دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

گزینه‌های اختصاصی برای پرخوران

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۱۸ فروردین ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
گزینه‌های اختصاصی برای پرخوران
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

پیشرفت در فناوری روانکارها همچنین منجر به افزایش روزافزون فواصل تعویض روغن شده که تاثیر بسزایی بر تقاضای کلی روانکارها داشته است. می‌خواهیم بدانیم که چگونه پیشرفت‌ها در فناوری افزودنی و پایه، تا به امروز بر تقاضای روغن پایه تاثیر گذاشته است و چگونه در درازمدت این روند را ادامه خواهد داد؟ این بر کسی پوشیده نیست که روغن‌پایه بیش از ۸۰ درصد روغن‌موتور را تشکیل می‌دهد؛ به‌ویژه هنگامی که روغن فرآیند یا رقیق‌کننده مورد استفاده برای تولید اجزای مختلف مانند دیسپرس‌کننده‌ها و اصلاح‌کننده‌های ویسکوزیته را در نظر بگیریم.

ناگفته نماند که بسته‌های افزودنی بازدارنده مواد شوینده نیز به‌طور معمول حاوی ۱۰ تا ۲۰ درصد روغن فرآیند برای تسهیل تولید و جابه‌جایی محصول هستند. البته تقاضا برای روغن‌پایه به‌شدت تحت‌تاثیر تغییرات در تقاضای کلی برای همه روغن‌های موتور قرار دارد؛ اما با توجه به‌پیشرفت فناوری مواداولیه برای ایجاد بهبودها، شرایط بسیار پیچیده‌تر است.

درواقع، تقاضا برای برخی از روغن‌های پایه به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است؛ درحالی که تقاضا برای برخی دیگر به‌سرعت کاهش یافته است. لازم به‌ذکر است تغییرات سال به‌سال ظریف است و از دهه‌ها پیش آغاز شده است. باید درنظر بگیریم که کاربردهای جدیدی وجود دارد و خودروهای الکتریکی باتری‌دار از برخی روان‌کننده‌ها استفاده می‌کنند؛ اما حجم و فواصل تعویض روغن نزدیک «به‌خصوص برای خودروهای سبک» تناسبی با حجم‌های از دست رفته ندارد.

بسیاری از کاربردهای جدید نیز به‌صورت پر شده برای تمام عمر هستند یا توصیه‌های سرویس طولانی‌تری دارند که سبب می‌شود تعویض روغن کمتر، در صورت نیاز انجام شود. به‌نظر می‌رسد روغن‌پایه گروه II به‌شکوفایی خود ادامه خواهد داد. اگرچه در ابتدا گروه I را در آمریکای شمالی جابه‌جا کرد، اما می‌بینیم که چگونه این روند در سطح جهانی گسترش یافته و به‌گسترش خود ادامه خواهد داد.

جری جکسون، معاون توسعه تجارت در رنکرت اویل و فعال قدیمی در صنعت سهام پایه خاطرنشان کرد: «عرضه و تقاضای روغن‌پایه باید دست به‌دست هم دهند. کارخانه‌های گروه II در ایالات‌متحده مسلط هستند و کارخانه‌های جدیدی برای گروه II در آسیا، اروپا و خاورمیانه ساخته شده‌اند. بنابراین، گروه II عمدتا به‌دلیل کاربردها و عرضه غالب گروه II در سراسر جهان، به‌عنوان محصول پیشرو در سراسر جهان به‌فعالیت خود ادامه خواهد داد.»

می‌توان ادعا کرد گروه II به‌راحتی بهترین روغن‌پایه برای فرمولاسیون رایج‌ترین محصولاتی است که در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه، روغن‌موتورهای بنزینی SAE ۵W-۲۰ و W-۳۰ برای روغن‌پایه گروه II ایده‌آل هستند؛ از سوی دیگر SAE ۱۵W-۴۰ و ۱۰W-۳۰ برای موتورهای دیزلی سنگین چنین شرایطی دارند. این محصولات همچنان درحال رشد هستند؛ زیرا کشورهای کمتر توسعه‌یافته نیازهای روانکاری خود را ارتقا داده و از ویسکوزیته‌های با راندمان سوخت بیشتر استفاده می‌کنند.

همچنین شایان ذکر است گروه II با VI بالاتر تکامل یافته است تا مشخصات سختگیرانه‌تری را برای روانکارها برآورده کند و استفاده از مایعات اصلاح‌کننده گروه III هنوز اجباری نیستند. به‌طور خلاصه، تقاضا برای روغن‌پایه تا آینده‌ای دور ادامه خواهد داشت و عرضه با نیازهای صنعت در سطح جهانی تطبیق خواهد یافت.

