دانش جوین
پنجشنبه, خرداد ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی ارزدیجیتال

گزارش مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

اقتصاد آنلاین توسط اقتصاد آنلاین
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
در ارزدیجیتال
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
0
گزارش مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش اقتصادآنلاین، خانم سپیده پناه، مدیر مارکتینگ صرافی «تبدیل» ، در مصاحبه‌ای اختصاصی با «دیجیاتو» از اهمیت این نوع بازاریابی در کاهش هزینه‌های جذب کاربر و ایجاد رشد ارگانیک صحبت کرد و به تشریح جزئیات کمپین جدید پرداخت.

بازاریابی ارجاعی شاه‌کلید اعتماد در دنیای کریپتو

خانم پناه در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به فضای رقابتی و اشباع نسبی روش‌های سنتی تبلیغات دیجیتال، توضیح داد:

«در صنعت مالی و به خصوص ارز دیجیتال، توصیه یک پلتفرم از سوی دوستان و آشنایان، قوی‌ترین نشانه امنیت و اعتبار محسوب می‌شود؛ چرا که نشان می‌دهد کاربر، تجربه موفقیت‌آمیزی با پلتفرم داشته و حاضر است آن را به شبکه ارتباطی خود معرفی کند.»

او همچنین اشاره کرد که در محیط‌هایی مانند فینتک، اعتماد مهم‌ترین مؤلفه جذب کاربران است و بازاریابی ارجاعی می‌تواند این اعتماد را تقویت کرده و هزینه جذب کاربر (CAC) را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. به گفته او، نرخ فعال‌سازی کاربران دعوت‌شده از طریق ریفرال، به ۳۰ درصد می‌رسد که تا ۹۰ درصد بیشتر از سایر کانال‌ها است که نشان از کارآمدی این مدل دارد.

کمپین «سود دو نفره» بازی برد–برد در دنیای فینتک

کمپین جدید «سود دو نفره» بر پایه چهار اصل اساسی طراحی شده است:

۱. انعطاف‌پذیری در تقسیم پاداش: کاربران می‌توانند نحوه تقسیم پاداش ۲۰۰ هزار تومانی بین خود و دعوت‌شدگان را به‌دلخواه تعیین کنند. این ویژگی حس مشارکت و مالکیت کاربر را تقویت کرده و انگیزه بیشتری برای معرفی پلتفرم ایجاد می‌کند.

۲. شرط حداقل معامله: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و اطمینان از ورود کاربران واقعی و دارای دانش اولیه، شرط حداقل معامله ۵۰۰ هزار تومانی تعیین شده است. به گفته خانم پناه این مبلغ، کاملا برای کاربران جدید در دسترس است.

۳. پاداش لحظه‌ای: سرعت در پرداخت پاداش یکی از ویژگی‌های مهم این کمپین است. بر خلاف بسیاری از پلتفرم‌ها، پرداخت‌ها حداکثر تا ۳۰ دقیقه پس از معامله انجام می‌شود، عاملی که به اعتماد کاربران و تجربه مثبت آنان دامن می‌زند.

۴. گیمیفیکیشن پیشرفته: کاربران می‌توانند کدهای دعوت متفاوت ایجاد کرده و حتی استراتژی‌های مختلف خود را A/B تست کنند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند.

گزارش مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

درس‌هایی از کمپین سود دونفره صرافی تبدیل

مدل اجرای کمپین در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، می‌تواند چندین نکته کلیدی برای فعالان این حوزه داشته باشد:

● تمرکز بر اعتماد و سوشال پروف: کاربران، تنها زمانی دوستان خود را دعوت می‌کنند که به پلتفرم اعتماد کامل داشته باشند. صرافی تبدیل با تقویت این اعتماد، زنجیره‌های ارجاع را به صورت ارگانیک و بدون هزینه‌های کلان تبلیغاتی ایجاد می‌کند.

