دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

کارگردان بازی Wild یوبیسافت را مقصر لغو شدن این پروژه می‌داند

گیمفا توسط گیمفا
۲۰ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
کارگردان بازی Wild یوبیسافت را مقصر لغو شدن این پروژه می‌داند
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مایکل انسل، طراح سابق یوبیسافت، اذعان داشت که نحوه مدیریت بازی Wild را یک رسوایی واقعی می‌داند.

تبلیغات

پروژه Wild، یک بازی سبک بقا بود که اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و قرار بود به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شود. سونی ناشر این پروژه بود و توسعه آن بر عهده استودیوی مستقل Wild Sheep قرار داشت که توسط خود انسل تاسیس شده بود.

با این حال، پس از خروج انسل از صنعت بازی‌سازی در سال ۲۰۲۰، آینده این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و در سال ۲۰۲۱ یک خبرنگار ادعا کرد که ساخت این بازی لغو شده است.

انسل در مصاحبه‌ جدید خود درباره اتفاقاتی که برای Wild رخ داد توضیح داده و یوبیسافت را برای نحوه تصاحب و نابودی کامل این پروژه مقصر دانسته است. او توضیح داد:

سرنوشت Wild با بدشانسی گره خورد. در سال ۲۰۱۸، نسخه‌ای قابل بازی و بسیار خوب از آن داشتیم، اما ارتقای بازی برای پلی استیشن ۵ زمان زیادی برد و باعث کندی پروسه تولید شد. در این میان، در سونی تغییرات مدیریتی بزرگی رخ داد و ساخت بازی متوقف شد.

یوبیسافت پیشنهاد تصاحب پروژه را داد و کمی بعد سونی تصمیم گرفت پروژه را پس بگیرد و حتی پیشنهاد داد بودجه ما را دو برابر کند. متاسفانه قراردادمان با یوبیسافت خیلی پیشرفت کرده بود و مجبور شدیم پیشنهاد سونی را رد کنیم. چه حیف!

کارگردان بازی Wild یوبیسافت را مقصر لغو شدن این پروژه می‌داند - گیمفا

انسل معتقد است مشکلات واقعی بازی از زمانی شروع شد که آن را به یوبیسافت پاریس سپردند و مدیریت آن به تامی فرانسوا، که بعداً به دلیل اتهامات سو رفتاری شرکت را ترک کرد، واگذار شد. انسل ادامه داد:

در این دوره بود که من دچار فرسودگی شغلی شدم و متاسفانه بازی به دستان تیم سردبیری یوبیسافت در پاریس افتاد که خودشان در آشفتگی به سر می‌بردند. دیگر حضور نداشتم تا از بازی دفاع کنم و آن‌ها بازی را تحت فشار تغییرات متعددی قرار دادند بدون اینکه حتی آن را تجربه کنند. این یک رسوایی واقعی بود. بعد از دو سال سردرگمی، بازی به این بهانه که دیگر مطابق ایده اولیه نیست، رها شد.

باید در نظر داشت که در آن زمان، تیم سردبیری یوبیسافت در بحران ناشی از مسائل داخلی مربوط به تامی فرانسوا بود که اتفاقاً مدیریت پروژه Wild را نیز بر عهده داشت.

انسل در ادامه مصاحبه فاش کرد که دلیل ترک صنعت بازی‌سازی، مشکلاتی بود که در توسعه Beyond Good & Evil 2 و Wild تجربه کرد و منجر به فرسودگی شغلی او شد. او گفت:

با نگاه به گذشته، می‌توانم بگویم که یک فرسودگی واقعی در اواخر ۲۰۱۹ برای من رخ داد. در آن زمان، دو پروژه اصلی من به دلایل مختلف از مسیر خارج شده بودند. باید مدت‌ها پیش استراحت می‌کردم، اما به جای آن سخت‌تر کار کردم. در ابتدای ۲۰۲۰ تصمیم گرفتم همه چیز را متوقف کنم، به ویژه که زندگی خانوادگی من به شدت تحت تاثیر این فرسودگی قرار گرفته بود. من انرژی خود را بد مدیریت کردم و دیگر توان ادامه دادن در صنعت بازی را نداشتم.

او همچنین اعلام کرد که مایل است نسخه‌های قابل بازی Wild و Beyond Good & Evil 2 از سال ۲۰۱۸، که آن‌ها را بسیار امیدوارکننده توصیف می‌کند، به اشتراک بگذارد.

