دانش جوین
یکشنبه, تیر ۲۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«آسانسور» از «شدن‌ها» می‌گوید؛ کارتن‌خوابی که قهرمان زندگی پسرش شد

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۳ آذر ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
«آسانسور» از «شدن‌ها» می‌گوید؛ کارتن‌خوابی که قهرمان زندگی پسرش شد
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

جواد رزاقی‌زاده کارگردان فیلم مستند «آسانسور» که تهیه‌کنندگی آن را محمد کارت برعهده دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تکراری بودن سوژه این فیلم مستند توضیح داد: قطعاً فیلمسازان در سطح دنیا موضوعات زیادی را برای پرداخت کردن، ندارند بنابراین ممکن است چنین به نظر برسد که چندین اثر سینمایی و تلویزیونی به یک سوژه واحد پرداخته‌اند. جهان‌بینی کارگردان و نوع پرداخت به سوژه مورد نظر مهم است؛ در واقع فیلم «آسانسور» که به موضوع اعتیاد پرداخته، یک فیلم بیوگرافی و پرتره است و من در این فیلم تنها یک دقیقه و نیم با کاراکتر اصلی مصاحبه کرده‌ام و مابقی داستان را خود فیلم روایت می‌کند.

وی عنوان کرد: من تلاش کردم و خدا هم کمک کرد که یک فیلم امیدبخش و راهگشا تولید کنم تا بتوانم با «شدنی» که در فیلم اتفاق می‌افتد، انگیزه‌ای را در وجود آدم‌هایی که می‌گویند نمی‌شود، ایجاد کنم.

رزاقی‌زاده درباره وضعیت کنونی کاراکتر اصلی فیلم گفت: کاراکتر فیلم مستند «آسانسور» در فرآیند تولید فیلم، به پروژه‌های دیگر معرفی شد که از آن جمله می‌توان به سریال «وحشی» هومن سیدی و فیلم «صدام» اشاره کرد. او همچنین در فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی نقش داشت و خدا را شکر که به واسطه فعالیت‌هایی که می‌کند، زندگی خوبی دارد.

«آسانسور» از «شدن‌ها» می‌گوید؛ کارتن‌خوابی که قهرمان زندگی پسرش شد

وی در توضیح ساختار «آسانسور» و اینکه در روایت داستان از چه عواملی بهره گرفته است، عنوان کرد: ساختار فیلم «آسانسور» در پشت صحنه سریال «یاغی» شکل می‌گیرد؛ در واقع فیلمسازی که برای تولید سریالش روزانه حدوداً ۷۰۰ میلیون تومان خرج کرد، به من که توانایی صرف این هزینه برای فیلمم را نداشتم، این فرصت را داد که بتوانم از موقعیت‌هایی که در پشت صحنه کار او ایجاد می‌شود، برای تولید فیلم مستندم استفاده کنم. «آسانسور» به حریم کاراکترش احترام گذاشته و تلاش کرده که شخصیت اصلی داستانش ترحم‌آمیز و اغراق‌آمیز نباشد و کاراکتر فیلم با پشت کار و اراده آهنین تلاش می‌کند که قهرمان فرزندش باشد.

رزاقی زاده درباره اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» گفت: جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» نه تنها در ایران که در میان رویدادهای سینمای مستند در جهان حرف برای گفتن دارد. اولین بار در دوره چهارم بود که به عنوان تهیه کننده با فیلم «گل غلتان» به کارگردانی محمد شفیع خانی در جشنواره حضور داشتم و جشنواره برایم از همان زمان جذاب و مؤثر بود. «سینماحقیقت» به دلیل اعتباری که برای سینمای مستند و مستندسازان قائل است و کیفیت بالای آثار منتخب خود و سطح قابل توجه برگزاری آن، یکی از محفل‌هایی است که حضور در آن برای هر مستندسازی ارزشمند است.

وی در مورد وضعیت سینمای مستند ایران گفت: هم‌اکنون سینمای مستند آن‌چنان که باید و شاید دیده نمی‌شود؛ این حوزه سینمایی با مشکلات مالی و سانسور دست و پنجه نرم می‌کند و تا حدودی عرصه را به فعالانش تنگ کرده است اما من باور دارم آدم‌ها می‌توانند هر چیزی را که در درون‌شان می‌سازند، به فعل تبدیل کنند و همه چیز به خود شخص مربوط است. فیلم «آسانسور» نیز همین حرف را می‌زند و به مخاطبانش می‌گوید اگر انگیزه داشته باشند و تلاش کنند، نشدنی‌هایی که مطمئن هستند نمی‌شود، اتفاق خواهد افتاد.