● گیمیفیکیشن به‌عنوان ابزار رشد: به‌کارگیری بازی‌‌وارسازی (Gamification) در مدل ارجاع، نه تنها تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، بلکه نرخ بازگشت آن‌ها را به شکل چشمگیری تقویت می‌کند.

● پرداخت لحظه‌ای به‌عنوان مشوق: این ویژگی نشان‌دهنده تعهد پلتفرم به کاربران است و می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای سایر پلتفرم‌های فینتک در ایران مطرح شود.

خانم پناه در پایان مصاحبه گفت:

»اگر بخواهم چکیده‌ای از این گفتگو را ارائه بدهم، باید بگویم: برنده دنیای کریپتو، سرویسی است که امنیت را تضمین کند، فناوری را بی‌وقفه ارتقا دهد، تجربه‌های مالی را واقعی و در دسترس بسازد؛ در این مسیر، ریفرال مارکتینگ شاه‌کلید تحولی است که می‌توان در آینده‌ی مالی جهان رقم زد.»

 

تلاش صرافی تبدیل با این کمپین بر این بوده که نشان دهد در فضای رقابتی امروز، رشد ارگانیک و اعتماد کاربران نه با تبلیغات پرهزینه، بلکه با تأکید بر تجربه مثبت کاربر و مشارکت اجتماعی قابل دستیابی است و نتیجه این رویکرد بزرگ‌‌تر شدن کل بازار صنعت کریپتو  و فینتک در ایران خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، خانم سپیده پناه، مدیر مارکتینگ صرافی «تبدیل» ، در مصاحبه‌ای اختصاصی با «دیجیاتو» از اهمیت این نوع بازاریابی در کاهش هزینه‌های جذب کاربر و ایجاد رشد ارگانیک صحبت کرد و به تشریح جزئیات کمپین جدید پرداخت.

بازاریابی ارجاعی شاه‌کلید اعتماد در دنیای کریپتو

خانم پناه در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به فضای رقابتی و اشباع نسبی روش‌های سنتی تبلیغات دیجیتال، توضیح داد:

«در صنعت مالی و به خصوص ارز دیجیتال، توصیه یک پلتفرم از سوی دوستان و آشنایان، قوی‌ترین نشانه امنیت و اعتبار محسوب می‌شود؛ چرا که نشان می‌دهد کاربر، تجربه موفقیت‌آمیزی با پلتفرم داشته و حاضر است آن را به شبکه ارتباطی خود معرفی کند.»

او همچنین اشاره کرد که در محیط‌هایی مانند فینتک، اعتماد مهم‌ترین مؤلفه جذب کاربران است و بازاریابی ارجاعی می‌تواند این اعتماد را تقویت کرده و هزینه جذب کاربر (CAC) را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. به گفته او، نرخ فعال‌سازی کاربران دعوت‌شده از طریق ریفرال، به ۳۰ درصد می‌رسد که تا ۹۰ درصد بیشتر از سایر کانال‌ها است که نشان از کارآمدی این مدل دارد.

کمپین «سود دو نفره» بازی برد–برد در دنیای فینتک

کمپین جدید «سود دو نفره» بر پایه چهار اصل اساسی طراحی شده است:

۱. انعطاف‌پذیری در تقسیم پاداش: کاربران می‌توانند نحوه تقسیم پاداش ۲۰۰ هزار تومانی بین خود و دعوت‌شدگان را به‌دلخواه تعیین کنند. این ویژگی حس مشارکت و مالکیت کاربر را تقویت کرده و انگیزه بیشتری برای معرفی پلتفرم ایجاد می‌کند.

۲. شرط حداقل معامله: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و اطمینان از ورود کاربران واقعی و دارای دانش اولیه، شرط حداقل معامله ۵۰۰ هزار تومانی تعیین شده است. به گفته خانم پناه این مبلغ، کاملا برای کاربران جدید در دسترس است.

