دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

گوگل قابلیت شخصی‌سازی پاسخ‌های جمینای بر اساس تاریخچه جستجوی کاربران را فعال کرد

دیجیاتو توسط دیجیاتو
۲۴ اسفند ۱۴۰۳
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
گوگل قابلیت شخصی‌سازی پاسخ‌های جمینای بر اساس تاریخچه جستجوی کاربران را فعال کرد
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

با توجه به رقابت فشرده میان شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و راه‌اندازی چت‌بات‌های متعدد، گوگل از مزیت رقابتی اصلی خود، یعنی سرویس جستجو، برای متمایز کردن جمینای استفاده کرده است. با فعال‌سازی قابلیت شخصی‌سازی، Gemini اکنون می‌تواند به طور خودکار پرسش‌های کاربران را تحلیل کند و در صورت لزوم، از تاریخچه جستجوی آن‌ها برای ارتقای پاسخ‌های خود کمک بگیرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، این قابلیت توسط مدل آزمایشی Gemini 2.0 Flash Thinking پشتیبانی می‌شود و تنها در صورتی که مدل هوش مصنوعی تشخیص دهد مراجعه به تاریخچه جستجوی کاربر «مفید» است، از آن استفاده می‌کند. برای مثال، اگر کاربر از جمینای در مورد پیشنهادات رستوران یا سفر سوال کند، این چت‌بات به جستجوهای اخیر کاربر در زمینه غذا یا سفر مراجعه کرده و پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد.

این ویژگی بخشی از قابلیت گسترده‌تر شخصی‌سازی محسوب می‌شود که گوگل در حال راه‌اندازی آن است و در نهایت جمینای را به اپلیکیشن‌های دیگری مانند یوتیوب و Google Photos متصل خواهد کرد. این اتصال به چت‌بات اجازه می‌دهد تا با درک گسترده‌تری از فعالیت‌ها و ترجیحات کاربر، اطلاعات شخصی‌سازی‌شده‌تری ارائه دهد.

گوگل تاکید کرده که کاربران می‌توانند در هر زمان اتصال تاریخچه جستجوی خود به Gemini را قطع کنند. هنگامی که کاربر پاسخی از Gemini دریافت می‌کند، می‌تواند مشاهده کند که این چت‌بات چگونه به پاسخ رسیده است و آیا از اطلاعات ذخیره‌شده، گفتگوهای گذشته یا تاریخچه جستجوی کاربر استفاده کرده است یا خیر.

کاربران Gemini و Gemini Advanced در نسخه وب می‌توانند این قابلیت را با انتخاب گزینه «Personalization (experimental)» از منوی مدل فعال کنند. این ویژگی به تدریج در نسخه موبایل نیز در دسترس قرار می‌گیرد و به بیش از 40 زبان در اکثر کشورها ارائه شده است.

با توجه به رقابت فشرده میان شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و راه‌اندازی چت‌بات‌های متعدد، گوگل از مزیت رقابتی اصلی خود، یعنی سرویس جستجو، برای متمایز کردن جمینای استفاده کرده است. با فعال‌سازی قابلیت شخصی‌سازی، Gemini اکنون می‌تواند به طور خودکار پرسش‌های کاربران را تحلیل کند و در صورت لزوم، از تاریخچه جستجوی آن‌ها برای ارتقای پاسخ‌های خود کمک بگیرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، این قابلیت توسط مدل آزمایشی Gemini 2.0 Flash Thinking پشتیبانی می‌شود و تنها در صورتی که مدل هوش مصنوعی تشخیص دهد مراجعه به تاریخچه جستجوی کاربر «مفید» است، از آن استفاده می‌کند. برای مثال، اگر کاربر از جمینای در مورد پیشنهادات رستوران یا سفر سوال کند، این چت‌بات به جستجوهای اخیر کاربر در زمینه غذا یا سفر مراجعه کرده و پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد.

