دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

گفتگو با خودرو! فولکس‌واگن با ChatGPT تعامل را هوشمندتر می‌کند

کارشناس روابط عمومی دیجیتال توسط کارشناس روابط عمومی دیجیتال
۰۴ مهر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
گفتگو با خودرو! فولکس‌واگن با ChatGPT تعامل را هوشمندتر می‌کند
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شرکت خودروسازی فولکس‌واگن طبق وعده خود در نمایشگاه CES، اقدام به افزودن هوش مصنوعی ChatGPT به دستیار صوتی خودروهای خود کرده است و اکنون محصولات این شرکت می‌توانند تجربه متفاوت و بهتری را برای سرنشینان و راننده رقم بزنند.

ChatGPT چه امکاناتی را برای خودروهای فولکس‌واگن به‌همراه دارد؟

فولکس‌واگن تاکنون دستیار صوتی و هوش مصنوعی مبتنی‌بر پردازش ابری اختصاصی خود را در اختیار مشتریان این شرکت قرار می‌داد؛ اما اخیراً قدرت ChatGPT را هم به خودروهایش اضافه کرده است. البته افزوده شدن مدل هوش مصنوعی OpenAI به محصولات فولکس‌واگن به‌منظور بازطراحی سیستم تعامل با کاربر خودروها نیست؛ بلکه به‌عنوان یک افزونه با امکانات بیشتر عمل خواهد کرد که می‌تواند قابلیت‌های فراتر از مسیریابی یا کنترل تنظیمات خودرو را برای راننده و سرنشینان به ارمغان آورد.

خودروهای فولکس‌واگن درحال‌حاضر به دستیار صوتی Ida مجهز هستند که سرنشینان می‌توانند دستور انجام کارهای مختلف مرتبط با تنظیمات یا مسیریابی را به آن بدهند. همچنین اگر این دستیار قادر به انجام دستورات نباشد، هوش مصنوعی ابری Cerence وارد کار می‌شود که توان پردازش فرمان‌های پیچیده‌تر را دارد و می‌تواند از اطلاعات آنلاین برای انجام درخواست‌ها کمک بگیرد. حالا به لطف همکاری با OpenAI، سرویس Cerence Chat Pro می‌تواند از اطلاعات ارائه‌شده توسط ChatGPT هم بهره‌مند شوند و گزینه‌های مختلفی از جمله پیشنهاد مقاصد مناسب با کاربر تا سرگرم کردن سرنشینان با پرسیدن سوالات و برگزاری کوئیز را ارائه دهد.

دستیار صوتی فولکس واگن

استفاده از هوش مصنوعی در خودروها، نگرانی‌هایی را پیرامون امنیت و حفظ حریم خصوصی افراد در پی داشته است. البته فولکس‌واگن رسماً اعلام کرده است که سرویس‌های هوش مصنوعی به هیچ‌کدام از اطلاعات حساس خودرو دسترسی نخواهند داشت و داده‌های ثبت‌شده نیز پس از هربار استفاده از دستیار صوتی، حذف خواهند شد. اغلب مدل‌های قابل عرضه از سال آینده میلادی، شامل نسخه آزمایشی هوش مصنوعی می‌شوند و دارندگان خودروهای قدیمی‌تر نیز باید اقدام به خرید اشتراک سرویس Plus Speech این شرکت نمایند.

فولکس‌واگن اولین شرکتی است که امکانات مبتنی‌بر ChatGPT را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و شاید این مسئله بتواند در آینده، روی میزان فروش محصولات آن تأثیر داشته‌باشد. البته سایر شرکت‌ها از جمله مرسدس‌بنز هم درحال آزمایش قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی OpenAI روی خودروهای خود هستند؛ اما هیچ‌کدام تاکنون اقدام به ارائه سرویس عمومی به مشتریان خود نکرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که فولکس‌واگن می‌خواهد از چت‌بات‌های هوش مصنوعی به‌عنوان گزینه‌ای فراتر از دستیار هوشمند استفاده کند و ترتیبی دهد تا سرنشینان بتوانند تعامل طبیعی‌تر و آسان‌تر با خودرو خود داشته‌باشند.

