دانش جوین
شنبه, تیر ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

پلی استیشن: هوش مصنوعی می‌تواند باعث انقلاب در صنعت بازی‌سازی شود

گیمفا توسط گیمفا
۱۳ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
1
پلی استیشن: هوش مصنوعی می‌تواند باعث انقلاب در صنعت بازی‌سازی شود
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

هرمن هالست (Hermen Hulst)، مدیرعامل Sony Interactive Entertainment، در مصاحبه‌ای به تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت بازی‌های ویدئویی پرداخته و آن را پتانسیلی برای انقلاب در این صنعت دانسته است. با این حال، تاکید کرده که نقش نیروی انسانی همچنان در فرآیند توسعه بازی حیاتی باقی خواهد ماند.

تبلیغات

این مصاحبه در جریان سی‌امین سالگرد برند پلی استیشن انجام شده و هالست گفت:

من فکر می‌کنم در بازی‌های ویدئویی شاهد تقاضای دوگانه‌ای خواهیم بود: یکی برای تجربیات نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی و دیگری برای محتوای دستی و با دقت ساخته شده. پیدا کردن تعادل مناسب بین بهره‌گیری از هوش مصنوعی و حفظ اثر دست انسان بسیار مهم خواهد بود.

طبق نظرسنجی انجام‌شده توسط شرکت تحقیقاتی CIST به درخواست یونیتی (Unity)، حدود ۶۲ درصد از استودیوهای بازی‌سازی در جریان کار خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. این فناوری عمدتاً برای طراحی مفهومی، نمونه‌سازی سریع، ایجاد Asset و ساخت دنیاهای بازی به کار گرفته می‌شود.

یونیتی اعلام کرد که استفاده از هوش مصنوعی در عین حال که چالش‌هایی برای یادگیری و تطبیق ایجاد می‌کند، توانسته عملکرد و تحویل پروژه‌های استودیوها را بهبود بخشد. ۷۱ درصد از استودیوهایی که از این فناوری استفاده کرده‌اند، از افزایش بهره‌وری خود خبر دادند.

با این حال، ۳۸ درصد از استودیوهای بازی‌سازی نسبت به استفاده از هوش مصنوعی مقاومت نشان داده‌اند. از این تعداد، ۴۳ درصد اظهار داشتند که به استفاده از این فناوری علاقه‌مند هستند، اما زمان کافی برای یادگیری آن ندارند. همچنین ۲۴ درصد اعلام کرده‌اند که تصور می‌کنند مهارت‌های فنی لازم برای استفاده از هوش مصنوعی را ندارند.

از این بحث می‌توان دریافت که هوش مصنوعی در کنار افزایش پیچیدگی توسعه بازی‌ها، به یکی از اجزای کلیدی فرآیندهای خلاقانه و فنی تبدیل شده است. اما تعادلی که بتواند نوآوری و هویت انسانی را هم‌زمان حفظ کند، چالش اصلی آینده این صنعت خواهد بود.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Omid2002crystal skyیه گیمر سادهMMDبدون‍ تعصببهنامBatman Arkham knightامیر کیان قاسمیkamyarFarzamMr.CatKILLER OF GODSJavad.StarImmortal SpartanSpider-Man💲Zander💲Amsc

هرمن هالست (Hermen Hulst)، مدیرعامل Sony Interactive Entertainment، در مصاحبه‌ای به تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت بازی‌های ویدئویی پرداخته و آن را پتانسیلی برای انقلاب در این صنعت دانسته است. با این حال، تاکید کرده که نقش نیروی انسانی همچنان در فرآیند توسعه بازی حیاتی باقی خواهد ماند.

تبلیغات

این مصاحبه در جریان سی‌امین سالگرد برند پلی استیشن انجام شده و هالست گفت:

من فکر می‌کنم در بازی‌های ویدئویی شاهد تقاضای دوگانه‌ای خواهیم بود: یکی برای تجربیات نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی و دیگری برای محتوای دستی و با دقت ساخته شده. پیدا کردن تعادل مناسب بین بهره‌گیری از هوش مصنوعی و حفظ اثر دست انسان بسیار مهم خواهد بود.

