دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

متا شخصیت‌های هوش مصنوعی خود را حذف کرد

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۱۵ دی ۱۴۰۳
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
متا شخصیت‌های هوش مصنوعی خود را حذف کرد
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، شخصیت‌ها یا نمایه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که با عنوان «هوش مصنوعی مدیریت شده توسط متا» شناخته می‌شدند، در سپتامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شدند.

به نقل از انگجت، اکنون با توجه به مصاحبه‌ای که فایننشال تایمز با کانر هایز(Connor Hayes) معاون هوش مصنوعی متا منتشر کرده است، به نظر می‌رسد متا چندین ماه است که هیچ یک از این شخصیت‌ها را به‌روزرسانی نکرده است.

هایز در این مصاحبه درباره هدف این شرکت صحبت کرد تا در نهایت خدمات خود را با نمایه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی پر کند که می‌توانند با افراد تعامل داشته باشند. این مصاحبه توجه را به نمایه‌های هوش مصنوعی ایجاد شده توسط متا جلب کرد و البته کاربران دقیقاً از آنچه مشاهده کردند، تحت تأثیر قرار نگرفتند.

این شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که به عنوان مثال در نقش یک تاجر بازنشسته نساجی که همیشه در حال یادگیری است و یک مربی دوستیابی، قرار بود علائق و شخصیت‌های منحصر به فرد را برای صحبت با کاربران به نمایش بگذارند. پروفایل(نمایه) آنها در اینستاگرام همچنین دارای پست‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی بود که بسیار شبیه به هرزنامه بود.

یک شخصیت هوش مصنوعی به نام لیو(Liv) واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. این پروفایل اینستاگرامی لیو را به عنوان «مادر سیاه پوست ۲ فرزند و حقیقت‌گو با علائق جنسی خاص» معرفی کرد.

کارن عطیه(Karen Attiah) ‌ستون‌نویس واشنگتن‌پست، مجموعه‌ای از اسکرین‌شات‌ها را منتشر کرد که در آن از «لیو» درباره نحوه آموزش متا به هوش مصنوعی بازجویی می‌کرد و «لیو» گفته بود که تیم متا که عمدتاً سفیدپوست هستند، آن را ایجاد کرده‌اند.

مدی کستیگان(Mady Castigan) روزنامه‌نگار مستقل، مکالمه دیگری را منتشر کرد که در آن «لیو» گفته بود که سازندگان آن تا حدی از شخصیت سوفیا ورگارا از سریال «خانواده مدرن» الهام گرفته‌اند.

کاربران دریافتند که در خصوص این شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی جدا از تمسخر در پاسخ‌هایشان و تلاش‌ها برای به دست آوردن هویت‌های حاشیه‌ای، به دلایل نامعلوم، مسدود کردن این پروفایل‌های هوش مصنوعی نیز غیرممکن است.

حالا به نظر می‌رسد راه حل متا به جای رفع این مشکل، حذف کامل آنها بوده است.

یکی از سخنگویان متا گفت: ما نقصی را شناسایی کردیم که بر توانایی افراد برای مسدود کردن آن شخصیت‌های هوش مصنوعی تأثیر می‌گذاشت و در حال حذف آن حساب‌ها برای رفع این مشکل هستیم.

در حالی که این برنامه به پایان راه رسیده است، به نظر نمی‌رسد که متا برنامه‌های خود را برای خلق شخصیت‌های هوش مصنوعی دیگر کنار بگذارد. این شرکت در اوایل سال ۲۰۲۴ کلون‌های هوش مصنوعی از خالقان انسانی را که قادر به برقراری تماس‌های ویدیویی واقعی بودند، به اشتراک گذاشت. بدین ترتیب کاربران می‌توانند چت‌بات‌های خود را آموزش دهند تا از طرف آنها به دیگران پاسخ دهند.

متا همچنین شروع به آزمایش با قرار دادن تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود در فیدهای فیس‌بوک کاربران کرد.

هایز در مصاحبه‌ای در سال گذشته گفت که متا احتمالاً در طول زمان در مورد ظاهر کردن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی سیاست پیش‌گیرانه‌تری را پیش می‌گیرد و آن را با تغییر از نمایش محتوای توصیه‌شده به جای پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید، مقایسه کرد.