رزاقی‌زاده در مورد تعامل با محمد کارت نیز توضیح داد: من به عنوان مدیر فیلمبرداری به سینمای مستند وصل شدم. در واقع من مدیر فیلمبرداری پروژه‌های محمد کارت بودم و یک نوع دوستی، اعتماد و شناخت بین ما شکل گرفت. این‌گونه او می‌دانست که اگر من در جایی دوربین را در دست می‌گیرم، چه کاری خواهم کرد، یعنی تصویر ذهنی همدیگر را می‌خوانیم. اعتمادی که بین ما وجود دارد باعث شد که تعامل سازنده‌ای در زمان تولید و پس تولید داشته باشیم.

کارگردان «آسانسور» در پایان تاکید کرد: عشق به سینما در من پایانی ندارد و امیدوارم با ساخت فیلم‌هایم بتوانم تأثیرگذار باشم و رسالت و وظیفه انسانی خود را ادا کنم.

جواد رزاقی‌زاده در چهارمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» به عنوان تهیه کننده با فیلم مستند «گل غلتان» به کارگردانی محمد شفیع خانی حضور داشت. بعد از آن به عنوان مدیر فیلمبرداری سال‌ها در پروژه‌های مختلف سینمای مشارکت داشته است که می‌توان به فیلمبرداری آثاری چون «آوانتاژ»، «لاوراتوار»، «مسروقه»، «مخدر کلاف سردرگم»، «خونه رو»، «تن ها»، «فقدان» و «سمفونی مرگ» اشاره کرد. رزاقی‌زاده همچنین آثاری را کارگردانی کرده است از جمله فیلم کوتاه «۶۶ تا ۹۶»، فیلم کوتاه «سنگ»، مستند «رایحه فردوس»، ۲ قسمت مستند بلند با عنوان «شناسنامه».

جواد رزاقی‌زاده کارگردان فیلم مستند «آسانسور» که تهیه‌کنندگی آن را محمد کارت برعهده دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تکراری بودن سوژه این فیلم مستند توضیح داد: قطعاً فیلمسازان در سطح دنیا موضوعات زیادی را برای پرداخت کردن، ندارند بنابراین ممکن است چنین به نظر برسد که چندین اثر سینمایی و تلویزیونی به یک سوژه واحد پرداخته‌اند. جهان‌بینی کارگردان و نوع پرداخت به سوژه مورد نظر مهم است؛ در واقع فیلم «آسانسور» که به موضوع اعتیاد پرداخته، یک فیلم بیوگرافی و پرتره است و من در این فیلم تنها یک دقیقه و نیم با کاراکتر اصلی مصاحبه کرده‌ام و مابقی داستان را خود فیلم روایت می‌کند.

وی عنوان کرد: من تلاش کردم و خدا هم کمک کرد که یک فیلم امیدبخش و راهگشا تولید کنم تا بتوانم با «شدنی» که در فیلم اتفاق می‌افتد، انگیزه‌ای را در وجود آدم‌هایی که می‌گویند نمی‌شود، ایجاد کنم.

رزاقی‌زاده درباره وضعیت کنونی کاراکتر اصلی فیلم گفت: کاراکتر فیلم مستند «آسانسور» در فرآیند تولید فیلم، به پروژه‌های دیگر معرفی شد که از آن جمله می‌توان به سریال «وحشی» هومن سیدی و فیلم «صدام» اشاره کرد. او همچنین در فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی نقش داشت و خدا را شکر که به واسطه فعالیت‌هایی که می‌کند، زندگی خوبی دارد.

