«خیراله خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجو اینترنشنال با اشاره به پایان سفر خود به ارمنستان برای بررسی وضعیت جاده حد حدفاصل بین مرز نوردوزدر ایران به سمت ایروان در ارمنستان افزود: با مقامات کشور ارمنستان از جمله وزیر زیرساخت ارمنستان و سفارشین وی ملاقات بسیار خوبی انجام شد. برای مسیر جدید همچنین راهکارهای خوبی با برنامه زمانبندی مشخص شد در نظر گرفته شد تا مشکلی که برای تردد کامیون های ایرانی در 21 کیلومتر فعلی به وجود آمد رفع شد.
خادمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرکز در حال ساخت که به عنوان عنوان پیشین 211 کیلومتر فعلی توسط بخش زیرساخت ارمنستان در حال حاضر اتمام است ، اعلام کرد که آماده کمک و مساعدت برای تسریع عملیات اجرایی مسیر تولید می شود.
اعتراض داریم. لازم است راه جایگزین جاده قبلی ایجاد شود تا مسافران و کامیونداران ایرانی مشکل تردد با پرداخت عوارض اضافی داشته باشند.
وزیر وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر ارتباطی از ایران به سمت مرز «نوردوز» ایروان در ارمنستان که ما به مرز گرجستان و قفقاز می رساند یک کریدور مهمترین منطقه ، بین المللی و راهبری است و باید دو کشور ایران را ببینیم ارمنستان باز نگه داشته شود. برای همین هم احداث راه تغییر در محدوده 21 کیلومتر فعلی در نظر گرفته شده است و همچنین در برنامه های احداث بخش جنوبی کریدور شمال به جنوب در مرز نوردوز ایران در نهایت به مرز گرجستان وصل شده است ، برنامه ریزی می شود.
بر اساس اعلام خادمی ، برنامه درازمدت ارمنستان ساخت قطعه 4 این کریدور سراسری است و ایران اعلام آمادگی کرده است تا مشاوران و پیمانکاران خود را برای اجرای این قطعه مشارکت داشته باشند
وی با بیان سفر به ارمنستان با همراهی تیم مهندسی انجام شد ، گفت: بازدید کارشناسی انجام شد تا مشارکت در ساخت این قسمت در صورت آمادگی ارمنستان شروع شود.
وزیر وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا زمان حرکت تغییر داد تا یک ماه آینده آسفالت و آماده تردد کامیون های ایرانی انجام داد. قطعه 4 کریدور شمال- جنوب در خاک ارمنستان حدود 15 کیلومتر تونل و پل داشت و تکمیل کرد به پنج سال زمان نیاز دارد و کار اصلی در درازمدت ، احداث قطعه 4 جنوبی ایروان به مرز ایران است که به عنوان بخشی از کریدور اصلی شمال به جنوب سطح جاده مهم و ترانزیتی برای ارتباط بین کشور ما با کشور ارمنستان و قفقاز باشد. قسمت شمالی این مسیر یعنی ایروان به سمت گرجستان توسط ارمنستان احداث شده است و قسمت جنوبی به سمت مرز نوردوز ایران قطعه 4 است که برای شروع عملیات اجرایی آن گرفته شد.
به گزارش روز دانشجو اینترنشنال ، وزیر وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به منظور مشارکت در تکمیل «جاده تاتو» به عنوان مسیر مستقیم ایران به کشور ارمنستان و در نتیجه تسهیل تردد در کریدور شمال- جنوب به ارمنستان سفر کرد. این سفر به معنای تحکیم روابط و جستجوی افزایش زیرساخت های حمل و نقل دو کشور انجام شد و با توجه به مشکلات پیش آمد برای تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر ، ساخت مسیر حرکت در کریدور شمال- جنوب و حذف کشور ثالث در مسیر ترانزیتی میان این دو کشور از مهمترین هدف این سفر بود ؛ چرا که ایران با جستجوی ارمنستان در تکمیل جاده تاتو به راحتی بدون نیاز به عبور از جمهوری آذربایجان به ارمنستان برسد و از آنجا به اروپا متصل شود.
