دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی انرژی

گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟

گسترش نیوز توسط گسترش نیوز
۱۴ خرداد ۱۴۰۴
در انرژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
0
گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

میرقاسم مومنی درباره راه‌اندازی کریدور ریلی ایران-چین و تاثیر آن بر تسهیل در تجارت نفت اظهار داشت: پروژه  خط ریلی تهران-پکن باب جدیدی از حمل و نقل و انتقال کالا بین دو کشور مهم و بحث جدیدی در مراودات منطقه‌ای و راه ابریشم را تبیین کرده و مسیر تازه‌ای برای مراودات منطقه‌ای بین کشورهای منطقه خواهد بود، اما این ایده تا اجرا  باید پروسیه مالی و زمانی را طی کرده و به لحاظ  سیاسی و امنیتی  نیز فاکتورهای لازم را احصاء کند. 

وی با اشاره به اهمیت خطوط انتقال ریلی، جاده‌ای، کشتیرانی، هوایی ،دریایی و حتی مسیرهای ترانزیتی گفت:  حمل و نقل نقش مهمی در نرخ کالاها دارد مثلا شاهدیم که در جنگ رژیم صهیونیستی و غزه دریای سرخ ناامن شد و در حمل و نقل جهانی در باب‌المندب مشکل ایجاد شد که این موضوع هزینه زیادی را به کشورها تحمیل کرد، شرکت‌های بیمه خسارت دیدند و کشتی‌ها نتوانستند مسیر خود را طی کرده و مجبور شدند دور بزنند، بنابراین هزینه‌ها  افزایش و مسیر  طولانی شد و این در شرایطی است که اکنون  حمل و نقل در قیمت نهایی کالا بسیار موثر است، هر قدر هزینه حمل و  نقل کمتر باشد، کالا ارازن‌تر و قابل رقابت‌تر خواهد شد، به همین دلیل است که شرکتهای تولیدی سعی می‌کنند از مسیرهایی کالا را صادر کنند که هزینه انتقال کاهش  و قیمت برای مصرف‌کننده نهایی کمتر شود که بتواند با رقبای خود رقابت کند. 

این کارشناس حوزه انرژی ایده ایجاد خط ریلی ایران-چین و نقش آن در بهبود تجارت نفت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این پروژه می‌تواند خط آهن ما را به چین وصل کند اما مشکلی که اکنون داریم تحریم است هرگونه سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها نیاز به فاینانس دارد و شرکت‌های بیمه و فاینانسورها ورود نمی‌کنند بنابراین تا معضل تحریم حل نشود هیچ پروژه بزرگی قابل اجرا نیست و این یک مسئله جهانی است.

نفت-و-گاز-ایران

وی بیان داشت: در اجرای هر پروژه‌ای از جمله  مسیرهای کریدوری بحث تجاری‌سازی مطرح است، اگر بخواهیم از ظرفیت خط ریلی و توانمندی حمل و نقل استفاده کنیم و کشورهای دیگر هم وارد این مسیر شوند باید مشکلات بین‌المللی و تحریم را حل کنیم، چون باید سرمایه‌گذاری بین‌المللی ایجاد شده و کشورهای همسایه را نیز برای اجرایی شدن آن همسو داشته باشیم. اگر بخواهیم همکاری بین‌المللی با چین برقرار شود باید همه کشورها سهیم شوند اما اکنون که ما در شرایط تحریم هستیم، نمی‌توانیم کالاها را بیمه کنیم در نتیجه کالا بدون بیمه جابجا نمی‌شود، ضمانت‌نامه باید صادر نمی‌شود، در حالی که نحوه پرداخت باید مشخص باشد و این مسائل  و شرایط حاشیه‌ای کار را مشکل می‌کند. 

مومنی با اشاره به راهگشا بودن پروژه ریلی تهران-پکن در تجارت نفت یادآور شد: این پروژه به شرطی به سرانجام می‌رسد که چالش‌های بین‌المللی را حل کنیم.

