دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

یوشیدا در مورد Bloodborne و تئوری خود از عدم ساخت ریمیک یا ریمستر آن صحبت می‌کند

گیمفا توسط گیمفا
۲۷ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
1
یوشیدا در مورد Bloodborne و تئوری خود از عدم ساخت ریمیک یا ریمستر آن صحبت می‌کند
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شوهی یوشیدا، مدیرعامل سابق بخش عناوین ترد پارتی و مستقل پلی استیشن، در مصاحبه‌ای با پادکست Kinda Funny، پیرامون Bloodborne و تئوری خود از عدم ساخت ریمستر یا ریمیک برای آن صحبت کرد.

تبلیغات

یوشیدا در پاسخ به این سوال که چرا سونی هیچ کاری با آی‌پی Bloodborne انجام نمی‌دهد، گفت:

من چیزی از واقعیت ماجرا نمی‌دانیم، زیرا سال‌هاست در بخش فرست پارتی پلی استیشن فعالیت ندارم. اما میازاکی به شدت عاشق Bloodborne بود. بنابراین فکر می‌کنم او اگرچه علاقه دارد کاری با این آی‌پی انجام دهد، اما پس از موفقیت‌های اخیر، به مرد بسیار پرمشغله‌ای تبدیل شده و از طرفی نمی‌خواهد شخص دیگری به این بازی دست بزند و تئوری من این است که تیم پلی استیشن به خواسته‌ او احترام می‌گذارد.

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) سال گذشته در مصاحبه‌ای پیرامون بازی Bloodborne و نسخه PC این عنوان که طرفداران سال‌های زیادی منتظرش هستند، صحبت کرده بود:

من می‌دانم که این بچه‌ها [کارمندان استودیو] خواهان نسخه PC بازی هستند. اگر من بگویم که خواهان آن هستم، به دردسر خواهم افتاد ولی این چیزی نیست که درباره‌اش مخالف کنم.

واضح است که به عنوان یکی از سازندگان Bloodborne، عاشق این هستم که بازیکنان بیشتری از آن لذت ببرند. به خصوص این که بازی اکنون یک اثر نسبتا قدیمی به شمار می‌رود و در سخت‌افزار کهنه گم شده است. من فکر می‌کنم هر اثری که در چنین وضعیتی قرار دارد، لایق این است که توسط بازیکنان بیشتری تجربه شود تا آن‌ها آثار ناب گذشته را بازی کنند. این اتفاق چیزی نیست که من با آن مخالفت کنم.

Old blacksmithMax22Mr VSoulXerexplayRoyalknightObi wanSTگیمرِ روان شناسSpider-Manبدون‍ تعصبKingmrHTrembler

شوهی یوشیدا، مدیرعامل سابق بخش عناوین ترد پارتی و مستقل پلی استیشن، در مصاحبه‌ای با پادکست Kinda Funny، پیرامون Bloodborne و تئوری خود از عدم ساخت ریمستر یا ریمیک برای آن صحبت کرد.

تبلیغات

یوشیدا در پاسخ به این سوال که چرا سونی هیچ کاری با آی‌پی Bloodborne انجام نمی‌دهد، گفت:

من چیزی از واقعیت ماجرا نمی‌دانیم، زیرا سال‌هاست در بخش فرست پارتی پلی استیشن فعالیت ندارم. اما میازاکی به شدت عاشق Bloodborne بود. بنابراین فکر می‌کنم او اگرچه علاقه دارد کاری با این آی‌پی انجام دهد، اما پس از موفقیت‌های اخیر، به مرد بسیار پرمشغله‌ای تبدیل شده و از طرفی نمی‌خواهد شخص دیگری به این بازی دست بزند و تئوری من این است که تیم پلی استیشن به خواسته‌ او احترام می‌گذارد.

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) سال گذشته در مصاحبه‌ای پیرامون بازی Bloodborne و نسخه PC این عنوان که طرفداران سال‌های زیادی منتظرش هستند، صحبت کرده بود:

من می‌دانم که این بچه‌ها [کارمندان استودیو] خواهان نسخه PC بازی هستند. اگر من بگویم که خواهان آن هستم، به دردسر خواهم افتاد ولی این چیزی نیست که درباره‌اش مخالف کنم.

واضح است که به عنوان یکی از سازندگان Bloodborne، عاشق این هستم که بازیکنان بیشتری از آن لذت ببرند. به خصوص این که بازی اکنون یک اثر نسبتا قدیمی به شمار می‌رود و در سخت‌افزار کهنه گم شده است. من فکر می‌کنم هر اثری که در چنین وضعیتی قرار دارد، لایق این است که توسط بازیکنان بیشتری تجربه شود تا آن‌ها آثار ناب گذشته را بازی کنند. این اتفاق چیزی نیست که من با آن مخالفت کنم.

