دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

تعجب تهیه‌کننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن

گیمفا توسط گیمفا
۰۹ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
0
تعجب تهیه‌کننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

لارا فرایر، تهیه‌کننده اجرایی فرنچایز Gears of War، از طریق کانال یوتیوب خود اعلام کرد که تصمیم یوبیسافت مبنی بر تبدیل شخصیت یاسکه به یکی از دو شخصیت‌ اصلی بازی Assassin’s Creed Shadows برای او تعجب‌برانگیز بوده است.

تبلیغات

در ویدیوی جدیدی که فرایر با عنوان The Game Industry Elephant در اکانت یوتیوب خود منتشر کرد، او به چگونگی آغاز استخدام افراد بومی و مشاوران محلی برای کاهش ریسک‌های مربوط به مشکلات جغرافیایی پرداخت.

او مایکروسافت را مثال زد و در این باره گفت:

یک بار تمامی توزیع‌کننده‌های شرکت مایکروسافت در کشور ترکیه، به خاطر انتشار یک نقشه با حضور کردستان در آن، دستگیر شدند. البته مایکروسافت یک شرکت معقول بود که نمی‌خواست مردم به خاطر تصمیماتش دستگیر شوند. آنها فهمیدند که نباید از سازنده‌ها انتظار داشت تا با تمامی مشکلات جغرافیایی آشنا داشته باشند.
آنها شروع به استخدام کردند. گروهی از افراد بومی استخدام شدند تا به سازندگان محصولات کمک کنند و این مشکلات و حساسیت‌ها حل شوند. شما نمی‌توانید برندی مانند مایکروسافت را به خطر بیندازید.

نظر لارا فرایر درباره یوبیسافت و یاسکه در بازی Assassin’s Creed Shadows

لارا فرایر تهیه‌کننده سابق gears of war بازی assassin's Creed Shadows را نقد می‌کند
لارا فرایر در کانال یوتیوب خود عنوان Assassin’s Creed Shadows و تصمیمات صنعت گیم را مورد انتقاد قرار می‌دهد

از همین جا بود که لارا فرایر به بحث یوبیسافت و بازی Assassin’s Creed Shadows پرداخت. او در این باره گفت:

پس از تجربه‌های متعدد، من توسط چیزهایی که این روزها می‌بینم شوکه شده‌ام. آیا هیچ یک از مدیران اجرایی شرکت Ubisoft به باید و نبایدهای ساخته شدن بازی Assassin’s Creed Shadows فکر کردند؟ من بارها به ژاپن سفر کرده‌ام. با شرکت Namco به عنوان تهیه‌کننده بازی Revenge of Arcade کار کردم. زمانی هم که تهیه‌کننده اجرایی شرکت Xbox بودم، مسئولیت مدیریت یک تیم در آن منطقه را بر عهده داشتم. من عاشق مردم این کشور و فرهنگ آنها هستم.
بر اساس همین تجربه‌هاست که من هرگز و تحت هیچ شرایطی حاضر نبودم به ساخت این عنوان راضی شوم. حتی اگر با حداکثر دقت هم انجام شود، اشتباه کردن در این زمینه خیلی ساده است. من فکر می‌کنم آنها اشتباه کردند.
این عنوان هنوز منتشر نشده و درگیر مسائل چالش‌برانگیز شده و این چیزی نیست که شما برای بازی خود بخواهید… شاید مشکلات حل شوند و بتوانند از این سختی‌ها عبور کنند. اما اگر نتوانند، این یک آزمایش بی‌نهایت گران و هزینه‌بر بوده است.

Tahaicاپوزیسیون گیمفاBatman Arkham knightAhmad_bknimaهادی صفائیMotindragonborneSpider-Manعدالت خسته

لارا فرایر، تهیه‌کننده اجرایی فرنچایز Gears of War، از طریق کانال یوتیوب خود اعلام کرد که تصمیم یوبیسافت مبنی بر تبدیل شخصیت یاسکه به یکی از دو شخصیت‌ اصلی بازی Assassin’s Creed Shadows برای او تعجب‌برانگیز بوده است.

تبلیغات

در ویدیوی جدیدی که فرایر با عنوان The Game Industry Elephant در اکانت یوتیوب خود منتشر کرد، او به چگونگی آغاز استخدام افراد بومی و مشاوران محلی برای کاهش ریسک‌های مربوط به مشکلات جغرافیایی پرداخت.

او مایکروسافت را مثال زد و در این باره گفت:

یک بار تمامی توزیع‌کننده‌های شرکت مایکروسافت در کشور ترکیه، به خاطر انتشار یک نقشه با حضور کردستان در آن، دستگیر شدند. البته مایکروسافت یک شرکت معقول بود که نمی‌خواست مردم به خاطر تصمیماتش دستگیر شوند. آنها فهمیدند که نباید از سازنده‌ها انتظار داشت تا با تمامی مشکلات جغرافیایی آشنا داشته باشند.
آنها شروع به استخدام کردند. گروهی از افراد بومی استخدام شدند تا به سازندگان محصولات کمک کنند و این مشکلات و حساسیت‌ها حل شوند. شما نمی‌توانید برندی مانند مایکروسافت را به خطر بیندازید.