وی گفت: اکنون ترکیه در نظر دارد یک خط از ترکیه به عراق و تا فاو و خلیج‌فارس اجرا کند برای اینکه ایران را هم در حوزه ریلی و هم خط لوله و جاده‌ای دور بزند، یعنی آذربایجان کالا را از مسیر ادعایی زنگزور به ترکیه و عراق؛ تا خلیج فارس برساند، کشورهای همسایه نیز برای ورود به  این پروژه رقابت می‌کنند و در این بین عراق هم کالای خود را صادر می‌کند، هم مالیات می‌گیرد و هم از دستاوردهای امنیتی این خط استفاده می‌کند ضمن اینکه یک سیستم بین‌المللی بر مسیر نظارت دارد و کشورهای در مسیر نیز سودآوری بالایی خواهند داشت.

این کارشناس حوزه انرژی خاطرنشان کرد: پروژه تهران-پکن در کل پروژه خوبی است به شرطی که ما بتوانیم کشورهای دیگر را نیز در آن شریک کنیم و این موضوع جا باز کند. ضمن اینکه این پروژه می‌تواند بستری برای هاب شدن ایران در حوزه انرژی باشد که البته زیرساخت‌هایی باید ایجاد شود و در این مسیر ما به ارتباط کریدوری با اروپا، روسیه، جنوب شرق آسیا و کشورهای CIS نیز نیاز داریم و  به سرانجام رسیدن آن فاکتور مثبتی جهت پروژه‌های بعدی ما در راستای هاب شدن خواهد بود.

 

کانال تلگرام گسترش نیوز

اینستاگرم گسترش نیوز


منبع:

ایلنا


  • گسترش نیوز



  • صنعت و معدن


  • گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟


  • انرژی


  • گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟


کدخبر:
354047


پریا ابراهیمی



۱۴۰۴/۰۳/۱۳ ۲۰:۵۰:۵۹

میرقاسم مومنی درباره راه‌اندازی کریدور ریلی ایران-چین و تاثیر آن بر تسهیل در تجارت نفت اظهار داشت: پروژه  خط ریلی تهران-پکن باب جدیدی از حمل و نقل و انتقال کالا بین دو کشور مهم و بحث جدیدی در مراودات منطقه‌ای و راه ابریشم را تبیین کرده و مسیر تازه‌ای برای مراودات منطقه‌ای بین کشورهای منطقه خواهد بود، اما این ایده تا اجرا  باید پروسیه مالی و زمانی را طی کرده و به لحاظ  سیاسی و امنیتی  نیز فاکتورهای لازم را احصاء کند. 

وی با اشاره به اهمیت خطوط انتقال ریلی، جاده‌ای، کشتیرانی، هوایی ،دریایی و حتی مسیرهای ترانزیتی گفت:  حمل و نقل نقش مهمی در نرخ کالاها دارد مثلا شاهدیم که در جنگ رژیم صهیونیستی و غزه دریای سرخ ناامن شد و در حمل و نقل جهانی در باب‌المندب مشکل ایجاد شد که این موضوع هزینه زیادی را به کشورها تحمیل کرد، شرکت‌های بیمه خسارت دیدند و کشتی‌ها نتوانستند مسیر خود را طی کرده و مجبور شدند دور بزنند، بنابراین هزینه‌ها  افزایش و مسیر  طولانی شد و این در شرایطی است که اکنون  حمل و نقل در قیمت نهایی کالا بسیار موثر است، هر قدر هزینه حمل و  نقل کمتر باشد، کالا ارازن‌تر و قابل رقابت‌تر خواهد شد، به همین دلیل است که شرکتهای تولیدی سعی می‌کنند از مسیرهایی کالا را صادر کنند که هزینه انتقال کاهش  و قیمت برای مصرف‌کننده نهایی کمتر شود که بتواند با رقبای خود رقابت کند. 

این کارشناس حوزه انرژی ایده ایجاد خط ریلی ایران-چین و نقش آن در بهبود تجارت نفت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این پروژه می‌تواند خط آهن ما را به چین وصل کند اما مشکلی که اکنون داریم تحریم است هرگونه سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها نیاز به فاینانس دارد و شرکت‌های بیمه و فاینانسورها ورود نمی‌کنند بنابراین تا معضل تحریم حل نشود هیچ پروژه بزرگی قابل اجرا نیست و این یک مسئله جهانی است.

