم سام بهشتی است که در صفحه دوم ویژه نامه جشنواره فیلم فجر خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شده است.

همچنین غرفه دانشجو اینترنشنال میزبان هنرمندان بود؛ امین حیایی در خصوص حضورش در فیلم متفاوت برف آخر گفت: کاراکتری که در آن بازی کردم برای من بسیار جذاب بود. احساس کردم در این فیلم دوباره متولد شدم، زیرا از موقعیت و شخصیت فیلم شناخت و آگاهی نداشتم و همه و همه را در این فیلم کسب کردم. البته راهنمایی‌های کارگردان که اشراف کاملی بر روی فیلم نامه داشت مرا به نقش نزدیک کرد و دیگر بازیگران و عوامل فیلم با عشق کار می کردند.

لادن مستوفی بازیگر فیلم برف آخر گفت: ریتم و ضرب‌آهنگ فیلم برف آخر همانند زندگی است. لحظات سکوتی که به حضور ما معنا می دهد. فیلم برف آخر، فیلم متفاوتی است و نمایش این گونه فیلم‌ها فرصتی ایجاد می‌کند تا به محتوای این فیلم توجه شود. انسان بخشی از طبیعت محسوب می شود و این فیلم  نگاهی به پیوند انسان و طبیعت دارد. ما انسان‌ها گونه‌ای جانوری هستیم که در کنار میلیون‌ها گونه جانوری دیگر زندگی کردیم و می‌خواهیم بر کل این جهان تسلط داشته باشیم. مَدنیت به نوعی  طبیعت را تخریب کرده است. انسان‌ها ورای این که به یکدیگر احترام می‌گذارند باید به بخش‌های دیگر طبیعت هم احترام بگذارند و حق حیات را از سایر موجودات نگیرند.

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه تا وقتی که موسیقی پاپ در بخش جانبی جشنواره موسیقی فجر قرار ندارد جذابیت زیادی برای مخاطب نخواهد داشت، گفـت: یکی از نقاط ضعف جشنواره موسیقی فجر قرار نگرفتن موسیقی پاپ یا مردمی در بخش اصلی و داوری ها  است. در سال‌های گذشته تنها در جشنواره موسیقی فجر به اجرای کنسرت می پرداختیم که این کار را در دیگر روزهای سال نیز انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال، در سومین شماره از ویژه‌نامه چله سیمرغ مصاحبه با امید شمس کارگردان فیلم ملاقات خصوصی با تیتر کوودک کاری که کارگردان شد، منتشر شد؛ دربخشی از این مصاحبه آمده است: از از ده سالگی سر چهارراه‌ها جنس فروختم و کارگری کرده‌ام همان موقع هم که من کودک کار بودم هرگز افسوس نمی خوردم که مثلا الان باید در خانه می بودم و درس می خواندم یا مثلاً پیش خودم بگویم باید هزینه‌های من را پدرم بپردازد، تمام  دوست هایم یا در زندان بودن یا زندان هستند یا کشته شده‌اند یا در کمپ هستند یعنی کلاً فضای آنجا اینگونه است که من در لبه مرز بودم یعنی خیلی سخت بود که بخواهم در آن محل خودم را حفظ کنم و از مسیر خودم خارج نشوم.

فایل این ویژه‌نامه را اینجا بخوانید

امیرحسین عسگری کارگردان فیلم برف آخر در این فیلم، فرم و لحن تازه ای برای خلق این میزانسن های جذابش و قاب بندی های منطبق بر روایت قصه اش به کار می‌گیرد؛ چیزی که کمتر در سینما شاهد آن بودیم. امین حیایی یکی از متفاوت ترین و خلاقانه ترین نقش های زندگی اش را تصویر کرده است و این هم مدیون شخصیت پردازی درست بر روی فیلمنامه است؛ مردی که فروپاشیده و رفته رفته در روند روایت قصه، قطعه قطعه های وجودش را جمع می کند این بخشی از نقدی به قلم سام بهشتی است که در صفحه دوم ویژه نامه جشنواره فیلم فجر خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شده است.

همچنین غرفه دانشجو اینترنشنال میزبان هنرمندان بود؛ امین حیایی در خصوص حضورش در فیلم متفاوت برف آخر گفت: کاراکتری که در آن بازی کردم برای من بسیار جذاب بود. احساس کردم در این فیلم دوباره متولد شدم، زیرا از موقعیت و شخصیت فیلم شناخت و آگاهی نداشتم و همه و همه را در این فیلم کسب کردم. البته راهنمایی‌های کارگردان که اشراف کاملی بر روی فیلم نامه داشت مرا به نقش نزدیک کرد و دیگر بازیگران و عوامل فیلم با عشق کار می کردند.

