دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

گلایه‌های کامیون‌داران از بلاتکلیفی و بدقولی‌ها

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۶ آبان ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش دانشجو اینترنشنال، ترخیص کامیون‌های وارداتی از گمرکات کشور که طی ماه‌های اخیر بلاتکلیف مانده‌اند، یکی از بزرگترین دغدغه‌های کامیون‌داران در این ایام است و طی ماه گذشته اولتیماتوم و هشدارهای دستگاه قضایی هم نتوانست راه ترخیص این کامیون‌ها را باز کند.

احمد کریمی – دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران – در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال در این باره اظهار کرد: گرچه عوامل و مسائل متعددی دست به دست هم داده‌اند و سبب بروز این مشکلات برای کامیون‌داران شده‌اند اما بیشترین قصور را در این میان شرکت‌های خودروساز که خدمات پس  از فروش را ارائه نمی‌دهند و واردکنندگانی که قراردادی با خریداران نبستند و مناسبات درست و تعریف شده‌ای بین آن‌ها و کامیون‌داران برقرار نکرده‌اند، مرتکب شده‌اند.

وی افزود: برخی از واردکنندگان نه برای بهای تمام شده نه برای تاریخ تحویل، تکلیف را روشن نکرده‌اند و به عنوان مثال بعضا از حدود یکصد کامیون‌دار و حتی بیشتر پول گرفته‌اند اما کمتر از نصف تعهدات‌شان کامیون وارد کرده‌اند. البته در این میان نمی‌توان از قصور سازمان راهداری هم گذشت چرا که این سازمان باید ساماندهی مناسبی ایجاد می‌کرد که این مشکلات به وجود نیاید.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران ادامه داد: سازمان راهداری این موضوع را باید به صورت یک پروژه می‌دید و شرح وظایف هر یک از عوامل دخیل را مشخص می‌کرد اما این کار را انجام نداده است. این سازمان باید برنامه‌ای را تعریف و شرکت‌های مجاز را تایید کند. از سوی دیگر نیز واردکنندگان هم باید بر اساس سفارش‌هایی که می‌دهند و خودروهایی که به کامیون‌داران تحویل می‌دهند، بتوانند سفارش جدیدی ثبت کنند.

کریمی گفت: در راستای حل مشکلات کامیون‌داران قرارداد حقوقی مناسبی را که در آن حقوق متقابل پیش‌بینی شده باشد را تنظیم کردیم و با اطلاع‌رسانی گسترده اعلام کردیم که کامیون‌داران تنها در این قالب که قیمت قطعی، مدت زمان تحویل، وظیفه وارد کننده تا پلاک‌گذاری و… در آن دیده شده است با واردکنندگان قرارداد ببندند.

وی اعلام کرد: امیدواریم با ورود دوباره دستگاه قضایی و درخواست او از پلیس فاتب برای ورود به این پرونده و شفاف‌سازی از واردکنندگان، مشکل کامیون‌داران حل  شود و بتوانیم با کمترین خسارت این مشکل را پشت سر بگذاریم چرا که مسئله امروز کامیون‌داران داشتن خودرو برای تردد و عبور و مرور آن‌ها نیست بلکه موضوع آن‌ها معیشت و زندگی‌شان است که به این کامیون‌ها وابسته است.

انتهای پیام

به گزارش دانشجو اینترنشنال، ترخیص کامیون‌های وارداتی از گمرکات کشور که طی ماه‌های اخیر بلاتکلیف مانده‌اند، یکی از بزرگترین دغدغه‌های کامیون‌داران در این ایام است و طی ماه گذشته اولتیماتوم و هشدارهای دستگاه قضایی هم نتوانست راه ترخیص این کامیون‌ها را باز کند.

احمد کریمی – دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران – در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال در این باره اظهار کرد: گرچه عوامل و مسائل متعددی دست به دست هم داده‌اند و سبب بروز این مشکلات برای کامیون‌داران شده‌اند اما بیشترین قصور را در این میان شرکت‌های خودروساز که خدمات پس  از فروش را ارائه نمی‌دهند و واردکنندگانی که قراردادی با خریداران نبستند و مناسبات درست و تعریف شده‌ای بین آن‌ها و کامیون‌داران برقرار نکرده‌اند، مرتکب شده‌اند.

