دانش جوین
دوشنبه, تیر ۲۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

نگرانی رئیس سابق پلی استیشن برای آینده صنعت گیم

گیمفا توسط گیمفا
۱۴ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
1
نگرانی رئیس سابق پلی استیشن برای آینده صنعت گیم
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در مصاحبه‌ای با سایت Eurogamer، رئیس سابق پلی استیشن، شان لیدن، به این موضوع اشاره کرد که سرعت افزایش تعداد مخاطبین از بازی‌ها کمتر شده و این موضوع برای آینده صنعت گیم خطرناک است.

تبلیغات

به گفته او، سیاست کنونی صنعت گیم، گرفتن پول بیشتر از مخاطبین همیشگی است. لیدن باور دارد تا زمانی که این سیاست تغییر نکند، هزینه ساخت بازی‌ها باید کاهش یابد.

او شرایط صنعت گیم را اینگونه توصیف کرد:

در نسل پلی استیشن ۴، ساخت یک بازی درجه یک (پیش از مارکتینگ) نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار هزینه داشت. پس با در نظر گرفتن این موضوع، عناوین PS5 نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار برای ساخت خود نیاز دارند. چنین چیزی نمی‌تواند ماندگار باشد.

وی در ادامه گفت:

من می‌ترسم که ما بازی‌های AAA را به نقطه اوجی غیرمنطقی رسانده‌ باشیم. ما زیاده‌روی کردیم. عناوین بیش از حد طولانی شده‌اند. در گذشته یکی از نقاط جذاب فروش بازی‌ها، طولانی بودن تجربه بود. اما با گذر زمان، بازیکنان ما رشد کردند و دیگر یک عنوان طولانی جذابیت کمتری دارد. ما تا مدت‌ها به ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی اشاره می‌کردیم. انگار ۱۰۰ ساعت بازی اهمیت بالایی دارد.
در آن سال‌های اول، یک گیمر عادی بین ۱۸ تا ۲۳ سال داشت. زمانی که شما ۱۸ تا ۲۳ سال دارید از لحاظ زمان ثروتمند و از لحاظ مالی فقیر هستید. با گذر زمان میانگین سن یک گیمر به اواخر ۲۰ سالگی و اوایل ۳۰ سالگی رسیده است. در این صورت ماجرا برعکس می‌شود؛ درست است؟

توجه بیش از حد به جزئیات غلط است؟

شان لیدن رئیس سابق پلی استیشن از آینده صنعت گیم ناامید است

بر اساس گفته‌های او، توجه بیش از حد به جزئیات، نتیجه کلی حول هزینه‌ها در مقابل سود را خراب می‌کند. لیدن باور دارد که اگر بازی بیش از اندازه طولانی باشد، بسیاری از بازیکنان به پایان آن نمی‌رسند و بسیاری از منابع برای ساخت بخشی از عنوان که هیچکس تجربه نخواهد کرد هدر رفته است. وی در ادامه اظهارات خود، دوران PS1 را با نسل کنونی بازی‌ها مقایسه کرد:

در آن زمان، انتظارات ما هنگام قدم زدن در یک خیابان این بود که نمی‌توان تمامی درها را باز کرد. حالا گیمرها انتظار دارند قابلیت ورود به تمامی خانه‌ها را داشته باشند، بتوانند تک تک کشوها را باز کنند و همه چیز تخریب‌پذیر باشد. چنین مسئله‌ای بی‌نهایت هزینه‌بر است. اگر تنها ۵۰ درصد از بازیکنان شما پایان بازی را مشاهده کنند، پس تمامی آن میلیون‌ها دلاری که برای نیمه دوم عنوان خود هزینه کرده‌اید پوچ و بی‌اهمیت خواهد بود. اگر در اواسط فیلم فرانسیس فورد کوپولا از سینما خارج می‌شدید، او چه واکنشی نشان می‌داد؟
ما باید این موضوع را درک کنیم که چه چیزی برای منابع ما بهترین انتخاب است! من منتظر جنبشی هستم که مردم را به تمام کردن بازی‌ها تشویق می‌کند. یک بازیکن نباید سه ماه برای تمام کردن عنوان محبوب خود زمان بگذارد.

arash arman07aria900Royalknight𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥MMDCh7S Ghost of SpartaReversepointJohn_MarstonJavad.StarAQUARIUSموز خندان(موزاسب)TzzzT23AAACERezaبهنامkravinoffHardcorMax22more

در مصاحبه‌ای با سایت Eurogamer، رئیس سابق پلی استیشن، شان لیدن، به این موضوع اشاره کرد که سرعت افزایش تعداد مخاطبین از بازی‌ها کمتر شده و این موضوع برای آینده صنعت گیم خطرناک است.