نفت-و-گاز-ایران

وی بیان داشت: در اجرای هر پروژه‌ای از جمله  مسیرهای کریدوری بحث تجاری‌سازی مطرح است، اگر بخواهیم از ظرفیت خط ریلی و توانمندی حمل و نقل استفاده کنیم و کشورهای دیگر هم وارد این مسیر شوند باید مشکلات بین‌المللی و تحریم را حل کنیم، چون باید سرمایه‌گذاری بین‌المللی ایجاد شده و کشورهای همسایه را نیز برای اجرایی شدن آن همسو داشته باشیم. اگر بخواهیم همکاری بین‌المللی با چین برقرار شود باید همه کشورها سهیم شوند اما اکنون که ما در شرایط تحریم هستیم، نمی‌توانیم کالاها را بیمه کنیم در نتیجه کالا بدون بیمه جابجا نمی‌شود، ضمانت‌نامه باید صادر نمی‌شود، در حالی که نحوه پرداخت باید مشخص باشد و این مسائل  و شرایط حاشیه‌ای کار را مشکل می‌کند. 

مومنی با اشاره به راهگشا بودن پروژه ریلی تهران-پکن در تجارت نفت یادآور شد: این پروژه به شرطی به سرانجام می‌رسد که چالش‌های بین‌المللی را حل کنیم.

وی گفت: اکنون ترکیه در نظر دارد یک خط از ترکیه به عراق و تا فاو و خلیج‌فارس اجرا کند برای اینکه ایران را هم در حوزه ریلی و هم خط لوله و جاده‌ای دور بزند، یعنی آذربایجان کالا را از مسیر ادعایی زنگزور به ترکیه و عراق؛ تا خلیج فارس برساند، کشورهای همسایه نیز برای ورود به  این پروژه رقابت می‌کنند و در این بین عراق هم کالای خود را صادر می‌کند، هم مالیات می‌گیرد و هم از دستاوردهای امنیتی این خط استفاده می‌کند ضمن اینکه یک سیستم بین‌المللی بر مسیر نظارت دارد و کشورهای در مسیر نیز سودآوری بالایی خواهند داشت.

این کارشناس حوزه انرژی خاطرنشان کرد: پروژه تهران-پکن در کل پروژه خوبی است به شرطی که ما بتوانیم کشورهای دیگر را نیز در آن شریک کنیم و این موضوع جا باز کند. ضمن اینکه این پروژه می‌تواند بستری برای هاب شدن ایران در حوزه انرژی باشد که البته زیرساخت‌هایی باید ایجاد شود و در این مسیر ما به ارتباط کریدوری با اروپا، روسیه، جنوب شرق آسیا و کشورهای CIS نیز نیاز داریم و  به سرانجام رسیدن آن فاکتور مثبتی جهت پروژه‌های بعدی ما در راستای هاب شدن خواهد بود.

 

کانال تلگرام گسترش نیوز

اینستاگرم گسترش نیوز


منبع:

ایلنا


  • گسترش نیوز



  • صنعت و معدن


  • گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟


  • انرژی


  • گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟


کدخبر:
354047


پریا ابراهیمی



۱۴۰۴/۰۳/۱۳ ۲۰:۵۰:۵۹

اخبارجدیدترین

هشدار؛ موج تازه ریزگردها وارد ایران شد

ضربه مهلک ترکیه به ایران | پروژه‌ای که منطقه را به آتش کشید

درآمد نفتی در ایران به باد می رود

میرقاسم مومنی درباره راه‌اندازی کریدور ریلی ایران-چین و تاثیر آن بر تسهیل در تجارت نفت اظهار داشت: پروژه  خط ریلی تهران-پکن باب جدیدی از حمل و نقل و انتقال کالا بین دو کشور مهم و بحث جدیدی در مراودات منطقه‌ای و راه ابریشم را تبیین کرده و مسیر تازه‌ای برای مراودات منطقه‌ای بین کشورهای منطقه خواهد بود، اما این ایده تا اجرا  باید پروسیه مالی و زمانی را طی کرده و به لحاظ  سیاسی و امنیتی  نیز فاکتورهای لازم را احصاء کند. 

