دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

The Witcher 4 اجازه می‌دهد شخصیت سیری را تعریف کنید و بر تمامی جنبه‌های بازی کنترل داشته باشید

گیمفا توسط گیمفا
۲۴ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
The Witcher 4 اجازه می‌دهد شخصیت سیری را تعریف کنید و بر تمامی جنبه‌های بازی کنترل داشته باشید
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود.

تبلیغات

کالمبا در این باره گفت:

من تلخی و کله‌شق بودن او را دوست دارم. گاهی اوقات باید با احساسات و قلب خود تصمیم بگیری و من این ویژگی سیری را دوست دارم. او کم‌تر محاسبه می‌کند و استراتژی می‌چیند و بیشتر با احساسات پیش می‌رود.

وی در ادامه توضیح داد که قرار داشتن سیری در ابتدای مسیر ویچر شدن، اجازه می‌دهد داستان را طوری طراحی کنند که کنترل کامل در دستان پلیر قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند با تصمیمات خود، به شخصیت سیری شکل بدهند. کالمبا توضیح داد:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

البته، کنترل بیشتر تنها به داستان‌سرایی و انتخاب سرنوشت سیری از طریق مسیرهای مختلف روایی محدود نمی‌شود، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری خواهد داشت و کنترل بیشتری به مخاطبین می‌دهد. کارگردان بازی در این باره گفت:

ابزار بیشتری را در اختیار پلیرها قرار خواهیم داد تا بازی نه تنها از حیث روایی دارای عواقبی باشد، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری پیدا کند. ما قصد داریم به پلیرها فرصت‌هایی را ارائه دهیم تا تجربۀ خود را تعریف کنند.

وی همچنین توضیح داد که The Witcher 4 نسبت به نسخۀ سوم تنوع بیشتری در گیم‌پلی خواهد داشت و به مانند Cyberpunk 2077، از این حیث غنی‌تر خواهد بود:

من باور داریم گیم‌پلی در Cyberpunk 2077 متنوع‌تر از The Witcher 3 بود و اجازه می‌داد در زمینۀ ساخت بیلد‌های مختلف برای کاراکتر اصلی، آزادی عمل بیشتری داشته باشید. این چیزی است که از آن بازی درس گرفته‌ایم و می‌خواهیم به The Witcher 4 بیاوریم. قصد داریم گیم‌پلی The Witcher 3 را بهبود دهیم، اما در عین حال شیوۀ اکتشاف دنیا را نیز به سطح بالاتری برسانیم.

Screaming DemonSpider-Manتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )greatRNimaMohammadTizBinkravinoffسعید پرهیزیHTremblerهالک ایرانیgod gamerBLACK GOKU𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟قاتل فنبوی1Cambyses The ThirdBiG WalleRآرشMario 🍄Ramiromore

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود.

تبلیغات

کالمبا در این باره گفت:

من تلخی و کله‌شق بودن او را دوست دارم. گاهی اوقات باید با احساسات و قلب خود تصمیم بگیری و من این ویژگی سیری را دوست دارم. او کم‌تر محاسبه می‌کند و استراتژی می‌چیند و بیشتر با احساسات پیش می‌رود.

وی در ادامه توضیح داد که قرار داشتن سیری در ابتدای مسیر ویچر شدن، اجازه می‌دهد داستان را طوری طراحی کنند که کنترل کامل در دستان پلیر قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند با تصمیمات خود، به شخصیت سیری شکل بدهند. کالمبا توضیح داد:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

البته، کنترل بیشتر تنها به داستان‌سرایی و انتخاب سرنوشت سیری از طریق مسیرهای مختلف روایی محدود نمی‌شود، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری خواهد داشت و کنترل بیشتری به مخاطبین می‌دهد. کارگردان بازی در این باره گفت:

ابزار بیشتری را در اختیار پلیرها قرار خواهیم داد تا بازی نه تنها از حیث روایی دارای عواقبی باشد، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری پیدا کند. ما قصد داریم به پلیرها فرصت‌هایی را ارائه دهیم تا تجربۀ خود را تعریف کنند.

وی همچنین توضیح داد که The Witcher 4 نسبت به نسخۀ سوم تنوع بیشتری در گیم‌پلی خواهد داشت و به مانند Cyberpunk 2077، از این حیث غنی‌تر خواهد بود:

من باور داریم گیم‌پلی در Cyberpunk 2077 متنوع‌تر از The Witcher 3 بود و اجازه می‌داد در زمینۀ ساخت بیلد‌های مختلف برای کاراکتر اصلی، آزادی عمل بیشتری داشته باشید. این چیزی است که از آن بازی درس گرفته‌ایم و می‌خواهیم به The Witcher 4 بیاوریم. قصد داریم گیم‌پلی The Witcher 3 را بهبود دهیم، اما در عین حال شیوۀ اکتشاف دنیا را نیز به سطح بالاتری برسانیم.

Screaming DemonSpider-Manتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )greatRNimaMohammadTizBinkravinoffسعید پرهیزیHTremblerهالک ایرانیgod gamerBLACK GOKU𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟قاتل فنبوی1Cambyses The ThirdBiG WalleRآرشMario 🍄Ramiromore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود.