۳. پاداش لحظه‌ای: سرعت در پرداخت پاداش یکی از ویژگی‌های مهم این کمپین است. بر خلاف بسیاری از پلتفرم‌ها، پرداخت‌ها حداکثر تا ۳۰ دقیقه پس از معامله انجام می‌شود، عاملی که به اعتماد کاربران و تجربه مثبت آنان دامن می‌زند.

۴. گیمیفیکیشن پیشرفته: کاربران می‌توانند کدهای دعوت متفاوت ایجاد کرده و حتی استراتژی‌های مختلف خود را A/B تست کنند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند.

گزارش مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

درس‌هایی از کمپین سود دونفره صرافی تبدیل

مدل اجرای کمپین در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، می‌تواند چندین نکته کلیدی برای فعالان این حوزه داشته باشد:

● تمرکز بر اعتماد و سوشال پروف: کاربران، تنها زمانی دوستان خود را دعوت می‌کنند که به پلتفرم اعتماد کامل داشته باشند. صرافی تبدیل با تقویت این اعتماد، زنجیره‌های ارجاع را به صورت ارگانیک و بدون هزینه‌های کلان تبلیغاتی ایجاد می‌کند.

● گیمیفیکیشن به‌عنوان ابزار رشد: به‌کارگیری بازی‌‌وارسازی (Gamification) در مدل ارجاع، نه تنها تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، بلکه نرخ بازگشت آن‌ها را به شکل چشمگیری تقویت می‌کند.

● پرداخت لحظه‌ای به‌عنوان مشوق: این ویژگی نشان‌دهنده تعهد پلتفرم به کاربران است و می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای سایر پلتفرم‌های فینتک در ایران مطرح شود.

خانم پناه در پایان مصاحبه گفت:

»اگر بخواهم چکیده‌ای از این گفتگو را ارائه بدهم، باید بگویم: برنده دنیای کریپتو، سرویسی است که امنیت را تضمین کند، فناوری را بی‌وقفه ارتقا دهد، تجربه‌های مالی را واقعی و در دسترس بسازد؛ در این مسیر، ریفرال مارکتینگ شاه‌کلید تحولی است که می‌توان در آینده‌ی مالی جهان رقم زد.»

 

تلاش صرافی تبدیل با این کمپین بر این بوده که نشان دهد در فضای رقابتی امروز، رشد ارگانیک و اعتماد کاربران نه با تبلیغات پرهزینه، بلکه با تأکید بر تجربه مثبت کاربر و مشارکت اجتماعی قابل دستیابی است و نتیجه این رویکرد بزرگ‌‌تر شدن کل بازار صنعت کریپتو  و فینتک در ایران خواهد بود.

اخبارجدیدترین

خروج ۵۶۱ میلیون دلار بیت کوین از صندوق بلک‌راک همزمان با رشد اتریوم

گام بلندصنعت رمزارز برای مقابله با هکرها / کاهش چشمگیر سرقت‌های رمزارزی در ماه گذشته

هشدار؛ اتریوم آماده صعود بزرگ بعدی است!

به گزارش اقتصادآنلاین، خانم سپیده پناه، مدیر مارکتینگ صرافی «تبدیل» ، در مصاحبه‌ای اختصاصی با «دیجیاتو» از اهمیت این نوع بازاریابی در کاهش هزینه‌های جذب کاربر و ایجاد رشد ارگانیک صحبت کرد و به تشریح جزئیات کمپین جدید پرداخت.

بازاریابی ارجاعی شاه‌کلید اعتماد در دنیای کریپتو

خانم پناه در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به فضای رقابتی و اشباع نسبی روش‌های سنتی تبلیغات دیجیتال، توضیح داد:

«در صنعت مالی و به خصوص ارز دیجیتال، توصیه یک پلتفرم از سوی دوستان و آشنایان، قوی‌ترین نشانه امنیت و اعتبار محسوب می‌شود؛ چرا که نشان می‌دهد کاربر، تجربه موفقیت‌آمیزی با پلتفرم داشته و حاضر است آن را به شبکه ارتباطی خود معرفی کند.»