این ویژگی بخشی از قابلیت گسترده‌تر شخصی‌سازی محسوب می‌شود که گوگل در حال راه‌اندازی آن است و در نهایت جمینای را به اپلیکیشن‌های دیگری مانند یوتیوب و Google Photos متصل خواهد کرد. این اتصال به چت‌بات اجازه می‌دهد تا با درک گسترده‌تری از فعالیت‌ها و ترجیحات کاربر، اطلاعات شخصی‌سازی‌شده‌تری ارائه دهد.

گوگل تاکید کرده که کاربران می‌توانند در هر زمان اتصال تاریخچه جستجوی خود به Gemini را قطع کنند. هنگامی که کاربر پاسخی از Gemini دریافت می‌کند، می‌تواند مشاهده کند که این چت‌بات چگونه به پاسخ رسیده است و آیا از اطلاعات ذخیره‌شده، گفتگوهای گذشته یا تاریخچه جستجوی کاربر استفاده کرده است یا خیر.

کاربران Gemini و Gemini Advanced در نسخه وب می‌توانند این قابلیت را با انتخاب گزینه «Personalization (experimental)» از منوی مدل فعال کنند. این ویژگی به تدریج در نسخه موبایل نیز در دسترس قرار می‌گیرد و به بیش از 40 زبان در اکثر کشورها ارائه شده است.

اخبارجدیدترین

دیوان عالی بریتانیا: وکلا باید مراقب استفاده از محتواهای تولیدشده با هوش مصنوعی باشند

هوش مصنوعی Eleven v3 معرفی شد/ طبیعی‌ترین مدل تبدیل متن به گفتار

وکلایی که به هوش مصنوعی استناد کنند، مجازات می‌شوند

با توجه به رقابت فشرده میان شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و راه‌اندازی چت‌بات‌های متعدد، گوگل از مزیت رقابتی اصلی خود، یعنی سرویس جستجو، برای متمایز کردن جمینای استفاده کرده است. با فعال‌سازی قابلیت شخصی‌سازی، Gemini اکنون می‌تواند به طور خودکار پرسش‌های کاربران را تحلیل کند و در صورت لزوم، از تاریخچه جستجوی آن‌ها برای ارتقای پاسخ‌های خود کمک بگیرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، این قابلیت توسط مدل آزمایشی Gemini 2.0 Flash Thinking پشتیبانی می‌شود و تنها در صورتی که مدل هوش مصنوعی تشخیص دهد مراجعه به تاریخچه جستجوی کاربر «مفید» است، از آن استفاده می‌کند. برای مثال، اگر کاربر از جمینای در مورد پیشنهادات رستوران یا سفر سوال کند، این چت‌بات به جستجوهای اخیر کاربر در زمینه غذا یا سفر مراجعه کرده و پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد.

این ویژگی بخشی از قابلیت گسترده‌تر شخصی‌سازی محسوب می‌شود که گوگل در حال راه‌اندازی آن است و در نهایت جمینای را به اپلیکیشن‌های دیگری مانند یوتیوب و Google Photos متصل خواهد کرد. این اتصال به چت‌بات اجازه می‌دهد تا با درک گسترده‌تری از فعالیت‌ها و ترجیحات کاربر، اطلاعات شخصی‌سازی‌شده‌تری ارائه دهد.

گوگل تاکید کرده که کاربران می‌توانند در هر زمان اتصال تاریخچه جستجوی خود به Gemini را قطع کنند. هنگامی که کاربر پاسخی از Gemini دریافت می‌کند، می‌تواند مشاهده کند که این چت‌بات چگونه به پاسخ رسیده است و آیا از اطلاعات ذخیره‌شده، گفتگوهای گذشته یا تاریخچه جستجوی کاربر استفاده کرده است یا خیر.

کاربران Gemini و Gemini Advanced در نسخه وب می‌توانند این قابلیت را با انتخاب گزینه «Personalization (experimental)» از منوی مدل فعال کنند. این ویژگی به تدریج در نسخه موبایل نیز در دسترس قرار می‌گیرد و به بیش از 40 زبان در اکثر کشورها ارائه شده است.

