دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

کیچیرو تویاما از ایده ساخت بازی Slitterhead از روی Siren می‌گوید

گیمفا توسط گیمفا
۰۸ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
1
کیچیرو تویاما از ایده ساخت بازی Slitterhead از روی Siren می‌گوید
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، طراح بازی سرشناس، ادعا کرده است که در دوران همکاری‌اش با پلی استیشن، ایده ساخت دنباله‌ای از بازی Siren برای کنسول پلی استیشن ۲ داشته است. این ایده در نهایت به عنوان بازی Slitterhead تحقق پیدا کرد.

تبلیغات

در گفت‌وگویی با Denfaminicogamer، تویاما توضیح داد زمانی که در بخش سرگرمی سونی یا همان SIE مشغول به کار بود، درباره این فکر می‌کرد که یک دنباله با بودجه بالا برای Siren چه نتیجه‌ای خواهد داشت. او اشاره کرده که سونی قصد داشت این پروژه را به یک عنوان AAA تبدیل کند. در نتیجه، تویاما طرحی مفهومی با بودجه کلان و مشابه Siren طراحی کرد که در نهایت به شکل‌گیری نمونه اولیه Slitterhead منجر شد.

او گفت:

Slitterhead از این ایده متولد شد که اگر Siren 3 را بسازم، چه اتفاقی می‌افتد؟

به گفته او، با وجود اینکه Siren عنوانی کالت باقی مانده، اما افزایش محبوبیت دوباره آن بود که او را به فکر احیای این سری انداخت. او در ادامه افزود:

همه چیز از زمانی شروع شد که در SIE مشغول بودم. در آن زمان، محبوبیت Siren دوباره در حال افزایش بود، بنابراین صحبت‌هایی درباره ساخت یک اثر مرتبط مطرح شد. اما شرکت خواهان یک بازی AAA بود.

تویاما همچنین توضیح داد که اعتقاد دارد سبک خاص بازی‌های ترسناکی که او می‌سازد، با توسعه بازی‌های AAA همخوانی ندارد:

به نظر من، ژانر وحشت و توسعه بازی‌های AAA با یکدیگر سازگار نیستند.

کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، طراح بازی سرشناس، ادعا کرده است که در دوران همکاری‌اش با پلی استیشن، ایده ساخت دنباله‌ای از بازی Siren برای کنسول پلی استیشن ۲ داشته است. این ایده در نهایت به عنوان بازی Slitterhead تحقق پیدا کرد.

تبلیغات

در گفت‌وگویی با Denfaminicogamer، تویاما توضیح داد زمانی که در بخش سرگرمی سونی یا همان SIE مشغول به کار بود، درباره این فکر می‌کرد که یک دنباله با بودجه بالا برای Siren چه نتیجه‌ای خواهد داشت. او اشاره کرده که سونی قصد داشت این پروژه را به یک عنوان AAA تبدیل کند. در نتیجه، تویاما طرحی مفهومی با بودجه کلان و مشابه Siren طراحی کرد که در نهایت به شکل‌گیری نمونه اولیه Slitterhead منجر شد.

او گفت:

Slitterhead از این ایده متولد شد که اگر Siren 3 را بسازم، چه اتفاقی می‌افتد؟

به گفته او، با وجود اینکه Siren عنوانی کالت باقی مانده، اما افزایش محبوبیت دوباره آن بود که او را به فکر احیای این سری انداخت. او در ادامه افزود:

همه چیز از زمانی شروع شد که در SIE مشغول بودم. در آن زمان، محبوبیت Siren دوباره در حال افزایش بود، بنابراین صحبت‌هایی درباره ساخت یک اثر مرتبط مطرح شد. اما شرکت خواهان یک بازی AAA بود.

تویاما همچنین توضیح داد که اعتقاد دارد سبک خاص بازی‌های ترسناکی که او می‌سازد، با توسعه بازی‌های AAA همخوانی ندارد:

به نظر من، ژانر وحشت و توسعه بازی‌های AAA با یکدیگر سازگار نیستند.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، طراح بازی سرشناس، ادعا کرده است که در دوران همکاری‌اش با پلی استیشن، ایده ساخت دنباله‌ای از بازی Siren برای کنسول پلی استیشن ۲ داشته است. این ایده در نهایت به عنوان بازی Slitterhead تحقق پیدا کرد.