شرکت خودروسازی فولکس‌واگن طبق وعده خود در نمایشگاه CES، اقدام به افزودن هوش مصنوعی ChatGPT به دستیار صوتی خودروهای خود کرده است و اکنون محصولات این شرکت می‌توانند تجربه متفاوت و بهتری را برای سرنشینان و راننده رقم بزنند.

ChatGPT چه امکاناتی را برای خودروهای فولکس‌واگن به‌همراه دارد؟

فولکس‌واگن تاکنون دستیار صوتی و هوش مصنوعی مبتنی‌بر پردازش ابری اختصاصی خود را در اختیار مشتریان این شرکت قرار می‌داد؛ اما اخیراً قدرت ChatGPT را هم به خودروهایش اضافه کرده است. البته افزوده شدن مدل هوش مصنوعی OpenAI به محصولات فولکس‌واگن به‌منظور بازطراحی سیستم تعامل با کاربر خودروها نیست؛ بلکه به‌عنوان یک افزونه با امکانات بیشتر عمل خواهد کرد که می‌تواند قابلیت‌های فراتر از مسیریابی یا کنترل تنظیمات خودرو را برای راننده و سرنشینان به ارمغان آورد.

خودروهای فولکس‌واگن درحال‌حاضر به دستیار صوتی Ida مجهز هستند که سرنشینان می‌توانند دستور انجام کارهای مختلف مرتبط با تنظیمات یا مسیریابی را به آن بدهند. همچنین اگر این دستیار قادر به انجام دستورات نباشد، هوش مصنوعی ابری Cerence وارد کار می‌شود که توان پردازش فرمان‌های پیچیده‌تر را دارد و می‌تواند از اطلاعات آنلاین برای انجام درخواست‌ها کمک بگیرد. حالا به لطف همکاری با OpenAI، سرویس Cerence Chat Pro می‌تواند از اطلاعات ارائه‌شده توسط ChatGPT هم بهره‌مند شوند و گزینه‌های مختلفی از جمله پیشنهاد مقاصد مناسب با کاربر تا سرگرم کردن سرنشینان با پرسیدن سوالات و برگزاری کوئیز را ارائه دهد.

دستیار صوتی فولکس واگن

استفاده از هوش مصنوعی در خودروها، نگرانی‌هایی را پیرامون امنیت و حفظ حریم خصوصی افراد در پی داشته است. البته فولکس‌واگن رسماً اعلام کرده است که سرویس‌های هوش مصنوعی به هیچ‌کدام از اطلاعات حساس خودرو دسترسی نخواهند داشت و داده‌های ثبت‌شده نیز پس از هربار استفاده از دستیار صوتی، حذف خواهند شد. اغلب مدل‌های قابل عرضه از سال آینده میلادی، شامل نسخه آزمایشی هوش مصنوعی می‌شوند و دارندگان خودروهای قدیمی‌تر نیز باید اقدام به خرید اشتراک سرویس Plus Speech این شرکت نمایند.

فولکس‌واگن اولین شرکتی است که امکانات مبتنی‌بر ChatGPT را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و شاید این مسئله بتواند در آینده، روی میزان فروش محصولات آن تأثیر داشته‌باشد. البته سایر شرکت‌ها از جمله مرسدس‌بنز هم درحال آزمایش قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی OpenAI روی خودروهای خود هستند؛ اما هیچ‌کدام تاکنون اقدام به ارائه سرویس عمومی به مشتریان خود نکرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که فولکس‌واگن می‌خواهد از چت‌بات‌های هوش مصنوعی به‌عنوان گزینه‌ای فراتر از دستیار هوشمند استفاده کند و ترتیبی دهد تا سرنشینان بتوانند تعامل طبیعی‌تر و آسان‌تر با خودرو خود داشته‌باشند.

اخبارجدیدترین

مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت

انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل

جاسوس یا فناوری؟

شرکت خودروسازی فولکس‌واگن طبق وعده خود در نمایشگاه CES، اقدام به افزودن هوش مصنوعی ChatGPT به دستیار صوتی خودروهای خود کرده است و اکنون محصولات این شرکت می‌توانند تجربه متفاوت و بهتری را برای سرنشینان و راننده رقم بزنند.