«آسانسور» از «شدن‌ها» می‌گوید؛ کارتن‌خوابی که قهرمان زندگی پسرش شد

وی در توضیح ساختار «آسانسور» و اینکه در روایت داستان از چه عواملی بهره گرفته است، عنوان کرد: ساختار فیلم «آسانسور» در پشت صحنه سریال «یاغی» شکل می‌گیرد؛ در واقع فیلمسازی که برای تولید سریالش روزانه حدوداً ۷۰۰ میلیون تومان خرج کرد، به من که توانایی صرف این هزینه برای فیلمم را نداشتم، این فرصت را داد که بتوانم از موقعیت‌هایی که در پشت صحنه کار او ایجاد می‌شود، برای تولید فیلم مستندم استفاده کنم. «آسانسور» به حریم کاراکترش احترام گذاشته و تلاش کرده که شخصیت اصلی داستانش ترحم‌آمیز و اغراق‌آمیز نباشد و کاراکتر فیلم با پشت کار و اراده آهنین تلاش می‌کند که قهرمان فرزندش باشد.

رزاقی زاده درباره اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» گفت: جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» نه تنها در ایران که در میان رویدادهای سینمای مستند در جهان حرف برای گفتن دارد. اولین بار در دوره چهارم بود که به عنوان تهیه کننده با فیلم «گل غلتان» به کارگردانی محمد شفیع خانی در جشنواره حضور داشتم و جشنواره برایم از همان زمان جذاب و مؤثر بود. «سینماحقیقت» به دلیل اعتباری که برای سینمای مستند و مستندسازان قائل است و کیفیت بالای آثار منتخب خود و سطح قابل توجه برگزاری آن، یکی از محفل‌هایی است که حضور در آن برای هر مستندسازی ارزشمند است.

وی در مورد وضعیت سینمای مستند ایران گفت: هم‌اکنون سینمای مستند آن‌چنان که باید و شاید دیده نمی‌شود؛ این حوزه سینمایی با مشکلات مالی و سانسور دست و پنجه نرم می‌کند و تا حدودی عرصه را به فعالانش تنگ کرده است اما من باور دارم آدم‌ها می‌توانند هر چیزی را که در درون‌شان می‌سازند، به فعل تبدیل کنند و همه چیز به خود شخص مربوط است. فیلم «آسانسور» نیز همین حرف را می‌زند و به مخاطبانش می‌گوید اگر انگیزه داشته باشند و تلاش کنند، نشدنی‌هایی که مطمئن هستند نمی‌شود، اتفاق خواهد افتاد.

رزاقی‌زاده در مورد تعامل با محمد کارت نیز توضیح داد: من به عنوان مدیر فیلمبرداری به سینمای مستند وصل شدم. در واقع من مدیر فیلمبرداری پروژه‌های محمد کارت بودم و یک نوع دوستی، اعتماد و شناخت بین ما شکل گرفت. این‌گونه او می‌دانست که اگر من در جایی دوربین را در دست می‌گیرم، چه کاری خواهم کرد، یعنی تصویر ذهنی همدیگر را می‌خوانیم. اعتمادی که بین ما وجود دارد باعث شد که تعامل سازنده‌ای در زمان تولید و پس تولید داشته باشیم.

کارگردان «آسانسور» در پایان تاکید کرد: عشق به سینما در من پایانی ندارد و امیدوارم با ساخت فیلم‌هایم بتوانم تأثیرگذار باشم و رسالت و وظیفه انسانی خود را ادا کنم.

جواد رزاقی‌زاده در چهارمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» به عنوان تهیه کننده با فیلم مستند «گل غلتان» به کارگردانی محمد شفیع خانی حضور داشت. بعد از آن به عنوان مدیر فیلمبرداری سال‌ها در پروژه‌های مختلف سینمای مشارکت داشته است که می‌توان به فیلمبرداری آثاری چون «آوانتاژ»، «لاوراتوار»، «مسروقه»، «مخدر کلاف سردرگم»، «خونه رو»، «تن ها»، «فقدان» و «سمفونی مرگ» اشاره کرد. رزاقی‌زاده همچنین آثاری را کارگردانی کرده است از جمله فیلم کوتاه «۶۶ تا ۹۶»، فیلم کوتاه «سنگ»، مستند «رایحه فردوس»، ۲ قسمت مستند بلند با عنوان «شناسنامه».