تبلیغات

در گفت‌وگویی با Denfaminicogamer، تویاما توضیح داد زمانی که در بخش سرگرمی سونی یا همان SIE مشغول به کار بود، درباره این فکر می‌کرد که یک دنباله با بودجه بالا برای Siren چه نتیجه‌ای خواهد داشت. او اشاره کرده که سونی قصد داشت این پروژه را به یک عنوان AAA تبدیل کند. در نتیجه، تویاما طرحی مفهومی با بودجه کلان و مشابه Siren طراحی کرد که در نهایت به شکل‌گیری نمونه اولیه Slitterhead منجر شد.

او گفت:

Slitterhead از این ایده متولد شد که اگر Siren 3 را بسازم، چه اتفاقی می‌افتد؟

به گفته او، با وجود اینکه Siren عنوانی کالت باقی مانده، اما افزایش محبوبیت دوباره آن بود که او را به فکر احیای این سری انداخت. او در ادامه افزود:

همه چیز از زمانی شروع شد که در SIE مشغول بودم. در آن زمان، محبوبیت Siren دوباره در حال افزایش بود، بنابراین صحبت‌هایی درباره ساخت یک اثر مرتبط مطرح شد. اما شرکت خواهان یک بازی AAA بود.

تویاما همچنین توضیح داد که اعتقاد دارد سبک خاص بازی‌های ترسناکی که او می‌سازد، با توسعه بازی‌های AAA همخوانی ندارد:

به نظر من، ژانر وحشت و توسعه بازی‌های AAA با یکدیگر سازگار نیستند.

کیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)، طراح بازی سرشناس، ادعا کرده است که در دوران همکاری‌اش با پلی استیشن، ایده ساخت دنباله‌ای از بازی Siren برای کنسول پلی استیشن ۲ داشته است. این ایده در نهایت به عنوان بازی Slitterhead تحقق پیدا کرد.

تبلیغات

در گفت‌وگویی با Denfaminicogamer، تویاما توضیح داد زمانی که در بخش سرگرمی سونی یا همان SIE مشغول به کار بود، درباره این فکر می‌کرد که یک دنباله با بودجه بالا برای Siren چه نتیجه‌ای خواهد داشت. او اشاره کرده که سونی قصد داشت این پروژه را به یک عنوان AAA تبدیل کند. در نتیجه، تویاما طرحی مفهومی با بودجه کلان و مشابه Siren طراحی کرد که در نهایت به شکل‌گیری نمونه اولیه Slitterhead منجر شد.

او گفت:

Slitterhead از این ایده متولد شد که اگر Siren 3 را بسازم، چه اتفاقی می‌افتد؟

به گفته او، با وجود اینکه Siren عنوانی کالت باقی مانده، اما افزایش محبوبیت دوباره آن بود که او را به فکر احیای این سری انداخت. او در ادامه افزود:

همه چیز از زمانی شروع شد که در SIE مشغول بودم. در آن زمان، محبوبیت Siren دوباره در حال افزایش بود، بنابراین صحبت‌هایی درباره ساخت یک اثر مرتبط مطرح شد. اما شرکت خواهان یک بازی AAA بود.

تویاما همچنین توضیح داد که اعتقاد دارد سبک خاص بازی‌های ترسناکی که او می‌سازد، با توسعه بازی‌های AAA همخوانی ندارد:

به نظر من، ژانر وحشت و توسعه بازی‌های AAA با یکدیگر سازگار نیستند.

پست قبلی

به‌روزرسانی جدید Avatar: Frontiers of Pandora به همراه پشتیبانی از قدرت پلی استیشن ۵ پرو منتشر شد

پست بعدی

نویسنده Fallout New Vegas به حواشی اخیر بازی Avowed و کارگردان آن واکنش نشان داد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چالش‌های امنیتی صرافی های ارز دیجیتال در ایران و راهکارهای مقابله
  • بازسازی خانه‌های آسیب دیده در جنگ از شنبه آغاز می‌شود/ تأمین بخشی از مسکن مورد نیاز از واحدهای آماده
  • نتایج کنکور چه زمانی اعلام می‌شود؟/ شناسایی و دستگیری شبکه‌های شایعه‌ساز کنکور
  • آخرین وضعیت ترافیک در آزادراه تهران- شمال
  • سقف قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد/ طرح شکایات در سامانه ۱۴۱
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.