نظر لارا فرایر درباره یوبیسافت و یاسکه در بازی Assassin’s Creed Shadows

لارا فرایر تهیه‌کننده سابق gears of war بازی assassin's Creed Shadows را نقد می‌کند
لارا فرایر در کانال یوتیوب خود عنوان Assassin’s Creed Shadows و تصمیمات صنعت گیم را مورد انتقاد قرار می‌دهد

از همین جا بود که لارا فرایر به بحث یوبیسافت و بازی Assassin’s Creed Shadows پرداخت. او در این باره گفت:

پس از تجربه‌های متعدد، من توسط چیزهایی که این روزها می‌بینم شوکه شده‌ام. آیا هیچ یک از مدیران اجرایی شرکت Ubisoft به باید و نبایدهای ساخته شدن بازی Assassin’s Creed Shadows فکر کردند؟ من بارها به ژاپن سفر کرده‌ام. با شرکت Namco به عنوان تهیه‌کننده بازی Revenge of Arcade کار کردم. زمانی هم که تهیه‌کننده اجرایی شرکت Xbox بودم، مسئولیت مدیریت یک تیم در آن منطقه را بر عهده داشتم. من عاشق مردم این کشور و فرهنگ آنها هستم.
بر اساس همین تجربه‌هاست که من هرگز و تحت هیچ شرایطی حاضر نبودم به ساخت این عنوان راضی شوم. حتی اگر با حداکثر دقت هم انجام شود، اشتباه کردن در این زمینه خیلی ساده است. من فکر می‌کنم آنها اشتباه کردند.
این عنوان هنوز منتشر نشده و درگیر مسائل چالش‌برانگیز شده و این چیزی نیست که شما برای بازی خود بخواهید… شاید مشکلات حل شوند و بتوانند از این سختی‌ها عبور کنند. اما اگر نتوانند، این یک آزمایش بی‌نهایت گران و هزینه‌بر بوده است.

Tahaicاپوزیسیون گیمفاBatman Arkham knightAhmad_bknimaهادی صفائیMotindragonborneSpider-Manعدالت خسته

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

لارا فرایر، تهیه‌کننده اجرایی فرنچایز Gears of War، از طریق کانال یوتیوب خود اعلام کرد که تصمیم یوبیسافت مبنی بر تبدیل شخصیت یاسکه به یکی از دو شخصیت‌ اصلی بازی Assassin’s Creed Shadows برای او تعجب‌برانگیز بوده است.

تبلیغات

در ویدیوی جدیدی که فرایر با عنوان The Game Industry Elephant در اکانت یوتیوب خود منتشر کرد، او به چگونگی آغاز استخدام افراد بومی و مشاوران محلی برای کاهش ریسک‌های مربوط به مشکلات جغرافیایی پرداخت.

او مایکروسافت را مثال زد و در این باره گفت:

یک بار تمامی توزیع‌کننده‌های شرکت مایکروسافت در کشور ترکیه، به خاطر انتشار یک نقشه با حضور کردستان در آن، دستگیر شدند. البته مایکروسافت یک شرکت معقول بود که نمی‌خواست مردم به خاطر تصمیماتش دستگیر شوند. آنها فهمیدند که نباید از سازنده‌ها انتظار داشت تا با تمامی مشکلات جغرافیایی آشنا داشته باشند.
آنها شروع به استخدام کردند. گروهی از افراد بومی استخدام شدند تا به سازندگان محصولات کمک کنند و این مشکلات و حساسیت‌ها حل شوند. شما نمی‌توانید برندی مانند مایکروسافت را به خطر بیندازید.

نظر لارا فرایر درباره یوبیسافت و یاسکه در بازی Assassin’s Creed Shadows

لارا فرایر تهیه‌کننده سابق gears of war بازی assassin's Creed Shadows را نقد می‌کند
لارا فرایر در کانال یوتیوب خود عنوان Assassin’s Creed Shadows و تصمیمات صنعت گیم را مورد انتقاد قرار می‌دهد

از همین جا بود که لارا فرایر به بحث یوبیسافت و بازی Assassin’s Creed Shadows پرداخت. او در این باره گفت:

پس از تجربه‌های متعدد، من توسط چیزهایی که این روزها می‌بینم شوکه شده‌ام. آیا هیچ یک از مدیران اجرایی شرکت Ubisoft به باید و نبایدهای ساخته شدن بازی Assassin’s Creed Shadows فکر کردند؟ من بارها به ژاپن سفر کرده‌ام. با شرکت Namco به عنوان تهیه‌کننده بازی Revenge of Arcade کار کردم. زمانی هم که تهیه‌کننده اجرایی شرکت Xbox بودم، مسئولیت مدیریت یک تیم در آن منطقه را بر عهده داشتم. من عاشق مردم این کشور و فرهنگ آنها هستم.
بر اساس همین تجربه‌هاست که من هرگز و تحت هیچ شرایطی حاضر نبودم به ساخت این عنوان راضی شوم. حتی اگر با حداکثر دقت هم انجام شود، اشتباه کردن در این زمینه خیلی ساده است. من فکر می‌کنم آنها اشتباه کردند.
این عنوان هنوز منتشر نشده و درگیر مسائل چالش‌برانگیز شده و این چیزی نیست که شما برای بازی خود بخواهید… شاید مشکلات حل شوند و بتوانند از این سختی‌ها عبور کنند. اما اگر نتوانند، این یک آزمایش بی‌نهایت گران و هزینه‌بر بوده است.

Tahaicاپوزیسیون گیمفاBatman Arkham knightAhmad_bknimaهادی صفائیMotindragonborneSpider-Manعدالت خسته

لارا فرایر، تهیه‌کننده اجرایی فرنچایز Gears of War، از طریق کانال یوتیوب خود اعلام کرد که تصمیم یوبیسافت مبنی بر تبدیل شخصیت یاسکه به یکی از دو شخصیت‌ اصلی بازی Assassin’s Creed Shadows برای او تعجب‌برانگیز بوده است.

تبلیغات

در ویدیوی جدیدی که فرایر با عنوان The Game Industry Elephant در اکانت یوتیوب خود منتشر کرد، او به چگونگی آغاز استخدام افراد بومی و مشاوران محلی برای کاهش ریسک‌های مربوط به مشکلات جغرافیایی پرداخت.

او مایکروسافت را مثال زد و در این باره گفت:

یک بار تمامی توزیع‌کننده‌های شرکت مایکروسافت در کشور ترکیه، به خاطر انتشار یک نقشه با حضور کردستان در آن، دستگیر شدند. البته مایکروسافت یک شرکت معقول بود که نمی‌خواست مردم به خاطر تصمیماتش دستگیر شوند. آنها فهمیدند که نباید از سازنده‌ها انتظار داشت تا با تمامی مشکلات جغرافیایی آشنا داشته باشند.
آنها شروع به استخدام کردند. گروهی از افراد بومی استخدام شدند تا به سازندگان محصولات کمک کنند و این مشکلات و حساسیت‌ها حل شوند. شما نمی‌توانید برندی مانند مایکروسافت را به خطر بیندازید.

نظر لارا فرایر درباره یوبیسافت و یاسکه در بازی Assassin’s Creed Shadows

لارا فرایر تهیه‌کننده سابق gears of war بازی assassin's Creed Shadows را نقد می‌کند
لارا فرایر در کانال یوتیوب خود عنوان Assassin’s Creed Shadows و تصمیمات صنعت گیم را مورد انتقاد قرار می‌دهد

از همین جا بود که لارا فرایر به بحث یوبیسافت و بازی Assassin’s Creed Shadows پرداخت. او در این باره گفت:

پس از تجربه‌های متعدد، من توسط چیزهایی که این روزها می‌بینم شوکه شده‌ام. آیا هیچ یک از مدیران اجرایی شرکت Ubisoft به باید و نبایدهای ساخته شدن بازی Assassin’s Creed Shadows فکر کردند؟ من بارها به ژاپن سفر کرده‌ام. با شرکت Namco به عنوان تهیه‌کننده بازی Revenge of Arcade کار کردم. زمانی هم که تهیه‌کننده اجرایی شرکت Xbox بودم، مسئولیت مدیریت یک تیم در آن منطقه را بر عهده داشتم. من عاشق مردم این کشور و فرهنگ آنها هستم.
بر اساس همین تجربه‌هاست که من هرگز و تحت هیچ شرایطی حاضر نبودم به ساخت این عنوان راضی شوم. حتی اگر با حداکثر دقت هم انجام شود، اشتباه کردن در این زمینه خیلی ساده است. من فکر می‌کنم آنها اشتباه کردند.
این عنوان هنوز منتشر نشده و درگیر مسائل چالش‌برانگیز شده و این چیزی نیست که شما برای بازی خود بخواهید… شاید مشکلات حل شوند و بتوانند از این سختی‌ها عبور کنند. اما اگر نتوانند، این یک آزمایش بی‌نهایت گران و هزینه‌بر بوده است.

Tahaicاپوزیسیون گیمفاBatman Arkham knightAhmad_bknimaهادی صفائیMotindragonborneSpider-Manعدالت خسته
پست قبلی

سانحه هوایی در کره جنوبی؛ تمامی مسافرین کشته شدند

پست بعدی

تهیه‌کننده سری Final Fantasy: اسکوئر انیکس دیگر نمی‌تواند به بازی‌های انحصاری بسنده کند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.