دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

جعفری جوزانی: محصولات نمایش خانگی، گفتمان ایجاد نمی‌کنند چون جدی نیستند

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۰ آذر ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
جعفری جوزانی: محصولات نمایش خانگی، گفتمان ایجاد نمی‌کنند چون جدی نیستند
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما و تلویزیون درباره اهمیت برگزاری جشنواره «دیدار» و تاثیر آن بر تولیدات شبکه خانگی به خبرنگار مهر بیان کرد: اولین دلیل اهمیت این جشنواره‌ها این است که به تولیدات شبکه نمایش خانگی ارزش می‌دهند؛ چرا که نمایش خانگی در ایران هم اکنون مثل کتابی بدون شیرازه و پراکنده است. محصولی تولید می‌شود، عده‌ای آن را می‌پسندند و عده‌ای راضی نیستند.

وی اضافه کرد: این محصولات، گفتمانی در داخل جامعه ایجاد نمی‌کند زیرا جدی نیستند. وقتی به کتاب شیرازه می‌بندیم، نظم و ترتیب صفحات آن مشخص می‌شود. بعد در جامعه نفوذ می‌کند، گفتمان می‌سازد و کلمه‌به‌کلمه آن ارزش پیدا می‌کند.

جعفری جوزانی تصریح کرد: همانطور که شما خود را در پایان سال ارزیابی می‌کنید، در جشنی که گرفته می‌شود بار دیگر این تولیدات مطرح می‌شوند و بعد گروهی آرا خود را نسبت به آن‌ها ارائه می‌دهند. مخاطبان و بینندگان نیز آرا خود را اعلام می‌کنند. در نتیجه این آثار بار دیگر مطرح می‌شوند، اهمیت مضاعف می‌یابند و به جامعه وارد می‌شوند. شاید حتی بتوان دوباره آن‌ها را نمایش داد و افرادی که این تولیدات را تماشا نکرده‌اند، برای دیدن آن‌ها ترغیب شوند.

کارگردان سریال «در چشم باد» دلیل این موضوع را مشخص شدن اهمیت و جایگاه کارهای تولیدی دانست و اضافه کرد: این‌گونه مشخص می‌شود هر اثری در کدام پله قرار گرفته و آیا نسبت به اثری دیگر، جایگاه بالاتر و یا پایین‌تری دارد. آیا به نیازی واقعی در جامعه پاسخ داده است یا خیر. این نیاز می‌تواند شنیدن حرفی تازه و روایتی نو در صنعت باشد. جشنواره موجب می‌شود این آثار برجسته شوند و به‌درستی به نمایش درآیند.

این کارگردان سینما ادامه داد: جشنواره تولیدات نمایش خانگی به‌شرطی به این اهداف می‌رسد که بار دیگر پای سیاسیون، احزاب و دودستگی‌ها به آن باز نشود تا جشنواره را به انحصار خود دربیاورند و صرفاً حرف‌های سیاسی روز خود را بیان کنند. به عبارتی انتخاب‌ها واقعی باشند. جشنواره «دیدار» با سیاست‌گذاری درست، واقع‌بینی و پایبندی به حقیقت می‌تواند موجب رشد و تعالی جامعه شود.

جوزانی در پایان با اشاره به در نظر گرفتن مخاطب در جشنواره بیان کرد: مخاطب حتماً باید در این فرایند نقش داشته باشد زیرا حس خواهد کرد که صدای او نیز شنیده می‌شود.

جشنواره «دیدار» نخستین جشنواره آثار نمایش‌خانگی است که با هدف معرفی آثار برگزیده به همت کانون رسانه‌های دیداری و توسط موسسه عصر تکنولوژی پویا آذر برگزار می‌شود.

مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما و تلویزیون درباره اهمیت برگزاری جشنواره «دیدار» و تاثیر آن بر تولیدات شبکه خانگی به خبرنگار مهر بیان کرد: اولین دلیل اهمیت این جشنواره‌ها این است که به تولیدات شبکه نمایش خانگی ارزش می‌دهند؛ چرا که نمایش خانگی در ایران هم اکنون مثل کتابی بدون شیرازه و پراکنده است. محصولی تولید می‌شود، عده‌ای آن را می‌پسندند و عده‌ای راضی نیستند.

وی اضافه کرد: این محصولات، گفتمانی در داخل جامعه ایجاد نمی‌کند زیرا جدی نیستند. وقتی به کتاب شیرازه می‌بندیم، نظم و ترتیب صفحات آن مشخص می‌شود. بعد در جامعه نفوذ می‌کند، گفتمان می‌سازد و کلمه‌به‌کلمه آن ارزش پیدا می‌کند.

