دانش جوین
شنبه, تیر ۲۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

گیشه سینماهای فرانسه با کاهش فروش روبه‌رو شد

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۸ تیر ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
گیشه سینماهای فرانسه با کاهش فروش روبه‌رو شد
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از سال پرفروغ ۲۰۲۴ که سینمای فرانسه جایگاه خود را به عنوان سالم‌ترین بازار سینمایی اروپا تثبیت کرد، گیشه فروش سینماهای این کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۵، با کاهشی ۱۰ درصدی روبه رو شد.

در حالی که سال به نیمه خود رسیده، آمار فروش بلیت هیچ فیلمی از مرز ۵ میلیون قطعه بلیت فراتر نرفته و در مجموع ۷۶ میلیون قطعه بلیت (با درآمد ناخالص تخمینی ۵۴۲ میلیون یورو) فروخته شده است.

در این میان برمبنای گزارش کام‌اسکور فرانسه، فیلم «لیلو و استیچ» دیزنی با فروش ۴.۷ میلیون بلیت بهترین عملکرد را داشته و پس از آن «خدا توشه را حفظ کند»، سومین فیلم کمدی از کمپانی پاته فرانسه با ۳ میلیون بلیت و «فیلم ماینکرفت» برادران وارنر با ۲.۶ میلیون بلیت بیشترین مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

در حالی که سال ۲۰۲۴ دو فیلم فرانسوی شامل کمدی «یک چیز کوچک اضافی» با بازیگران غیرحرفه‌ای دارای معلولیت و «کنت مونت کریستو» اقتباسی از رمان مشهور الکساندر دوما، به ترتیب ۱۰ میلیون و ۹ میلیون تماشاگر داشتند و «درون و بیرون» دیزنی را شکست دادند.

به جز «خدا توشه را حفظ کند»، تنها یک فیلم فرانسوی زبان دیگر که یک درام دلگرم‌کننده با عنوان «مادرم، خدا و سیلوی وارتان» است موفق شد تا ۱.۵ میلیون بلیت بفروشد و در میان ۱۰ فیلم برتر نیمه نخست سال قرار بگیرد. «مادرم، خدا و سیلوی وارتان» به کارگردانی کن اسکات، داستان واقعی تکان‌دهنده یک وکیل برجسته فرانسوی، رولان پرز (جاناتان کوهن) را روایت می‌کند که با مشکل معلولیت پا متولد شد و به کمک عزم راسخ مادرش (لیلا بختی) برای بخشیدن یک زندگی استثنایی به پسرش، بر معلولیت خود غلبه کرد.

اریک مارتی از کام‌اسکور فرانسه می‌گوید: ما امسال هم فیلم‌های فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم، اما برای اینکه بازار سینمای فرانسه به سطح ۲۰۲۴ برسد، باید ترکیبی از فیلم‌های پرفروش آمریکایی و فرانسوی وجود داشته باشد که کل بازار را رونق دهد، و ما هنوز چنین چیزی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به فیلم‌های اکران‌شده در ماه ژوئن از جمله «F۱» درام مسابقه‌ای پرهزینه اپل با بازی برد پیت و «تولد دوباره دنیای ژوراسیک» یونیورسال پیکچرز (که به ترتیب ۲ میلیون و ۱.۵ میلیون بلیت فروخته‌اند) اشاره می‌کند، اما آنها را برای بیدار کردن بازار کافی نمی‌داند. ممکن است «اسمورف‌ها»، انیمیشن موزیکال پارامونت با حضور ریحانا، که این هفته در فرانسه اکران شد و کارش را خوب شروع کرد، تکان لازم را به این بازار بدهد. این در حالی است که «سوپرمن» تاکنون فقط نیم میلیون قطعه بلیت در فرانسه فروخته است.