طبق نظرسنجی انجام‌شده توسط شرکت تحقیقاتی CIST به درخواست یونیتی (Unity)، حدود ۶۲ درصد از استودیوهای بازی‌سازی در جریان کار خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. این فناوری عمدتاً برای طراحی مفهومی، نمونه‌سازی سریع، ایجاد Asset و ساخت دنیاهای بازی به کار گرفته می‌شود.

یونیتی اعلام کرد که استفاده از هوش مصنوعی در عین حال که چالش‌هایی برای یادگیری و تطبیق ایجاد می‌کند، توانسته عملکرد و تحویل پروژه‌های استودیوها را بهبود بخشد. ۷۱ درصد از استودیوهایی که از این فناوری استفاده کرده‌اند، از افزایش بهره‌وری خود خبر دادند.

با این حال، ۳۸ درصد از استودیوهای بازی‌سازی نسبت به استفاده از هوش مصنوعی مقاومت نشان داده‌اند. از این تعداد، ۴۳ درصد اظهار داشتند که به استفاده از این فناوری علاقه‌مند هستند، اما زمان کافی برای یادگیری آن ندارند. همچنین ۲۴ درصد اعلام کرده‌اند که تصور می‌کنند مهارت‌های فنی لازم برای استفاده از هوش مصنوعی را ندارند.

از این بحث می‌توان دریافت که هوش مصنوعی در کنار افزایش پیچیدگی توسعه بازی‌ها، به یکی از اجزای کلیدی فرآیندهای خلاقانه و فنی تبدیل شده است. اما تعادلی که بتواند نوآوری و هویت انسانی را هم‌زمان حفظ کند، چالش اصلی آینده این صنعت خواهد بود.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Omid2002crystal skyیه گیمر سادهMMDبدون‍ تعصببهنامBatman Arkham knightامیر کیان قاسمیkamyarFarzamMr.CatKILLER OF GODSJavad.StarImmortal SpartanSpider-Man💲Zander💲Amsc

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

هرمن هالست (Hermen Hulst)، مدیرعامل Sony Interactive Entertainment، در مصاحبه‌ای به تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت بازی‌های ویدئویی پرداخته و آن را پتانسیلی برای انقلاب در این صنعت دانسته است. با این حال، تاکید کرده که نقش نیروی انسانی همچنان در فرآیند توسعه بازی حیاتی باقی خواهد ماند.

تبلیغات

این مصاحبه در جریان سی‌امین سالگرد برند پلی استیشن انجام شده و هالست گفت:

من فکر می‌کنم در بازی‌های ویدئویی شاهد تقاضای دوگانه‌ای خواهیم بود: یکی برای تجربیات نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی و دیگری برای محتوای دستی و با دقت ساخته شده. پیدا کردن تعادل مناسب بین بهره‌گیری از هوش مصنوعی و حفظ اثر دست انسان بسیار مهم خواهد بود.

طبق نظرسنجی انجام‌شده توسط شرکت تحقیقاتی CIST به درخواست یونیتی (Unity)، حدود ۶۲ درصد از استودیوهای بازی‌سازی در جریان کار خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. این فناوری عمدتاً برای طراحی مفهومی، نمونه‌سازی سریع، ایجاد Asset و ساخت دنیاهای بازی به کار گرفته می‌شود.

یونیتی اعلام کرد که استفاده از هوش مصنوعی در عین حال که چالش‌هایی برای یادگیری و تطبیق ایجاد می‌کند، توانسته عملکرد و تحویل پروژه‌های استودیوها را بهبود بخشد. ۷۱ درصد از استودیوهایی که از این فناوری استفاده کرده‌اند، از افزایش بهره‌وری خود خبر دادند.

با این حال، ۳۸ درصد از استودیوهای بازی‌سازی نسبت به استفاده از هوش مصنوعی مقاومت نشان داده‌اند. از این تعداد، ۴۳ درصد اظهار داشتند که به استفاده از این فناوری علاقه‌مند هستند، اما زمان کافی برای یادگیری آن ندارند. همچنین ۲۴ درصد اعلام کرده‌اند که تصور می‌کنند مهارت‌های فنی لازم برای استفاده از هوش مصنوعی را ندارند.