اخبارجدیدترین

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

جواد رزاقی‌زاده کارگردان فیلم مستند «آسانسور» که تهیه‌کنندگی آن را محمد کارت برعهده دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تکراری بودن سوژه این فیلم مستند توضیح داد: قطعاً فیلمسازان در سطح دنیا موضوعات زیادی را برای پرداخت کردن، ندارند بنابراین ممکن است چنین به نظر برسد که چندین اثر سینمایی و تلویزیونی به یک سوژه واحد پرداخته‌اند. جهان‌بینی کارگردان و نوع پرداخت به سوژه مورد نظر مهم است؛ در واقع فیلم «آسانسور» که به موضوع اعتیاد پرداخته، یک فیلم بیوگرافی و پرتره است و من در این فیلم تنها یک دقیقه و نیم با کاراکتر اصلی مصاحبه کرده‌ام و مابقی داستان را خود فیلم روایت می‌کند.

وی عنوان کرد: من تلاش کردم و خدا هم کمک کرد که یک فیلم امیدبخش و راهگشا تولید کنم تا بتوانم با «شدنی» که در فیلم اتفاق می‌افتد، انگیزه‌ای را در وجود آدم‌هایی که می‌گویند نمی‌شود، ایجاد کنم.

رزاقی‌زاده درباره وضعیت کنونی کاراکتر اصلی فیلم گفت: کاراکتر فیلم مستند «آسانسور» در فرآیند تولید فیلم، به پروژه‌های دیگر معرفی شد که از آن جمله می‌توان به سریال «وحشی» هومن سیدی و فیلم «صدام» اشاره کرد. او همچنین در فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی نقش داشت و خدا را شکر که به واسطه فعالیت‌هایی که می‌کند، زندگی خوبی دارد.

«آسانسور» از «شدن‌ها» می‌گوید؛ کارتن‌خوابی که قهرمان زندگی پسرش شد

وی در توضیح ساختار «آسانسور» و اینکه در روایت داستان از چه عواملی بهره گرفته است، عنوان کرد: ساختار فیلم «آسانسور» در پشت صحنه سریال «یاغی» شکل می‌گیرد؛ در واقع فیلمسازی که برای تولید سریالش روزانه حدوداً ۷۰۰ میلیون تومان خرج کرد، به من که توانایی صرف این هزینه برای فیلمم را نداشتم، این فرصت را داد که بتوانم از موقعیت‌هایی که در پشت صحنه کار او ایجاد می‌شود، برای تولید فیلم مستندم استفاده کنم. «آسانسور» به حریم کاراکترش احترام گذاشته و تلاش کرده که شخصیت اصلی داستانش ترحم‌آمیز و اغراق‌آمیز نباشد و کاراکتر فیلم با پشت کار و اراده آهنین تلاش می‌کند که قهرمان فرزندش باشد.

رزاقی زاده درباره اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» گفت: جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» نه تنها در ایران که در میان رویدادهای سینمای مستند در جهان حرف برای گفتن دارد. اولین بار در دوره چهارم بود که به عنوان تهیه کننده با فیلم «گل غلتان» به کارگردانی محمد شفیع خانی در جشنواره حضور داشتم و جشنواره برایم از همان زمان جذاب و مؤثر بود. «سینماحقیقت» به دلیل اعتباری که برای سینمای مستند و مستندسازان قائل است و کیفیت بالای آثار منتخب خود و سطح قابل توجه برگزاری آن، یکی از محفل‌هایی است که حضور در آن برای هر مستندسازی ارزشمند است.

وی در مورد وضعیت سینمای مستند ایران گفت: هم‌اکنون سینمای مستند آن‌چنان که باید و شاید دیده نمی‌شود؛ این حوزه سینمایی با مشکلات مالی و سانسور دست و پنجه نرم می‌کند و تا حدودی عرصه را به فعالانش تنگ کرده است اما من باور دارم آدم‌ها می‌توانند هر چیزی را که در درون‌شان می‌سازند، به فعل تبدیل کنند و همه چیز به خود شخص مربوط است. فیلم «آسانسور» نیز همین حرف را می‌زند و به مخاطبانش می‌گوید اگر انگیزه داشته باشند و تلاش کنند، نشدنی‌هایی که مطمئن هستند نمی‌شود، اتفاق خواهد افتاد.