با توجه به رقابت فشرده میان شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و راه‌اندازی چت‌بات‌های متعدد، گوگل از مزیت رقابتی اصلی خود، یعنی سرویس جستجو، برای متمایز کردن جمینای استفاده کرده است. با فعال‌سازی قابلیت شخصی‌سازی، Gemini اکنون می‌تواند به طور خودکار پرسش‌های کاربران را تحلیل کند و در صورت لزوم، از تاریخچه جستجوی آن‌ها برای ارتقای پاسخ‌های خود کمک بگیرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، این قابلیت توسط مدل آزمایشی Gemini 2.0 Flash Thinking پشتیبانی می‌شود و تنها در صورتی که مدل هوش مصنوعی تشخیص دهد مراجعه به تاریخچه جستجوی کاربر «مفید» است، از آن استفاده می‌کند. برای مثال، اگر کاربر از جمینای در مورد پیشنهادات رستوران یا سفر سوال کند، این چت‌بات به جستجوهای اخیر کاربر در زمینه غذا یا سفر مراجعه کرده و پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد.

این ویژگی بخشی از قابلیت گسترده‌تر شخصی‌سازی محسوب می‌شود که گوگل در حال راه‌اندازی آن است و در نهایت جمینای را به اپلیکیشن‌های دیگری مانند یوتیوب و Google Photos متصل خواهد کرد. این اتصال به چت‌بات اجازه می‌دهد تا با درک گسترده‌تری از فعالیت‌ها و ترجیحات کاربر، اطلاعات شخصی‌سازی‌شده‌تری ارائه دهد.

گوگل تاکید کرده که کاربران می‌توانند در هر زمان اتصال تاریخچه جستجوی خود به Gemini را قطع کنند. هنگامی که کاربر پاسخی از Gemini دریافت می‌کند، می‌تواند مشاهده کند که این چت‌بات چگونه به پاسخ رسیده است و آیا از اطلاعات ذخیره‌شده، گفتگوهای گذشته یا تاریخچه جستجوی کاربر استفاده کرده است یا خیر.

کاربران Gemini و Gemini Advanced در نسخه وب می‌توانند این قابلیت را با انتخاب گزینه «Personalization (experimental)» از منوی مدل فعال کنند. این ویژگی به تدریج در نسخه موبایل نیز در دسترس قرار می‌گیرد و به بیش از 40 زبان در اکثر کشورها ارائه شده است.

پست قبلی

عرضه یک دستیار هوشمند برای گیمرها که معلوم نیست چه می‌کند!

پست بعدی

ترجمه همزمان با ایرپاد اپل

مربوطه پست ها

دیوان عالی بریتانیا: وکلا باید مراقب استفاده از محتواهای تولیدشده با هوش مصنوعی باشند
هوش مصنوعی

دیوان عالی بریتانیا: وکلا باید مراقب استفاده از محتواهای تولیدشده با هوش مصنوعی باشند

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
هوش مصنوعی Eleven v3 معرفی شد/ طبیعی‌ترین مدل تبدیل متن به گفتار
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Eleven v3 معرفی شد/ طبیعی‌ترین مدل تبدیل متن به گفتار

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
وکلایی که به هوش مصنوعی استناد کنند، مجازات می‌شوند
هوش مصنوعی

وکلایی که به هوش مصنوعی استناد کنند، مجازات می‌شوند

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
چین از RoboBrain 2.0 رونمایی کرد؛ قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی متن‌باز جهان برای ربات‌ها
هوش مصنوعی

چین از RoboBrain 2.0 رونمایی کرد؛ قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی متن‌باز جهان برای ربات‌ها

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
ترویج افراطی هوش مصنوعی در میان دانشجویان
هوش مصنوعی

ترویج افراطی هوش مصنوعی در میان دانشجویان

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
12 تیم برتر عامل‌های هوشمند مدل‌های زبانی بزرگ معرفی شدند
هوش مصنوعی

12 تیم برتر عامل‌های هوشمند مدل‌های زبانی بزرگ معرفی شدند

۱۹ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.