جعفری جوزانی تصریح کرد: همانطور که شما خود را در پایان سال ارزیابی می‌کنید، در جشنی که گرفته می‌شود بار دیگر این تولیدات مطرح می‌شوند و بعد گروهی آرا خود را نسبت به آن‌ها ارائه می‌دهند. مخاطبان و بینندگان نیز آرا خود را اعلام می‌کنند. در نتیجه این آثار بار دیگر مطرح می‌شوند، اهمیت مضاعف می‌یابند و به جامعه وارد می‌شوند. شاید حتی بتوان دوباره آن‌ها را نمایش داد و افرادی که این تولیدات را تماشا نکرده‌اند، برای دیدن آن‌ها ترغیب شوند.

کارگردان سریال «در چشم باد» دلیل این موضوع را مشخص شدن اهمیت و جایگاه کارهای تولیدی دانست و اضافه کرد: این‌گونه مشخص می‌شود هر اثری در کدام پله قرار گرفته و آیا نسبت به اثری دیگر، جایگاه بالاتر و یا پایین‌تری دارد. آیا به نیازی واقعی در جامعه پاسخ داده است یا خیر. این نیاز می‌تواند شنیدن حرفی تازه و روایتی نو در صنعت باشد. جشنواره موجب می‌شود این آثار برجسته شوند و به‌درستی به نمایش درآیند.

این کارگردان سینما ادامه داد: جشنواره تولیدات نمایش خانگی به‌شرطی به این اهداف می‌رسد که بار دیگر پای سیاسیون، احزاب و دودستگی‌ها به آن باز نشود تا جشنواره را به انحصار خود دربیاورند و صرفاً حرف‌های سیاسی روز خود را بیان کنند. به عبارتی انتخاب‌ها واقعی باشند. جشنواره «دیدار» با سیاست‌گذاری درست، واقع‌بینی و پایبندی به حقیقت می‌تواند موجب رشد و تعالی جامعه شود.

جوزانی در پایان با اشاره به در نظر گرفتن مخاطب در جشنواره بیان کرد: مخاطب حتماً باید در این فرایند نقش داشته باشد زیرا حس خواهد کرد که صدای او نیز شنیده می‌شود.

جشنواره «دیدار» نخستین جشنواره آثار نمایش‌خانگی است که با هدف معرفی آثار برگزیده به همت کانون رسانه‌های دیداری و توسط موسسه عصر تکنولوژی پویا آذر برگزار می‌شود.

اخبارجدیدترین

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما و تلویزیون درباره اهمیت برگزاری جشنواره «دیدار» و تاثیر آن بر تولیدات شبکه خانگی به خبرنگار مهر بیان کرد: اولین دلیل اهمیت این جشنواره‌ها این است که به تولیدات شبکه نمایش خانگی ارزش می‌دهند؛ چرا که نمایش خانگی در ایران هم اکنون مثل کتابی بدون شیرازه و پراکنده است. محصولی تولید می‌شود، عده‌ای آن را می‌پسندند و عده‌ای راضی نیستند.

وی اضافه کرد: این محصولات، گفتمانی در داخل جامعه ایجاد نمی‌کند زیرا جدی نیستند. وقتی به کتاب شیرازه می‌بندیم، نظم و ترتیب صفحات آن مشخص می‌شود. بعد در جامعه نفوذ می‌کند، گفتمان می‌سازد و کلمه‌به‌کلمه آن ارزش پیدا می‌کند.

جعفری جوزانی تصریح کرد: همانطور که شما خود را در پایان سال ارزیابی می‌کنید، در جشنی که گرفته می‌شود بار دیگر این تولیدات مطرح می‌شوند و بعد گروهی آرا خود را نسبت به آن‌ها ارائه می‌دهند. مخاطبان و بینندگان نیز آرا خود را اعلام می‌کنند. در نتیجه این آثار بار دیگر مطرح می‌شوند، اهمیت مضاعف می‌یابند و به جامعه وارد می‌شوند. شاید حتی بتوان دوباره آن‌ها را نمایش داد و افرادی که این تولیدات را تماشا نکرده‌اند، برای دیدن آن‌ها ترغیب شوند.

کارگردان سریال «در چشم باد» دلیل این موضوع را مشخص شدن اهمیت و جایگاه کارهای تولیدی دانست و اضافه کرد: این‌گونه مشخص می‌شود هر اثری در کدام پله قرار گرفته و آیا نسبت به اثری دیگر، جایگاه بالاتر و یا پایین‌تری دارد. آیا به نیازی واقعی در جامعه پاسخ داده است یا خیر. این نیاز می‌تواند شنیدن حرفی تازه و روایتی نو در صنعت باشد. جشنواره موجب می‌شود این آثار برجسته شوند و به‌درستی به نمایش درآیند.