او همچنین اشاره کرد که در محیط‌هایی مانند فینتک، اعتماد مهم‌ترین مؤلفه جذب کاربران است و بازاریابی ارجاعی می‌تواند این اعتماد را تقویت کرده و هزینه جذب کاربر (CAC) را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. به گفته او، نرخ فعال‌سازی کاربران دعوت‌شده از طریق ریفرال، به ۳۰ درصد می‌رسد که تا ۹۰ درصد بیشتر از سایر کانال‌ها است که نشان از کارآمدی این مدل دارد.

کمپین «سود دو نفره» بازی برد–برد در دنیای فینتک

کمپین جدید «سود دو نفره» بر پایه چهار اصل اساسی طراحی شده است:

۱. انعطاف‌پذیری در تقسیم پاداش: کاربران می‌توانند نحوه تقسیم پاداش ۲۰۰ هزار تومانی بین خود و دعوت‌شدگان را به‌دلخواه تعیین کنند. این ویژگی حس مشارکت و مالکیت کاربر را تقویت کرده و انگیزه بیشتری برای معرفی پلتفرم ایجاد می‌کند.

۲. شرط حداقل معامله: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و اطمینان از ورود کاربران واقعی و دارای دانش اولیه، شرط حداقل معامله ۵۰۰ هزار تومانی تعیین شده است. به گفته خانم پناه این مبلغ، کاملا برای کاربران جدید در دسترس است.

۳. پاداش لحظه‌ای: سرعت در پرداخت پاداش یکی از ویژگی‌های مهم این کمپین است. بر خلاف بسیاری از پلتفرم‌ها، پرداخت‌ها حداکثر تا ۳۰ دقیقه پس از معامله انجام می‌شود، عاملی که به اعتماد کاربران و تجربه مثبت آنان دامن می‌زند.

۴. گیمیفیکیشن پیشرفته: کاربران می‌توانند کدهای دعوت متفاوت ایجاد کرده و حتی استراتژی‌های مختلف خود را A/B تست کنند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند.

گزارش مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

درس‌هایی از کمپین سود دونفره صرافی تبدیل

مدل اجرای کمپین در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، می‌تواند چندین نکته کلیدی برای فعالان این حوزه داشته باشد:

● تمرکز بر اعتماد و سوشال پروف: کاربران، تنها زمانی دوستان خود را دعوت می‌کنند که به پلتفرم اعتماد کامل داشته باشند. صرافی تبدیل با تقویت این اعتماد، زنجیره‌های ارجاع را به صورت ارگانیک و بدون هزینه‌های کلان تبلیغاتی ایجاد می‌کند.

● گیمیفیکیشن به‌عنوان ابزار رشد: به‌کارگیری بازی‌‌وارسازی (Gamification) در مدل ارجاع، نه تنها تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، بلکه نرخ بازگشت آن‌ها را به شکل چشمگیری تقویت می‌کند.

● پرداخت لحظه‌ای به‌عنوان مشوق: این ویژگی نشان‌دهنده تعهد پلتفرم به کاربران است و می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای سایر پلتفرم‌های فینتک در ایران مطرح شود.

خانم پناه در پایان مصاحبه گفت:

»اگر بخواهم چکیده‌ای از این گفتگو را ارائه بدهم، باید بگویم: برنده دنیای کریپتو، سرویسی است که امنیت را تضمین کند، فناوری را بی‌وقفه ارتقا دهد، تجربه‌های مالی را واقعی و در دسترس بسازد؛ در این مسیر، ریفرال مارکتینگ شاه‌کلید تحولی است که می‌توان در آینده‌ی مالی جهان رقم زد.»