تبلیغات

کالمبا در این باره گفت:

من تلخی و کله‌شق بودن او را دوست دارم. گاهی اوقات باید با احساسات و قلب خود تصمیم بگیری و من این ویژگی سیری را دوست دارم. او کم‌تر محاسبه می‌کند و استراتژی می‌چیند و بیشتر با احساسات پیش می‌رود.

وی در ادامه توضیح داد که قرار داشتن سیری در ابتدای مسیر ویچر شدن، اجازه می‌دهد داستان را طوری طراحی کنند که کنترل کامل در دستان پلیر قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند با تصمیمات خود، به شخصیت سیری شکل بدهند. کالمبا توضیح داد:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

البته، کنترل بیشتر تنها به داستان‌سرایی و انتخاب سرنوشت سیری از طریق مسیرهای مختلف روایی محدود نمی‌شود، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری خواهد داشت و کنترل بیشتری به مخاطبین می‌دهد. کارگردان بازی در این باره گفت:

ابزار بیشتری را در اختیار پلیرها قرار خواهیم داد تا بازی نه تنها از حیث روایی دارای عواقبی باشد، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری پیدا کند. ما قصد داریم به پلیرها فرصت‌هایی را ارائه دهیم تا تجربۀ خود را تعریف کنند.

وی همچنین توضیح داد که The Witcher 4 نسبت به نسخۀ سوم تنوع بیشتری در گیم‌پلی خواهد داشت و به مانند Cyberpunk 2077، از این حیث غنی‌تر خواهد بود:

من باور داریم گیم‌پلی در Cyberpunk 2077 متنوع‌تر از The Witcher 3 بود و اجازه می‌داد در زمینۀ ساخت بیلد‌های مختلف برای کاراکتر اصلی، آزادی عمل بیشتری داشته باشید. این چیزی است که از آن بازی درس گرفته‌ایم و می‌خواهیم به The Witcher 4 بیاوریم. قصد داریم گیم‌پلی The Witcher 3 را بهبود دهیم، اما در عین حال شیوۀ اکتشاف دنیا را نیز به سطح بالاتری برسانیم.

Screaming DemonSpider-Manتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )greatRNimaMohammadTizBinkravinoffسعید پرهیزیHTremblerهالک ایرانیgod gamerBLACK GOKU𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟قاتل فنبوی1Cambyses The ThirdBiG WalleRآرشMario 🍄Ramiromore

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود.

تبلیغات

کالمبا در این باره گفت:

من تلخی و کله‌شق بودن او را دوست دارم. گاهی اوقات باید با احساسات و قلب خود تصمیم بگیری و من این ویژگی سیری را دوست دارم. او کم‌تر محاسبه می‌کند و استراتژی می‌چیند و بیشتر با احساسات پیش می‌رود.

وی در ادامه توضیح داد که قرار داشتن سیری در ابتدای مسیر ویچر شدن، اجازه می‌دهد داستان را طوری طراحی کنند که کنترل کامل در دستان پلیر قرار بگیرد و آن‌ها بتوانند با تصمیمات خود، به شخصیت سیری شکل بدهند. کالمبا توضیح داد:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

البته، کنترل بیشتر تنها به داستان‌سرایی و انتخاب سرنوشت سیری از طریق مسیرهای مختلف روایی محدود نمی‌شود، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری خواهد داشت و کنترل بیشتری به مخاطبین می‌دهد. کارگردان بازی در این باره گفت:

ابزار بیشتری را در اختیار پلیرها قرار خواهیم داد تا بازی نه تنها از حیث روایی دارای عواقبی باشد، بلکه گیم‌پلی نیز انعطاف بیشتری پیدا کند. ما قصد داریم به پلیرها فرصت‌هایی را ارائه دهیم تا تجربۀ خود را تعریف کنند.

وی همچنین توضیح داد که The Witcher 4 نسبت به نسخۀ سوم تنوع بیشتری در گیم‌پلی خواهد داشت و به مانند Cyberpunk 2077، از این حیث غنی‌تر خواهد بود:

من باور داریم گیم‌پلی در Cyberpunk 2077 متنوع‌تر از The Witcher 3 بود و اجازه می‌داد در زمینۀ ساخت بیلد‌های مختلف برای کاراکتر اصلی، آزادی عمل بیشتری داشته باشید. این چیزی است که از آن بازی درس گرفته‌ایم و می‌خواهیم به The Witcher 4 بیاوریم. قصد داریم گیم‌پلی The Witcher 3 را بهبود دهیم، اما در عین حال شیوۀ اکتشاف دنیا را نیز به سطح بالاتری برسانیم.

Screaming DemonSpider-Manتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )greatRNimaMohammadTizBinkravinoffسعید پرهیزیHTremblerهالک ایرانیgod gamerBLACK GOKU𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟قاتل فنبوی1Cambyses The ThirdBiG WalleRآرشMario 🍄Ramiromore
پست قبلی

نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آن‌ها نشده باشید

پست بعدی

Mafia: The Old Country شباهت زیادی به Mafia 1 و ۲ خواهد داشت

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ایمپلنت فوری چیست؟ مزایا و معایب کاشت دندان یک روزه
  • خدمات VoIP برای کسب‌وکارها در ایران | راهنمای جامع پیاده‌سازی، مزایا و انتخاب بهترین ارائه‌دهنده
  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.