دانش جوین
پنجشنبه, مرداد ۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

پایان بهسازی باند ۲۹ راست و استریپ‌سازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۱۴ دی ۱۴۰۳
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
پایان بهسازی باند ۲۹ راست و استریپ‌سازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ۶۶ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ۴۵٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ۶۶ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ۴۵٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

اخبارجدیدترین

افزایش دما تا ۵۲ درجه‌؛ گرمای ۴۰ درجه‌ای در بیشتر نقاط کشور تداوم دارد

پرواز رامسر – بغداد- رامسر برقرار شد

برقراری نخستین پرواز مستقیم رامسر – بغداد از فرودگاه شهدای رامسر

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ۶۶ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ۴۵٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ۶۶ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ۴۵٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

پست قبلی

انتشار «پاییز» سالار عقیلی برای «آخرین دیدار»

پست بعدی

توضیحات وزارت راه درباره فرود اضطراری پرواز کیش-تهران

مربوطه پست ها

افزایش دما تا ۵۲ درجه‌؛ گرمای ۴۰ درجه‌ای در بیشتر نقاط کشور تداوم دارد
حمل و نقل

افزایش دما تا ۵۲ درجه‌؛ گرمای ۴۰ درجه‌ای در بیشتر نقاط کشور تداوم دارد

۰۱ مرداد ۱۴۰۴
پرواز رامسر - بغداد- رامسر برقرار شد
حمل و نقل

پرواز رامسر – بغداد- رامسر برقرار شد

۰۱ مرداد ۱۴۰۴
برقراری نخستین پرواز مستقیم رامسر - بغداد از فرودگاه شهدای رامسر
حمل و نقل

برقراری نخستین پرواز مستقیم رامسر – بغداد از فرودگاه شهدای رامسر

۰۱ مرداد ۱۴۰۴
اختصاص پروازهای فوق العاده یزد- نجف به مناسبت اربعین
حمل و نقل

اختصاص پروازهای فوق العاده یزد- نجف به مناسبت اربعین

۰۱ مرداد ۱۴۰۴
ایران پنج فروند بوئینگ ۷۷۷ دریافت کرد
حمل و نقل

ایران پنج فروند بوئینگ ۷۷۷ دریافت کرد

۰۱ مرداد ۱۴۰۴
آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین
حمل و نقل

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین

۰۱ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ثبت 14 هزار بیمار هموفیلی در کشور؛ جزییات درمان رایگان بیماران
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اطلاعیه قطعی آب: افت فشار برای این دشته از مشترکان استان اراک
  • جدیدترین قیمت رهن کامل در پیروزی/ با ۶۰۰ میلیون چه خانه‌ای می‌توان رهن کرد؟
  • تغییر فرآیند حضور در ونیز؛ نقش مؤسسات در تصمیم‌گیری‌ها بازنگری می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.