دانش جوین
جمعه, مرداد ۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

فیلم فلسطین در فهرست اسکار؛ خاطرات کوتاه از یک نسل‌کشی بلند

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۸ آذر ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
فیلم فلسطین در فهرست اسکار؛ خاطرات کوتاه از یک نسل‌کشی بلند
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تکه‌هایی از زندگی و مرگ که از خط مقدم نسل کشی در غزه و توسط فیلمسازان تحت محاصره تهیه شده و در کنار هم قرار گرفته است، یکی از ۱۵ نامزد اولیه اسکار نودوهفتم شد.

یک فیلمساز که برای ایجاد اندکی گرما کلاکت خود را می‌سوزاند، یک معلم مدرسه که در تلاش است تا شکم دانش‌آموزانش را سیر کند، یک استندآپ کمدین که وقتی به محل اجرا می‌رسد تنها فضایی بمباران شده را می‌بیند، شماری از موضوع‌هایی هستند که در فیلم «از زمین صفر» نماینده فلسطین که حالا یکی از ۱۵ فیلم مدعی در اسکار بین المللی امسال است، جای دارد. این فیلم مجموعه‌ای از خاطرات ۲۲ کارگردان از غزه را ارائه می‌کند که در بین (و گاهی اوقات، در طول) بمباران غزه توسط اسرائیل، فیلمبرداری شده‌اند تا پرتره‌ای از زندگی در محاصره را نشان دهند. هر بخش کوتاه این فیلم در مفهوم خود منحصر به فرد است، و در عین حال، با انعطاف‌پذیری مشترک و نیاز به مستندسازی، روال خشونت‌آمیز زندگی را تصویر می‌کند.

این مجموعه که بهار امسال به دلایل سیاسی از جشنواره کن باز ماند، درست در خارج از جشنواره به عنوان یک اقدام اعتراضی به نمایش درآمد تا عملی خلاقانه و سرکش را در مواجهه با نسل کشی نشان دهد. «از زمین صفر» که هماهنگی و تأمین مالی آن توسط رشید مشاراوی فیلمساز فلسطینی انجام شده، ده‌ها هنرمند نوظهور را به میدان می‌آورد تا خاطرات دیجیتال و وقایع زندگی خود در نوار غزه را ارائه ‌کنند. طول هر فیلم کوتاه از چند دقیقه تا نزدیک به ۱۰ دقیقه است. برخی از آنها جذاب و دلهره‌آور هستند، مانند فیلم اول ساخته ریما محمود با نام «سلفی» که درباره زن جوانی است که سعی دارد با آرایش کردن، استرس خود را پنهان کند و حس زنانگی را در حالی که دنیا در حال فروپاشی است، حفظ کند. برخی دیگر مانند «بدون سیگنال» ساخته محمد الشریف – که بلافاصله پس از «سلفی» جای گرفته – از آوار ساختمان‌های فروریخته برگرفته از واقعیت برای صحنه اجرا استفاده می‌کنند.

هیچ یک از این داستان‌ها با یکدیگر یا با پروژه کلی ناسازگار نیستند و تنوع آنها نکته مهمی است، چون هر یک جنبه متفاوتی از زندگی اجتماعی و شخصی را در واقعیت زندگی جدید خالقانش به تصویر می‌کشد، خواه آنها با مرگ به طور انتزاعی برخورد کنند – مانند در «بهشت جهنمی» کریم ساتوم، که در آن یک مرد برای گرم شدن در کیسه جسد می‌خوابد – یا با غم و اندوه به دنیای جدید خود بنگرند. تنها یکی از فیلم‌های این مجموعه ناقص باقی مانده و تکمیل آن با حضور کارگردان صورت می‌گیرد که جلوی دوربین می‌نشیند تا از جزئیات ادامه فیلمش سخن بگوید که پیش از کشته شدن عزیزانش در سر داشت.

