دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

یوبیسافت جزئیاتی از مخفی‌کاری Assassin’s Creed Shadows ارائه داد

گیمفا توسط گیمفا
۰۵ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
1
یوبیسافت جزئیاتی از مخفی‌کاری Assassin’s Creed Shadows ارائه داد
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

همواره مخفی‌کاری یکی از عناصر اصلی در بازی‌های Assassin’s Creed بوده؛ هرچند این سری از زمان اضافه کردن المان‌های نقش‌آفرینی، تاکید کمتری بر مخفی‌کاری داشته است. اما در Assassin’s Creed Shadows، تمرکز ویژه‌ای روی این مورد گذاشته شده که در ادامه نگاهی به آن داریم.

تبلیغات

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) جزئیاتی از مکانیک‌های مخفی‌کاری این بازی ارائه کرده که بسیاری از آن‌ها حول ابزارها و توانایی‌های منحصربه‌فرد یکی از دو شخصیت قابل بازی، نائویی (Naoe) طراحی شده‌اند. همچنین تیم سازنده اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی دشمنان و عملکرد آن‌ها در مراحل مخفی‌کاری ارائه داده است.

بازیکنان در طول مراحل، اغلب باید به مکان‌هایی مانند قلعه یا دژ نفوذ کنند. این مناطق به شدت محافظت شده هستند و انتظار می‌رود پر از نیروهای دشمن باشند. قلعه‌ها به چند بخش مجزا تقسیم شده‌اند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به صورت پویا از حالت مخفی‌کاری خارج یا دوباره وارد آن شوند.

در صورت شناسایی، دشمنان روش‌های جستجوی خاصی را برای مقابله با تهدید اتخاذ خواهند کرد. به عنوان مثال، آن‌ها به‌صورت دوتایی حرکت کرده و مراقب یکدیگر خواهند بود؛ بنابراین استفاده از روش‌های سنتی مانند جلب توجه آن‌ها با صدای سوت و از بین بردن یکی پس از دیگری دیگر کارایی نخواهد داشت و ممکن است باعث افزایش شک آن‌ها و لو رفتن بازیکن شود.

یوبیسافت جزئیاتی از مخفی‌کاری Assassin’s Creed Shadows ارائه داد - گیمفا

برخی دشمنان نیز قادر خواهند بود حرکات Assassination را خنثی کنند که این امر به میزان پیشرفت شما در این مهارت بستگی دارد. هنگام نزدیک شدن به دشمن، یک نشان ظاهر می‌شود که رنگ آن می‌تواند به شما اطلاع دهد که می‌توانید او را مخفیانه بکشید یا خیر. رنگ سفید به معنی کشتن مخفیانه فوری، زرد نشان‌دهنده وارد کردن مقداری آسیب و قرمز به معنی بی‌اثر بودن حمله است. بنابراین، بهبود مهارت‌های Assassination برای دریافت نشان‌های سفید برای انواع دشمنان ضروری است.

با این حال، بازی دارای گزینه‌ای در تنظیمات خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد همه دشمنان را با یک حرکت Assassination از بین ببرند.

Assassin’s Creed Shadows همچنین انواع جدیدی از دشمنان را معرفی می‌کند که تهدیدات منحصر‌به‌فردی در مراحل مخفی‌کاری ایجاد خواهند کرد. برای مثال:

  • خدمتکاران: نوعی از دشمنان ضعیف که مسیرهای گشت مخصوص به خود را دارند و در به صدا درآوردن هشدار و فراخوانی نیروهای کمکی تخصص دارند.
  • سامورایی‌ها: دشمنانی بسیار مرگبار و نخبه که به راحتی حرکات Assassination را خنثی می‌کنند، در دود نمی‌توان آن‌ها را کشت و می‌توانند بوته‌هایی که شما ممکن است در آن پنهان شده باشید را ببُرند و عموماً کمتر تحت تاثیر ترفندهای شما قرار می‌گیرند.

یوبیسافت اعلام کرد که در روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد مکانیک‌های مبارزه و جابه‌جایی در بازی ارائه خواهد داد. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان هستیم.

