دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اجتماعی

کوچک انگاری آموزش و پرورش/بی توجهی به جایگاه شورای عالی در تصویب برخی قوانین

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
در اجتماعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
کوچک انگاری آموزش و پرورش/بی توجهی به جایگاه شورای عالی در تصویب برخی قوانین

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده است گفت: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته‌اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده‌اند. معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می‌ببینند و کوچک انگاری می‌کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، مهدی نویدادهم در پنل چالش‌ها و چشم اندازها در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین چالش پیش روی شورای عالی آموزش و پرورش، چالش نظری و فلسفی است گفت: اینکه شورای عالی در دنیای متحول امروز چگونه می‌خواهد ثبات قوانین را حفظ کند و به نیازها پاسخ دهد، بسیار مهم است. 

وی افزود: بارها با نیازهای روز برخورد می‌کردیم که قانونی برای پاسخ به آن نداشتیم و تا می‌آمدیم مصوبه‌ای از سر بگذرانیم از زمان آن پیشامد، می‌گذشت. 

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دومین چالش به کارکرد نظام آموزش و پرورش در عصر جدید – دوران کرونا و پساکرونا- بازمی‌گردد گفت: بسیاری از نوآوری‌ها در گذشته امکان بروز پیدا نمی‌کردند، اینکه شورای عالی آموزش و پرورش چگونه می‌خواهد در بروزرسانی کارکردهای آموزش و پرورش نقش ایفا کند از جمله چالش ها و بسیار قابل تامل است.

نویدادهم افزود: نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده و یکی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش هم همین بوده است که جایگاهش به درستی شناخته نمی‌شده است.

وی چالش دیگر را مناسبات آموزش و پرورش با دیگر مجامع تصمیم گیری از جمله مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و گفت: متاسفانه از این منظر هم جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش به خوبی دیده نشده و به عنوان مثال مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته‌اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده‌اند. معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می‌بینند و کوچک انگاری می‌کنند.

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: چالش دیگر مشروعیت و مقبولیت شورای عالی آموزش و پرورش و مصوباتش است. اگر بخواهیم دانش آموزان و سایر ارکان به مصوبات شورای عالی وفادار باشند باید چه کرد؟ علی رغم همه تلاش‌ها هنوز در این مقوله چالش وجود دارد.

نویدادهم افزود: یکی از راهکارها برخورداری مصوبات از پشتوانه پژوهشی دقیق و به روز است. اینکه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش پژوهش محور باشد بسیار حائز اهمیت است و باید روی آن تامل کرد.

انتهای پیام

کوچک انگاری آموزش و پرورش/بی توجهی به جایگاه شورای عالی در تصویب برخی قوانین

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده است گفت: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته‌اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده‌اند. معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می‌ببینند و کوچک انگاری می‌کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، مهدی نویدادهم در پنل چالش‌ها و چشم اندازها در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین چالش پیش روی شورای عالی آموزش و پرورش، چالش نظری و فلسفی است گفت: اینکه شورای عالی در دنیای متحول امروز چگونه می‌خواهد ثبات قوانین را حفظ کند و به نیازها پاسخ دهد، بسیار مهم است. 

وی افزود: بارها با نیازهای روز برخورد می‌کردیم که قانونی برای پاسخ به آن نداشتیم و تا می‌آمدیم مصوبه‌ای از سر بگذرانیم از زمان آن پیشامد، می‌گذشت. 

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دومین چالش به کارکرد نظام آموزش و پرورش در عصر جدید – دوران کرونا و پساکرونا- بازمی‌گردد گفت: بسیاری از نوآوری‌ها در گذشته امکان بروز پیدا نمی‌کردند، اینکه شورای عالی آموزش و پرورش چگونه می‌خواهد در بروزرسانی کارکردهای آموزش و پرورش نقش ایفا کند از جمله چالش ها و بسیار قابل تامل است.

نویدادهم افزود: نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده و یکی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش هم همین بوده است که جایگاهش به درستی شناخته نمی‌شده است.

وی چالش دیگر را مناسبات آموزش و پرورش با دیگر مجامع تصمیم گیری از جمله مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و گفت: متاسفانه از این منظر هم جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش به خوبی دیده نشده و به عنوان مثال مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته‌اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده‌اند. معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می‌بینند و کوچک انگاری می‌کنند.

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: چالش دیگر مشروعیت و مقبولیت شورای عالی آموزش و پرورش و مصوباتش است. اگر بخواهیم دانش آموزان و سایر ارکان به مصوبات شورای عالی وفادار باشند باید چه کرد؟ علی رغم همه تلاش‌ها هنوز در این مقوله چالش وجود دارد.

نویدادهم افزود: یکی از راهکارها برخورداری مصوبات از پشتوانه پژوهشی دقیق و به روز است. اینکه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش پژوهش محور باشد بسیار حائز اهمیت است و باید روی آن تامل کرد.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

کوچک انگاری آموزش و پرورش/بی توجهی به جایگاه شورای عالی در تصویب برخی قوانین

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده است گفت: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته‌اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده‌اند. معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می‌ببینند و کوچک انگاری می‌کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، مهدی نویدادهم در پنل چالش‌ها و چشم اندازها در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین چالش پیش روی شورای عالی آموزش و پرورش، چالش نظری و فلسفی است گفت: اینکه شورای عالی در دنیای متحول امروز چگونه می‌خواهد ثبات قوانین را حفظ کند و به نیازها پاسخ دهد، بسیار مهم است. 