در حالی که بیشتر فیلم‌ها در زمان حال می گذرند، تعدادی از فیلم‌های کوتاه دارای فلاش‌بک‌های کوتاه یا تصاویری از زندگی قبل از شروع جنگ اسرائیل و حماس هستند که پروژه را با زندگی اجتماعی سوژه‌ها ترکیب می کند و با این حال «از زمین صفر»، در میان برش‌های زیادش به رنگ سیاه که بین هر فیلم کوتاه ظاهر می‌شود، تاریخ را بیان می‌کند. هنرمندانی که اکنون با رفتارهای افراطی بی‌رحمانه‌ای در مواجهه هستند، اما حس محبوس بودن و آشنایی با جنگ را از سال‌ها و حتی دهه‌ها پیش با خود دارند؛ موضوعی که در فیلم پایانی «بیداری» ساخته مهدی کریره با عروسک‌های خیمه شب بازی به شیوه‌ای شاعرانه تصویر می‌شود.

بخش‌ زیادی از وضعیت اسفناک غزه به رسانه‌های اجتماعی راه یافته است که یکی از آنها نجات مردی از زیر آوار خانه‌اش است که موضوع یکی از فیلم‌ها هم شده است، اما بیشتر فیلم‌های کوتاه این مجموعه نگاهی عمیق به زندگی شهروندان غزه دارند و تأثیر روانی وضعیت اسفبار آنها را تصویر می کنند و همراه آن از امید آنها در مواجهه با عذاب نیز می‌گویند.

این داستان‌ها و ماهیت آن‌ها به ویژه یادآور تصاویری است که از هولوکاست در سلولوئید ثبت شده و یادآور سنت عکاسانی چون هنریک راس و مندل گروسمن از گتوهای یهودی لهستان است که نه تنها زندگی روزمره را با دوربین‌های خود مستند می‌کردند، بلکه آن را با انسانیتی آشنا و کوبنده آغشته کردند. «از زمین صفر» نشان دهنده تکرار تاریخ است و تراژدی که درست در برابر چشمان ما در حال رخ دادن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تکه‌هایی از زندگی و مرگ که از خط مقدم نسل کشی در غزه و توسط فیلمسازان تحت محاصره تهیه شده و در کنار هم قرار گرفته است، یکی از ۱۵ نامزد اولیه اسکار نودوهفتم شد.

یک فیلمساز که برای ایجاد اندکی گرما کلاکت خود را می‌سوزاند، یک معلم مدرسه که در تلاش است تا شکم دانش‌آموزانش را سیر کند، یک استندآپ کمدین که وقتی به محل اجرا می‌رسد تنها فضایی بمباران شده را می‌بیند، شماری از موضوع‌هایی هستند که در فیلم «از زمین صفر» نماینده فلسطین که حالا یکی از ۱۵ فیلم مدعی در اسکار بین المللی امسال است، جای دارد. این فیلم مجموعه‌ای از خاطرات ۲۲ کارگردان از غزه را ارائه می‌کند که در بین (و گاهی اوقات، در طول) بمباران غزه توسط اسرائیل، فیلمبرداری شده‌اند تا پرتره‌ای از زندگی در محاصره را نشان دهند. هر بخش کوتاه این فیلم در مفهوم خود منحصر به فرد است، و در عین حال، با انعطاف‌پذیری مشترک و نیاز به مستندسازی، روال خشونت‌آمیز زندگی را تصویر می‌کند.

این مجموعه که بهار امسال به دلایل سیاسی از جشنواره کن باز ماند، درست در خارج از جشنواره به عنوان یک اقدام اعتراضی به نمایش درآمد تا عملی خلاقانه و سرکش را در مواجهه با نسل کشی نشان دهد. «از زمین صفر» که هماهنگی و تأمین مالی آن توسط رشید مشاراوی فیلمساز فلسطینی انجام شده، ده‌ها هنرمند نوظهور را به میدان می‌آورد تا خاطرات دیجیتال و وقایع زندگی خود در نوار غزه را ارائه ‌کنند. طول هر فیلم کوتاه از چند دقیقه تا نزدیک به ۱۰ دقیقه است. برخی از آنها جذاب و دلهره‌آور هستند، مانند فیلم اول ساخته ریما محمود با نام «سلفی» که درباره زن جوانی است که سعی دارد با آرایش کردن، استرس خود را پنهان کند و حس زنانگی را در حالی که دنیا در حال فروپاشی است، حفظ کند. برخی دیگر مانند «بدون سیگنال» ساخته محمد الشریف – که بلافاصله پس از «سلفی» جای گرفته – از آوار ساختمان‌های فروریخته برگرفته از واقعیت برای صحنه اجرا استفاده می‌کنند.