تبلیغات

به گفته او، سیاست کنونی صنعت گیم، گرفتن پول بیشتر از مخاطبین همیشگی است. لیدن باور دارد تا زمانی که این سیاست تغییر نکند، هزینه ساخت بازی‌ها باید کاهش یابد.

او شرایط صنعت گیم را اینگونه توصیف کرد:

در نسل پلی استیشن ۴، ساخت یک بازی درجه یک (پیش از مارکتینگ) نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار هزینه داشت. پس با در نظر گرفتن این موضوع، عناوین PS5 نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار برای ساخت خود نیاز دارند. چنین چیزی نمی‌تواند ماندگار باشد.

وی در ادامه گفت:

من می‌ترسم که ما بازی‌های AAA را به نقطه اوجی غیرمنطقی رسانده‌ باشیم. ما زیاده‌روی کردیم. عناوین بیش از حد طولانی شده‌اند. در گذشته یکی از نقاط جذاب فروش بازی‌ها، طولانی بودن تجربه بود. اما با گذر زمان، بازیکنان ما رشد کردند و دیگر یک عنوان طولانی جذابیت کمتری دارد. ما تا مدت‌ها به ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی اشاره می‌کردیم. انگار ۱۰۰ ساعت بازی اهمیت بالایی دارد.
در آن سال‌های اول، یک گیمر عادی بین ۱۸ تا ۲۳ سال داشت. زمانی که شما ۱۸ تا ۲۳ سال دارید از لحاظ زمان ثروتمند و از لحاظ مالی فقیر هستید. با گذر زمان میانگین سن یک گیمر به اواخر ۲۰ سالگی و اوایل ۳۰ سالگی رسیده است. در این صورت ماجرا برعکس می‌شود؛ درست است؟

توجه بیش از حد به جزئیات غلط است؟

شان لیدن رئیس سابق پلی استیشن از آینده صنعت گیم ناامید است

بر اساس گفته‌های او، توجه بیش از حد به جزئیات، نتیجه کلی حول هزینه‌ها در مقابل سود را خراب می‌کند. لیدن باور دارد که اگر بازی بیش از اندازه طولانی باشد، بسیاری از بازیکنان به پایان آن نمی‌رسند و بسیاری از منابع برای ساخت بخشی از عنوان که هیچکس تجربه نخواهد کرد هدر رفته است. وی در ادامه اظهارات خود، دوران PS1 را با نسل کنونی بازی‌ها مقایسه کرد:

در آن زمان، انتظارات ما هنگام قدم زدن در یک خیابان این بود که نمی‌توان تمامی درها را باز کرد. حالا گیمرها انتظار دارند قابلیت ورود به تمامی خانه‌ها را داشته باشند، بتوانند تک تک کشوها را باز کنند و همه چیز تخریب‌پذیر باشد. چنین مسئله‌ای بی‌نهایت هزینه‌بر است. اگر تنها ۵۰ درصد از بازیکنان شما پایان بازی را مشاهده کنند، پس تمامی آن میلیون‌ها دلاری که برای نیمه دوم عنوان خود هزینه کرده‌اید پوچ و بی‌اهمیت خواهد بود. اگر در اواسط فیلم فرانسیس فورد کوپولا از سینما خارج می‌شدید، او چه واکنشی نشان می‌داد؟
ما باید این موضوع را درک کنیم که چه چیزی برای منابع ما بهترین انتخاب است! من منتظر جنبشی هستم که مردم را به تمام کردن بازی‌ها تشویق می‌کند. یک بازیکن نباید سه ماه برای تمام کردن عنوان محبوب خود زمان بگذارد.

arash arman07aria900Royalknight𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥MMDCh7S Ghost of SpartaReversepointJohn_MarstonJavad.StarAQUARIUSموز خندان(موزاسب)TzzzT23AAACERezaبهنامkravinoffHardcorMax22more

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در مصاحبه‌ای با سایت Eurogamer، رئیس سابق پلی استیشن، شان لیدن، به این موضوع اشاره کرد که سرعت افزایش تعداد مخاطبین از بازی‌ها کمتر شده و این موضوع برای آینده صنعت گیم خطرناک است.