اگرچه فرانسه به داشتن عنوان یکی از بزرگترین کشورهای سینمارو در جهان افتخار می‌کند، اما به خوبی دیگر بازارهای کلیدی اروپا عمل نکرده و گیشه بریتانیا تا نیمه سال ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۲۴ افزایش فروش داشته و «پدینگتون در پرو» از استودیوکانال و «بریجت جونز: دیوانه پسر» از یونیورسال پیکچرز از عوامل این موفقیت بوده‌اند. آمریکا و استرالیا نیز هر یک ۱۳ درصد و اسپانیا ۷ درصد افزایش فروش را تا به اینجای سال تجربه کرده‌اند.

از آنجا که فیلم‌های ارائه شده از استودیوهای آمریکایی در دیگر نقاط بین‌المللی یکسان بوده‌اند، نتایج ناامیدکننده در فرانسه به خاص بودن نگاه مخاطبان داخلی اشاره دارد که احتمالا برخی از فرنچایزهای آمریکایی را نمی‌پسندند و بیشتر به فیلم‌های کارگردان‌های مولف رغبت دارند.

به گفته مارتی فیلم‌های فرانسوی مانند «۱۳ روز، ۱۳ شب» با نقدهای مثبت زیادی در سینماها اکران می‌شوند، اما روند صعودی اقبال به آنها مانند سال پیش وجود ندارد.

اگرچه «۱۳ روز، ۱۳ شب» در سینماها موفقیت چشمگیری نداشت اما نقدهای مثبت و تبلیغات دهان به دهان زیادی برای آن شد. این فیلم به کارگردانی مارتین بوربولون، یک فیلم مهیج است که بر اساس داستان واقعی فرمانده محمد بیدا ساخته شده و در پس‌زمینه تصرف کابل توسط طالبان روایت می‌شود.

شاید اکران‌های نیمه دوم سال موثر واقع شوند و «چهار شگفت‌انگیز: اولین قدم‌ها» از مارول (۲۳ ژوئیه) و «آواتار: آتش و خاکستر» (۱۷ دسامبر) و همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌های فرانسوی با بودجه‌های کلان و جاه‌طلبانه بتوانند دوباره مخاطبان را به سینماها بکشانند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از سال پرفروغ ۲۰۲۴ که سینمای فرانسه جایگاه خود را به عنوان سالم‌ترین بازار سینمایی اروپا تثبیت کرد، گیشه فروش سینماهای این کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۵، با کاهشی ۱۰ درصدی روبه رو شد.

در حالی که سال به نیمه خود رسیده، آمار فروش بلیت هیچ فیلمی از مرز ۵ میلیون قطعه بلیت فراتر نرفته و در مجموع ۷۶ میلیون قطعه بلیت (با درآمد ناخالص تخمینی ۵۴۲ میلیون یورو) فروخته شده است.

در این میان برمبنای گزارش کام‌اسکور فرانسه، فیلم «لیلو و استیچ» دیزنی با فروش ۴.۷ میلیون بلیت بهترین عملکرد را داشته و پس از آن «خدا توشه را حفظ کند»، سومین فیلم کمدی از کمپانی پاته فرانسه با ۳ میلیون بلیت و «فیلم ماینکرفت» برادران وارنر با ۲.۶ میلیون بلیت بیشترین مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

در حالی که سال ۲۰۲۴ دو فیلم فرانسوی شامل کمدی «یک چیز کوچک اضافی» با بازیگران غیرحرفه‌ای دارای معلولیت و «کنت مونت کریستو» اقتباسی از رمان مشهور الکساندر دوما، به ترتیب ۱۰ میلیون و ۹ میلیون تماشاگر داشتند و «درون و بیرون» دیزنی را شکست دادند.

به جز «خدا توشه را حفظ کند»، تنها یک فیلم فرانسوی زبان دیگر که یک درام دلگرم‌کننده با عنوان «مادرم، خدا و سیلوی وارتان» است موفق شد تا ۱.۵ میلیون بلیت بفروشد و در میان ۱۰ فیلم برتر نیمه نخست سال قرار بگیرد. «مادرم، خدا و سیلوی وارتان» به کارگردانی کن اسکات، داستان واقعی تکان‌دهنده یک وکیل برجسته فرانسوی، رولان پرز (جاناتان کوهن) را روایت می‌کند که با مشکل معلولیت پا متولد شد و به کمک عزم راسخ مادرش (لیلا بختی) برای بخشیدن یک زندگی استثنایی به پسرش، بر معلولیت خود غلبه کرد.