هیچ یک از این داستان‌ها با یکدیگر یا با پروژه کلی ناسازگار نیستند و تنوع آنها نکته مهمی است، چون هر یک جنبه متفاوتی از زندگی اجتماعی و شخصی را در واقعیت زندگی جدید خالقانش به تصویر می‌کشد، خواه آنها با مرگ به طور انتزاعی برخورد کنند – مانند در «بهشت جهنمی» کریم ساتوم، که در آن یک مرد برای گرم شدن در کیسه جسد می‌خوابد – یا با غم و اندوه به دنیای جدید خود بنگرند. تنها یکی از فیلم‌های این مجموعه ناقص باقی مانده و تکمیل آن با حضور کارگردان صورت می‌گیرد که جلوی دوربین می‌نشیند تا از جزئیات ادامه فیلمش سخن بگوید که پیش از کشته شدن عزیزانش در سر داشت.

در حالی که بیشتر فیلم‌ها در زمان حال می گذرند، تعدادی از فیلم‌های کوتاه دارای فلاش‌بک‌های کوتاه یا تصاویری از زندگی قبل از شروع جنگ اسرائیل و حماس هستند که پروژه را با زندگی اجتماعی سوژه‌ها ترکیب می کند و با این حال «از زمین صفر»، در میان برش‌های زیادش به رنگ سیاه که بین هر فیلم کوتاه ظاهر می‌شود، تاریخ را بیان می‌کند. هنرمندانی که اکنون با رفتارهای افراطی بی‌رحمانه‌ای در مواجهه هستند، اما حس محبوس بودن و آشنایی با جنگ را از سال‌ها و حتی دهه‌ها پیش با خود دارند؛ موضوعی که در فیلم پایانی «بیداری» ساخته مهدی کریره با عروسک‌های خیمه شب بازی به شیوه‌ای شاعرانه تصویر می‌شود.

بخش‌ زیادی از وضعیت اسفناک غزه به رسانه‌های اجتماعی راه یافته است که یکی از آنها نجات مردی از زیر آوار خانه‌اش است که موضوع یکی از فیلم‌ها هم شده است، اما بیشتر فیلم‌های کوتاه این مجموعه نگاهی عمیق به زندگی شهروندان غزه دارند و تأثیر روانی وضعیت اسفبار آنها را تصویر می کنند و همراه آن از امید آنها در مواجهه با عذاب نیز می‌گویند.

این داستان‌ها و ماهیت آن‌ها به ویژه یادآور تصاویری است که از هولوکاست در سلولوئید ثبت شده و یادآور سنت عکاسانی چون هنریک راس و مندل گروسمن از گتوهای یهودی لهستان است که نه تنها زندگی روزمره را با دوربین‌های خود مستند می‌کردند، بلکه آن را با انسانیتی آشنا و کوبنده آغشته کردند. «از زمین صفر» نشان دهنده تکرار تاریخ است و تراژدی که درست در برابر چشمان ما در حال رخ دادن است.

اخبارجدیدترین

دعوت رئیس سازمان سینمایی برای دیدن دوباره آثار مطرح سینمای ایران

انتشار فراخوان رویداد «برای ایران»

کارگروه بیمه آثار هنری کمیته اقتصاد هنر آغاز به‌ کار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تکه‌هایی از زندگی و مرگ که از خط مقدم نسل کشی در غزه و توسط فیلمسازان تحت محاصره تهیه شده و در کنار هم قرار گرفته است، یکی از ۱۵ نامزد اولیه اسکار نودوهفتم شد.