تبلیغات

به گفته او، سیاست کنونی صنعت گیم، گرفتن پول بیشتر از مخاطبین همیشگی است. لیدن باور دارد تا زمانی که این سیاست تغییر نکند، هزینه ساخت بازی‌ها باید کاهش یابد.

او شرایط صنعت گیم را اینگونه توصیف کرد:

در نسل پلی استیشن ۴، ساخت یک بازی درجه یک (پیش از مارکتینگ) نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار هزینه داشت. پس با در نظر گرفتن این موضوع، عناوین PS5 نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار برای ساخت خود نیاز دارند. چنین چیزی نمی‌تواند ماندگار باشد.

وی در ادامه گفت:

من می‌ترسم که ما بازی‌های AAA را به نقطه اوجی غیرمنطقی رسانده‌ باشیم. ما زیاده‌روی کردیم. عناوین بیش از حد طولانی شده‌اند. در گذشته یکی از نقاط جذاب فروش بازی‌ها، طولانی بودن تجربه بود. اما با گذر زمان، بازیکنان ما رشد کردند و دیگر یک عنوان طولانی جذابیت کمتری دارد. ما تا مدت‌ها به ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی اشاره می‌کردیم. انگار ۱۰۰ ساعت بازی اهمیت بالایی دارد.
در آن سال‌های اول، یک گیمر عادی بین ۱۸ تا ۲۳ سال داشت. زمانی که شما ۱۸ تا ۲۳ سال دارید از لحاظ زمان ثروتمند و از لحاظ مالی فقیر هستید. با گذر زمان میانگین سن یک گیمر به اواخر ۲۰ سالگی و اوایل ۳۰ سالگی رسیده است. در این صورت ماجرا برعکس می‌شود؛ درست است؟

توجه بیش از حد به جزئیات غلط است؟

شان لیدن رئیس سابق پلی استیشن از آینده صنعت گیم ناامید است

بر اساس گفته‌های او، توجه بیش از حد به جزئیات، نتیجه کلی حول هزینه‌ها در مقابل سود را خراب می‌کند. لیدن باور دارد که اگر بازی بیش از اندازه طولانی باشد، بسیاری از بازیکنان به پایان آن نمی‌رسند و بسیاری از منابع برای ساخت بخشی از عنوان که هیچکس تجربه نخواهد کرد هدر رفته است. وی در ادامه اظهارات خود، دوران PS1 را با نسل کنونی بازی‌ها مقایسه کرد:

در آن زمان، انتظارات ما هنگام قدم زدن در یک خیابان این بود که نمی‌توان تمامی درها را باز کرد. حالا گیمرها انتظار دارند قابلیت ورود به تمامی خانه‌ها را داشته باشند، بتوانند تک تک کشوها را باز کنند و همه چیز تخریب‌پذیر باشد. چنین مسئله‌ای بی‌نهایت هزینه‌بر است. اگر تنها ۵۰ درصد از بازیکنان شما پایان بازی را مشاهده کنند، پس تمامی آن میلیون‌ها دلاری که برای نیمه دوم عنوان خود هزینه کرده‌اید پوچ و بی‌اهمیت خواهد بود. اگر در اواسط فیلم فرانسیس فورد کوپولا از سینما خارج می‌شدید، او چه واکنشی نشان می‌داد؟
ما باید این موضوع را درک کنیم که چه چیزی برای منابع ما بهترین انتخاب است! من منتظر جنبشی هستم که مردم را به تمام کردن بازی‌ها تشویق می‌کند. یک بازیکن نباید سه ماه برای تمام کردن عنوان محبوب خود زمان بگذارد.

arash arman07aria900Royalknight𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥MMDCh7S Ghost of SpartaReversepointJohn_MarstonJavad.StarAQUARIUSموز خندان(موزاسب)TzzzT23AAACERezaبهنامkravinoffHardcorMax22more

در مصاحبه‌ای با سایت Eurogamer، رئیس سابق پلی استیشن، شان لیدن، به این موضوع اشاره کرد که سرعت افزایش تعداد مخاطبین از بازی‌ها کمتر شده و این موضوع برای آینده صنعت گیم خطرناک است.

