دانش جوین
جمعه, مرداد ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

یک دِرام نه چندان جدی؛ اما هولناک

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۴ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سوژه ای که برای روایت قصه اش مطرح می کند ناب و تازه است و حتی غافلگیر کننده جلوه می دهد؛ اما در پرداخت آن طور که باید نمی تواند جدی باشد و دغدغه مند عمل کند. بزرگترین مشکلش فضاسازی اولیه و مقدمه است که طولانی می شود و در ادامه ریتم از دست می رود.

اما با همه این نکته ها فیلمساز دوربین اش جای درستی قرار گرفته و از یک واقعیت عریان پرده برداری می کند که مساله امروز جامعه است. شخصیت پردازی هایش نسبتا شکل می گیرد اما وجوه قهرمان در قصه اش فقط در کاراکتر پروانه با بازی روان و اصولی پریناز ایزدیار کامل می شود.

پریناز ایزدیار در مقام بازیگر با یک جدیت تمام ظاهر می شود و فراز و فرود نقش را به خوبی اجرا می کند و یکی از نقش های اصلی زن جدی امسال است. قصه دو فصل دارد، در فصل اول با یک دختر سرزنده و باطراوت مواجه می شویم و در فصل دوم با زنی مواجه می شویم که نزدیک ترین مردهای زندگی اش در زندان هستند و او باید از خود بگذرد و این تغییر لحن و فراز و فرود شخصیتی در بازی جذاب ایزدیار به درستی در اجرا در می آید و بیانگر این است که او دیگر یکی از بازیگران خلاق زن سینما است.

ملاقات خصوصی یک فیلم اول از یک کارگردان جوان است که نمی تواند آنقدر شگفتی ساز باشد اما به عنوان اولین گام برای یک کارگردان جوان نمره قبولی می گیرد و یک استاندارد حداقلی درست دارد. موسیقی بامداد افشار هم در خدمت فیلم است و همانند یک شخصیت تاثیرگذار است.  
 

سوژه ای که برای روایت قصه اش مطرح می کند ناب و تازه است و حتی غافلگیر کننده جلوه می دهد؛ اما در پرداخت آن طور که باید نمی تواند جدی باشد و دغدغه مند عمل کند. بزرگترین مشکلش فضاسازی اولیه و مقدمه است که طولانی می شود و در ادامه ریتم از دست می رود.

اما با همه این نکته ها فیلمساز دوربین اش جای درستی قرار گرفته و از یک واقعیت عریان پرده برداری می کند که مساله امروز جامعه است. شخصیت پردازی هایش نسبتا شکل می گیرد اما وجوه قهرمان در قصه اش فقط در کاراکتر پروانه با بازی روان و اصولی پریناز ایزدیار کامل می شود.

پریناز ایزدیار در مقام بازیگر با یک جدیت تمام ظاهر می شود و فراز و فرود نقش را به خوبی اجرا می کند و یکی از نقش های اصلی زن جدی امسال است. قصه دو فصل دارد، در فصل اول با یک دختر سرزنده و باطراوت مواجه می شویم و در فصل دوم با زنی مواجه می شویم که نزدیک ترین مردهای زندگی اش در زندان هستند و او باید از خود بگذرد و این تغییر لحن و فراز و فرود شخصیتی در بازی جذاب ایزدیار به درستی در اجرا در می آید و بیانگر این است که او دیگر یکی از بازیگران خلاق زن سینما است.

ملاقات خصوصی یک فیلم اول از یک کارگردان جوان است که نمی تواند آنقدر شگفتی ساز باشد اما به عنوان اولین گام برای یک کارگردان جوان نمره قبولی می گیرد و یک استاندارد حداقلی درست دارد. موسیقی بامداد افشار هم در خدمت فیلم است و همانند یک شخصیت تاثیرگذار است.  
 

اخبارجدیدترین

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

سوژه ای که برای روایت قصه اش مطرح می کند ناب و تازه است و حتی غافلگیر کننده جلوه می دهد؛ اما در پرداخت آن طور که باید نمی تواند جدی باشد و دغدغه مند عمل کند. بزرگترین مشکلش فضاسازی اولیه و مقدمه است که طولانی می شود و در ادامه ریتم از دست می رود.