در آمریکای شمالی، گروه II خود را با نیازهای داخلی وفق داده و فرصت‌های صادراتی به اروپا، آمریکای لاتین و آسیا را نیز یافته است. کارخانه‌های بزرگ که بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند، به‌رقابت و شکوفایی خود ادامه خواهند داد؛ درحالی که کارخانه‌های کم‌بازده‌تر ممکن است با مشکل مواجه شوند.

تنوع فرمولاسیون‌های جدید به‌مدیریت تقاضا برای گروه III کمک خواهند کرد؛ به‌طوری که محصولاتی مانند گروه III+ امکانات بیشتری را با گروه II+ فراهم می‌کنند. مثل همیشه، همه ذینفعان باید خود را با تقاضا تطبیق دهند که به‌دلیل تعویض روغن‌های طولانی‌مدت، کاربردهای پرکنی برای تمام عمر و استفاده از خودروهای تمام‌الکتریکی همچنان در حال تغییر است.

پیشرفت در فناوری روانکارها همچنین منجر به افزایش روزافزون فواصل تعویض روغن شده که تاثیر بسزایی بر تقاضای کلی روانکارها داشته است. می‌خواهیم بدانیم که چگونه پیشرفت‌ها در فناوری افزودنی و پایه، تا به امروز بر تقاضای روغن پایه تاثیر گذاشته است و چگونه در درازمدت این روند را ادامه خواهد داد؟ این بر کسی پوشیده نیست که روغن‌پایه بیش از ۸۰ درصد روغن‌موتور را تشکیل می‌دهد؛ به‌ویژه هنگامی که روغن فرآیند یا رقیق‌کننده مورد استفاده برای تولید اجزای مختلف مانند دیسپرس‌کننده‌ها و اصلاح‌کننده‌های ویسکوزیته را در نظر بگیریم.

ناگفته نماند که بسته‌های افزودنی بازدارنده مواد شوینده نیز به‌طور معمول حاوی ۱۰ تا ۲۰ درصد روغن فرآیند برای تسهیل تولید و جابه‌جایی محصول هستند. البته تقاضا برای روغن‌پایه به‌شدت تحت‌تاثیر تغییرات در تقاضای کلی برای همه روغن‌های موتور قرار دارد؛ اما با توجه به‌پیشرفت فناوری مواداولیه برای ایجاد بهبودها، شرایط بسیار پیچیده‌تر است.

درواقع، تقاضا برای برخی از روغن‌های پایه به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است؛ درحالی که تقاضا برای برخی دیگر به‌سرعت کاهش یافته است. لازم به‌ذکر است تغییرات سال به‌سال ظریف است و از دهه‌ها پیش آغاز شده است. باید درنظر بگیریم که کاربردهای جدیدی وجود دارد و خودروهای الکتریکی باتری‌دار از برخی روان‌کننده‌ها استفاده می‌کنند؛ اما حجم و فواصل تعویض روغن نزدیک «به‌خصوص برای خودروهای سبک» تناسبی با حجم‌های از دست رفته ندارد.

بسیاری از کاربردهای جدید نیز به‌صورت پر شده برای تمام عمر هستند یا توصیه‌های سرویس طولانی‌تری دارند که سبب می‌شود تعویض روغن کمتر، در صورت نیاز انجام شود. به‌نظر می‌رسد روغن‌پایه گروه II به‌شکوفایی خود ادامه خواهد داد. اگرچه در ابتدا گروه I را در آمریکای شمالی جابه‌جا کرد، اما می‌بینیم که چگونه این روند در سطح جهانی گسترش یافته و به‌گسترش خود ادامه خواهد داد.

جری جکسون، معاون توسعه تجارت در رنکرت اویل و فعال قدیمی در صنعت سهام پایه خاطرنشان کرد: «عرضه و تقاضای روغن‌پایه باید دست به‌دست هم دهند. کارخانه‌های گروه II در ایالات‌متحده مسلط هستند و کارخانه‌های جدیدی برای گروه II در آسیا، اروپا و خاورمیانه ساخته شده‌اند. بنابراین، گروه II عمدتا به‌دلیل کاربردها و عرضه غالب گروه II در سراسر جهان، به‌عنوان محصول پیشرو در سراسر جهان به‌فعالیت خود ادامه خواهد داد.»