این کارگردان سینما ادامه داد: جشنواره تولیدات نمایش خانگی به‌شرطی به این اهداف می‌رسد که بار دیگر پای سیاسیون، احزاب و دودستگی‌ها به آن باز نشود تا جشنواره را به انحصار خود دربیاورند و صرفاً حرف‌های سیاسی روز خود را بیان کنند. به عبارتی انتخاب‌ها واقعی باشند. جشنواره «دیدار» با سیاست‌گذاری درست، واقع‌بینی و پایبندی به حقیقت می‌تواند موجب رشد و تعالی جامعه شود.

جوزانی در پایان با اشاره به در نظر گرفتن مخاطب در جشنواره بیان کرد: مخاطب حتماً باید در این فرایند نقش داشته باشد زیرا حس خواهد کرد که صدای او نیز شنیده می‌شود.

جشنواره «دیدار» نخستین جشنواره آثار نمایش‌خانگی است که با هدف معرفی آثار برگزیده به همت کانون رسانه‌های دیداری و توسط موسسه عصر تکنولوژی پویا آذر برگزار می‌شود.

مسعود جعفری جوزانی کارگردان سینما و تلویزیون درباره اهمیت برگزاری جشنواره «دیدار» و تاثیر آن بر تولیدات شبکه خانگی به خبرنگار مهر بیان کرد: اولین دلیل اهمیت این جشنواره‌ها این است که به تولیدات شبکه نمایش خانگی ارزش می‌دهند؛ چرا که نمایش خانگی در ایران هم اکنون مثل کتابی بدون شیرازه و پراکنده است. محصولی تولید می‌شود، عده‌ای آن را می‌پسندند و عده‌ای راضی نیستند.

وی اضافه کرد: این محصولات، گفتمانی در داخل جامعه ایجاد نمی‌کند زیرا جدی نیستند. وقتی به کتاب شیرازه می‌بندیم، نظم و ترتیب صفحات آن مشخص می‌شود. بعد در جامعه نفوذ می‌کند، گفتمان می‌سازد و کلمه‌به‌کلمه آن ارزش پیدا می‌کند.

جعفری جوزانی تصریح کرد: همانطور که شما خود را در پایان سال ارزیابی می‌کنید، در جشنی که گرفته می‌شود بار دیگر این تولیدات مطرح می‌شوند و بعد گروهی آرا خود را نسبت به آن‌ها ارائه می‌دهند. مخاطبان و بینندگان نیز آرا خود را اعلام می‌کنند. در نتیجه این آثار بار دیگر مطرح می‌شوند، اهمیت مضاعف می‌یابند و به جامعه وارد می‌شوند. شاید حتی بتوان دوباره آن‌ها را نمایش داد و افرادی که این تولیدات را تماشا نکرده‌اند، برای دیدن آن‌ها ترغیب شوند.

کارگردان سریال «در چشم باد» دلیل این موضوع را مشخص شدن اهمیت و جایگاه کارهای تولیدی دانست و اضافه کرد: این‌گونه مشخص می‌شود هر اثری در کدام پله قرار گرفته و آیا نسبت به اثری دیگر، جایگاه بالاتر و یا پایین‌تری دارد. آیا به نیازی واقعی در جامعه پاسخ داده است یا خیر. این نیاز می‌تواند شنیدن حرفی تازه و روایتی نو در صنعت باشد. جشنواره موجب می‌شود این آثار برجسته شوند و به‌درستی به نمایش درآیند.

این کارگردان سینما ادامه داد: جشنواره تولیدات نمایش خانگی به‌شرطی به این اهداف می‌رسد که بار دیگر پای سیاسیون، احزاب و دودستگی‌ها به آن باز نشود تا جشنواره را به انحصار خود دربیاورند و صرفاً حرف‌های سیاسی روز خود را بیان کنند. به عبارتی انتخاب‌ها واقعی باشند. جشنواره «دیدار» با سیاست‌گذاری درست، واقع‌بینی و پایبندی به حقیقت می‌تواند موجب رشد و تعالی جامعه شود.

جوزانی در پایان با اشاره به در نظر گرفتن مخاطب در جشنواره بیان کرد: مخاطب حتماً باید در این فرایند نقش داشته باشد زیرا حس خواهد کرد که صدای او نیز شنیده می‌شود.

جشنواره «دیدار» نخستین جشنواره آثار نمایش‌خانگی است که با هدف معرفی آثار برگزیده به همت کانون رسانه‌های دیداری و توسط موسسه عصر تکنولوژی پویا آذر برگزار می‌شود.

پست قبلی

جعفری جوزانی: محصولات نمایش خانگی، گفتمان ایجاد نمی‌کنند چون جدی نیستند

پست بعدی

نماهنگ نحن حزب الله منتشر شد

مربوطه پست ها

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.