وی با اشاره به اهمیت خطوط انتقال ریلی، جاده‌ای، کشتیرانی، هوایی ،دریایی و حتی مسیرهای ترانزیتی گفت:  حمل و نقل نقش مهمی در نرخ کالاها دارد مثلا شاهدیم که در جنگ رژیم صهیونیستی و غزه دریای سرخ ناامن شد و در حمل و نقل جهانی در باب‌المندب مشکل ایجاد شد که این موضوع هزینه زیادی را به کشورها تحمیل کرد، شرکت‌های بیمه خسارت دیدند و کشتی‌ها نتوانستند مسیر خود را طی کرده و مجبور شدند دور بزنند، بنابراین هزینه‌ها  افزایش و مسیر  طولانی شد و این در شرایطی است که اکنون  حمل و نقل در قیمت نهایی کالا بسیار موثر است، هر قدر هزینه حمل و  نقل کمتر باشد، کالا ارازن‌تر و قابل رقابت‌تر خواهد شد، به همین دلیل است که شرکتهای تولیدی سعی می‌کنند از مسیرهایی کالا را صادر کنند که هزینه انتقال کاهش  و قیمت برای مصرف‌کننده نهایی کمتر شود که بتواند با رقبای خود رقابت کند. 

این کارشناس حوزه انرژی ایده ایجاد خط ریلی ایران-چین و نقش آن در بهبود تجارت نفت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این پروژه می‌تواند خط آهن ما را به چین وصل کند اما مشکلی که اکنون داریم تحریم است هرگونه سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها نیاز به فاینانس دارد و شرکت‌های بیمه و فاینانسورها ورود نمی‌کنند بنابراین تا معضل تحریم حل نشود هیچ پروژه بزرگی قابل اجرا نیست و این یک مسئله جهانی است.

نفت-و-گاز-ایران

وی بیان داشت: در اجرای هر پروژه‌ای از جمله  مسیرهای کریدوری بحث تجاری‌سازی مطرح است، اگر بخواهیم از ظرفیت خط ریلی و توانمندی حمل و نقل استفاده کنیم و کشورهای دیگر هم وارد این مسیر شوند باید مشکلات بین‌المللی و تحریم را حل کنیم، چون باید سرمایه‌گذاری بین‌المللی ایجاد شده و کشورهای همسایه را نیز برای اجرایی شدن آن همسو داشته باشیم. اگر بخواهیم همکاری بین‌المللی با چین برقرار شود باید همه کشورها سهیم شوند اما اکنون که ما در شرایط تحریم هستیم، نمی‌توانیم کالاها را بیمه کنیم در نتیجه کالا بدون بیمه جابجا نمی‌شود، ضمانت‌نامه باید صادر نمی‌شود، در حالی که نحوه پرداخت باید مشخص باشد و این مسائل  و شرایط حاشیه‌ای کار را مشکل می‌کند. 

مومنی با اشاره به راهگشا بودن پروژه ریلی تهران-پکن در تجارت نفت یادآور شد: این پروژه به شرطی به سرانجام می‌رسد که چالش‌های بین‌المللی را حل کنیم.

وی گفت: اکنون ترکیه در نظر دارد یک خط از ترکیه به عراق و تا فاو و خلیج‌فارس اجرا کند برای اینکه ایران را هم در حوزه ریلی و هم خط لوله و جاده‌ای دور بزند، یعنی آذربایجان کالا را از مسیر ادعایی زنگزور به ترکیه و عراق؛ تا خلیج فارس برساند، کشورهای همسایه نیز برای ورود به  این پروژه رقابت می‌کنند و در این بین عراق هم کالای خود را صادر می‌کند، هم مالیات می‌گیرد و هم از دستاوردهای امنیتی این خط استفاده می‌کند ضمن اینکه یک سیستم بین‌المللی بر مسیر نظارت دارد و کشورهای در مسیر نیز سودآوری بالایی خواهند داشت.