وی افزود: برخی از واردکنندگان نه برای بهای تمام شده نه برای تاریخ تحویل، تکلیف را روشن نکرده‌اند و به عنوان مثال بعضا از حدود یکصد کامیون‌دار و حتی بیشتر پول گرفته‌اند اما کمتر از نصف تعهدات‌شان کامیون وارد کرده‌اند. البته در این میان نمی‌توان از قصور سازمان راهداری هم گذشت چرا که این سازمان باید ساماندهی مناسبی ایجاد می‌کرد که این مشکلات به وجود نیاید.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران ادامه داد: سازمان راهداری این موضوع را باید به صورت یک پروژه می‌دید و شرح وظایف هر یک از عوامل دخیل را مشخص می‌کرد اما این کار را انجام نداده است. این سازمان باید برنامه‌ای را تعریف و شرکت‌های مجاز را تایید کند. از سوی دیگر نیز واردکنندگان هم باید بر اساس سفارش‌هایی که می‌دهند و خودروهایی که به کامیون‌داران تحویل می‌دهند، بتوانند سفارش جدیدی ثبت کنند.

کریمی گفت: در راستای حل مشکلات کامیون‌داران قرارداد حقوقی مناسبی را که در آن حقوق متقابل پیش‌بینی شده باشد را تنظیم کردیم و با اطلاع‌رسانی گسترده اعلام کردیم که کامیون‌داران تنها در این قالب که قیمت قطعی، مدت زمان تحویل، وظیفه وارد کننده تا پلاک‌گذاری و… در آن دیده شده است با واردکنندگان قرارداد ببندند.

وی اعلام کرد: امیدواریم با ورود دوباره دستگاه قضایی و درخواست او از پلیس فاتب برای ورود به این پرونده و شفاف‌سازی از واردکنندگان، مشکل کامیون‌داران حل  شود و بتوانیم با کمترین خسارت این مشکل را پشت سر بگذاریم چرا که مسئله امروز کامیون‌داران داشتن خودرو برای تردد و عبور و مرور آن‌ها نیست بلکه موضوع آن‌ها معیشت و زندگی‌شان است که به این کامیون‌ها وابسته است.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

به گزارش دانشجو اینترنشنال، ترخیص کامیون‌های وارداتی از گمرکات کشور که طی ماه‌های اخیر بلاتکلیف مانده‌اند، یکی از بزرگترین دغدغه‌های کامیون‌داران در این ایام است و طی ماه گذشته اولتیماتوم و هشدارهای دستگاه قضایی هم نتوانست راه ترخیص این کامیون‌ها را باز کند.

احمد کریمی – دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران – در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال در این باره اظهار کرد: گرچه عوامل و مسائل متعددی دست به دست هم داده‌اند و سبب بروز این مشکلات برای کامیون‌داران شده‌اند اما بیشترین قصور را در این میان شرکت‌های خودروساز که خدمات پس  از فروش را ارائه نمی‌دهند و واردکنندگانی که قراردادی با خریداران نبستند و مناسبات درست و تعریف شده‌ای بین آن‌ها و کامیون‌داران برقرار نکرده‌اند، مرتکب شده‌اند.

وی افزود: برخی از واردکنندگان نه برای بهای تمام شده نه برای تاریخ تحویل، تکلیف را روشن نکرده‌اند و به عنوان مثال بعضا از حدود یکصد کامیون‌دار و حتی بیشتر پول گرفته‌اند اما کمتر از نصف تعهدات‌شان کامیون وارد کرده‌اند. البته در این میان نمی‌توان از قصور سازمان راهداری هم گذشت چرا که این سازمان باید ساماندهی مناسبی ایجاد می‌کرد که این مشکلات به وجود نیاید.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران ادامه داد: سازمان راهداری این موضوع را باید به صورت یک پروژه می‌دید و شرح وظایف هر یک از عوامل دخیل را مشخص می‌کرد اما این کار را انجام نداده است. این سازمان باید برنامه‌ای را تعریف و شرکت‌های مجاز را تایید کند. از سوی دیگر نیز واردکنندگان هم باید بر اساس سفارش‌هایی که می‌دهند و خودروهایی که به کامیون‌داران تحویل می‌دهند، بتوانند سفارش جدیدی ثبت کنند.

کریمی گفت: در راستای حل مشکلات کامیون‌داران قرارداد حقوقی مناسبی را که در آن حقوق متقابل پیش‌بینی شده باشد را تنظیم کردیم و با اطلاع‌رسانی گسترده اعلام کردیم که کامیون‌داران تنها در این قالب که قیمت قطعی، مدت زمان تحویل، وظیفه وارد کننده تا پلاک‌گذاری و… در آن دیده شده است با واردکنندگان قرارداد ببندند.