رزاقی‌زاده در مورد تعامل با محمد کارت نیز توضیح داد: من به عنوان مدیر فیلمبرداری به سینمای مستند وصل شدم. در واقع من مدیر فیلمبرداری پروژه‌های محمد کارت بودم و یک نوع دوستی، اعتماد و شناخت بین ما شکل گرفت. این‌گونه او می‌دانست که اگر من در جایی دوربین را در دست می‌گیرم، چه کاری خواهم کرد، یعنی تصویر ذهنی همدیگر را می‌خوانیم. اعتمادی که بین ما وجود دارد باعث شد که تعامل سازنده‌ای در زمان تولید و پس تولید داشته باشیم.

کارگردان «آسانسور» در پایان تاکید کرد: عشق به سینما در من پایانی ندارد و امیدوارم با ساخت فیلم‌هایم بتوانم تأثیرگذار باشم و رسالت و وظیفه انسانی خود را ادا کنم.

جواد رزاقی‌زاده در چهارمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» به عنوان تهیه کننده با فیلم مستند «گل غلتان» به کارگردانی محمد شفیع خانی حضور داشت. بعد از آن به عنوان مدیر فیلمبرداری سال‌ها در پروژه‌های مختلف سینمای مشارکت داشته است که می‌توان به فیلمبرداری آثاری چون «آوانتاژ»، «لاوراتوار»، «مسروقه»، «مخدر کلاف سردرگم»، «خونه رو»، «تن ها»، «فقدان» و «سمفونی مرگ» اشاره کرد. رزاقی‌زاده همچنین آثاری را کارگردانی کرده است از جمله فیلم کوتاه «۶۶ تا ۹۶»، فیلم کوتاه «سنگ»، مستند «رایحه فردوس»، ۲ قسمت مستند بلند با عنوان «شناسنامه».

جواد رزاقی‌زاده کارگردان فیلم مستند «آسانسور» که تهیه‌کنندگی آن را محمد کارت برعهده دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تکراری بودن سوژه این فیلم مستند توضیح داد: قطعاً فیلمسازان در سطح دنیا موضوعات زیادی را برای پرداخت کردن، ندارند بنابراین ممکن است چنین به نظر برسد که چندین اثر سینمایی و تلویزیونی به یک سوژه واحد پرداخته‌اند. جهان‌بینی کارگردان و نوع پرداخت به سوژه مورد نظر مهم است؛ در واقع فیلم «آسانسور» که به موضوع اعتیاد پرداخته، یک فیلم بیوگرافی و پرتره است و من در این فیلم تنها یک دقیقه و نیم با کاراکتر اصلی مصاحبه کرده‌ام و مابقی داستان را خود فیلم روایت می‌کند.

وی عنوان کرد: من تلاش کردم و خدا هم کمک کرد که یک فیلم امیدبخش و راهگشا تولید کنم تا بتوانم با «شدنی» که در فیلم اتفاق می‌افتد، انگیزه‌ای را در وجود آدم‌هایی که می‌گویند نمی‌شود، ایجاد کنم.

رزاقی‌زاده درباره وضعیت کنونی کاراکتر اصلی فیلم گفت: کاراکتر فیلم مستند «آسانسور» در فرآیند تولید فیلم، به پروژه‌های دیگر معرفی شد که از آن جمله می‌توان به سریال «وحشی» هومن سیدی و فیلم «صدام» اشاره کرد. او همچنین در فیلم «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی نقش داشت و خدا را شکر که به واسطه فعالیت‌هایی که می‌کند، زندگی خوبی دارد.

«آسانسور» از «شدن‌ها» می‌گوید؛ کارتن‌خوابی که قهرمان زندگی پسرش شد

وی در توضیح ساختار «آسانسور» و اینکه در روایت داستان از چه عواملی بهره گرفته است، عنوان کرد: ساختار فیلم «آسانسور» در پشت صحنه سریال «یاغی» شکل می‌گیرد؛ در واقع فیلمسازی که برای تولید سریالش روزانه حدوداً ۷۰۰ میلیون تومان خرج کرد، به من که توانایی صرف این هزینه برای فیلمم را نداشتم، این فرصت را داد که بتوانم از موقعیت‌هایی که در پشت صحنه کار او ایجاد می‌شود، برای تولید فیلم مستندم استفاده کنم. «آسانسور» به حریم کاراکترش احترام گذاشته و تلاش کرده که شخصیت اصلی داستانش ترحم‌آمیز و اغراق‌آمیز نباشد و کاراکتر فیلم با پشت کار و اراده آهنین تلاش می‌کند که قهرمان فرزندش باشد.