این کارشناس حوزه انرژی خاطرنشان کرد: پروژه تهران-پکن در کل پروژه خوبی است به شرطی که ما بتوانیم کشورهای دیگر را نیز در آن شریک کنیم و این موضوع جا باز کند. ضمن اینکه این پروژه می‌تواند بستری برای هاب شدن ایران در حوزه انرژی باشد که البته زیرساخت‌هایی باید ایجاد شود و در این مسیر ما به ارتباط کریدوری با اروپا، روسیه، جنوب شرق آسیا و کشورهای CIS نیز نیاز داریم و  به سرانجام رسیدن آن فاکتور مثبتی جهت پروژه‌های بعدی ما در راستای هاب شدن خواهد بود.

 

کانال تلگرام گسترش نیوز

اینستاگرم گسترش نیوز


منبع:

ایلنا


  • گسترش نیوز



  • صنعت و معدن


  • گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟


  • انرژی


  • گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟


کدخبر:
354047


پریا ابراهیمی



۱۴۰۴/۰۳/۱۳ ۲۰:۵۰:۵۹

میرقاسم مومنی درباره راه‌اندازی کریدور ریلی ایران-چین و تاثیر آن بر تسهیل در تجارت نفت اظهار داشت: پروژه  خط ریلی تهران-پکن باب جدیدی از حمل و نقل و انتقال کالا بین دو کشور مهم و بحث جدیدی در مراودات منطقه‌ای و راه ابریشم را تبیین کرده و مسیر تازه‌ای برای مراودات منطقه‌ای بین کشورهای منطقه خواهد بود، اما این ایده تا اجرا  باید پروسیه مالی و زمانی را طی کرده و به لحاظ  سیاسی و امنیتی  نیز فاکتورهای لازم را احصاء کند. 

وی با اشاره به اهمیت خطوط انتقال ریلی، جاده‌ای، کشتیرانی، هوایی ،دریایی و حتی مسیرهای ترانزیتی گفت:  حمل و نقل نقش مهمی در نرخ کالاها دارد مثلا شاهدیم که در جنگ رژیم صهیونیستی و غزه دریای سرخ ناامن شد و در حمل و نقل جهانی در باب‌المندب مشکل ایجاد شد که این موضوع هزینه زیادی را به کشورها تحمیل کرد، شرکت‌های بیمه خسارت دیدند و کشتی‌ها نتوانستند مسیر خود را طی کرده و مجبور شدند دور بزنند، بنابراین هزینه‌ها  افزایش و مسیر  طولانی شد و این در شرایطی است که اکنون  حمل و نقل در قیمت نهایی کالا بسیار موثر است، هر قدر هزینه حمل و  نقل کمتر باشد، کالا ارازن‌تر و قابل رقابت‌تر خواهد شد، به همین دلیل است که شرکتهای تولیدی سعی می‌کنند از مسیرهایی کالا را صادر کنند که هزینه انتقال کاهش  و قیمت برای مصرف‌کننده نهایی کمتر شود که بتواند با رقبای خود رقابت کند. 

این کارشناس حوزه انرژی ایده ایجاد خط ریلی ایران-چین و نقش آن در بهبود تجارت نفت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این پروژه می‌تواند خط آهن ما را به چین وصل کند اما مشکلی که اکنون داریم تحریم است هرگونه سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها نیاز به فاینانس دارد و شرکت‌های بیمه و فاینانسورها ورود نمی‌کنند بنابراین تا معضل تحریم حل نشود هیچ پروژه بزرگی قابل اجرا نیست و این یک مسئله جهانی است.

نفت-و-گاز-ایران

وی بیان داشت: در اجرای هر پروژه‌ای از جمله  مسیرهای کریدوری بحث تجاری‌سازی مطرح است، اگر بخواهیم از ظرفیت خط ریلی و توانمندی حمل و نقل استفاده کنیم و کشورهای دیگر هم وارد این مسیر شوند باید مشکلات بین‌المللی و تحریم را حل کنیم، چون باید سرمایه‌گذاری بین‌المللی ایجاد شده و کشورهای همسایه را نیز برای اجرایی شدن آن همسو داشته باشیم. اگر بخواهیم همکاری بین‌المللی با چین برقرار شود باید همه کشورها سهیم شوند اما اکنون که ما در شرایط تحریم هستیم، نمی‌توانیم کالاها را بیمه کنیم در نتیجه کالا بدون بیمه جابجا نمی‌شود، ضمانت‌نامه باید صادر نمی‌شود، در حالی که نحوه پرداخت باید مشخص باشد و این مسائل  و شرایط حاشیه‌ای کار را مشکل می‌کند. 