ChatGPT چه امکاناتی را برای خودروهای فولکس‌واگن به‌همراه دارد؟

فولکس‌واگن تاکنون دستیار صوتی و هوش مصنوعی مبتنی‌بر پردازش ابری اختصاصی خود را در اختیار مشتریان این شرکت قرار می‌داد؛ اما اخیراً قدرت ChatGPT را هم به خودروهایش اضافه کرده است. البته افزوده شدن مدل هوش مصنوعی OpenAI به محصولات فولکس‌واگن به‌منظور بازطراحی سیستم تعامل با کاربر خودروها نیست؛ بلکه به‌عنوان یک افزونه با امکانات بیشتر عمل خواهد کرد که می‌تواند قابلیت‌های فراتر از مسیریابی یا کنترل تنظیمات خودرو را برای راننده و سرنشینان به ارمغان آورد.

خودروهای فولکس‌واگن درحال‌حاضر به دستیار صوتی Ida مجهز هستند که سرنشینان می‌توانند دستور انجام کارهای مختلف مرتبط با تنظیمات یا مسیریابی را به آن بدهند. همچنین اگر این دستیار قادر به انجام دستورات نباشد، هوش مصنوعی ابری Cerence وارد کار می‌شود که توان پردازش فرمان‌های پیچیده‌تر را دارد و می‌تواند از اطلاعات آنلاین برای انجام درخواست‌ها کمک بگیرد. حالا به لطف همکاری با OpenAI، سرویس Cerence Chat Pro می‌تواند از اطلاعات ارائه‌شده توسط ChatGPT هم بهره‌مند شوند و گزینه‌های مختلفی از جمله پیشنهاد مقاصد مناسب با کاربر تا سرگرم کردن سرنشینان با پرسیدن سوالات و برگزاری کوئیز را ارائه دهد.

دستیار صوتی فولکس واگن

استفاده از هوش مصنوعی در خودروها، نگرانی‌هایی را پیرامون امنیت و حفظ حریم خصوصی افراد در پی داشته است. البته فولکس‌واگن رسماً اعلام کرده است که سرویس‌های هوش مصنوعی به هیچ‌کدام از اطلاعات حساس خودرو دسترسی نخواهند داشت و داده‌های ثبت‌شده نیز پس از هربار استفاده از دستیار صوتی، حذف خواهند شد. اغلب مدل‌های قابل عرضه از سال آینده میلادی، شامل نسخه آزمایشی هوش مصنوعی می‌شوند و دارندگان خودروهای قدیمی‌تر نیز باید اقدام به خرید اشتراک سرویس Plus Speech این شرکت نمایند.

فولکس‌واگن اولین شرکتی است که امکانات مبتنی‌بر ChatGPT را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و شاید این مسئله بتواند در آینده، روی میزان فروش محصولات آن تأثیر داشته‌باشد. البته سایر شرکت‌ها از جمله مرسدس‌بنز هم درحال آزمایش قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی OpenAI روی خودروهای خود هستند؛ اما هیچ‌کدام تاکنون اقدام به ارائه سرویس عمومی به مشتریان خود نکرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که فولکس‌واگن می‌خواهد از چت‌بات‌های هوش مصنوعی به‌عنوان گزینه‌ای فراتر از دستیار هوشمند استفاده کند و ترتیبی دهد تا سرنشینان بتوانند تعامل طبیعی‌تر و آسان‌تر با خودرو خود داشته‌باشند.

شرکت خودروسازی فولکس‌واگن طبق وعده خود در نمایشگاه CES، اقدام به افزودن هوش مصنوعی ChatGPT به دستیار صوتی خودروهای خود کرده است و اکنون محصولات این شرکت می‌توانند تجربه متفاوت و بهتری را برای سرنشینان و راننده رقم بزنند.

ChatGPT چه امکاناتی را برای خودروهای فولکس‌واگن به‌همراه دارد؟

فولکس‌واگن تاکنون دستیار صوتی و هوش مصنوعی مبتنی‌بر پردازش ابری اختصاصی خود را در اختیار مشتریان این شرکت قرار می‌داد؛ اما اخیراً قدرت ChatGPT را هم به خودروهایش اضافه کرده است. البته افزوده شدن مدل هوش مصنوعی OpenAI به محصولات فولکس‌واگن به‌منظور بازطراحی سیستم تعامل با کاربر خودروها نیست؛ بلکه به‌عنوان یک افزونه با امکانات بیشتر عمل خواهد کرد که می‌تواند قابلیت‌های فراتر از مسیریابی یا کنترل تنظیمات خودرو را برای راننده و سرنشینان به ارمغان آورد.