Nostalgic PlayerJohn_Marstonپروفسور بی سوادBatman Arkham knightAmscZabi

مایکل انسل، طراح سابق یوبیسافت، اذعان داشت که نحوه مدیریت بازی Wild را یک رسوایی واقعی می‌داند.

تبلیغات

پروژه Wild، یک بازی سبک بقا بود که اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و قرار بود به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شود. سونی ناشر این پروژه بود و توسعه آن بر عهده استودیوی مستقل Wild Sheep قرار داشت که توسط خود انسل تاسیس شده بود.

با این حال، پس از خروج انسل از صنعت بازی‌سازی در سال ۲۰۲۰، آینده این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و در سال ۲۰۲۱ یک خبرنگار ادعا کرد که ساخت این بازی لغو شده است.

انسل در مصاحبه‌ جدید خود درباره اتفاقاتی که برای Wild رخ داد توضیح داده و یوبیسافت را برای نحوه تصاحب و نابودی کامل این پروژه مقصر دانسته است. او توضیح داد:

سرنوشت Wild با بدشانسی گره خورد. در سال ۲۰۱۸، نسخه‌ای قابل بازی و بسیار خوب از آن داشتیم، اما ارتقای بازی برای پلی استیشن ۵ زمان زیادی برد و باعث کندی پروسه تولید شد. در این میان، در سونی تغییرات مدیریتی بزرگی رخ داد و ساخت بازی متوقف شد.

یوبیسافت پیشنهاد تصاحب پروژه را داد و کمی بعد سونی تصمیم گرفت پروژه را پس بگیرد و حتی پیشنهاد داد بودجه ما را دو برابر کند. متاسفانه قراردادمان با یوبیسافت خیلی پیشرفت کرده بود و مجبور شدیم پیشنهاد سونی را رد کنیم. چه حیف!

کارگردان بازی Wild یوبیسافت را مقصر لغو شدن این پروژه می‌داند - گیمفا

انسل معتقد است مشکلات واقعی بازی از زمانی شروع شد که آن را به یوبیسافت پاریس سپردند و مدیریت آن به تامی فرانسوا، که بعداً به دلیل اتهامات سو رفتاری شرکت را ترک کرد، واگذار شد. انسل ادامه داد:

در این دوره بود که من دچار فرسودگی شغلی شدم و متاسفانه بازی به دستان تیم سردبیری یوبیسافت در پاریس افتاد که خودشان در آشفتگی به سر می‌بردند. دیگر حضور نداشتم تا از بازی دفاع کنم و آن‌ها بازی را تحت فشار تغییرات متعددی قرار دادند بدون اینکه حتی آن را تجربه کنند. این یک رسوایی واقعی بود. بعد از دو سال سردرگمی، بازی به این بهانه که دیگر مطابق ایده اولیه نیست، رها شد.

باید در نظر داشت که در آن زمان، تیم سردبیری یوبیسافت در بحران ناشی از مسائل داخلی مربوط به تامی فرانسوا بود که اتفاقاً مدیریت پروژه Wild را نیز بر عهده داشت.

انسل در ادامه مصاحبه فاش کرد که دلیل ترک صنعت بازی‌سازی، مشکلاتی بود که در توسعه Beyond Good & Evil 2 و Wild تجربه کرد و منجر به فرسودگی شغلی او شد. او گفت:

با نگاه به گذشته، می‌توانم بگویم که یک فرسودگی واقعی در اواخر ۲۰۱۹ برای من رخ داد. در آن زمان، دو پروژه اصلی من به دلایل مختلف از مسیر خارج شده بودند. باید مدت‌ها پیش استراحت می‌کردم، اما به جای آن سخت‌تر کار کردم. در ابتدای ۲۰۲۰ تصمیم گرفتم همه چیز را متوقف کنم، به ویژه که زندگی خانوادگی من به شدت تحت تاثیر این فرسودگی قرار گرفته بود. من انرژی خود را بد مدیریت کردم و دیگر توان ادامه دادن در صنعت بازی را نداشتم.

او همچنین اعلام کرد که مایل است نسخه‌های قابل بازی Wild و Beyond Good & Evil 2 از سال ۲۰۱۸، که آن‌ها را بسیار امیدوارکننده توصیف می‌کند، به اشتراک بگذارد.