لادن مستوفی بازیگر فیلم برف آخر گفت: ریتم و ضرب‌آهنگ فیلم برف آخر همانند زندگی است. لحظات سکوتی که به حضور ما معنا می دهد. فیلم برف آخر، فیلم متفاوتی است و نمایش این گونه فیلم‌ها فرصتی ایجاد می‌کند تا به محتوای این فیلم توجه شود. انسان بخشی از طبیعت محسوب می شود و این فیلم  نگاهی به پیوند انسان و طبیعت دارد. ما انسان‌ها گونه‌ای جانوری هستیم که در کنار میلیون‌ها گونه جانوری دیگر زندگی کردیم و می‌خواهیم بر کل این جهان تسلط داشته باشیم. مَدنیت به نوعی  طبیعت را تخریب کرده است. انسان‌ها ورای این که به یکدیگر احترام می‌گذارند باید به بخش‌های دیگر طبیعت هم احترام بگذارند و حق حیات را از سایر موجودات نگیرند.

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه تا وقتی که موسیقی پاپ در بخش جانبی جشنواره موسیقی فجر قرار ندارد جذابیت زیادی برای مخاطب نخواهد داشت، گفـت: یکی از نقاط ضعف جشنواره موسیقی فجر قرار نگرفتن موسیقی پاپ یا مردمی در بخش اصلی و داوری ها  است. در سال‌های گذشته تنها در جشنواره موسیقی فجر به اجرای کنسرت می پرداختیم که این کار را در دیگر روزهای سال نیز انجام می دهیم.

اخبارجدیدترین

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال، در سومین شماره از ویژه‌نامه چله سیمرغ مصاحبه با امید شمس کارگردان فیلم ملاقات خصوصی با تیتر کوودک کاری که کارگردان شد، منتشر شد؛ دربخشی از این مصاحبه آمده است: از از ده سالگی سر چهارراه‌ها جنس فروختم و کارگری کرده‌ام همان موقع هم که من کودک کار بودم هرگز افسوس نمی خوردم که مثلا الان باید در خانه می بودم و درس می خواندم یا مثلاً پیش خودم بگویم باید هزینه‌های من را پدرم بپردازد، تمام  دوست هایم یا در زندان بودن یا زندان هستند یا کشته شده‌اند یا در کمپ هستند یعنی کلاً فضای آنجا اینگونه است که من در لبه مرز بودم یعنی خیلی سخت بود که بخواهم در آن محل خودم را حفظ کنم و از مسیر خودم خارج نشوم.

فایل این ویژه‌نامه را اینجا بخوانید

امیرحسین عسگری کارگردان فیلم برف آخر در این فیلم، فرم و لحن تازه ای برای خلق این میزانسن های جذابش و قاب بندی های منطبق بر روایت قصه اش به کار می‌گیرد؛ چیزی که کمتر در سینما شاهد آن بودیم. امین حیایی یکی از متفاوت ترین و خلاقانه ترین نقش های زندگی اش را تصویر کرده است و این هم مدیون شخصیت پردازی درست بر روی فیلمنامه است؛ مردی که فروپاشیده و رفته رفته در روند روایت قصه، قطعه قطعه های وجودش را جمع می کند این بخشی از نقدی به قلم سام بهشتی است که در صفحه دوم ویژه نامه جشنواره فیلم فجر خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شده است.

همچنین غرفه دانشجو اینترنشنال میزبان هنرمندان بود؛ امین حیایی در خصوص حضورش در فیلم متفاوت برف آخر گفت: کاراکتری که در آن بازی کردم برای من بسیار جذاب بود. احساس کردم در این فیلم دوباره متولد شدم، زیرا از موقعیت و شخصیت فیلم شناخت و آگاهی نداشتم و همه و همه را در این فیلم کسب کردم. البته راهنمایی‌های کارگردان که اشراف کاملی بر روی فیلم نامه داشت مرا به نقش نزدیک کرد و دیگر بازیگران و عوامل فیلم با عشق کار می کردند.

لادن مستوفی بازیگر فیلم برف آخر گفت: ریتم و ضرب‌آهنگ فیلم برف آخر همانند زندگی است. لحظات سکوتی که به حضور ما معنا می دهد. فیلم برف آخر، فیلم متفاوتی است و نمایش این گونه فیلم‌ها فرصتی ایجاد می‌کند تا به محتوای این فیلم توجه شود. انسان بخشی از طبیعت محسوب می شود و این فیلم  نگاهی به پیوند انسان و طبیعت دارد. ما انسان‌ها گونه‌ای جانوری هستیم که در کنار میلیون‌ها گونه جانوری دیگر زندگی کردیم و می‌خواهیم بر کل این جهان تسلط داشته باشیم. مَدنیت به نوعی  طبیعت را تخریب کرده است. انسان‌ها ورای این که به یکدیگر احترام می‌گذارند باید به بخش‌های دیگر طبیعت هم احترام بگذارند و حق حیات را از سایر موجودات نگیرند.