تبلیغات

به گفته او، سیاست کنونی صنعت گیم، گرفتن پول بیشتر از مخاطبین همیشگی است. لیدن باور دارد تا زمانی که این سیاست تغییر نکند، هزینه ساخت بازی‌ها باید کاهش یابد.

او شرایط صنعت گیم را اینگونه توصیف کرد:

در نسل پلی استیشن ۴، ساخت یک بازی درجه یک (پیش از مارکتینگ) نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار هزینه داشت. پس با در نظر گرفتن این موضوع، عناوین PS5 نزدیک به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار برای ساخت خود نیاز دارند. چنین چیزی نمی‌تواند ماندگار باشد.

وی در ادامه گفت:

من می‌ترسم که ما بازی‌های AAA را به نقطه اوجی غیرمنطقی رسانده‌ باشیم. ما زیاده‌روی کردیم. عناوین بیش از حد طولانی شده‌اند. در گذشته یکی از نقاط جذاب فروش بازی‌ها، طولانی بودن تجربه بود. اما با گذر زمان، بازیکنان ما رشد کردند و دیگر یک عنوان طولانی جذابیت کمتری دارد. ما تا مدت‌ها به ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی اشاره می‌کردیم. انگار ۱۰۰ ساعت بازی اهمیت بالایی دارد.
در آن سال‌های اول، یک گیمر عادی بین ۱۸ تا ۲۳ سال داشت. زمانی که شما ۱۸ تا ۲۳ سال دارید از لحاظ زمان ثروتمند و از لحاظ مالی فقیر هستید. با گذر زمان میانگین سن یک گیمر به اواخر ۲۰ سالگی و اوایل ۳۰ سالگی رسیده است. در این صورت ماجرا برعکس می‌شود؛ درست است؟

توجه بیش از حد به جزئیات غلط است؟

شان لیدن رئیس سابق پلی استیشن از آینده صنعت گیم ناامید است

بر اساس گفته‌های او، توجه بیش از حد به جزئیات، نتیجه کلی حول هزینه‌ها در مقابل سود را خراب می‌کند. لیدن باور دارد که اگر بازی بیش از اندازه طولانی باشد، بسیاری از بازیکنان به پایان آن نمی‌رسند و بسیاری از منابع برای ساخت بخشی از عنوان که هیچکس تجربه نخواهد کرد هدر رفته است. وی در ادامه اظهارات خود، دوران PS1 را با نسل کنونی بازی‌ها مقایسه کرد:

در آن زمان، انتظارات ما هنگام قدم زدن در یک خیابان این بود که نمی‌توان تمامی درها را باز کرد. حالا گیمرها انتظار دارند قابلیت ورود به تمامی خانه‌ها را داشته باشند، بتوانند تک تک کشوها را باز کنند و همه چیز تخریب‌پذیر باشد. چنین مسئله‌ای بی‌نهایت هزینه‌بر است. اگر تنها ۵۰ درصد از بازیکنان شما پایان بازی را مشاهده کنند، پس تمامی آن میلیون‌ها دلاری که برای نیمه دوم عنوان خود هزینه کرده‌اید پوچ و بی‌اهمیت خواهد بود. اگر در اواسط فیلم فرانسیس فورد کوپولا از سینما خارج می‌شدید، او چه واکنشی نشان می‌داد؟
ما باید این موضوع را درک کنیم که چه چیزی برای منابع ما بهترین انتخاب است! من منتظر جنبشی هستم که مردم را به تمام کردن بازی‌ها تشویق می‌کند. یک بازیکن نباید سه ماه برای تمام کردن عنوان محبوب خود زمان بگذارد.

arash arman07aria900Royalknight𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥MMDCh7S Ghost of SpartaReversepointJohn_MarstonJavad.StarAQUARIUSموز خندان(موزاسب)TzzzT23AAACERezaبهنامkravinoffHardcorMax22more
پست قبلی

قسمت بعدی سری بازی Dragon Age ادامه The Veilguard نخواهد بود

پست بعدی

نحوه اشتغال به کار مجدد بازنشستگان بدون قطع حقوق چگونه است؟

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • واردات و مونتاژ خودرو قطع می‌شود؟
  • ۶ عامل کاهش ۱۳.۷ درصدی تولید خودرو در فصل بهار
  • ۲۴ تیرماه؛ آغاز نوسازی موتورسیکلت‌های فرسوده
  • وضعیت مبهم واردات خودرو طی سال جاری
  • آینده نامعلوم برنامه هیدروژنی «هوندا»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.