اریک مارتی از کام‌اسکور فرانسه می‌گوید: ما امسال هم فیلم‌های فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم، اما برای اینکه بازار سینمای فرانسه به سطح ۲۰۲۴ برسد، باید ترکیبی از فیلم‌های پرفروش آمریکایی و فرانسوی وجود داشته باشد که کل بازار را رونق دهد، و ما هنوز چنین چیزی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به فیلم‌های اکران‌شده در ماه ژوئن از جمله «F۱» درام مسابقه‌ای پرهزینه اپل با بازی برد پیت و «تولد دوباره دنیای ژوراسیک» یونیورسال پیکچرز (که به ترتیب ۲ میلیون و ۱.۵ میلیون بلیت فروخته‌اند) اشاره می‌کند، اما آنها را برای بیدار کردن بازار کافی نمی‌داند. ممکن است «اسمورف‌ها»، انیمیشن موزیکال پارامونت با حضور ریحانا، که این هفته در فرانسه اکران شد و کارش را خوب شروع کرد، تکان لازم را به این بازار بدهد. این در حالی است که «سوپرمن» تاکنون فقط نیم میلیون قطعه بلیت در فرانسه فروخته است.

اگرچه فرانسه به داشتن عنوان یکی از بزرگترین کشورهای سینمارو در جهان افتخار می‌کند، اما به خوبی دیگر بازارهای کلیدی اروپا عمل نکرده و گیشه بریتانیا تا نیمه سال ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۲۴ افزایش فروش داشته و «پدینگتون در پرو» از استودیوکانال و «بریجت جونز: دیوانه پسر» از یونیورسال پیکچرز از عوامل این موفقیت بوده‌اند. آمریکا و استرالیا نیز هر یک ۱۳ درصد و اسپانیا ۷ درصد افزایش فروش را تا به اینجای سال تجربه کرده‌اند.

از آنجا که فیلم‌های ارائه شده از استودیوهای آمریکایی در دیگر نقاط بین‌المللی یکسان بوده‌اند، نتایج ناامیدکننده در فرانسه به خاص بودن نگاه مخاطبان داخلی اشاره دارد که احتمالا برخی از فرنچایزهای آمریکایی را نمی‌پسندند و بیشتر به فیلم‌های کارگردان‌های مولف رغبت دارند.

به گفته مارتی فیلم‌های فرانسوی مانند «۱۳ روز، ۱۳ شب» با نقدهای مثبت زیادی در سینماها اکران می‌شوند، اما روند صعودی اقبال به آنها مانند سال پیش وجود ندارد.

اگرچه «۱۳ روز، ۱۳ شب» در سینماها موفقیت چشمگیری نداشت اما نقدهای مثبت و تبلیغات دهان به دهان زیادی برای آن شد. این فیلم به کارگردانی مارتین بوربولون، یک فیلم مهیج است که بر اساس داستان واقعی فرمانده محمد بیدا ساخته شده و در پس‌زمینه تصرف کابل توسط طالبان روایت می‌شود.

شاید اکران‌های نیمه دوم سال موثر واقع شوند و «چهار شگفت‌انگیز: اولین قدم‌ها» از مارول (۲۳ ژوئیه) و «آواتار: آتش و خاکستر» (۱۷ دسامبر) و همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌های فرانسوی با بودجه‌های کلان و جاه‌طلبانه بتوانند دوباره مخاطبان را به سینماها بکشانند.

اخبارجدیدترین

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از سال پرفروغ ۲۰۲۴ که سینمای فرانسه جایگاه خود را به عنوان سالم‌ترین بازار سینمایی اروپا تثبیت کرد، گیشه فروش سینماهای این کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۵، با کاهشی ۱۰ درصدی روبه رو شد.