مومنی با اشاره به راهگشا بودن پروژه ریلی تهران-پکن در تجارت نفت یادآور شد: این پروژه به شرطی به سرانجام می‌رسد که چالش‌های بین‌المللی را حل کنیم.

وی گفت: اکنون ترکیه در نظر دارد یک خط از ترکیه به عراق و تا فاو و خلیج‌فارس اجرا کند برای اینکه ایران را هم در حوزه ریلی و هم خط لوله و جاده‌ای دور بزند، یعنی آذربایجان کالا را از مسیر ادعایی زنگزور به ترکیه و عراق؛ تا خلیج فارس برساند، کشورهای همسایه نیز برای ورود به  این پروژه رقابت می‌کنند و در این بین عراق هم کالای خود را صادر می‌کند، هم مالیات می‌گیرد و هم از دستاوردهای امنیتی این خط استفاده می‌کند ضمن اینکه یک سیستم بین‌المللی بر مسیر نظارت دارد و کشورهای در مسیر نیز سودآوری بالایی خواهند داشت.

این کارشناس حوزه انرژی خاطرنشان کرد: پروژه تهران-پکن در کل پروژه خوبی است به شرطی که ما بتوانیم کشورهای دیگر را نیز در آن شریک کنیم و این موضوع جا باز کند. ضمن اینکه این پروژه می‌تواند بستری برای هاب شدن ایران در حوزه انرژی باشد که البته زیرساخت‌هایی باید ایجاد شود و در این مسیر ما به ارتباط کریدوری با اروپا، روسیه، جنوب شرق آسیا و کشورهای CIS نیز نیاز داریم و  به سرانجام رسیدن آن فاکتور مثبتی جهت پروژه‌های بعدی ما در راستای هاب شدن خواهد بود.

 

کانال تلگرام گسترش نیوز

اینستاگرم گسترش نیوز


منبع:

ایلنا


  • گسترش نیوز



  • صنعت و معدن


  • گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟


  • انرژی


  • گشایش دروازه تجارت جهانی به روی کشور | ایران هاب شد ؟


کدخبر:
354047


پریا ابراهیمی



۱۴۰۴/۰۳/۱۳ ۲۰:۵۰:۵۹

پست قبلی

دامیننس بیت کوین تحت فشار و احتمال آغاز آلت سیزن!

پست بعدی

پایانه‌های اجاره موتور لب ساحل در کیش جمع شد

مربوطه پست ها

هشدار؛ موج تازه ریزگردها وارد ایران شد
انرژی

هشدار؛ موج تازه ریزگردها وارد ایران شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
ضربه مهلک ترکیه به ایران | پروژه‌ای که منطقه را به آتش کشید
انرژی

ضربه مهلک ترکیه به ایران | پروژه‌ای که منطقه را به آتش کشید

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
درآمد نفتی در ایران به باد می رود
انرژی

درآمد نفتی در ایران به باد می رود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
جدول خاموشی امروز ۱۷ خرداد اعلام شد + جزئیات
انرژی

جدول خاموشی امروز ۱۷ خرداد اعلام شد + جزئیات

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
جدول قطعی برق امروز ۱۶ خرداد منتشر شد | برق منطقه شما چه ساعتی می‌رود؟
انرژی

جدول قطعی برق امروز ۱۶ خرداد منتشر شد | برق منطقه شما چه ساعتی می‌رود؟

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
بمب خبری دولت برای نجات کشور | سر و کله ناجی برق پیدا شد
انرژی

بمب خبری دولت برای نجات کشور | سر و کله ناجی برق پیدا شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • خداحافظی کارتال با پرسپولیس؛ بازگشت به فنر باغچه؟!
  • جنگ ترامپ و ماسک؛ بازار میم‌کوین‌ها نیز با ۳۵۵ میلیون دلار حجم معاملات منفجر شد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.