وی اعلام کرد: امیدواریم با ورود دوباره دستگاه قضایی و درخواست او از پلیس فاتب برای ورود به این پرونده و شفاف‌سازی از واردکنندگان، مشکل کامیون‌داران حل  شود و بتوانیم با کمترین خسارت این مشکل را پشت سر بگذاریم چرا که مسئله امروز کامیون‌داران داشتن خودرو برای تردد و عبور و مرور آن‌ها نیست بلکه موضوع آن‌ها معیشت و زندگی‌شان است که به این کامیون‌ها وابسته است.

انتهای پیام

به گزارش دانشجو اینترنشنال، ترخیص کامیون‌های وارداتی از گمرکات کشور که طی ماه‌های اخیر بلاتکلیف مانده‌اند، یکی از بزرگترین دغدغه‌های کامیون‌داران در این ایام است و طی ماه گذشته اولتیماتوم و هشدارهای دستگاه قضایی هم نتوانست راه ترخیص این کامیون‌ها را باز کند.

احمد کریمی – دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران – در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال در این باره اظهار کرد: گرچه عوامل و مسائل متعددی دست به دست هم داده‌اند و سبب بروز این مشکلات برای کامیون‌داران شده‌اند اما بیشترین قصور را در این میان شرکت‌های خودروساز که خدمات پس  از فروش را ارائه نمی‌دهند و واردکنندگانی که قراردادی با خریداران نبستند و مناسبات درست و تعریف شده‌ای بین آن‌ها و کامیون‌داران برقرار نکرده‌اند، مرتکب شده‌اند.

وی افزود: برخی از واردکنندگان نه برای بهای تمام شده نه برای تاریخ تحویل، تکلیف را روشن نکرده‌اند و به عنوان مثال بعضا از حدود یکصد کامیون‌دار و حتی بیشتر پول گرفته‌اند اما کمتر از نصف تعهدات‌شان کامیون وارد کرده‌اند. البته در این میان نمی‌توان از قصور سازمان راهداری هم گذشت چرا که این سازمان باید ساماندهی مناسبی ایجاد می‌کرد که این مشکلات به وجود نیاید.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران ادامه داد: سازمان راهداری این موضوع را باید به صورت یک پروژه می‌دید و شرح وظایف هر یک از عوامل دخیل را مشخص می‌کرد اما این کار را انجام نداده است. این سازمان باید برنامه‌ای را تعریف و شرکت‌های مجاز را تایید کند. از سوی دیگر نیز واردکنندگان هم باید بر اساس سفارش‌هایی که می‌دهند و خودروهایی که به کامیون‌داران تحویل می‌دهند، بتوانند سفارش جدیدی ثبت کنند.

کریمی گفت: در راستای حل مشکلات کامیون‌داران قرارداد حقوقی مناسبی را که در آن حقوق متقابل پیش‌بینی شده باشد را تنظیم کردیم و با اطلاع‌رسانی گسترده اعلام کردیم که کامیون‌داران تنها در این قالب که قیمت قطعی، مدت زمان تحویل، وظیفه وارد کننده تا پلاک‌گذاری و… در آن دیده شده است با واردکنندگان قرارداد ببندند.

وی اعلام کرد: امیدواریم با ورود دوباره دستگاه قضایی و درخواست او از پلیس فاتب برای ورود به این پرونده و شفاف‌سازی از واردکنندگان، مشکل کامیون‌داران حل  شود و بتوانیم با کمترین خسارت این مشکل را پشت سر بگذاریم چرا که مسئله امروز کامیون‌داران داشتن خودرو برای تردد و عبور و مرور آن‌ها نیست بلکه موضوع آن‌ها معیشت و زندگی‌شان است که به این کامیون‌ها وابسته است.

انتهای پیام

برچسب ها: كاميون
پست قبلی

اسلامی: هدف تحریم، شکست اراده‌ها و خلع سلاح کشور است

پست بعدی

جزئیات بازداشت ۱۵ متهم در پرونده تخلف مالی شهرداری کهریزک

مربوطه پست ها

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری
صنعت و تجارت

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است
صنعت و تجارت

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است
صنعت و تجارت

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد
صنعت و تجارت

لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بهترين برند پودر كاكائو در ايران
صنعت و تجارت

بهترین برند پودر کاکائو در ایران

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد
صنعت و تجارت

رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.