وی افزود: بارها با نیازهای روز برخورد می‌کردیم که قانونی برای پاسخ به آن نداشتیم و تا می‌آمدیم مصوبه‌ای از سر بگذرانیم از زمان آن پیشامد، می‌گذشت. 

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دومین چالش به کارکرد نظام آموزش و پرورش در عصر جدید – دوران کرونا و پساکرونا- بازمی‌گردد گفت: بسیاری از نوآوری‌ها در گذشته امکان بروز پیدا نمی‌کردند، اینکه شورای عالی آموزش و پرورش چگونه می‌خواهد در بروزرسانی کارکردهای آموزش و پرورش نقش ایفا کند از جمله چالش ها و بسیار قابل تامل است.

نویدادهم افزود: نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده و یکی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش هم همین بوده است که جایگاهش به درستی شناخته نمی‌شده است.

وی چالش دیگر را مناسبات آموزش و پرورش با دیگر مجامع تصمیم گیری از جمله مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و گفت: متاسفانه از این منظر هم جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش به خوبی دیده نشده و به عنوان مثال مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته‌اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده‌اند. معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می‌بینند و کوچک انگاری می‌کنند.

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: چالش دیگر مشروعیت و مقبولیت شورای عالی آموزش و پرورش و مصوباتش است. اگر بخواهیم دانش آموزان و سایر ارکان به مصوبات شورای عالی وفادار باشند باید چه کرد؟ علی رغم همه تلاش‌ها هنوز در این مقوله چالش وجود دارد.

نویدادهم افزود: یکی از راهکارها برخورداری مصوبات از پشتوانه پژوهشی دقیق و به روز است. اینکه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش پژوهش محور باشد بسیار حائز اهمیت است و باید روی آن تامل کرد.

انتهای پیام

کوچک انگاری آموزش و پرورش/بی توجهی به جایگاه شورای عالی در تصویب برخی قوانین

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده است گفت: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته‌اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده‌اند. معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می‌ببینند و کوچک انگاری می‌کنند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال به نقل از ایسنا، مهدی نویدادهم در پنل چالش‌ها و چشم اندازها در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین چالش پیش روی شورای عالی آموزش و پرورش، چالش نظری و فلسفی است گفت: اینکه شورای عالی در دنیای متحول امروز چگونه می‌خواهد ثبات قوانین را حفظ کند و به نیازها پاسخ دهد، بسیار مهم است. 

وی افزود: بارها با نیازهای روز برخورد می‌کردیم که قانونی برای پاسخ به آن نداشتیم و تا می‌آمدیم مصوبه‌ای از سر بگذرانیم از زمان آن پیشامد، می‌گذشت. 

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دومین چالش به کارکرد نظام آموزش و پرورش در عصر جدید – دوران کرونا و پساکرونا- بازمی‌گردد گفت: بسیاری از نوآوری‌ها در گذشته امکان بروز پیدا نمی‌کردند، اینکه شورای عالی آموزش و پرورش چگونه می‌خواهد در بروزرسانی کارکردهای آموزش و پرورش نقش ایفا کند از جمله چالش ها و بسیار قابل تامل است.

نویدادهم افزود: نوع نگاه به آموزش و پرورش و کارکرد آن در یکصد سال گذشته تقلیل گرایانه بوده و یکی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش هم همین بوده است که جایگاهش به درستی شناخته نمی‌شده است.

وی چالش دیگر را مناسبات آموزش و پرورش با دیگر مجامع تصمیم گیری از جمله مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و گفت: متاسفانه از این منظر هم جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش به خوبی دیده نشده و به عنوان مثال مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوباتی داشته‌اند که در حین تصویب آنها به مناسبات و جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش توجه نکرده‌اند. معتقدم یک علت این امر آن است که آموزش و پرورش را کوچک می‌بینند و کوچک انگاری می‌کنند.

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: چالش دیگر مشروعیت و مقبولیت شورای عالی آموزش و پرورش و مصوباتش است. اگر بخواهیم دانش آموزان و سایر ارکان به مصوبات شورای عالی وفادار باشند باید چه کرد؟ علی رغم همه تلاش‌ها هنوز در این مقوله چالش وجود دارد.

نویدادهم افزود: یکی از راهکارها برخورداری مصوبات از پشتوانه پژوهشی دقیق و به روز است. اینکه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش پژوهش محور باشد بسیار حائز اهمیت است و باید روی آن تامل کرد.

انتهای پیام

برچسب ها: شورای عالی آموزش و پرورش
پست قبلی

بیانیه ۲۶۰ نماینده به رئیس جمهور در قدردانی از امدادرسانی جمعیت هلال احمر در سیل های اخیر

پست بعدی

ضرورت اجرای طرح همسان‌سازی امتیازات جانبازان زیر ۲۵ درصد و بالای ۲۵ درصد

مربوطه پست ها

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین
اجتماعی

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

۰۱ مهر ۱۴۰۳
سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403
اجتماعی

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

۲۸ شهریور ۱۴۰۳
جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران
اجتماعی

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد
اجتماعی

کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین
اجتماعی

تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای
اجتماعی

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

۰۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.