Nostalgic PlayerJohn_Marstonپروفسور بی سوادBatman Arkham knightAmscZabi

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

مایکل انسل، طراح سابق یوبیسافت، اذعان داشت که نحوه مدیریت بازی Wild را یک رسوایی واقعی می‌داند.

تبلیغات

پروژه Wild، یک بازی سبک بقا بود که اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و قرار بود به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شود. سونی ناشر این پروژه بود و توسعه آن بر عهده استودیوی مستقل Wild Sheep قرار داشت که توسط خود انسل تاسیس شده بود.

با این حال، پس از خروج انسل از صنعت بازی‌سازی در سال ۲۰۲۰، آینده این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و در سال ۲۰۲۱ یک خبرنگار ادعا کرد که ساخت این بازی لغو شده است.

انسل در مصاحبه‌ جدید خود درباره اتفاقاتی که برای Wild رخ داد توضیح داده و یوبیسافت را برای نحوه تصاحب و نابودی کامل این پروژه مقصر دانسته است. او توضیح داد:

سرنوشت Wild با بدشانسی گره خورد. در سال ۲۰۱۸، نسخه‌ای قابل بازی و بسیار خوب از آن داشتیم، اما ارتقای بازی برای پلی استیشن ۵ زمان زیادی برد و باعث کندی پروسه تولید شد. در این میان، در سونی تغییرات مدیریتی بزرگی رخ داد و ساخت بازی متوقف شد.

یوبیسافت پیشنهاد تصاحب پروژه را داد و کمی بعد سونی تصمیم گرفت پروژه را پس بگیرد و حتی پیشنهاد داد بودجه ما را دو برابر کند. متاسفانه قراردادمان با یوبیسافت خیلی پیشرفت کرده بود و مجبور شدیم پیشنهاد سونی را رد کنیم. چه حیف!

کارگردان بازی Wild یوبیسافت را مقصر لغو شدن این پروژه می‌داند - گیمفا

انسل معتقد است مشکلات واقعی بازی از زمانی شروع شد که آن را به یوبیسافت پاریس سپردند و مدیریت آن به تامی فرانسوا، که بعداً به دلیل اتهامات سو رفتاری شرکت را ترک کرد، واگذار شد. انسل ادامه داد:

در این دوره بود که من دچار فرسودگی شغلی شدم و متاسفانه بازی به دستان تیم سردبیری یوبیسافت در پاریس افتاد که خودشان در آشفتگی به سر می‌بردند. دیگر حضور نداشتم تا از بازی دفاع کنم و آن‌ها بازی را تحت فشار تغییرات متعددی قرار دادند بدون اینکه حتی آن را تجربه کنند. این یک رسوایی واقعی بود. بعد از دو سال سردرگمی، بازی به این بهانه که دیگر مطابق ایده اولیه نیست، رها شد.

باید در نظر داشت که در آن زمان، تیم سردبیری یوبیسافت در بحران ناشی از مسائل داخلی مربوط به تامی فرانسوا بود که اتفاقاً مدیریت پروژه Wild را نیز بر عهده داشت.

انسل در ادامه مصاحبه فاش کرد که دلیل ترک صنعت بازی‌سازی، مشکلاتی بود که در توسعه Beyond Good & Evil 2 و Wild تجربه کرد و منجر به فرسودگی شغلی او شد. او گفت:

با نگاه به گذشته، می‌توانم بگویم که یک فرسودگی واقعی در اواخر ۲۰۱۹ برای من رخ داد. در آن زمان، دو پروژه اصلی من به دلایل مختلف از مسیر خارج شده بودند. باید مدت‌ها پیش استراحت می‌کردم، اما به جای آن سخت‌تر کار کردم. در ابتدای ۲۰۲۰ تصمیم گرفتم همه چیز را متوقف کنم، به ویژه که زندگی خانوادگی من به شدت تحت تاثیر این فرسودگی قرار گرفته بود. من انرژی خود را بد مدیریت کردم و دیگر توان ادامه دادن در صنعت بازی را نداشتم.

او همچنین اعلام کرد که مایل است نسخه‌های قابل بازی Wild و Beyond Good & Evil 2 از سال ۲۰۱۸، که آن‌ها را بسیار امیدوارکننده توصیف می‌کند، به اشتراک بگذارد.

Nostalgic PlayerJohn_Marstonپروفسور بی سوادBatman Arkham knightAmscZabi

مایکل انسل، طراح سابق یوبیسافت، اذعان داشت که نحوه مدیریت بازی Wild را یک رسوایی واقعی می‌داند.