در حالی که سال به نیمه خود رسیده، آمار فروش بلیت هیچ فیلمی از مرز ۵ میلیون قطعه بلیت فراتر نرفته و در مجموع ۷۶ میلیون قطعه بلیت (با درآمد ناخالص تخمینی ۵۴۲ میلیون یورو) فروخته شده است.

در این میان برمبنای گزارش کام‌اسکور فرانسه، فیلم «لیلو و استیچ» دیزنی با فروش ۴.۷ میلیون بلیت بهترین عملکرد را داشته و پس از آن «خدا توشه را حفظ کند»، سومین فیلم کمدی از کمپانی پاته فرانسه با ۳ میلیون بلیت و «فیلم ماینکرفت» برادران وارنر با ۲.۶ میلیون بلیت بیشترین مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

در حالی که سال ۲۰۲۴ دو فیلم فرانسوی شامل کمدی «یک چیز کوچک اضافی» با بازیگران غیرحرفه‌ای دارای معلولیت و «کنت مونت کریستو» اقتباسی از رمان مشهور الکساندر دوما، به ترتیب ۱۰ میلیون و ۹ میلیون تماشاگر داشتند و «درون و بیرون» دیزنی را شکست دادند.

به جز «خدا توشه را حفظ کند»، تنها یک فیلم فرانسوی زبان دیگر که یک درام دلگرم‌کننده با عنوان «مادرم، خدا و سیلوی وارتان» است موفق شد تا ۱.۵ میلیون بلیت بفروشد و در میان ۱۰ فیلم برتر نیمه نخست سال قرار بگیرد. «مادرم، خدا و سیلوی وارتان» به کارگردانی کن اسکات، داستان واقعی تکان‌دهنده یک وکیل برجسته فرانسوی، رولان پرز (جاناتان کوهن) را روایت می‌کند که با مشکل معلولیت پا متولد شد و به کمک عزم راسخ مادرش (لیلا بختی) برای بخشیدن یک زندگی استثنایی به پسرش، بر معلولیت خود غلبه کرد.

اریک مارتی از کام‌اسکور فرانسه می‌گوید: ما امسال هم فیلم‌های فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم، اما برای اینکه بازار سینمای فرانسه به سطح ۲۰۲۴ برسد، باید ترکیبی از فیلم‌های پرفروش آمریکایی و فرانسوی وجود داشته باشد که کل بازار را رونق دهد، و ما هنوز چنین چیزی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به فیلم‌های اکران‌شده در ماه ژوئن از جمله «F۱» درام مسابقه‌ای پرهزینه اپل با بازی برد پیت و «تولد دوباره دنیای ژوراسیک» یونیورسال پیکچرز (که به ترتیب ۲ میلیون و ۱.۵ میلیون بلیت فروخته‌اند) اشاره می‌کند، اما آنها را برای بیدار کردن بازار کافی نمی‌داند. ممکن است «اسمورف‌ها»، انیمیشن موزیکال پارامونت با حضور ریحانا، که این هفته در فرانسه اکران شد و کارش را خوب شروع کرد، تکان لازم را به این بازار بدهد. این در حالی است که «سوپرمن» تاکنون فقط نیم میلیون قطعه بلیت در فرانسه فروخته است.

اگرچه فرانسه به داشتن عنوان یکی از بزرگترین کشورهای سینمارو در جهان افتخار می‌کند، اما به خوبی دیگر بازارهای کلیدی اروپا عمل نکرده و گیشه بریتانیا تا نیمه سال ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۲۴ افزایش فروش داشته و «پدینگتون در پرو» از استودیوکانال و «بریجت جونز: دیوانه پسر» از یونیورسال پیکچرز از عوامل این موفقیت بوده‌اند. آمریکا و استرالیا نیز هر یک ۱۳ درصد و اسپانیا ۷ درصد افزایش فروش را تا به اینجای سال تجربه کرده‌اند.