می‌توان ادعا کرد گروه II به‌راحتی بهترین روغن‌پایه برای فرمولاسیون رایج‌ترین محصولاتی است که در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه، روغن‌موتورهای بنزینی SAE ۵W-۲۰ و W-۳۰ برای روغن‌پایه گروه II ایده‌آل هستند؛ از سوی دیگر SAE ۱۵W-۴۰ و ۱۰W-۳۰ برای موتورهای دیزلی سنگین چنین شرایطی دارند. این محصولات همچنان درحال رشد هستند؛ زیرا کشورهای کمتر توسعه‌یافته نیازهای روانکاری خود را ارتقا داده و از ویسکوزیته‌های با راندمان سوخت بیشتر استفاده می‌کنند.

همچنین شایان ذکر است گروه II با VI بالاتر تکامل یافته است تا مشخصات سختگیرانه‌تری را برای روانکارها برآورده کند و استفاده از مایعات اصلاح‌کننده گروه III هنوز اجباری نیستند. به‌طور خلاصه، تقاضا برای روغن‌پایه تا آینده‌ای دور ادامه خواهد داشت و عرضه با نیازهای صنعت در سطح جهانی تطبیق خواهد یافت.

در آمریکای شمالی، گروه II خود را با نیازهای داخلی وفق داده و فرصت‌های صادراتی به اروپا، آمریکای لاتین و آسیا را نیز یافته است. کارخانه‌های بزرگ که بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند، به‌رقابت و شکوفایی خود ادامه خواهند داد؛ درحالی که کارخانه‌های کم‌بازده‌تر ممکن است با مشکل مواجه شوند.

تنوع فرمولاسیون‌های جدید به‌مدیریت تقاضا برای گروه III کمک خواهند کرد؛ به‌طوری که محصولاتی مانند گروه III+ امکانات بیشتری را با گروه II+ فراهم می‌کنند. مثل همیشه، همه ذینفعان باید خود را با تقاضا تطبیق دهند که به‌دلیل تعویض روغن‌های طولانی‌مدت، کاربردهای پرکنی برای تمام عمر و استفاده از خودروهای تمام‌الکتریکی همچنان در حال تغییر است.

اخبارجدیدترین

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد

کیک خودروی خارجی کوچک‌تر شد

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

پیشرفت در فناوری روانکارها همچنین منجر به افزایش روزافزون فواصل تعویض روغن شده که تاثیر بسزایی بر تقاضای کلی روانکارها داشته است. می‌خواهیم بدانیم که چگونه پیشرفت‌ها در فناوری افزودنی و پایه، تا به امروز بر تقاضای روغن پایه تاثیر گذاشته است و چگونه در درازمدت این روند را ادامه خواهد داد؟ این بر کسی پوشیده نیست که روغن‌پایه بیش از ۸۰ درصد روغن‌موتور را تشکیل می‌دهد؛ به‌ویژه هنگامی که روغن فرآیند یا رقیق‌کننده مورد استفاده برای تولید اجزای مختلف مانند دیسپرس‌کننده‌ها و اصلاح‌کننده‌های ویسکوزیته را در نظر بگیریم.

ناگفته نماند که بسته‌های افزودنی بازدارنده مواد شوینده نیز به‌طور معمول حاوی ۱۰ تا ۲۰ درصد روغن فرآیند برای تسهیل تولید و جابه‌جایی محصول هستند. البته تقاضا برای روغن‌پایه به‌شدت تحت‌تاثیر تغییرات در تقاضای کلی برای همه روغن‌های موتور قرار دارد؛ اما با توجه به‌پیشرفت فناوری مواداولیه برای ایجاد بهبودها، شرایط بسیار پیچیده‌تر است.

درواقع، تقاضا برای برخی از روغن‌های پایه به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است؛ درحالی که تقاضا برای برخی دیگر به‌سرعت کاهش یافته است. لازم به‌ذکر است تغییرات سال به‌سال ظریف است و از دهه‌ها پیش آغاز شده است. باید درنظر بگیریم که کاربردهای جدیدی وجود دارد و خودروهای الکتریکی باتری‌دار از برخی روان‌کننده‌ها استفاده می‌کنند؛ اما حجم و فواصل تعویض روغن نزدیک «به‌خصوص برای خودروهای سبک» تناسبی با حجم‌های از دست رفته ندارد.

بسیاری از کاربردهای جدید نیز به‌صورت پر شده برای تمام عمر هستند یا توصیه‌های سرویس طولانی‌تری دارند که سبب می‌شود تعویض روغن کمتر، در صورت نیاز انجام شود. به‌نظر می‌رسد روغن‌پایه گروه II به‌شکوفایی خود ادامه خواهد داد. اگرچه در ابتدا گروه I را در آمریکای شمالی جابه‌جا کرد، اما می‌بینیم که چگونه این روند در سطح جهانی گسترش یافته و به‌گسترش خود ادامه خواهد داد.