اما با همه این نکته ها فیلمساز دوربین اش جای درستی قرار گرفته و از یک واقعیت عریان پرده برداری می کند که مساله امروز جامعه است. شخصیت پردازی هایش نسبتا شکل می گیرد اما وجوه قهرمان در قصه اش فقط در کاراکتر پروانه با بازی روان و اصولی پریناز ایزدیار کامل می شود.

پریناز ایزدیار در مقام بازیگر با یک جدیت تمام ظاهر می شود و فراز و فرود نقش را به خوبی اجرا می کند و یکی از نقش های اصلی زن جدی امسال است. قصه دو فصل دارد، در فصل اول با یک دختر سرزنده و باطراوت مواجه می شویم و در فصل دوم با زنی مواجه می شویم که نزدیک ترین مردهای زندگی اش در زندان هستند و او باید از خود بگذرد و این تغییر لحن و فراز و فرود شخصیتی در بازی جذاب ایزدیار به درستی در اجرا در می آید و بیانگر این است که او دیگر یکی از بازیگران خلاق زن سینما است.

ملاقات خصوصی یک فیلم اول از یک کارگردان جوان است که نمی تواند آنقدر شگفتی ساز باشد اما به عنوان اولین گام برای یک کارگردان جوان نمره قبولی می گیرد و یک استاندارد حداقلی درست دارد. موسیقی بامداد افشار هم در خدمت فیلم است و همانند یک شخصیت تاثیرگذار است.  
 

سوژه ای که برای روایت قصه اش مطرح می کند ناب و تازه است و حتی غافلگیر کننده جلوه می دهد؛ اما در پرداخت آن طور که باید نمی تواند جدی باشد و دغدغه مند عمل کند. بزرگترین مشکلش فضاسازی اولیه و مقدمه است که طولانی می شود و در ادامه ریتم از دست می رود.

اما با همه این نکته ها فیلمساز دوربین اش جای درستی قرار گرفته و از یک واقعیت عریان پرده برداری می کند که مساله امروز جامعه است. شخصیت پردازی هایش نسبتا شکل می گیرد اما وجوه قهرمان در قصه اش فقط در کاراکتر پروانه با بازی روان و اصولی پریناز ایزدیار کامل می شود.

پریناز ایزدیار در مقام بازیگر با یک جدیت تمام ظاهر می شود و فراز و فرود نقش را به خوبی اجرا می کند و یکی از نقش های اصلی زن جدی امسال است. قصه دو فصل دارد، در فصل اول با یک دختر سرزنده و باطراوت مواجه می شویم و در فصل دوم با زنی مواجه می شویم که نزدیک ترین مردهای زندگی اش در زندان هستند و او باید از خود بگذرد و این تغییر لحن و فراز و فرود شخصیتی در بازی جذاب ایزدیار به درستی در اجرا در می آید و بیانگر این است که او دیگر یکی از بازیگران خلاق زن سینما است.

ملاقات خصوصی یک فیلم اول از یک کارگردان جوان است که نمی تواند آنقدر شگفتی ساز باشد اما به عنوان اولین گام برای یک کارگردان جوان نمره قبولی می گیرد و یک استاندارد حداقلی درست دارد. موسیقی بامداد افشار هم در خدمت فیلم است و همانند یک شخصیت تاثیرگذار است.  
 

برچسب ها: پریناز ایزدیارچهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
پست قبلی

صعود دیوانه‌وار زنان فوتبال چین به فینال جام ملت‌ها

پست بعدی

اطمینان یونایتد؛ مرد آرژانتینی به اولدترافورد می‌آید

مربوطه پست ها

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
هنر و فرهنگ

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
هنر و فرهنگ

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»
هنر و فرهنگ

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟
هنر و فرهنگ

یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد
هنر و فرهنگ

«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل
هنر و فرهنگ

«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل

۱۰ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.