خودروهای فولکس‌واگن درحال‌حاضر به دستیار صوتی Ida مجهز هستند که سرنشینان می‌توانند دستور انجام کارهای مختلف مرتبط با تنظیمات یا مسیریابی را به آن بدهند. همچنین اگر این دستیار قادر به انجام دستورات نباشد، هوش مصنوعی ابری Cerence وارد کار می‌شود که توان پردازش فرمان‌های پیچیده‌تر را دارد و می‌تواند از اطلاعات آنلاین برای انجام درخواست‌ها کمک بگیرد. حالا به لطف همکاری با OpenAI، سرویس Cerence Chat Pro می‌تواند از اطلاعات ارائه‌شده توسط ChatGPT هم بهره‌مند شوند و گزینه‌های مختلفی از جمله پیشنهاد مقاصد مناسب با کاربر تا سرگرم کردن سرنشینان با پرسیدن سوالات و برگزاری کوئیز را ارائه دهد.

دستیار صوتی فولکس واگن

استفاده از هوش مصنوعی در خودروها، نگرانی‌هایی را پیرامون امنیت و حفظ حریم خصوصی افراد در پی داشته است. البته فولکس‌واگن رسماً اعلام کرده است که سرویس‌های هوش مصنوعی به هیچ‌کدام از اطلاعات حساس خودرو دسترسی نخواهند داشت و داده‌های ثبت‌شده نیز پس از هربار استفاده از دستیار صوتی، حذف خواهند شد. اغلب مدل‌های قابل عرضه از سال آینده میلادی، شامل نسخه آزمایشی هوش مصنوعی می‌شوند و دارندگان خودروهای قدیمی‌تر نیز باید اقدام به خرید اشتراک سرویس Plus Speech این شرکت نمایند.

فولکس‌واگن اولین شرکتی است که امکانات مبتنی‌بر ChatGPT را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و شاید این مسئله بتواند در آینده، روی میزان فروش محصولات آن تأثیر داشته‌باشد. البته سایر شرکت‌ها از جمله مرسدس‌بنز هم درحال آزمایش قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی OpenAI روی خودروهای خود هستند؛ اما هیچ‌کدام تاکنون اقدام به ارائه سرویس عمومی به مشتریان خود نکرده‌اند. به‌نظر می‌رسد که فولکس‌واگن می‌خواهد از چت‌بات‌های هوش مصنوعی به‌عنوان گزینه‌ای فراتر از دستیار هوشمند استفاده کند و ترتیبی دهد تا سرنشینان بتوانند تعامل طبیعی‌تر و آسان‌تر با خودرو خود داشته‌باشند.

پست قبلی

یوتوب ابزارهایی برای محافظت از تولیدکنندگان محتوا در مقابل هوش مصنوعی می‌سازد

پست بعدی

ایلان ماسک: «کلوسوس»، قوی‌ترین سیستم آموزش هوش مصنوعی جهان فعال شد

مربوطه پست ها

مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت
سایر اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت

۱۷ تیر ۱۴۰۴
انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل
سایر اخبار تکنولوژی

انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل

۱۷ تیر ۱۴۰۴
جاسوس یا فناوری؟
سایر اخبار تکنولوژی

جاسوس یا فناوری؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
راز نظم در آسمان / چرا هواپیماها در آسمان با یکدیگر برخورد نمی‌کنند؟
سایر اخبار تکنولوژی

راز نظم در آسمان / چرا هواپیماها در آسمان با یکدیگر برخورد نمی‌کنند؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
مرورگر اج سریع‌تر از همیشه؛ مایکروسافت از پیشرفت بزرگ در عملکرد رابط کاربری خبر داد
سایر اخبار تکنولوژی

مرورگر اج سریع‌تر از همیشه؛ مایکروسافت از پیشرفت بزرگ در عملکرد رابط کاربری خبر داد

۱۷ تیر ۱۴۰۴
ارزان‌ترین گوشی هوش مصنوعی دنیا عرضه شد
سایر اخبار تکنولوژی

ارزان‌ترین گوشی هوش مصنوعی دنیا عرضه شد

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.