یک فیلمساز که برای ایجاد اندکی گرما کلاکت خود را می‌سوزاند، یک معلم مدرسه که در تلاش است تا شکم دانش‌آموزانش را سیر کند، یک استندآپ کمدین که وقتی به محل اجرا می‌رسد تنها فضایی بمباران شده را می‌بیند، شماری از موضوع‌هایی هستند که در فیلم «از زمین صفر» نماینده فلسطین که حالا یکی از ۱۵ فیلم مدعی در اسکار بین المللی امسال است، جای دارد. این فیلم مجموعه‌ای از خاطرات ۲۲ کارگردان از غزه را ارائه می‌کند که در بین (و گاهی اوقات، در طول) بمباران غزه توسط اسرائیل، فیلمبرداری شده‌اند تا پرتره‌ای از زندگی در محاصره را نشان دهند. هر بخش کوتاه این فیلم در مفهوم خود منحصر به فرد است، و در عین حال، با انعطاف‌پذیری مشترک و نیاز به مستندسازی، روال خشونت‌آمیز زندگی را تصویر می‌کند.

این مجموعه که بهار امسال به دلایل سیاسی از جشنواره کن باز ماند، درست در خارج از جشنواره به عنوان یک اقدام اعتراضی به نمایش درآمد تا عملی خلاقانه و سرکش را در مواجهه با نسل کشی نشان دهد. «از زمین صفر» که هماهنگی و تأمین مالی آن توسط رشید مشاراوی فیلمساز فلسطینی انجام شده، ده‌ها هنرمند نوظهور را به میدان می‌آورد تا خاطرات دیجیتال و وقایع زندگی خود در نوار غزه را ارائه ‌کنند. طول هر فیلم کوتاه از چند دقیقه تا نزدیک به ۱۰ دقیقه است. برخی از آنها جذاب و دلهره‌آور هستند، مانند فیلم اول ساخته ریما محمود با نام «سلفی» که درباره زن جوانی است که سعی دارد با آرایش کردن، استرس خود را پنهان کند و حس زنانگی را در حالی که دنیا در حال فروپاشی است، حفظ کند. برخی دیگر مانند «بدون سیگنال» ساخته محمد الشریف – که بلافاصله پس از «سلفی» جای گرفته – از آوار ساختمان‌های فروریخته برگرفته از واقعیت برای صحنه اجرا استفاده می‌کنند.

هیچ یک از این داستان‌ها با یکدیگر یا با پروژه کلی ناسازگار نیستند و تنوع آنها نکته مهمی است، چون هر یک جنبه متفاوتی از زندگی اجتماعی و شخصی را در واقعیت زندگی جدید خالقانش به تصویر می‌کشد، خواه آنها با مرگ به طور انتزاعی برخورد کنند – مانند در «بهشت جهنمی» کریم ساتوم، که در آن یک مرد برای گرم شدن در کیسه جسد می‌خوابد – یا با غم و اندوه به دنیای جدید خود بنگرند. تنها یکی از فیلم‌های این مجموعه ناقص باقی مانده و تکمیل آن با حضور کارگردان صورت می‌گیرد که جلوی دوربین می‌نشیند تا از جزئیات ادامه فیلمش سخن بگوید که پیش از کشته شدن عزیزانش در سر داشت.

در حالی که بیشتر فیلم‌ها در زمان حال می گذرند، تعدادی از فیلم‌های کوتاه دارای فلاش‌بک‌های کوتاه یا تصاویری از زندگی قبل از شروع جنگ اسرائیل و حماس هستند که پروژه را با زندگی اجتماعی سوژه‌ها ترکیب می کند و با این حال «از زمین صفر»، در میان برش‌های زیادش به رنگ سیاه که بین هر فیلم کوتاه ظاهر می‌شود، تاریخ را بیان می‌کند. هنرمندانی که اکنون با رفتارهای افراطی بی‌رحمانه‌ای در مواجهه هستند، اما حس محبوس بودن و آشنایی با جنگ را از سال‌ها و حتی دهه‌ها پیش با خود دارند؛ موضوعی که در فیلم پایانی «بیداری» ساخته مهدی کریره با عروسک‌های خیمه شب بازی به شیوه‌ای شاعرانه تصویر می‌شود.

بخش‌ زیادی از وضعیت اسفناک غزه به رسانه‌های اجتماعی راه یافته است که یکی از آنها نجات مردی از زیر آوار خانه‌اش است که موضوع یکی از فیلم‌ها هم شده است، اما بیشتر فیلم‌های کوتاه این مجموعه نگاهی عمیق به زندگی شهروندان غزه دارند و تأثیر روانی وضعیت اسفبار آنها را تصویر می کنند و همراه آن از امید آنها در مواجهه با عذاب نیز می‌گویند.