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه تا وقتی که موسیقی پاپ در بخش جانبی جشنواره موسیقی فجر قرار ندارد جذابیت زیادی برای مخاطب نخواهد داشت، گفـت: یکی از نقاط ضعف جشنواره موسیقی فجر قرار نگرفتن موسیقی پاپ یا مردمی در بخش اصلی و داوری ها  است. در سال‌های گذشته تنها در جشنواره موسیقی فجر به اجرای کنسرت می پرداختیم که این کار را در دیگر روزهای سال نیز انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال، در سومین شماره از ویژه‌نامه چله سیمرغ مصاحبه با امید شمس کارگردان فیلم ملاقات خصوصی با تیتر کوودک کاری که کارگردان شد، منتشر شد؛ دربخشی از این مصاحبه آمده است: از از ده سالگی سر چهارراه‌ها جنس فروختم و کارگری کرده‌ام همان موقع هم که من کودک کار بودم هرگز افسوس نمی خوردم که مثلا الان باید در خانه می بودم و درس می خواندم یا مثلاً پیش خودم بگویم باید هزینه‌های من را پدرم بپردازد، تمام  دوست هایم یا در زندان بودن یا زندان هستند یا کشته شده‌اند یا در کمپ هستند یعنی کلاً فضای آنجا اینگونه است که من در لبه مرز بودم یعنی خیلی سخت بود که بخواهم در آن محل خودم را حفظ کنم و از مسیر خودم خارج نشوم.

فایل این ویژه‌نامه را اینجا بخوانید

امیرحسین عسگری کارگردان فیلم برف آخر در این فیلم، فرم و لحن تازه ای برای خلق این میزانسن های جذابش و قاب بندی های منطبق بر روایت قصه اش به کار می‌گیرد؛ چیزی که کمتر در سینما شاهد آن بودیم. امین حیایی یکی از متفاوت ترین و خلاقانه ترین نقش های زندگی اش را تصویر کرده است و این هم مدیون شخصیت پردازی درست بر روی فیلمنامه است؛ مردی که فروپاشیده و رفته رفته در روند روایت قصه، قطعه قطعه های وجودش را جمع می کند این بخشی از نقدی به قلم سام بهشتی است که در صفحه دوم ویژه نامه جشنواره فیلم فجر خبرگزاری جمهوری اسلامی منتشر شده است.

همچنین غرفه دانشجو اینترنشنال میزبان هنرمندان بود؛ امین حیایی در خصوص حضورش در فیلم متفاوت برف آخر گفت: کاراکتری که در آن بازی کردم برای من بسیار جذاب بود. احساس کردم در این فیلم دوباره متولد شدم، زیرا از موقعیت و شخصیت فیلم شناخت و آگاهی نداشتم و همه و همه را در این فیلم کسب کردم. البته راهنمایی‌های کارگردان که اشراف کاملی بر روی فیلم نامه داشت مرا به نقش نزدیک کرد و دیگر بازیگران و عوامل فیلم با عشق کار می کردند.

لادن مستوفی بازیگر فیلم برف آخر گفت: ریتم و ضرب‌آهنگ فیلم برف آخر همانند زندگی است. لحظات سکوتی که به حضور ما معنا می دهد. فیلم برف آخر، فیلم متفاوتی است و نمایش این گونه فیلم‌ها فرصتی ایجاد می‌کند تا به محتوای این فیلم توجه شود. انسان بخشی از طبیعت محسوب می شود و این فیلم  نگاهی به پیوند انسان و طبیعت دارد. ما انسان‌ها گونه‌ای جانوری هستیم که در کنار میلیون‌ها گونه جانوری دیگر زندگی کردیم و می‌خواهیم بر کل این جهان تسلط داشته باشیم. مَدنیت به نوعی  طبیعت را تخریب کرده است. انسان‌ها ورای این که به یکدیگر احترام می‌گذارند باید به بخش‌های دیگر طبیعت هم احترام بگذارند و حق حیات را از سایر موجودات نگیرند.

محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ با بیان اینکه تا وقتی که موسیقی پاپ در بخش جانبی جشنواره موسیقی فجر قرار ندارد جذابیت زیادی برای مخاطب نخواهد داشت، گفـت: یکی از نقاط ضعف جشنواره موسیقی فجر قرار نگرفتن موسیقی پاپ یا مردمی در بخش اصلی و داوری ها  است. در سال‌های گذشته تنها در جشنواره موسیقی فجر به اجرای کنسرت می پرداختیم که این کار را در دیگر روزهای سال نیز انجام می دهیم.

برچسب ها: جشنواره موسیقی فجر
پست قبلی

غیرمنتظره؛ آل‌کثیر در تمرین پرسپولیس! (عکس)

پست بعدی

عطر افشانی و زیارت گلزار شهدا

مربوطه پست ها

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود
هنر و فرهنگ

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما
هنر و فرهنگ

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.