از این بحث می‌توان دریافت که هوش مصنوعی در کنار افزایش پیچیدگی توسعه بازی‌ها، به یکی از اجزای کلیدی فرآیندهای خلاقانه و فنی تبدیل شده است. اما تعادلی که بتواند نوآوری و هویت انسانی را هم‌زمان حفظ کند، چالش اصلی آینده این صنعت خواهد بود.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Omid2002crystal skyیه گیمر سادهMMDبدون‍ تعصببهنامBatman Arkham knightامیر کیان قاسمیkamyarFarzamMr.CatKILLER OF GODSJavad.StarImmortal SpartanSpider-Man💲Zander💲Amsc

هرمن هالست (Hermen Hulst)، مدیرعامل Sony Interactive Entertainment، در مصاحبه‌ای به تاثیر هوش مصنوعی بر صنعت بازی‌های ویدئویی پرداخته و آن را پتانسیلی برای انقلاب در این صنعت دانسته است. با این حال، تاکید کرده که نقش نیروی انسانی همچنان در فرآیند توسعه بازی حیاتی باقی خواهد ماند.

تبلیغات

این مصاحبه در جریان سی‌امین سالگرد برند پلی استیشن انجام شده و هالست گفت:

من فکر می‌کنم در بازی‌های ویدئویی شاهد تقاضای دوگانه‌ای خواهیم بود: یکی برای تجربیات نوآورانه مبتنی بر هوش مصنوعی و دیگری برای محتوای دستی و با دقت ساخته شده. پیدا کردن تعادل مناسب بین بهره‌گیری از هوش مصنوعی و حفظ اثر دست انسان بسیار مهم خواهد بود.

طبق نظرسنجی انجام‌شده توسط شرکت تحقیقاتی CIST به درخواست یونیتی (Unity)، حدود ۶۲ درصد از استودیوهای بازی‌سازی در جریان کار خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. این فناوری عمدتاً برای طراحی مفهومی، نمونه‌سازی سریع، ایجاد Asset و ساخت دنیاهای بازی به کار گرفته می‌شود.

یونیتی اعلام کرد که استفاده از هوش مصنوعی در عین حال که چالش‌هایی برای یادگیری و تطبیق ایجاد می‌کند، توانسته عملکرد و تحویل پروژه‌های استودیوها را بهبود بخشد. ۷۱ درصد از استودیوهایی که از این فناوری استفاده کرده‌اند، از افزایش بهره‌وری خود خبر دادند.

با این حال، ۳۸ درصد از استودیوهای بازی‌سازی نسبت به استفاده از هوش مصنوعی مقاومت نشان داده‌اند. از این تعداد، ۴۳ درصد اظهار داشتند که به استفاده از این فناوری علاقه‌مند هستند، اما زمان کافی برای یادگیری آن ندارند. همچنین ۲۴ درصد اعلام کرده‌اند که تصور می‌کنند مهارت‌های فنی لازم برای استفاده از هوش مصنوعی را ندارند.

از این بحث می‌توان دریافت که هوش مصنوعی در کنار افزایش پیچیدگی توسعه بازی‌ها، به یکی از اجزای کلیدی فرآیندهای خلاقانه و فنی تبدیل شده است. اما تعادلی که بتواند نوآوری و هویت انسانی را هم‌زمان حفظ کند، چالش اصلی آینده این صنعت خواهد بود.

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Omid2002crystal skyیه گیمر سادهMMDبدون‍ تعصببهنامBatman Arkham knightامیر کیان قاسمیkamyarFarzamMr.CatKILLER OF GODSJavad.StarImmortal SpartanSpider-Man💲Zander💲Amsc
پست قبلی

تعداد بازیکنان Phasmophobia روی کنسول‌ها از ۱ میلیون نفر عبور کرد

پست بعدی

بازی Marvel Rivals با نرخ ۱۲۰ فریم روی PS5 Pro اجرا خواهد شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • از انقراض تا احیا؛ مستندی که سرگذشت گورخر ایرانی را روایت می‌کند
  • نگاهی به تبلیغات مجازی؛ تئاتر ایران در دوراهی جذب یا فریب مخاطب است؟!
  • آیین یادبود شهدای رسانه ملی برگزار می‌شود
  • پرونده ویژه درباره «غرور ملی» در «هفت»؛ «صددام» نقد می‌شود
  • تاثیر انفجار بر استودیو انیمیشن‌سازی؛ شیشه‌ها فرو ریخت اما کار ترک نشد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.