 

تلاش صرافی تبدیل با این کمپین بر این بوده که نشان دهد در فضای رقابتی امروز، رشد ارگانیک و اعتماد کاربران نه با تبلیغات پرهزینه، بلکه با تأکید بر تجربه مثبت کاربر و مشارکت اجتماعی قابل دستیابی است و نتیجه این رویکرد بزرگ‌‌تر شدن کل بازار صنعت کریپتو  و فینتک در ایران خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، خانم سپیده پناه، مدیر مارکتینگ صرافی «تبدیل» ، در مصاحبه‌ای اختصاصی با «دیجیاتو» از اهمیت این نوع بازاریابی در کاهش هزینه‌های جذب کاربر و ایجاد رشد ارگانیک صحبت کرد و به تشریح جزئیات کمپین جدید پرداخت.

بازاریابی ارجاعی شاه‌کلید اعتماد در دنیای کریپتو

خانم پناه در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به فضای رقابتی و اشباع نسبی روش‌های سنتی تبلیغات دیجیتال، توضیح داد:

«در صنعت مالی و به خصوص ارز دیجیتال، توصیه یک پلتفرم از سوی دوستان و آشنایان، قوی‌ترین نشانه امنیت و اعتبار محسوب می‌شود؛ چرا که نشان می‌دهد کاربر، تجربه موفقیت‌آمیزی با پلتفرم داشته و حاضر است آن را به شبکه ارتباطی خود معرفی کند.»

او همچنین اشاره کرد که در محیط‌هایی مانند فینتک، اعتماد مهم‌ترین مؤلفه جذب کاربران است و بازاریابی ارجاعی می‌تواند این اعتماد را تقویت کرده و هزینه جذب کاربر (CAC) را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. به گفته او، نرخ فعال‌سازی کاربران دعوت‌شده از طریق ریفرال، به ۳۰ درصد می‌رسد که تا ۹۰ درصد بیشتر از سایر کانال‌ها است که نشان از کارآمدی این مدل دارد.

کمپین «سود دو نفره» بازی برد–برد در دنیای فینتک

کمپین جدید «سود دو نفره» بر پایه چهار اصل اساسی طراحی شده است:

۱. انعطاف‌پذیری در تقسیم پاداش: کاربران می‌توانند نحوه تقسیم پاداش ۲۰۰ هزار تومانی بین خود و دعوت‌شدگان را به‌دلخواه تعیین کنند. این ویژگی حس مشارکت و مالکیت کاربر را تقویت کرده و انگیزه بیشتری برای معرفی پلتفرم ایجاد می‌کند.

۲. شرط حداقل معامله: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و اطمینان از ورود کاربران واقعی و دارای دانش اولیه، شرط حداقل معامله ۵۰۰ هزار تومانی تعیین شده است. به گفته خانم پناه این مبلغ، کاملا برای کاربران جدید در دسترس است.

۳. پاداش لحظه‌ای: سرعت در پرداخت پاداش یکی از ویژگی‌های مهم این کمپین است. بر خلاف بسیاری از پلتفرم‌ها، پرداخت‌ها حداکثر تا ۳۰ دقیقه پس از معامله انجام می‌شود، عاملی که به اعتماد کاربران و تجربه مثبت آنان دامن می‌زند.

۴. گیمیفیکیشن پیشرفته: کاربران می‌توانند کدهای دعوت متفاوت ایجاد کرده و حتی استراتژی‌های مختلف خود را A/B تست کنند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورند.

گزارش مصاحبه با سپیده پناه، مدیر ارشد بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل؛ نگاهی نو به بازاریابی ارجاعی در فینتک ایران

درس‌هایی از کمپین سود دونفره صرافی تبدیل

مدل اجرای کمپین در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، می‌تواند چندین نکته کلیدی برای فعالان این حوزه داشته باشد:

● تمرکز بر اعتماد و سوشال پروف: کاربران، تنها زمانی دوستان خود را دعوت می‌کنند که به پلتفرم اعتماد کامل داشته باشند. صرافی تبدیل با تقویت این اعتماد، زنجیره‌های ارجاع را به صورت ارگانیک و بدون هزینه‌های کلان تبلیغاتی ایجاد می‌کند.