Ta SpecterSpider-Man

همواره مخفی‌کاری یکی از عناصر اصلی در بازی‌های Assassin’s Creed بوده؛ هرچند این سری از زمان اضافه کردن المان‌های نقش‌آفرینی، تاکید کمتری بر مخفی‌کاری داشته است. اما در Assassin’s Creed Shadows، تمرکز ویژه‌ای روی این مورد گذاشته شده که در ادامه نگاهی به آن داریم.

تبلیغات

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) جزئیاتی از مکانیک‌های مخفی‌کاری این بازی ارائه کرده که بسیاری از آن‌ها حول ابزارها و توانایی‌های منحصربه‌فرد یکی از دو شخصیت قابل بازی، نائویی (Naoe) طراحی شده‌اند. همچنین تیم سازنده اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی دشمنان و عملکرد آن‌ها در مراحل مخفی‌کاری ارائه داده است.

بازیکنان در طول مراحل، اغلب باید به مکان‌هایی مانند قلعه یا دژ نفوذ کنند. این مناطق به شدت محافظت شده هستند و انتظار می‌رود پر از نیروهای دشمن باشند. قلعه‌ها به چند بخش مجزا تقسیم شده‌اند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به صورت پویا از حالت مخفی‌کاری خارج یا دوباره وارد آن شوند.

در صورت شناسایی، دشمنان روش‌های جستجوی خاصی را برای مقابله با تهدید اتخاذ خواهند کرد. به عنوان مثال، آن‌ها به‌صورت دوتایی حرکت کرده و مراقب یکدیگر خواهند بود؛ بنابراین استفاده از روش‌های سنتی مانند جلب توجه آن‌ها با صدای سوت و از بین بردن یکی پس از دیگری دیگر کارایی نخواهد داشت و ممکن است باعث افزایش شک آن‌ها و لو رفتن بازیکن شود.

یوبیسافت جزئیاتی از مخفی‌کاری Assassin’s Creed Shadows ارائه داد - گیمفا

برخی دشمنان نیز قادر خواهند بود حرکات Assassination را خنثی کنند که این امر به میزان پیشرفت شما در این مهارت بستگی دارد. هنگام نزدیک شدن به دشمن، یک نشان ظاهر می‌شود که رنگ آن می‌تواند به شما اطلاع دهد که می‌توانید او را مخفیانه بکشید یا خیر. رنگ سفید به معنی کشتن مخفیانه فوری، زرد نشان‌دهنده وارد کردن مقداری آسیب و قرمز به معنی بی‌اثر بودن حمله است. بنابراین، بهبود مهارت‌های Assassination برای دریافت نشان‌های سفید برای انواع دشمنان ضروری است.

با این حال، بازی دارای گزینه‌ای در تنظیمات خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد همه دشمنان را با یک حرکت Assassination از بین ببرند.

Assassin’s Creed Shadows همچنین انواع جدیدی از دشمنان را معرفی می‌کند که تهدیدات منحصر‌به‌فردی در مراحل مخفی‌کاری ایجاد خواهند کرد. برای مثال:

  • خدمتکاران: نوعی از دشمنان ضعیف که مسیرهای گشت مخصوص به خود را دارند و در به صدا درآوردن هشدار و فراخوانی نیروهای کمکی تخصص دارند.
  • سامورایی‌ها: دشمنانی بسیار مرگبار و نخبه که به راحتی حرکات Assassination را خنثی می‌کنند، در دود نمی‌توان آن‌ها را کشت و می‌توانند بوته‌هایی که شما ممکن است در آن پنهان شده باشید را ببُرند و عموماً کمتر تحت تاثیر ترفندهای شما قرار می‌گیرند.

یوبیسافت اعلام کرد که در روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد مکانیک‌های مبارزه و جابه‌جایی در بازی ارائه خواهد داد. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان هستیم.

Ta SpecterSpider-Man

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

همواره مخفی‌کاری یکی از عناصر اصلی در بازی‌های Assassin’s Creed بوده؛ هرچند این سری از زمان اضافه کردن المان‌های نقش‌آفرینی، تاکید کمتری بر مخفی‌کاری داشته است. اما در Assassin’s Creed Shadows، تمرکز ویژه‌ای روی این مورد گذاشته شده که در ادامه نگاهی به آن داریم.