«خیراله خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجو اینترنشنال با اشاره به پایان سفر خود به ارمنستان برای بررسی وضعیت جاده حد حدفاصل بین مرز نوردوزدر ایران به سمت ایروان در ارمنستان افزود: با مقامات کشور ارمنستان از جمله وزیر زیرساخت ارمنستان و سفارشین وی ملاقات بسیار خوبی انجام شد. برای مسیر جدید همچنین راهکارهای خوبی با برنامه زمانبندی مشخص شد در نظر گرفته شد تا مشکلی که برای تردد کامیون های ایرانی در 21 کیلومتر فعلی به وجود آمد رفع شد.
خادمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرکز در حال ساخت که به عنوان عنوان پیشین 211 کیلومتر فعلی توسط بخش زیرساخت ارمنستان در حال حاضر اتمام است ، اعلام کرد که آماده کمک و مساعدت برای تسریع عملیات اجرایی مسیر تولید می شود.
اعتراض داریم. لازم است راه جایگزین جاده قبلی ایجاد شود تا مسافران و کامیونداران ایرانی مشکل تردد با پرداخت عوارض اضافی داشته باشند.
وزیر وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر ارتباطی از ایران به سمت مرز «نوردوز» ایروان در ارمنستان که ما به مرز گرجستان و قفقاز می رساند یک کریدور مهمترین منطقه ، بین المللی و راهبری است و باید دو کشور ایران را ببینیم ارمنستان باز نگه داشته شود. برای همین هم احداث راه تغییر در محدوده 21 کیلومتر فعلی در نظر گرفته شده است و همچنین در برنامه های احداث بخش جنوبی کریدور شمال به جنوب در مرز نوردوز ایران در نهایت به مرز گرجستان وصل شده است ، برنامه ریزی می شود.
بر اساس اعلام خادمی ، برنامه درازمدت ارمنستان ساخت قطعه 4 این کریدور سراسری است و ایران اعلام آمادگی کرده است تا مشاوران و پیمانکاران خود را برای اجرای این قطعه مشارکت داشته باشند
وی با بیان سفر به ارمنستان با همراهی تیم مهندسی انجام شد ، گفت: بازدید کارشناسی انجام شد تا مشارکت در ساخت این قسمت در صورت آمادگی ارمنستان شروع شود.
وزیر وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا زمان حرکت تغییر داد تا یک ماه آینده آسفالت و آماده تردد کامیون های ایرانی انجام داد. قطعه 4 کریدور شمال- جنوب در خاک ارمنستان حدود 15 کیلومتر تونل و پل داشت و تکمیل کرد به پنج سال زمان نیاز دارد و کار اصلی در درازمدت ، احداث قطعه 4 جنوبی ایروان به مرز ایران است که به عنوان بخشی از کریدور اصلی شمال به جنوب سطح جاده مهم و ترانزیتی برای ارتباط بین کشور ما با کشور ارمنستان و قفقاز باشد. قسمت شمالی این مسیر یعنی ایروان به سمت گرجستان توسط ارمنستان احداث شده است و قسمت جنوبی به سمت مرز نوردوز ایران قطعه 4 است که برای شروع عملیات اجرایی آن گرفته شد.
به گزارش روز دانشجو اینترنشنال ، وزیر وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به منظور مشارکت در تکمیل «جاده تاتو» به عنوان مسیر مستقیم ایران به کشور ارمنستان و در نتیجه تسهیل تردد در کریدور شمال- جنوب به ارمنستان سفر کرد. این سفر به معنای تحکیم روابط و جستجوی افزایش زیرساخت های حمل و نقل دو کشور انجام شد و با توجه به مشکلات پیش آمد برای تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر ، ساخت مسیر حرکت در کریدور شمال- جنوب و حذف کشور ثالث در مسیر ترانزیتی میان این دو کشور از مهمترین هدف این سفر بود ؛ چرا که ایران با جستجوی ارمنستان در تکمیل جاده تاتو به راحتی بدون نیاز به عبور از جمهوری آذربایجان به ارمنستان برسد و از آنجا به اروپا متصل شود.