از آنجا که فیلم‌های ارائه شده از استودیوهای آمریکایی در دیگر نقاط بین‌المللی یکسان بوده‌اند، نتایج ناامیدکننده در فرانسه به خاص بودن نگاه مخاطبان داخلی اشاره دارد که احتمالا برخی از فرنچایزهای آمریکایی را نمی‌پسندند و بیشتر به فیلم‌های کارگردان‌های مولف رغبت دارند.

به گفته مارتی فیلم‌های فرانسوی مانند «۱۳ روز، ۱۳ شب» با نقدهای مثبت زیادی در سینماها اکران می‌شوند، اما روند صعودی اقبال به آنها مانند سال پیش وجود ندارد.

اگرچه «۱۳ روز، ۱۳ شب» در سینماها موفقیت چشمگیری نداشت اما نقدهای مثبت و تبلیغات دهان به دهان زیادی برای آن شد. این فیلم به کارگردانی مارتین بوربولون، یک فیلم مهیج است که بر اساس داستان واقعی فرمانده محمد بیدا ساخته شده و در پس‌زمینه تصرف کابل توسط طالبان روایت می‌شود.

شاید اکران‌های نیمه دوم سال موثر واقع شوند و «چهار شگفت‌انگیز: اولین قدم‌ها» از مارول (۲۳ ژوئیه) و «آواتار: آتش و خاکستر» (۱۷ دسامبر) و همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌های فرانسوی با بودجه‌های کلان و جاه‌طلبانه بتوانند دوباره مخاطبان را به سینماها بکشانند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از سال پرفروغ ۲۰۲۴ که سینمای فرانسه جایگاه خود را به عنوان سالم‌ترین بازار سینمایی اروپا تثبیت کرد، گیشه فروش سینماهای این کشور در نیمه اول سال ۲۰۲۵، با کاهشی ۱۰ درصدی روبه رو شد.

در حالی که سال به نیمه خود رسیده، آمار فروش بلیت هیچ فیلمی از مرز ۵ میلیون قطعه بلیت فراتر نرفته و در مجموع ۷۶ میلیون قطعه بلیت (با درآمد ناخالص تخمینی ۵۴۲ میلیون یورو) فروخته شده است.

در این میان برمبنای گزارش کام‌اسکور فرانسه، فیلم «لیلو و استیچ» دیزنی با فروش ۴.۷ میلیون بلیت بهترین عملکرد را داشته و پس از آن «خدا توشه را حفظ کند»، سومین فیلم کمدی از کمپانی پاته فرانسه با ۳ میلیون بلیت و «فیلم ماینکرفت» برادران وارنر با ۲.۶ میلیون بلیت بیشترین مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

در حالی که سال ۲۰۲۴ دو فیلم فرانسوی شامل کمدی «یک چیز کوچک اضافی» با بازیگران غیرحرفه‌ای دارای معلولیت و «کنت مونت کریستو» اقتباسی از رمان مشهور الکساندر دوما، به ترتیب ۱۰ میلیون و ۹ میلیون تماشاگر داشتند و «درون و بیرون» دیزنی را شکست دادند.

به جز «خدا توشه را حفظ کند»، تنها یک فیلم فرانسوی زبان دیگر که یک درام دلگرم‌کننده با عنوان «مادرم، خدا و سیلوی وارتان» است موفق شد تا ۱.۵ میلیون بلیت بفروشد و در میان ۱۰ فیلم برتر نیمه نخست سال قرار بگیرد. «مادرم، خدا و سیلوی وارتان» به کارگردانی کن اسکات، داستان واقعی تکان‌دهنده یک وکیل برجسته فرانسوی، رولان پرز (جاناتان کوهن) را روایت می‌کند که با مشکل معلولیت پا متولد شد و به کمک عزم راسخ مادرش (لیلا بختی) برای بخشیدن یک زندگی استثنایی به پسرش، بر معلولیت خود غلبه کرد.