رزاقی زاده درباره اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» گفت: جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» نه تنها در ایران که در میان رویدادهای سینمای مستند در جهان حرف برای گفتن دارد. اولین بار در دوره چهارم بود که به عنوان تهیه کننده با فیلم «گل غلتان» به کارگردانی محمد شفیع خانی در جشنواره حضور داشتم و جشنواره برایم از همان زمان جذاب و مؤثر بود. «سینماحقیقت» به دلیل اعتباری که برای سینمای مستند و مستندسازان قائل است و کیفیت بالای آثار منتخب خود و سطح قابل توجه برگزاری آن، یکی از محفل‌هایی است که حضور در آن برای هر مستندسازی ارزشمند است.

وی در مورد وضعیت سینمای مستند ایران گفت: هم‌اکنون سینمای مستند آن‌چنان که باید و شاید دیده نمی‌شود؛ این حوزه سینمایی با مشکلات مالی و سانسور دست و پنجه نرم می‌کند و تا حدودی عرصه را به فعالانش تنگ کرده است اما من باور دارم آدم‌ها می‌توانند هر چیزی را که در درون‌شان می‌سازند، به فعل تبدیل کنند و همه چیز به خود شخص مربوط است. فیلم «آسانسور» نیز همین حرف را می‌زند و به مخاطبانش می‌گوید اگر انگیزه داشته باشند و تلاش کنند، نشدنی‌هایی که مطمئن هستند نمی‌شود، اتفاق خواهد افتاد.

رزاقی‌زاده در مورد تعامل با محمد کارت نیز توضیح داد: من به عنوان مدیر فیلمبرداری به سینمای مستند وصل شدم. در واقع من مدیر فیلمبرداری پروژه‌های محمد کارت بودم و یک نوع دوستی، اعتماد و شناخت بین ما شکل گرفت. این‌گونه او می‌دانست که اگر من در جایی دوربین را در دست می‌گیرم، چه کاری خواهم کرد، یعنی تصویر ذهنی همدیگر را می‌خوانیم. اعتمادی که بین ما وجود دارد باعث شد که تعامل سازنده‌ای در زمان تولید و پس تولید داشته باشیم.

کارگردان «آسانسور» در پایان تاکید کرد: عشق به سینما در من پایانی ندارد و امیدوارم با ساخت فیلم‌هایم بتوانم تأثیرگذار باشم و رسالت و وظیفه انسانی خود را ادا کنم.

جواد رزاقی‌زاده در چهارمین دوره جشنواره «سینما حقیقت» به عنوان تهیه کننده با فیلم مستند «گل غلتان» به کارگردانی محمد شفیع خانی حضور داشت. بعد از آن به عنوان مدیر فیلمبرداری سال‌ها در پروژه‌های مختلف سینمای مشارکت داشته است که می‌توان به فیلمبرداری آثاری چون «آوانتاژ»، «لاوراتوار»، «مسروقه»، «مخدر کلاف سردرگم»، «خونه رو»، «تن ها»، «فقدان» و «سمفونی مرگ» اشاره کرد. رزاقی‌زاده همچنین آثاری را کارگردانی کرده است از جمله فیلم کوتاه «۶۶ تا ۹۶»، فیلم کوتاه «سنگ»، مستند «رایحه فردوس»، ۲ قسمت مستند بلند با عنوان «شناسنامه».

پست قبلی

این نمایش با هنرنمایی باسمه‌ای ستاره سینما یا فوتبال اجرا نمی‌شود!

پست بعدی

در ستایش «پاپیون» و تلاش برای رهایی؛ این موسیقی تا ابد خاطره‌ساز است

مربوطه پست ها

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
هنر و فرهنگ

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

۲۸ تیر ۱۴۰۴
فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
هنر و فرهنگ

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
هنر و فرهنگ

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

۲۸ تیر ۱۴۰۴
پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
هنر و فرهنگ

پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود

۲۸ تیر ۱۴۰۴
حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!
هنر و فرهنگ

حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت
هنر و فرهنگ

نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت

۲۸ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شغل های پردرآمد در ایران
  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.