«خیراله خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجو اینترنشنال با اشاره به پایان سفر خود به ارمنستان برای بررسی وضعیت جاده حد حدفاصل بین مرز نوردوزدر ایران به سمت ایروان در ارمنستان افزود: با مقامات کشور ارمنستان از جمله وزیر زیرساخت ارمنستان و سفارشین وی ملاقات بسیار خوبی انجام شد. برای مسیر جدید همچنین راهکارهای خوبی با برنامه زمانبندی مشخص شد در نظر گرفته شد تا مشکلی که برای تردد کامیون های ایرانی در 21 کیلومتر فعلی به وجود آمد رفع شد.
خادمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرکز در حال ساخت که به عنوان عنوان پیشین 211 کیلومتر فعلی توسط بخش زیرساخت ارمنستان در حال حاضر اتمام است ، اعلام کرد که آماده کمک و مساعدت برای تسریع عملیات اجرایی مسیر تولید می شود.
اعتراض داریم. لازم است راه جایگزین جاده قبلی ایجاد شود تا مسافران و کامیونداران ایرانی مشکل تردد با پرداخت عوارض اضافی داشته باشند.
وزیر وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر ارتباطی از ایران به سمت مرز «نوردوز» ایروان در ارمنستان که ما به مرز گرجستان و قفقاز می رساند یک کریدور مهمترین منطقه ، بین المللی و راهبری است و باید دو کشور ایران را ببینیم ارمنستان باز نگه داشته شود. برای همین هم احداث راه تغییر در محدوده 21 کیلومتر فعلی در نظر گرفته شده است و همچنین در برنامه های احداث بخش جنوبی کریدور شمال به جنوب در مرز نوردوز ایران در نهایت به مرز گرجستان وصل شده است ، برنامه ریزی می شود.
بر اساس اعلام خادمی ، برنامه درازمدت ارمنستان ساخت قطعه 4 این کریدور سراسری است و ایران اعلام آمادگی کرده است تا مشاوران و پیمانکاران خود را برای اجرای این قطعه مشارکت داشته باشند
وی با بیان سفر به ارمنستان با همراهی تیم مهندسی انجام شد ، گفت: بازدید کارشناسی انجام شد تا مشارکت در ساخت این قسمت در صورت آمادگی ارمنستان شروع شود.
وزیر وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا زمان حرکت تغییر داد تا یک ماه آینده آسفالت و آماده تردد کامیون های ایرانی انجام داد. قطعه 4 کریدور شمال- جنوب در خاک ارمنستان حدود 15 کیلومتر تونل و پل داشت و تکمیل کرد به پنج سال زمان نیاز دارد و کار اصلی در درازمدت ، احداث قطعه 4 جنوبی ایروان به مرز ایران است که به عنوان بخشی از کریدور اصلی شمال به جنوب سطح جاده مهم و ترانزیتی برای ارتباط بین کشور ما با کشور ارمنستان و قفقاز باشد. قسمت شمالی این مسیر یعنی ایروان به سمت گرجستان توسط ارمنستان احداث شده است و قسمت جنوبی به سمت مرز نوردوز ایران قطعه 4 است که برای شروع عملیات اجرایی آن گرفته شد.
به گزارش روز دانشجو اینترنشنال ، وزیر وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به منظور مشارکت در تکمیل «جاده تاتو» به عنوان مسیر مستقیم ایران به کشور ارمنستان و در نتیجه تسهیل تردد در کریدور شمال- جنوب به ارمنستان سفر کرد. این سفر به معنای تحکیم روابط و جستجوی افزایش زیرساخت های حمل و نقل دو کشور انجام شد و با توجه به مشکلات پیش آمد برای تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر ، ساخت مسیر حرکت در کریدور شمال- جنوب و حذف کشور ثالث در مسیر ترانزیتی میان این دو کشور از مهمترین هدف این سفر بود ؛ چرا که ایران با جستجوی ارمنستان در تکمیل جاده تاتو به راحتی بدون نیاز به عبور از جمهوری آذربایجان به ارمنستان برسد و از آنجا به اروپا متصل شود.
