شهردار تهران: شخصا در شهر می گردیم تا مطمئن شویم کسی از سرما آسیب نمی‌بیند

 علیرضا زاکانی در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت کارتون خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها در سرمای این روزهای تهران گفت: تیم‌های شهرداری به صورت مداوم و شبانه روزی در کوچه‌پس‌کوچه‌ها به دنبال افراد بی‌پناه هستند.

وی افزود: ما هر شب تا حوالی صبح در خیابان‌ها و کوچه‌ها می‌چرخیم. در آن شب که سردترین شب سال بود، موفق شدیم ۱۵ نفر را پیدا کنیم و به مراکز گرم‌خانه‌ای منتقل کنیم. علاوه بر گرم‌خانه‌های ثابت و خودروهای سیار، خودمان شخصاً در شهر می‌گردیم تا مطمئن شویم کسی از سرما آسیب نمی‌بیند.این برنامه بیش از دو سال است به صورت مستمر اجرا می‌شود و اثرگذاری قابل توجهی داشته است.

 

مرتبط پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.