این داستان‌ها و ماهیت آن‌ها به ویژه یادآور تصاویری است که از هولوکاست در سلولوئید ثبت شده و یادآور سنت عکاسانی چون هنریک راس و مندل گروسمن از گتوهای یهودی لهستان است که نه تنها زندگی روزمره را با دوربین‌های خود مستند می‌کردند، بلکه آن را با انسانیتی آشنا و کوبنده آغشته کردند. «از زمین صفر» نشان دهنده تکرار تاریخ است و تراژدی که درست در برابر چشمان ما در حال رخ دادن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تکه‌هایی از زندگی و مرگ که از خط مقدم نسل کشی در غزه و توسط فیلمسازان تحت محاصره تهیه شده و در کنار هم قرار گرفته است، یکی از ۱۵ نامزد اولیه اسکار نودوهفتم شد.

یک فیلمساز که برای ایجاد اندکی گرما کلاکت خود را می‌سوزاند، یک معلم مدرسه که در تلاش است تا شکم دانش‌آموزانش را سیر کند، یک استندآپ کمدین که وقتی به محل اجرا می‌رسد تنها فضایی بمباران شده را می‌بیند، شماری از موضوع‌هایی هستند که در فیلم «از زمین صفر» نماینده فلسطین که حالا یکی از ۱۵ فیلم مدعی در اسکار بین المللی امسال است، جای دارد. این فیلم مجموعه‌ای از خاطرات ۲۲ کارگردان از غزه را ارائه می‌کند که در بین (و گاهی اوقات، در طول) بمباران غزه توسط اسرائیل، فیلمبرداری شده‌اند تا پرتره‌ای از زندگی در محاصره را نشان دهند. هر بخش کوتاه این فیلم در مفهوم خود منحصر به فرد است، و در عین حال، با انعطاف‌پذیری مشترک و نیاز به مستندسازی، روال خشونت‌آمیز زندگی را تصویر می‌کند.

این مجموعه که بهار امسال به دلایل سیاسی از جشنواره کن باز ماند، درست در خارج از جشنواره به عنوان یک اقدام اعتراضی به نمایش درآمد تا عملی خلاقانه و سرکش را در مواجهه با نسل کشی نشان دهد. «از زمین صفر» که هماهنگی و تأمین مالی آن توسط رشید مشاراوی فیلمساز فلسطینی انجام شده، ده‌ها هنرمند نوظهور را به میدان می‌آورد تا خاطرات دیجیتال و وقایع زندگی خود در نوار غزه را ارائه ‌کنند. طول هر فیلم کوتاه از چند دقیقه تا نزدیک به ۱۰ دقیقه است. برخی از آنها جذاب و دلهره‌آور هستند، مانند فیلم اول ساخته ریما محمود با نام «سلفی» که درباره زن جوانی است که سعی دارد با آرایش کردن، استرس خود را پنهان کند و حس زنانگی را در حالی که دنیا در حال فروپاشی است، حفظ کند. برخی دیگر مانند «بدون سیگنال» ساخته محمد الشریف – که بلافاصله پس از «سلفی» جای گرفته – از آوار ساختمان‌های فروریخته برگرفته از واقعیت برای صحنه اجرا استفاده می‌کنند.

هیچ یک از این داستان‌ها با یکدیگر یا با پروژه کلی ناسازگار نیستند و تنوع آنها نکته مهمی است، چون هر یک جنبه متفاوتی از زندگی اجتماعی و شخصی را در واقعیت زندگی جدید خالقانش به تصویر می‌کشد، خواه آنها با مرگ به طور انتزاعی برخورد کنند – مانند در «بهشت جهنمی» کریم ساتوم، که در آن یک مرد برای گرم شدن در کیسه جسد می‌خوابد – یا با غم و اندوه به دنیای جدید خود بنگرند. تنها یکی از فیلم‌های این مجموعه ناقص باقی مانده و تکمیل آن با حضور کارگردان صورت می‌گیرد که جلوی دوربین می‌نشیند تا از جزئیات ادامه فیلمش سخن بگوید که پیش از کشته شدن عزیزانش در سر داشت.