Old blacksmithMax22Mr VSoulXerexplayRoyalknightObi wanSTگیمرِ روان شناسSpider-Manبدون‍ تعصبKingmrHTrembler

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

شوهی یوشیدا، مدیرعامل سابق بخش عناوین ترد پارتی و مستقل پلی استیشن، در مصاحبه‌ای با پادکست Kinda Funny، پیرامون Bloodborne و تئوری خود از عدم ساخت ریمستر یا ریمیک برای آن صحبت کرد.

تبلیغات

یوشیدا در پاسخ به این سوال که چرا سونی هیچ کاری با آی‌پی Bloodborne انجام نمی‌دهد، گفت:

من چیزی از واقعیت ماجرا نمی‌دانیم، زیرا سال‌هاست در بخش فرست پارتی پلی استیشن فعالیت ندارم. اما میازاکی به شدت عاشق Bloodborne بود. بنابراین فکر می‌کنم او اگرچه علاقه دارد کاری با این آی‌پی انجام دهد، اما پس از موفقیت‌های اخیر، به مرد بسیار پرمشغله‌ای تبدیل شده و از طرفی نمی‌خواهد شخص دیگری به این بازی دست بزند و تئوری من این است که تیم پلی استیشن به خواسته‌ او احترام می‌گذارد.

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) سال گذشته در مصاحبه‌ای پیرامون بازی Bloodborne و نسخه PC این عنوان که طرفداران سال‌های زیادی منتظرش هستند، صحبت کرده بود:

من می‌دانم که این بچه‌ها [کارمندان استودیو] خواهان نسخه PC بازی هستند. اگر من بگویم که خواهان آن هستم، به دردسر خواهم افتاد ولی این چیزی نیست که درباره‌اش مخالف کنم.

واضح است که به عنوان یکی از سازندگان Bloodborne، عاشق این هستم که بازیکنان بیشتری از آن لذت ببرند. به خصوص این که بازی اکنون یک اثر نسبتا قدیمی به شمار می‌رود و در سخت‌افزار کهنه گم شده است. من فکر می‌کنم هر اثری که در چنین وضعیتی قرار دارد، لایق این است که توسط بازیکنان بیشتری تجربه شود تا آن‌ها آثار ناب گذشته را بازی کنند. این اتفاق چیزی نیست که من با آن مخالفت کنم.

Old blacksmithMax22Mr VSoulXerexplayRoyalknightObi wanSTگیمرِ روان شناسSpider-Manبدون‍ تعصبKingmrHTrembler

شوهی یوشیدا، مدیرعامل سابق بخش عناوین ترد پارتی و مستقل پلی استیشن، در مصاحبه‌ای با پادکست Kinda Funny، پیرامون Bloodborne و تئوری خود از عدم ساخت ریمستر یا ریمیک برای آن صحبت کرد.

تبلیغات

یوشیدا در پاسخ به این سوال که چرا سونی هیچ کاری با آی‌پی Bloodborne انجام نمی‌دهد، گفت:

من چیزی از واقعیت ماجرا نمی‌دانیم، زیرا سال‌هاست در بخش فرست پارتی پلی استیشن فعالیت ندارم. اما میازاکی به شدت عاشق Bloodborne بود. بنابراین فکر می‌کنم او اگرچه علاقه دارد کاری با این آی‌پی انجام دهد، اما پس از موفقیت‌های اخیر، به مرد بسیار پرمشغله‌ای تبدیل شده و از طرفی نمی‌خواهد شخص دیگری به این بازی دست بزند و تئوری من این است که تیم پلی استیشن به خواسته‌ او احترام می‌گذارد.

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) سال گذشته در مصاحبه‌ای پیرامون بازی Bloodborne و نسخه PC این عنوان که طرفداران سال‌های زیادی منتظرش هستند، صحبت کرده بود:

من می‌دانم که این بچه‌ها [کارمندان استودیو] خواهان نسخه PC بازی هستند. اگر من بگویم که خواهان آن هستم، به دردسر خواهم افتاد ولی این چیزی نیست که درباره‌اش مخالف کنم.

واضح است که به عنوان یکی از سازندگان Bloodborne، عاشق این هستم که بازیکنان بیشتری از آن لذت ببرند. به خصوص این که بازی اکنون یک اثر نسبتا قدیمی به شمار می‌رود و در سخت‌افزار کهنه گم شده است. من فکر می‌کنم هر اثری که در چنین وضعیتی قرار دارد، لایق این است که توسط بازیکنان بیشتری تجربه شود تا آن‌ها آثار ناب گذشته را بازی کنند. این اتفاق چیزی نیست که من با آن مخالفت کنم.

Old blacksmithMax22Mr VSoulXerexplayRoyalknightObi wanSTگیمرِ روان شناسSpider-Manبدون‍ تعصبKingmrHTrembler
پست قبلی

یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت

پست بعدی

برنامه شرم آور عراق برای ایران | دولت در صدد قطع رابطه است

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.