تبلیغات

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) جزئیاتی از مکانیک‌های مخفی‌کاری این بازی ارائه کرده که بسیاری از آن‌ها حول ابزارها و توانایی‌های منحصربه‌فرد یکی از دو شخصیت قابل بازی، نائویی (Naoe) طراحی شده‌اند. همچنین تیم سازنده اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی دشمنان و عملکرد آن‌ها در مراحل مخفی‌کاری ارائه داده است.

بازیکنان در طول مراحل، اغلب باید به مکان‌هایی مانند قلعه یا دژ نفوذ کنند. این مناطق به شدت محافظت شده هستند و انتظار می‌رود پر از نیروهای دشمن باشند. قلعه‌ها به چند بخش مجزا تقسیم شده‌اند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به صورت پویا از حالت مخفی‌کاری خارج یا دوباره وارد آن شوند.

در صورت شناسایی، دشمنان روش‌های جستجوی خاصی را برای مقابله با تهدید اتخاذ خواهند کرد. به عنوان مثال، آن‌ها به‌صورت دوتایی حرکت کرده و مراقب یکدیگر خواهند بود؛ بنابراین استفاده از روش‌های سنتی مانند جلب توجه آن‌ها با صدای سوت و از بین بردن یکی پس از دیگری دیگر کارایی نخواهد داشت و ممکن است باعث افزایش شک آن‌ها و لو رفتن بازیکن شود.

یوبیسافت جزئیاتی از مخفی‌کاری Assassin’s Creed Shadows ارائه داد - گیمفا

برخی دشمنان نیز قادر خواهند بود حرکات Assassination را خنثی کنند که این امر به میزان پیشرفت شما در این مهارت بستگی دارد. هنگام نزدیک شدن به دشمن، یک نشان ظاهر می‌شود که رنگ آن می‌تواند به شما اطلاع دهد که می‌توانید او را مخفیانه بکشید یا خیر. رنگ سفید به معنی کشتن مخفیانه فوری، زرد نشان‌دهنده وارد کردن مقداری آسیب و قرمز به معنی بی‌اثر بودن حمله است. بنابراین، بهبود مهارت‌های Assassination برای دریافت نشان‌های سفید برای انواع دشمنان ضروری است.

با این حال، بازی دارای گزینه‌ای در تنظیمات خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد همه دشمنان را با یک حرکت Assassination از بین ببرند.

Assassin’s Creed Shadows همچنین انواع جدیدی از دشمنان را معرفی می‌کند که تهدیدات منحصر‌به‌فردی در مراحل مخفی‌کاری ایجاد خواهند کرد. برای مثال:

  • خدمتکاران: نوعی از دشمنان ضعیف که مسیرهای گشت مخصوص به خود را دارند و در به صدا درآوردن هشدار و فراخوانی نیروهای کمکی تخصص دارند.
  • سامورایی‌ها: دشمنانی بسیار مرگبار و نخبه که به راحتی حرکات Assassination را خنثی می‌کنند، در دود نمی‌توان آن‌ها را کشت و می‌توانند بوته‌هایی که شما ممکن است در آن پنهان شده باشید را ببُرند و عموماً کمتر تحت تاثیر ترفندهای شما قرار می‌گیرند.

یوبیسافت اعلام کرد که در روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد مکانیک‌های مبارزه و جابه‌جایی در بازی ارائه خواهد داد. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان هستیم.

Ta SpecterSpider-Man

همواره مخفی‌کاری یکی از عناصر اصلی در بازی‌های Assassin’s Creed بوده؛ هرچند این سری از زمان اضافه کردن المان‌های نقش‌آفرینی، تاکید کمتری بر مخفی‌کاری داشته است. اما در Assassin’s Creed Shadows، تمرکز ویژه‌ای روی این مورد گذاشته شده که در ادامه نگاهی به آن داریم.