در حالی که بیشتر فیلم‌ها در زمان حال می گذرند، تعدادی از فیلم‌های کوتاه دارای فلاش‌بک‌های کوتاه یا تصاویری از زندگی قبل از شروع جنگ اسرائیل و حماس هستند که پروژه را با زندگی اجتماعی سوژه‌ها ترکیب می کند و با این حال «از زمین صفر»، در میان برش‌های زیادش به رنگ سیاه که بین هر فیلم کوتاه ظاهر می‌شود، تاریخ را بیان می‌کند. هنرمندانی که اکنون با رفتارهای افراطی بی‌رحمانه‌ای در مواجهه هستند، اما حس محبوس بودن و آشنایی با جنگ را از سال‌ها و حتی دهه‌ها پیش با خود دارند؛ موضوعی که در فیلم پایانی «بیداری» ساخته مهدی کریره با عروسک‌های خیمه شب بازی به شیوه‌ای شاعرانه تصویر می‌شود.

بخش‌ زیادی از وضعیت اسفناک غزه به رسانه‌های اجتماعی راه یافته است که یکی از آنها نجات مردی از زیر آوار خانه‌اش است که موضوع یکی از فیلم‌ها هم شده است، اما بیشتر فیلم‌های کوتاه این مجموعه نگاهی عمیق به زندگی شهروندان غزه دارند و تأثیر روانی وضعیت اسفبار آنها را تصویر می کنند و همراه آن از امید آنها در مواجهه با عذاب نیز می‌گویند.

این داستان‌ها و ماهیت آن‌ها به ویژه یادآور تصاویری است که از هولوکاست در سلولوئید ثبت شده و یادآور سنت عکاسانی چون هنریک راس و مندل گروسمن از گتوهای یهودی لهستان است که نه تنها زندگی روزمره را با دوربین‌های خود مستند می‌کردند، بلکه آن را با انسانیتی آشنا و کوبنده آغشته کردند. «از زمین صفر» نشان دهنده تکرار تاریخ است و تراژدی که درست در برابر چشمان ما در حال رخ دادن است.

پست قبلی

لبخندِ تالار وحدت در کاربردی‌ترین کنسرت ارکستر ملی؛ لطفا به این پیشنهادها فکر کنید

پست بعدی

«دستمزد» و ماجرای فروش عتیقه‌های خانه پدری

مربوطه پست ها

دعوت رئیس سازمان سینمایی برای دیدن دوباره آثار مطرح سینمای ایران
هنر و فرهنگ

دعوت رئیس سازمان سینمایی برای دیدن دوباره آثار مطرح سینمای ایران

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
انتشار فراخوان رویداد «برای ایران»
هنر و فرهنگ

انتشار فراخوان رویداد «برای ایران»

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
کارگروه بیمه آثار هنری کمیته اقتصاد هنر آغاز به‌ کار کرد
هنر و فرهنگ

کارگروه بیمه آثار هنری کمیته اقتصاد هنر آغاز به‌ کار کرد

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
عکاسی سریع‌ترین شکل روایت در بحران‌ها؛ چرا کار در جنگ ۱۲ روزه سخت شد؟
هنر و فرهنگ

عکاسی سریع‌ترین شکل روایت در بحران‌ها؛ چرا کار در جنگ ۱۲ روزه سخت شد؟

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
از کودک‌کشی صهیون تا حمله به غیرنظامیان؛ روایتی که باید ماندگار شود
هنر و فرهنگ

از کودک‌کشی صهیون تا حمله به غیرنظامیان؛ روایتی که باید ماندگار شود

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
آیا قاتل زنجیره‌ای معشوقش را نجات خواهد داد؟
هنر و فرهنگ

آیا قاتل زنجیره‌ای معشوقش را نجات خواهد داد؟

۰۲ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شش =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • تأکید وزیر صمت بر توجه ویژه دولت چهاردهم به تجارت بین‌المللی
  • درخواست باشگاه استقلال درمورد سوپرجام
  • دعوت رئیس سازمان سینمایی برای دیدن دوباره آثار مطرح سینمای ایران
  • انتشار فراخوان رویداد «برای ایران»
  • کارگروه بیمه آثار هنری کمیته اقتصاد هنر آغاز به‌ کار کرد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.