اریک مارتی از کام‌اسکور فرانسه می‌گوید: ما امسال هم فیلم‌های فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم، اما برای اینکه بازار سینمای فرانسه به سطح ۲۰۲۴ برسد، باید ترکیبی از فیلم‌های پرفروش آمریکایی و فرانسوی وجود داشته باشد که کل بازار را رونق دهد، و ما هنوز چنین چیزی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به فیلم‌های اکران‌شده در ماه ژوئن از جمله «F۱» درام مسابقه‌ای پرهزینه اپل با بازی برد پیت و «تولد دوباره دنیای ژوراسیک» یونیورسال پیکچرز (که به ترتیب ۲ میلیون و ۱.۵ میلیون بلیت فروخته‌اند) اشاره می‌کند، اما آنها را برای بیدار کردن بازار کافی نمی‌داند. ممکن است «اسمورف‌ها»، انیمیشن موزیکال پارامونت با حضور ریحانا، که این هفته در فرانسه اکران شد و کارش را خوب شروع کرد، تکان لازم را به این بازار بدهد. این در حالی است که «سوپرمن» تاکنون فقط نیم میلیون قطعه بلیت در فرانسه فروخته است.

اگرچه فرانسه به داشتن عنوان یکی از بزرگترین کشورهای سینمارو در جهان افتخار می‌کند، اما به خوبی دیگر بازارهای کلیدی اروپا عمل نکرده و گیشه بریتانیا تا نیمه سال ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۲۴ افزایش فروش داشته و «پدینگتون در پرو» از استودیوکانال و «بریجت جونز: دیوانه پسر» از یونیورسال پیکچرز از عوامل این موفقیت بوده‌اند. آمریکا و استرالیا نیز هر یک ۱۳ درصد و اسپانیا ۷ درصد افزایش فروش را تا به اینجای سال تجربه کرده‌اند.

از آنجا که فیلم‌های ارائه شده از استودیوهای آمریکایی در دیگر نقاط بین‌المللی یکسان بوده‌اند، نتایج ناامیدکننده در فرانسه به خاص بودن نگاه مخاطبان داخلی اشاره دارد که احتمالا برخی از فرنچایزهای آمریکایی را نمی‌پسندند و بیشتر به فیلم‌های کارگردان‌های مولف رغبت دارند.

به گفته مارتی فیلم‌های فرانسوی مانند «۱۳ روز، ۱۳ شب» با نقدهای مثبت زیادی در سینماها اکران می‌شوند، اما روند صعودی اقبال به آنها مانند سال پیش وجود ندارد.

اگرچه «۱۳ روز، ۱۳ شب» در سینماها موفقیت چشمگیری نداشت اما نقدهای مثبت و تبلیغات دهان به دهان زیادی برای آن شد. این فیلم به کارگردانی مارتین بوربولون، یک فیلم مهیج است که بر اساس داستان واقعی فرمانده محمد بیدا ساخته شده و در پس‌زمینه تصرف کابل توسط طالبان روایت می‌شود.

شاید اکران‌های نیمه دوم سال موثر واقع شوند و «چهار شگفت‌انگیز: اولین قدم‌ها» از مارول (۲۳ ژوئیه) و «آواتار: آتش و خاکستر» (۱۷ دسامبر) و همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌های فرانسوی با بودجه‌های کلان و جاه‌طلبانه بتوانند دوباره مخاطبان را به سینماها بکشانند.

پست قبلی

مصرف برق از ۸۰هزار مگاوات وات عبور می‌کند؛ استان‌های پر مصرف کدامند؟

پست بعدی

روز و ساعت دقیق بازی والیبال ایران- فرانسه

مربوطه پست ها

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
هنر و فرهنگ

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

۲۸ تیر ۱۴۰۴
فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
هنر و فرهنگ

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
هنر و فرهنگ

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

۲۸ تیر ۱۴۰۴
پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
هنر و فرهنگ

پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود

۲۸ تیر ۱۴۰۴
حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!
هنر و فرهنگ

حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت
هنر و فرهنگ

نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت

۲۸ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شغل های پردرآمد در ایران
  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.