جری جکسون، معاون توسعه تجارت در رنکرت اویل و فعال قدیمی در صنعت سهام پایه خاطرنشان کرد: «عرضه و تقاضای روغن‌پایه باید دست به‌دست هم دهند. کارخانه‌های گروه II در ایالات‌متحده مسلط هستند و کارخانه‌های جدیدی برای گروه II در آسیا، اروپا و خاورمیانه ساخته شده‌اند. بنابراین، گروه II عمدتا به‌دلیل کاربردها و عرضه غالب گروه II در سراسر جهان، به‌عنوان محصول پیشرو در سراسر جهان به‌فعالیت خود ادامه خواهد داد.»

می‌توان ادعا کرد گروه II به‌راحتی بهترین روغن‌پایه برای فرمولاسیون رایج‌ترین محصولاتی است که در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه، روغن‌موتورهای بنزینی SAE ۵W-۲۰ و W-۳۰ برای روغن‌پایه گروه II ایده‌آل هستند؛ از سوی دیگر SAE ۱۵W-۴۰ و ۱۰W-۳۰ برای موتورهای دیزلی سنگین چنین شرایطی دارند. این محصولات همچنان درحال رشد هستند؛ زیرا کشورهای کمتر توسعه‌یافته نیازهای روانکاری خود را ارتقا داده و از ویسکوزیته‌های با راندمان سوخت بیشتر استفاده می‌کنند.

همچنین شایان ذکر است گروه II با VI بالاتر تکامل یافته است تا مشخصات سختگیرانه‌تری را برای روانکارها برآورده کند و استفاده از مایعات اصلاح‌کننده گروه III هنوز اجباری نیستند. به‌طور خلاصه، تقاضا برای روغن‌پایه تا آینده‌ای دور ادامه خواهد داشت و عرضه با نیازهای صنعت در سطح جهانی تطبیق خواهد یافت.

در آمریکای شمالی، گروه II خود را با نیازهای داخلی وفق داده و فرصت‌های صادراتی به اروپا، آمریکای لاتین و آسیا را نیز یافته است. کارخانه‌های بزرگ که بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند، به‌رقابت و شکوفایی خود ادامه خواهند داد؛ درحالی که کارخانه‌های کم‌بازده‌تر ممکن است با مشکل مواجه شوند.

تنوع فرمولاسیون‌های جدید به‌مدیریت تقاضا برای گروه III کمک خواهند کرد؛ به‌طوری که محصولاتی مانند گروه III+ امکانات بیشتری را با گروه II+ فراهم می‌کنند. مثل همیشه، همه ذینفعان باید خود را با تقاضا تطبیق دهند که به‌دلیل تعویض روغن‌های طولانی‌مدت، کاربردهای پرکنی برای تمام عمر و استفاده از خودروهای تمام‌الکتریکی همچنان در حال تغییر است.

پیشرفت در فناوری روانکارها همچنین منجر به افزایش روزافزون فواصل تعویض روغن شده که تاثیر بسزایی بر تقاضای کلی روانکارها داشته است. می‌خواهیم بدانیم که چگونه پیشرفت‌ها در فناوری افزودنی و پایه، تا به امروز بر تقاضای روغن پایه تاثیر گذاشته است و چگونه در درازمدت این روند را ادامه خواهد داد؟ این بر کسی پوشیده نیست که روغن‌پایه بیش از ۸۰ درصد روغن‌موتور را تشکیل می‌دهد؛ به‌ویژه هنگامی که روغن فرآیند یا رقیق‌کننده مورد استفاده برای تولید اجزای مختلف مانند دیسپرس‌کننده‌ها و اصلاح‌کننده‌های ویسکوزیته را در نظر بگیریم.

ناگفته نماند که بسته‌های افزودنی بازدارنده مواد شوینده نیز به‌طور معمول حاوی ۱۰ تا ۲۰ درصد روغن فرآیند برای تسهیل تولید و جابه‌جایی محصول هستند. البته تقاضا برای روغن‌پایه به‌شدت تحت‌تاثیر تغییرات در تقاضای کلی برای همه روغن‌های موتور قرار دارد؛ اما با توجه به‌پیشرفت فناوری مواداولیه برای ایجاد بهبودها، شرایط بسیار پیچیده‌تر است.

درواقع، تقاضا برای برخی از روغن‌های پایه به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است؛ درحالی که تقاضا برای برخی دیگر به‌سرعت کاهش یافته است. لازم به‌ذکر است تغییرات سال به‌سال ظریف است و از دهه‌ها پیش آغاز شده است. باید درنظر بگیریم که کاربردهای جدیدی وجود دارد و خودروهای الکتریکی باتری‌دار از برخی روان‌کننده‌ها استفاده می‌کنند؛ اما حجم و فواصل تعویض روغن نزدیک «به‌خصوص برای خودروهای سبک» تناسبی با حجم‌های از دست رفته ندارد.

