دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز بیش از حد گسترده شده‌اند

گیمفا توسط گیمفا
۰۲ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز بیش از حد گسترده شده‌اند
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده، یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز به دلیل گستردگی بیش از حد، مخاطبان را سردرگم کرده‌اند.

تبلیغات

اخیراً در Game Developers Conference، کامرون ویلیامز، توسعه‌دهنده سابق راکستار، به بررسی مشکلات بازی‌های جهان‌باز پرداخته است. ویلیامز که پیش از این سابقه کار بر روی عناوین Grand Theft Auto 6 و Red Dead Online را در کارنامه دارد، پس از ترک راکستار، به شرکت Absurd Ventures پیوسته است.

کامرون ویلیامز تأکید کرده است که دنیاهای بزرگ و وسیع با محتوای زیاد سردرگم کننده‌اند و باعث می‌شوند بازیکنان انگیزه خود را نسبت به کاوش در محیط بازی از دست بدهند. او معتقد است دنیاهایی که ما این روزها در بازی ‌ها تجربه می‌کنیم، آن‌ قدر گسترده‌ شدند که بازیکنان دیگر انگیزه‌ای برای سفر به فواصل طولانی و پوشش تمامی محتوای بازی ندارند. همچنین وقتی بازیکنان با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند، گاهی نمی‌دانند که چه چیزی را باید انتخاب کنند.

یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز بیش از حد گسترده شده‌اند - گیمفا
استودیوی Absurd Ventures توسط دن هوسر، یکی از موسسان اصلی راکستار، تاسیس شده بود.

کامرون ویلیامز گفته تیم توسعه Absurd Ventures پیوسته در تلاش است از این مشکل جلوگیری کند تا تجربه‌ای عاری از هرگونه سردرگمی برای بازیکنان خلق کند. یکی دیگر از مشکلاتی که ویلیامز مطرح کرده، زمان‌بر بودن بسیاری از بازی‌های جهان‌ باز است. به گفته او این ویژگی که بیشتر در بازی‌های رایگان و لایو سرویس وجود دارد، باعث می‌شود برخی بازیکنان از کاوش در بازی منصرف شوند و تنها بخواهند داستان اصلی بازی را پیش ببرند و به نتیجه برسند. این افراد که ویلیامز آن‌ها را “beeliners” می‌نامد، تمایل دارند سریع و بدون حواس‌پرتی از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروند و وقت خود را برای محتوای جانبی و ماموریت‌های فرعی هدر ندهند.

این موضوع نشان می‌دهد که با اینکه بازی‌های جهان‌ باز می‌توانند جذاب باشند، اما اگر وسعت و پیچیدگی دنیای آنها زیاد شود، ممکن است تجربه بازی برای بازیکنان به چالش کشیده شود و آن‌ها از ادامه بازی منصرف شوند. بازی Assassin’s Creed Shadows نیز اگرچه بازی خوبی است، اما از مشکلی که ویلیامز به آن اشاره دارد، رنج می‌برد. اهداف بسیار از هم فاصله دارند و دنیای بازی بسیار وسیع است، این باعث می‌شود حرکت در آن کار سختی باشد و بازیکنان مجبور باشند از مکانیک‌های سفر سریع بیش از حد استفاده کنند.

Johnny silverhandSslarnimafanboy hunterHOSSEIN XIliya GhanbariHELLO.BROTHERSسروش

طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده، یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز به دلیل گستردگی بیش از حد، مخاطبان را سردرگم کرده‌اند.

تبلیغات

اخیراً در Game Developers Conference، کامرون ویلیامز، توسعه‌دهنده سابق راکستار، به بررسی مشکلات بازی‌های جهان‌باز پرداخته است. ویلیامز که پیش از این سابقه کار بر روی عناوین Grand Theft Auto 6 و Red Dead Online را در کارنامه دارد، پس از ترک راکستار، به شرکت Absurd Ventures پیوسته است.

کامرون ویلیامز تأکید کرده است که دنیاهای بزرگ و وسیع با محتوای زیاد سردرگم کننده‌اند و باعث می‌شوند بازیکنان انگیزه خود را نسبت به کاوش در محیط بازی از دست بدهند. او معتقد است دنیاهایی که ما این روزها در بازی ‌ها تجربه می‌کنیم، آن‌ قدر گسترده‌ شدند که بازیکنان دیگر انگیزه‌ای برای سفر به فواصل طولانی و پوشش تمامی محتوای بازی ندارند. همچنین وقتی بازیکنان با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند، گاهی نمی‌دانند که چه چیزی را باید انتخاب کنند.

یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز بیش از حد گسترده شده‌اند - گیمفا
استودیوی Absurd Ventures توسط دن هوسر، یکی از موسسان اصلی راکستار، تاسیس شده بود.

کامرون ویلیامز گفته تیم توسعه Absurd Ventures پیوسته در تلاش است از این مشکل جلوگیری کند تا تجربه‌ای عاری از هرگونه سردرگمی برای بازیکنان خلق کند. یکی دیگر از مشکلاتی که ویلیامز مطرح کرده، زمان‌بر بودن بسیاری از بازی‌های جهان‌ باز است. به گفته او این ویژگی که بیشتر در بازی‌های رایگان و لایو سرویس وجود دارد، باعث می‌شود برخی بازیکنان از کاوش در بازی منصرف شوند و تنها بخواهند داستان اصلی بازی را پیش ببرند و به نتیجه برسند. این افراد که ویلیامز آن‌ها را “beeliners” می‌نامد، تمایل دارند سریع و بدون حواس‌پرتی از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروند و وقت خود را برای محتوای جانبی و ماموریت‌های فرعی هدر ندهند.

این موضوع نشان می‌دهد که با اینکه بازی‌های جهان‌ باز می‌توانند جذاب باشند، اما اگر وسعت و پیچیدگی دنیای آنها زیاد شود، ممکن است تجربه بازی برای بازیکنان به چالش کشیده شود و آن‌ها از ادامه بازی منصرف شوند. بازی Assassin’s Creed Shadows نیز اگرچه بازی خوبی است، اما از مشکلی که ویلیامز به آن اشاره دارد، رنج می‌برد. اهداف بسیار از هم فاصله دارند و دنیای بازی بسیار وسیع است، این باعث می‌شود حرکت در آن کار سختی باشد و بازیکنان مجبور باشند از مکانیک‌های سفر سریع بیش از حد استفاده کنند.

Johnny silverhandSslarnimafanboy hunterHOSSEIN XIliya GhanbariHELLO.BROTHERSسروش

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده، یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز به دلیل گستردگی بیش از حد، مخاطبان را سردرگم کرده‌اند.

تبلیغات

اخیراً در Game Developers Conference، کامرون ویلیامز، توسعه‌دهنده سابق راکستار، به بررسی مشکلات بازی‌های جهان‌باز پرداخته است. ویلیامز که پیش از این سابقه کار بر روی عناوین Grand Theft Auto 6 و Red Dead Online را در کارنامه دارد، پس از ترک راکستار، به شرکت Absurd Ventures پیوسته است.

کامرون ویلیامز تأکید کرده است که دنیاهای بزرگ و وسیع با محتوای زیاد سردرگم کننده‌اند و باعث می‌شوند بازیکنان انگیزه خود را نسبت به کاوش در محیط بازی از دست بدهند. او معتقد است دنیاهایی که ما این روزها در بازی ‌ها تجربه می‌کنیم، آن‌ قدر گسترده‌ شدند که بازیکنان دیگر انگیزه‌ای برای سفر به فواصل طولانی و پوشش تمامی محتوای بازی ندارند. همچنین وقتی بازیکنان با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند، گاهی نمی‌دانند که چه چیزی را باید انتخاب کنند.

یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز بیش از حد گسترده شده‌اند - گیمفا
استودیوی Absurd Ventures توسط دن هوسر، یکی از موسسان اصلی راکستار، تاسیس شده بود.

کامرون ویلیامز گفته تیم توسعه Absurd Ventures پیوسته در تلاش است از این مشکل جلوگیری کند تا تجربه‌ای عاری از هرگونه سردرگمی برای بازیکنان خلق کند. یکی دیگر از مشکلاتی که ویلیامز مطرح کرده، زمان‌بر بودن بسیاری از بازی‌های جهان‌ باز است. به گفته او این ویژگی که بیشتر در بازی‌های رایگان و لایو سرویس وجود دارد، باعث می‌شود برخی بازیکنان از کاوش در بازی منصرف شوند و تنها بخواهند داستان اصلی بازی را پیش ببرند و به نتیجه برسند. این افراد که ویلیامز آن‌ها را “beeliners” می‌نامد، تمایل دارند سریع و بدون حواس‌پرتی از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروند و وقت خود را برای محتوای جانبی و ماموریت‌های فرعی هدر ندهند.