«خیراله خادمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی دانشجو اینترنشنال با اشاره به پایان سفر خود به ارمنستان برای بررسی وضعیت جاده حد حدفاصل بین مرز نوردوزدر ایران به سمت ایروان در ارمنستان افزود: با مقامات کشور ارمنستان از جمله وزیر زیرساخت ارمنستان و سفارشین وی ملاقات بسیار خوبی انجام شد. برای مسیر جدید همچنین راهکارهای خوبی با برنامه زمانبندی مشخص شد در نظر گرفته شد تا مشکلی که برای تردد کامیون های ایرانی در 21 کیلومتر فعلی به وجود آمد رفع شد.
خادمی ادامه داد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرکز در حال ساخت که به عنوان عنوان پیشین 211 کیلومتر فعلی توسط بخش زیرساخت ارمنستان در حال حاضر اتمام است ، اعلام کرد که آماده کمک و مساعدت برای تسریع عملیات اجرایی مسیر تولید می شود.
اعتراض داریم. لازم است راه جایگزین جاده قبلی ایجاد شود تا مسافران و کامیونداران ایرانی مشکل تردد با پرداخت عوارض اضافی داشته باشند.
وزیر وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر ارتباطی از ایران به سمت مرز «نوردوز» ایروان در ارمنستان که ما به مرز گرجستان و قفقاز می رساند یک کریدور مهمترین منطقه ، بین المللی و راهبری است و باید دو کشور ایران را ببینیم ارمنستان باز نگه داشته شود. برای همین هم احداث راه تغییر در محدوده 21 کیلومتر فعلی در نظر گرفته شده است و همچنین در برنامه های احداث بخش جنوبی کریدور شمال به جنوب در مرز نوردوز ایران در نهایت به مرز گرجستان وصل شده است ، برنامه ریزی می شود.
بر اساس اعلام خادمی ، برنامه درازمدت ارمنستان ساخت قطعه 4 این کریدور سراسری است و ایران اعلام آمادگی کرده است تا مشاوران و پیمانکاران خود را برای اجرای این قطعه مشارکت داشته باشند
وی با بیان سفر به ارمنستان با همراهی تیم مهندسی انجام شد ، گفت: بازدید کارشناسی انجام شد تا مشارکت در ساخت این قسمت در صورت آمادگی ارمنستان شروع شود.
وزیر وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا زمان حرکت تغییر داد تا یک ماه آینده آسفالت و آماده تردد کامیون های ایرانی انجام داد. قطعه 4 کریدور شمال- جنوب در خاک ارمنستان حدود 15 کیلومتر تونل و پل داشت و تکمیل کرد به پنج سال زمان نیاز دارد و کار اصلی در درازمدت ، احداث قطعه 4 جنوبی ایروان به مرز ایران است که به عنوان بخشی از کریدور اصلی شمال به جنوب سطح جاده مهم و ترانزیتی برای ارتباط بین کشور ما با کشور ارمنستان و قفقاز باشد. قسمت شمالی این مسیر یعنی ایروان به سمت گرجستان توسط ارمنستان احداث شده است و قسمت جنوبی به سمت مرز نوردوز ایران قطعه 4 است که برای شروع عملیات اجرایی آن گرفته شد.
به گزارش روز دانشجو اینترنشنال ، وزیر وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش به منظور مشارکت در تکمیل «جاده تاتو» به عنوان مسیر مستقیم ایران به کشور ارمنستان و در نتیجه تسهیل تردد در کریدور شمال- جنوب به ارمنستان سفر کرد. این سفر به معنای تحکیم روابط و جستجوی افزایش زیرساخت های حمل و نقل دو کشور انجام شد و با توجه به مشکلات پیش آمد برای تردد وسایل نقلیه سنگین در این مسیر ، ساخت مسیر حرکت در کریدور شمال- جنوب و حذف کشور ثالث در مسیر ترانزیتی میان این دو کشور از مهمترین هدف این سفر بود ؛ چرا که ایران با جستجوی ارمنستان در تکمیل جاده تاتو به راحتی بدون نیاز به عبور از جمهوری آذربایجان به ارمنستان برسد و از آنجا به اروپا متصل شود.