بسیاری از کاربردهای جدید نیز به‌صورت پر شده برای تمام عمر هستند یا توصیه‌های سرویس طولانی‌تری دارند که سبب می‌شود تعویض روغن کمتر، در صورت نیاز انجام شود. به‌نظر می‌رسد روغن‌پایه گروه II به‌شکوفایی خود ادامه خواهد داد. اگرچه در ابتدا گروه I را در آمریکای شمالی جابه‌جا کرد، اما می‌بینیم که چگونه این روند در سطح جهانی گسترش یافته و به‌گسترش خود ادامه خواهد داد.

جری جکسون، معاون توسعه تجارت در رنکرت اویل و فعال قدیمی در صنعت سهام پایه خاطرنشان کرد: «عرضه و تقاضای روغن‌پایه باید دست به‌دست هم دهند. کارخانه‌های گروه II در ایالات‌متحده مسلط هستند و کارخانه‌های جدیدی برای گروه II در آسیا، اروپا و خاورمیانه ساخته شده‌اند. بنابراین، گروه II عمدتا به‌دلیل کاربردها و عرضه غالب گروه II در سراسر جهان، به‌عنوان محصول پیشرو در سراسر جهان به‌فعالیت خود ادامه خواهد داد.»

می‌توان ادعا کرد گروه II به‌راحتی بهترین روغن‌پایه برای فرمولاسیون رایج‌ترین محصولاتی است که در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه، روغن‌موتورهای بنزینی SAE ۵W-۲۰ و W-۳۰ برای روغن‌پایه گروه II ایده‌آل هستند؛ از سوی دیگر SAE ۱۵W-۴۰ و ۱۰W-۳۰ برای موتورهای دیزلی سنگین چنین شرایطی دارند. این محصولات همچنان درحال رشد هستند؛ زیرا کشورهای کمتر توسعه‌یافته نیازهای روانکاری خود را ارتقا داده و از ویسکوزیته‌های با راندمان سوخت بیشتر استفاده می‌کنند.

همچنین شایان ذکر است گروه II با VI بالاتر تکامل یافته است تا مشخصات سختگیرانه‌تری را برای روانکارها برآورده کند و استفاده از مایعات اصلاح‌کننده گروه III هنوز اجباری نیستند. به‌طور خلاصه، تقاضا برای روغن‌پایه تا آینده‌ای دور ادامه خواهد داشت و عرضه با نیازهای صنعت در سطح جهانی تطبیق خواهد یافت.

در آمریکای شمالی، گروه II خود را با نیازهای داخلی وفق داده و فرصت‌های صادراتی به اروپا، آمریکای لاتین و آسیا را نیز یافته است. کارخانه‌های بزرگ که بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند، به‌رقابت و شکوفایی خود ادامه خواهند داد؛ درحالی که کارخانه‌های کم‌بازده‌تر ممکن است با مشکل مواجه شوند.

تنوع فرمولاسیون‌های جدید به‌مدیریت تقاضا برای گروه III کمک خواهند کرد؛ به‌طوری که محصولاتی مانند گروه III+ امکانات بیشتری را با گروه II+ فراهم می‌کنند. مثل همیشه، همه ذینفعان باید خود را با تقاضا تطبیق دهند که به‌دلیل تعویض روغن‌های طولانی‌مدت، کاربردهای پرکنی برای تمام عمر و استفاده از خودروهای تمام‌الکتریکی همچنان در حال تغییر است.

پست قبلی

ایده‌های «بریجستون» برای تایرهای ماه‌نورد آتی

پست بعدی

دلایل برگزیده شدن لکسوس «LS۵۰۰» چیست؟

مربوطه پست ها

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد
خودرو

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
خودرو

کیک خودروی خارجی کوچک‌تر شد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»
خودرو

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»
خودرو

رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها
خودرو

رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»
خودرو

رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • تهیه‌کننده آمریکایی: ترامپ دیکتاتور و نوچه‌هایش را بیرون می‌کنیم
  • ۲۰ سخنرانی عاشورایی در ایران‌صدا؛ «با کاروان محرم» همراه شوید
  • امضای تفاهم‌نامه میان موزه سینما و انجمن صنفی عکاسان سینما
  • ۲۷ تیر آخرین مهلت ثبت‌نام در هجدهمین رویداد موسیقی جوان
  • «قوی‌دل» به اکران آنلاین آمد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.