این موضوع نشان می‌دهد که با اینکه بازی‌های جهان‌ باز می‌توانند جذاب باشند، اما اگر وسعت و پیچیدگی دنیای آنها زیاد شود، ممکن است تجربه بازی برای بازیکنان به چالش کشیده شود و آن‌ها از ادامه بازی منصرف شوند. بازی Assassin’s Creed Shadows نیز اگرچه بازی خوبی است، اما از مشکلی که ویلیامز به آن اشاره دارد، رنج می‌برد. اهداف بسیار از هم فاصله دارند و دنیای بازی بسیار وسیع است، این باعث می‌شود حرکت در آن کار سختی باشد و بازیکنان مجبور باشند از مکانیک‌های سفر سریع بیش از حد استفاده کنند.

Johnny silverhandSslarnimafanboy hunterHOSSEIN XIliya GhanbariHELLO.BROTHERSسروش

طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده، یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز به دلیل گستردگی بیش از حد، مخاطبان را سردرگم کرده‌اند.

تبلیغات

اخیراً در Game Developers Conference، کامرون ویلیامز، توسعه‌دهنده سابق راکستار، به بررسی مشکلات بازی‌های جهان‌باز پرداخته است. ویلیامز که پیش از این سابقه کار بر روی عناوین Grand Theft Auto 6 و Red Dead Online را در کارنامه دارد، پس از ترک راکستار، به شرکت Absurd Ventures پیوسته است.

کامرون ویلیامز تأکید کرده است که دنیاهای بزرگ و وسیع با محتوای زیاد سردرگم کننده‌اند و باعث می‌شوند بازیکنان انگیزه خود را نسبت به کاوش در محیط بازی از دست بدهند. او معتقد است دنیاهایی که ما این روزها در بازی ‌ها تجربه می‌کنیم، آن‌ قدر گسترده‌ شدند که بازیکنان دیگر انگیزه‌ای برای سفر به فواصل طولانی و پوشش تمامی محتوای بازی ندارند. همچنین وقتی بازیکنان با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند، گاهی نمی‌دانند که چه چیزی را باید انتخاب کنند.

یکی از توسعه‌دهندگان سابق GTA 6 معتقد است بازی‌های جهان‌ باز بیش از حد گسترده شده‌اند - گیمفا
استودیوی Absurd Ventures توسط دن هوسر، یکی از موسسان اصلی راکستار، تاسیس شده بود.

کامرون ویلیامز گفته تیم توسعه Absurd Ventures پیوسته در تلاش است از این مشکل جلوگیری کند تا تجربه‌ای عاری از هرگونه سردرگمی برای بازیکنان خلق کند. یکی دیگر از مشکلاتی که ویلیامز مطرح کرده، زمان‌بر بودن بسیاری از بازی‌های جهان‌ باز است. به گفته او این ویژگی که بیشتر در بازی‌های رایگان و لایو سرویس وجود دارد، باعث می‌شود برخی بازیکنان از کاوش در بازی منصرف شوند و تنها بخواهند داستان اصلی بازی را پیش ببرند و به نتیجه برسند. این افراد که ویلیامز آن‌ها را “beeliners” می‌نامد، تمایل دارند سریع و بدون حواس‌پرتی از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروند و وقت خود را برای محتوای جانبی و ماموریت‌های فرعی هدر ندهند.

این موضوع نشان می‌دهد که با اینکه بازی‌های جهان‌ باز می‌توانند جذاب باشند، اما اگر وسعت و پیچیدگی دنیای آنها زیاد شود، ممکن است تجربه بازی برای بازیکنان به چالش کشیده شود و آن‌ها از ادامه بازی منصرف شوند. بازی Assassin’s Creed Shadows نیز اگرچه بازی خوبی است، اما از مشکلی که ویلیامز به آن اشاره دارد، رنج می‌برد. اهداف بسیار از هم فاصله دارند و دنیای بازی بسیار وسیع است، این باعث می‌شود حرکت در آن کار سختی باشد و بازیکنان مجبور باشند از مکانیک‌های سفر سریع بیش از حد استفاده کنند.

Johnny silverhandSslarnimafanboy hunterHOSSEIN XIliya GhanbariHELLO.BROTHERSسروش
پست قبلی

بازی Assassin’s Creed Shadows با عبور از Origins، دومین عنوان موفق سری از نظر بازیکنان همزمان استیم شد

پست بعدی

کاهش ۷ درصدی سهام Ubisoft پس از عرضه Assassin’s Creed Shadows

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.