● گیمیفیکیشن به‌عنوان ابزار رشد: به‌کارگیری بازی‌‌وارسازی (Gamification) در مدل ارجاع، نه تنها تعامل کاربران را افزایش می‌دهد، بلکه نرخ بازگشت آن‌ها را به شکل چشمگیری تقویت می‌کند.

● پرداخت لحظه‌ای به‌عنوان مشوق: این ویژگی نشان‌دهنده تعهد پلتفرم به کاربران است و می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای سایر پلتفرم‌های فینتک در ایران مطرح شود.

خانم پناه در پایان مصاحبه گفت:

»اگر بخواهم چکیده‌ای از این گفتگو را ارائه بدهم، باید بگویم: برنده دنیای کریپتو، سرویسی است که امنیت را تضمین کند، فناوری را بی‌وقفه ارتقا دهد، تجربه‌های مالی را واقعی و در دسترس بسازد؛ در این مسیر، ریفرال مارکتینگ شاه‌کلید تحولی است که می‌توان در آینده‌ی مالی جهان رقم زد.»

 

تلاش صرافی تبدیل با این کمپین بر این بوده که نشان دهد در فضای رقابتی امروز، رشد ارگانیک و اعتماد کاربران نه با تبلیغات پرهزینه، بلکه با تأکید بر تجربه مثبت کاربر و مشارکت اجتماعی قابل دستیابی است و نتیجه این رویکرد بزرگ‌‌تر شدن کل بازار صنعت کریپتو  و فینتک در ایران خواهد بود.

پست قبلی

بیت کوین رکورد تاریخی جدید ثبت کرد

پست بعدی

جهش بزرگ بیت‌کوین/ قیمت بیت‌کوین به ۱۰۹ هزار دلار رسید

مربوطه پست ها

خروج ۵۶۱ میلیون دلار بیت کوین از صندوق بلک‌راک همزمان با رشد اتریوم
ارزدیجیتال

خروج ۵۶۱ میلیون دلار بیت کوین از صندوق بلک‌راک همزمان با رشد اتریوم

۱۵ خرداد ۱۴۰۴
گام بلندصنعت رمزارز برای مقابله با هکرها / کاهش چشمگیر سرقت‌های رمزارزی در ماه گذشته
ارزدیجیتال

گام بلندصنعت رمزارز برای مقابله با هکرها / کاهش چشمگیر سرقت‌های رمزارزی در ماه گذشته

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
هشدار؛ اتریوم آماده صعود بزرگ بعدی است!
ارزدیجیتال

هشدار؛ اتریوم آماده صعود بزرگ بعدی است!

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
چرا شرکت‌ها برای انباشت بیت‌کوین مسابقه گذاشته‌اند؟
ارزدیجیتال

چرا شرکت‌ها برای انباشت بیت‌کوین مسابقه گذاشته‌اند؟

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
تتر دوباره رکورد زد؛ جهش ۵ میلیارد دلاری ارزش بازار USDT در یک ماه!
ارزدیجیتال

تتر دوباره رکورد زد؛ جهش ۵ میلیارد دلاری ارزش بازار USDT در یک ماه!

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
نیر در مسیر تبدیل به سریع‌ترین بلاکچین جهان با ۱ میلیون تراکنش در ثانیه!
ارزدیجیتال

نیر در مسیر تبدیل به سریع‌ترین بلاکچین جهان با ۱ میلیون تراکنش در ثانیه!

۱۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) برای رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی جدید شد
  • شهاب موسوی‌زاده هنرمند نقاش درگذشت
  • خانواده آجیلی به شبکه پویا می‌آیند
  • چهارمین رویداد خوشنویسی عاشورایی در موزه خوشنویسی ایران
  • جمع‌بندی دروس نهایی با «الو امتحان»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.