تبلیغات

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) جزئیاتی از مکانیک‌های مخفی‌کاری این بازی ارائه کرده که بسیاری از آن‌ها حول ابزارها و توانایی‌های منحصربه‌فرد یکی از دو شخصیت قابل بازی، نائویی (Naoe) طراحی شده‌اند. همچنین تیم سازنده اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی دشمنان و عملکرد آن‌ها در مراحل مخفی‌کاری ارائه داده است.

بازیکنان در طول مراحل، اغلب باید به مکان‌هایی مانند قلعه یا دژ نفوذ کنند. این مناطق به شدت محافظت شده هستند و انتظار می‌رود پر از نیروهای دشمن باشند. قلعه‌ها به چند بخش مجزا تقسیم شده‌اند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به صورت پویا از حالت مخفی‌کاری خارج یا دوباره وارد آن شوند.

در صورت شناسایی، دشمنان روش‌های جستجوی خاصی را برای مقابله با تهدید اتخاذ خواهند کرد. به عنوان مثال، آن‌ها به‌صورت دوتایی حرکت کرده و مراقب یکدیگر خواهند بود؛ بنابراین استفاده از روش‌های سنتی مانند جلب توجه آن‌ها با صدای سوت و از بین بردن یکی پس از دیگری دیگر کارایی نخواهد داشت و ممکن است باعث افزایش شک آن‌ها و لو رفتن بازیکن شود.

یوبیسافت جزئیاتی از مخفی‌کاری Assassin’s Creed Shadows ارائه داد - گیمفا

برخی دشمنان نیز قادر خواهند بود حرکات Assassination را خنثی کنند که این امر به میزان پیشرفت شما در این مهارت بستگی دارد. هنگام نزدیک شدن به دشمن، یک نشان ظاهر می‌شود که رنگ آن می‌تواند به شما اطلاع دهد که می‌توانید او را مخفیانه بکشید یا خیر. رنگ سفید به معنی کشتن مخفیانه فوری، زرد نشان‌دهنده وارد کردن مقداری آسیب و قرمز به معنی بی‌اثر بودن حمله است. بنابراین، بهبود مهارت‌های Assassination برای دریافت نشان‌های سفید برای انواع دشمنان ضروری است.

با این حال، بازی دارای گزینه‌ای در تنظیمات خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد همه دشمنان را با یک حرکت Assassination از بین ببرند.

Assassin’s Creed Shadows همچنین انواع جدیدی از دشمنان را معرفی می‌کند که تهدیدات منحصر‌به‌فردی در مراحل مخفی‌کاری ایجاد خواهند کرد. برای مثال:

  • خدمتکاران: نوعی از دشمنان ضعیف که مسیرهای گشت مخصوص به خود را دارند و در به صدا درآوردن هشدار و فراخوانی نیروهای کمکی تخصص دارند.
  • سامورایی‌ها: دشمنانی بسیار مرگبار و نخبه که به راحتی حرکات Assassination را خنثی می‌کنند، در دود نمی‌توان آن‌ها را کشت و می‌توانند بوته‌هایی که شما ممکن است در آن پنهان شده باشید را ببُرند و عموماً کمتر تحت تاثیر ترفندهای شما قرار می‌گیرند.

یوبیسافت اعلام کرد که در روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد مکانیک‌های مبارزه و جابه‌جایی در بازی ارائه خواهد داد. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان هستیم.

Ta SpecterSpider-Man
پست قبلی

نمایش آیینی «حریم» روی صحنه رفت

پست بعدی

بازی Stellar Blade دارای یکی از بهترین آپگرید‌ها برای PS5 Pro است

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بلیت‌های اربعین روی کاغذ هست، در عمل نیست! | سردرگمی زائران در فروش پلکانی ایران‌ایر
  • صدای حقیقت خاموش نمی‌شود؛ سلاح ما میکروفن ماست
  • جزئیات استرداد بلیت پروازهای اربعین اعلام شد
  • وزش تندباد لحظه‌ای در تهران| ماندگاری هوای گرم طی هفته آینده
  • «مهمان‌کُشی» روزهای پایانی تیر روی آنتن می‌رود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.