تبلیغات

پروژه Wild، یک بازی سبک بقا بود که اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و قرار بود به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شود. سونی ناشر این پروژه بود و توسعه آن بر عهده استودیوی مستقل Wild Sheep قرار داشت که توسط خود انسل تاسیس شده بود.

با این حال، پس از خروج انسل از صنعت بازی‌سازی در سال ۲۰۲۰، آینده این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و در سال ۲۰۲۱ یک خبرنگار ادعا کرد که ساخت این بازی لغو شده است.

انسل در مصاحبه‌ جدید خود درباره اتفاقاتی که برای Wild رخ داد توضیح داده و یوبیسافت را برای نحوه تصاحب و نابودی کامل این پروژه مقصر دانسته است. او توضیح داد:

سرنوشت Wild با بدشانسی گره خورد. در سال ۲۰۱۸، نسخه‌ای قابل بازی و بسیار خوب از آن داشتیم، اما ارتقای بازی برای پلی استیشن ۵ زمان زیادی برد و باعث کندی پروسه تولید شد. در این میان، در سونی تغییرات مدیریتی بزرگی رخ داد و ساخت بازی متوقف شد.

یوبیسافت پیشنهاد تصاحب پروژه را داد و کمی بعد سونی تصمیم گرفت پروژه را پس بگیرد و حتی پیشنهاد داد بودجه ما را دو برابر کند. متاسفانه قراردادمان با یوبیسافت خیلی پیشرفت کرده بود و مجبور شدیم پیشنهاد سونی را رد کنیم. چه حیف!

کارگردان بازی Wild یوبیسافت را مقصر لغو شدن این پروژه می‌داند - گیمفا

انسل معتقد است مشکلات واقعی بازی از زمانی شروع شد که آن را به یوبیسافت پاریس سپردند و مدیریت آن به تامی فرانسوا، که بعداً به دلیل اتهامات سو رفتاری شرکت را ترک کرد، واگذار شد. انسل ادامه داد:

در این دوره بود که من دچار فرسودگی شغلی شدم و متاسفانه بازی به دستان تیم سردبیری یوبیسافت در پاریس افتاد که خودشان در آشفتگی به سر می‌بردند. دیگر حضور نداشتم تا از بازی دفاع کنم و آن‌ها بازی را تحت فشار تغییرات متعددی قرار دادند بدون اینکه حتی آن را تجربه کنند. این یک رسوایی واقعی بود. بعد از دو سال سردرگمی، بازی به این بهانه که دیگر مطابق ایده اولیه نیست، رها شد.

باید در نظر داشت که در آن زمان، تیم سردبیری یوبیسافت در بحران ناشی از مسائل داخلی مربوط به تامی فرانسوا بود که اتفاقاً مدیریت پروژه Wild را نیز بر عهده داشت.

انسل در ادامه مصاحبه فاش کرد که دلیل ترک صنعت بازی‌سازی، مشکلاتی بود که در توسعه Beyond Good & Evil 2 و Wild تجربه کرد و منجر به فرسودگی شغلی او شد. او گفت:

با نگاه به گذشته، می‌توانم بگویم که یک فرسودگی واقعی در اواخر ۲۰۱۹ برای من رخ داد. در آن زمان، دو پروژه اصلی من به دلایل مختلف از مسیر خارج شده بودند. باید مدت‌ها پیش استراحت می‌کردم، اما به جای آن سخت‌تر کار کردم. در ابتدای ۲۰۲۰ تصمیم گرفتم همه چیز را متوقف کنم، به ویژه که زندگی خانوادگی من به شدت تحت تاثیر این فرسودگی قرار گرفته بود. من انرژی خود را بد مدیریت کردم و دیگر توان ادامه دادن در صنعت بازی را نداشتم.

او همچنین اعلام کرد که مایل است نسخه‌های قابل بازی Wild و Beyond Good & Evil 2 از سال ۲۰۱۸، که آن‌ها را بسیار امیدوارکننده توصیف می‌کند، به اشتراک بگذارد.

Nostalgic PlayerJohn_Marstonپروفسور بی سوادBatman Arkham knightAmscZabi
پست قبلی

۱۰ بازی پرفروش Steam در هفته پنجاهم ۲۰۲۴

پست بعدی

به‌روزرسانی جدید Cyberpunk 2077 شامل حالت +NG یا پچ PS5 Pro نخواهد بود

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.