به گزارش اکوایران، محمدرضا کدخدازاده، معاون ساخت و توسعه بزرگراههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل، از اولویتبندی پروژههای آزادراهی و بزرگراهی در کریدورهای داخلی و بینالمللی عبوری از ایران خبر داد.
به گفته او، برای تکمیل این کریدورها، در صورت تأمین اعتبار ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ همت، حداقل ۵ سال زمان نیاز است. با توجه به کمبود اعتبار، لازم است که پروژهها اولویتبندی شوند.
او افزود: پس از بازبینی ۱۱ کریدور تعریفشده، ۸ کریدور بر اساس شاخصهایی نظیر ایمنی، ترافیک، سود ترانزیت و توسعه مناطق مسیر در اولویت قرار گرفتند. بر اساس این اولویتبندی، ۷۰ طرح از ۱۶۰ طرح با شرایط گلوگاهی و محورهای پرخطر به اولویت یک تا سه منتقل شدند.
کدخدازاده به پروژههایی مانند بزرگراه چابهار به زاهدان، زاهدان به مشهد و بندر امام به بازرگان اشاره کرد و افزود: با رفع گلوگاهها در این طرحها، بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی جدید ایجاد خواهد شد.
به گزارش مهر، او همچنین با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه نخست امسال گفت: امسال ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه و باند دوم در دستور کار بود که ۵۵۰ کیلومتر آن تکمیل و وارد بهرهبرداری شده و باقیمانده نیز تا پایان سال جاری آماده بهرهبرداری میشود.
کدخدازاده در پایان گفت: برای سال آینده، شرکت توان احداث ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلومتر بزرگراه را دارد، ولی اهداف سال ۱۴۰۴ بر اساس اعتبارات آن سال تعیین خواهد شد.
به گزارش اکوایران، محمدرضا کدخدازاده، معاون ساخت و توسعه بزرگراههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل، از اولویتبندی پروژههای آزادراهی و بزرگراهی در کریدورهای داخلی و بینالمللی عبوری از ایران خبر داد.
به گفته او، برای تکمیل این کریدورها، در صورت تأمین اعتبار ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ همت، حداقل ۵ سال زمان نیاز است. با توجه به کمبود اعتبار، لازم است که پروژهها اولویتبندی شوند.
او افزود: پس از بازبینی ۱۱ کریدور تعریفشده، ۸ کریدور بر اساس شاخصهایی نظیر ایمنی، ترافیک، سود ترانزیت و توسعه مناطق مسیر در اولویت قرار گرفتند. بر اساس این اولویتبندی، ۷۰ طرح از ۱۶۰ طرح با شرایط گلوگاهی و محورهای پرخطر به اولویت یک تا سه منتقل شدند.
کدخدازاده به پروژههایی مانند بزرگراه چابهار به زاهدان، زاهدان به مشهد و بندر امام به بازرگان اشاره کرد و افزود: با رفع گلوگاهها در این طرحها، بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی جدید ایجاد خواهد شد.
به گزارش مهر، او همچنین با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه نخست امسال گفت: امسال ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه و باند دوم در دستور کار بود که ۵۵۰ کیلومتر آن تکمیل و وارد بهرهبرداری شده و باقیمانده نیز تا پایان سال جاری آماده بهرهبرداری میشود.
کدخدازاده در پایان گفت: برای سال آینده، شرکت توان احداث ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلومتر بزرگراه را دارد، ولی اهداف سال ۱۴۰۴ بر اساس اعتبارات آن سال تعیین خواهد شد.
به گزارش اکوایران، محمدرضا کدخدازاده، معاون ساخت و توسعه بزرگراههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل، از اولویتبندی پروژههای آزادراهی و بزرگراهی در کریدورهای داخلی و بینالمللی عبوری از ایران خبر داد.
به گفته او، برای تکمیل این کریدورها، در صورت تأمین اعتبار ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ همت، حداقل ۵ سال زمان نیاز است. با توجه به کمبود اعتبار، لازم است که پروژهها اولویتبندی شوند.
او افزود: پس از بازبینی ۱۱ کریدور تعریفشده، ۸ کریدور بر اساس شاخصهایی نظیر ایمنی، ترافیک، سود ترانزیت و توسعه مناطق مسیر در اولویت قرار گرفتند. بر اساس این اولویتبندی، ۷۰ طرح از ۱۶۰ طرح با شرایط گلوگاهی و محورهای پرخطر به اولویت یک تا سه منتقل شدند.
کدخدازاده به پروژههایی مانند بزرگراه چابهار به زاهدان، زاهدان به مشهد و بندر امام به بازرگان اشاره کرد و افزود: با رفع گلوگاهها در این طرحها، بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی جدید ایجاد خواهد شد.
به گزارش مهر، او همچنین با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه نخست امسال گفت: امسال ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه و باند دوم در دستور کار بود که ۵۵۰ کیلومتر آن تکمیل و وارد بهرهبرداری شده و باقیمانده نیز تا پایان سال جاری آماده بهرهبرداری میشود.
کدخدازاده در پایان گفت: برای سال آینده، شرکت توان احداث ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلومتر بزرگراه را دارد، ولی اهداف سال ۱۴۰۴ بر اساس اعتبارات آن سال تعیین خواهد شد.
به گزارش اکوایران، محمدرضا کدخدازاده، معاون ساخت و توسعه بزرگراههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل، از اولویتبندی پروژههای آزادراهی و بزرگراهی در کریدورهای داخلی و بینالمللی عبوری از ایران خبر داد.
به گفته او، برای تکمیل این کریدورها، در صورت تأمین اعتبار ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ همت، حداقل ۵ سال زمان نیاز است. با توجه به کمبود اعتبار، لازم است که پروژهها اولویتبندی شوند.
او افزود: پس از بازبینی ۱۱ کریدور تعریفشده، ۸ کریدور بر اساس شاخصهایی نظیر ایمنی، ترافیک، سود ترانزیت و توسعه مناطق مسیر در اولویت قرار گرفتند. بر اساس این اولویتبندی، ۷۰ طرح از ۱۶۰ طرح با شرایط گلوگاهی و محورهای پرخطر به اولویت یک تا سه منتقل شدند.
کدخدازاده به پروژههایی مانند بزرگراه چابهار به زاهدان، زاهدان به مشهد و بندر امام به بازرگان اشاره کرد و افزود: با رفع گلوگاهها در این طرحها، بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی جدید ایجاد خواهد شد.
به گزارش مهر، او همچنین با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه نخست امسال گفت: امسال ۷۰۰ کیلومتر بزرگراه و باند دوم در دستور کار بود که ۵۵۰ کیلومتر آن تکمیل و وارد بهرهبرداری شده و باقیمانده نیز تا پایان سال جاری آماده بهرهبرداری میشود.
کدخدازاده در پایان گفت: برای سال آینده، شرکت توان احداث ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلومتر بزرگراه را دارد، ولی اهداف سال ۱۴۰۴ بر اساس اعتبارات آن سال تعیین خواهد شد.