وی گفت: در گذشته در اینستاگرام مجموعه چیزهایی که می‌توانستید در یک روز مشخص ببینید، به نوعی به افرادی که دنبال می‌کردید یا با آنها دوست بودید، محدود می‌شد. در طول پنج یا شش سال گذشته، بسیاری از برنامه‌ها از جمله اینستاگرام و فیسبوک به این سمت رفته‌اند که شروع به توصیه محتوا از حساب‌هایی کرده‌اند که دنبال نمی‌کنید.

وی افزود: من فکر می‌کنم احتمالاً جهش بعدی که در این حوزه اتفاق می‌افتد، رفع محدودیت‌های آنچه انسان‌ها می‌توانند ایجاد کنند و در واقع رسیدن به فیدهای محتوایی است که ترکیبی از چیزهایی است که انسان‌ها و هوش مصنوعی ایجاد کرده‌اند.

ممکن است هنوز مدتی طول بکشد تا متا به طور کامل این چشم انداز را اجرایی کند، اما اگر واکنش به آزمایش‌های اولیه این شرکت مثبت باشد، متا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا افراد را متقاعد کند که شخصیت‌های هوش مصنوعی در وهله اول ارزش تعامل با کاربران را دارند.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، شخصیت‌ها یا نمایه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که با عنوان «هوش مصنوعی مدیریت شده توسط متا» شناخته می‌شدند، در سپتامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شدند.

به نقل از انگجت، اکنون با توجه به مصاحبه‌ای که فایننشال تایمز با کانر هایز(Connor Hayes) معاون هوش مصنوعی متا منتشر کرده است، به نظر می‌رسد متا چندین ماه است که هیچ یک از این شخصیت‌ها را به‌روزرسانی نکرده است.

هایز در این مصاحبه درباره هدف این شرکت صحبت کرد تا در نهایت خدمات خود را با نمایه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی پر کند که می‌توانند با افراد تعامل داشته باشند. این مصاحبه توجه را به نمایه‌های هوش مصنوعی ایجاد شده توسط متا جلب کرد و البته کاربران دقیقاً از آنچه مشاهده کردند، تحت تأثیر قرار نگرفتند.

این شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که به عنوان مثال در نقش یک تاجر بازنشسته نساجی که همیشه در حال یادگیری است و یک مربی دوستیابی، قرار بود علائق و شخصیت‌های منحصر به فرد را برای صحبت با کاربران به نمایش بگذارند. پروفایل(نمایه) آنها در اینستاگرام همچنین دارای پست‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی بود که بسیار شبیه به هرزنامه بود.

یک شخصیت هوش مصنوعی به نام لیو(Liv) واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. این پروفایل اینستاگرامی لیو را به عنوان «مادر سیاه پوست ۲ فرزند و حقیقت‌گو با علائق جنسی خاص» معرفی کرد.

کارن عطیه(Karen Attiah) ‌ستون‌نویس واشنگتن‌پست، مجموعه‌ای از اسکرین‌شات‌ها را منتشر کرد که در آن از «لیو» درباره نحوه آموزش متا به هوش مصنوعی بازجویی می‌کرد و «لیو» گفته بود که تیم متا که عمدتاً سفیدپوست هستند، آن را ایجاد کرده‌اند.

مدی کستیگان(Mady Castigan) روزنامه‌نگار مستقل، مکالمه دیگری را منتشر کرد که در آن «لیو» گفته بود که سازندگان آن تا حدی از شخصیت سوفیا ورگارا از سریال «خانواده مدرن» الهام گرفته‌اند.

کاربران دریافتند که در خصوص این شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی جدا از تمسخر در پاسخ‌هایشان و تلاش‌ها برای به دست آوردن هویت‌های حاشیه‌ای، به دلایل نامعلوم، مسدود کردن این پروفایل‌های هوش مصنوعی نیز غیرممکن است.

حالا به نظر می‌رسد راه حل متا به جای رفع این مشکل، حذف کامل آنها بوده است.

یکی از سخنگویان متا گفت: ما نقصی را شناسایی کردیم که بر توانایی افراد برای مسدود کردن آن شخصیت‌های هوش مصنوعی تأثیر می‌گذاشت و در حال حذف آن حساب‌ها برای رفع این مشکل هستیم.

در حالی که این برنامه به پایان راه رسیده است، به نظر نمی‌رسد که متا برنامه‌های خود را برای خلق شخصیت‌های هوش مصنوعی دیگر کنار بگذارد. این شرکت در اوایل سال ۲۰۲۴ کلون‌های هوش مصنوعی از خالقان انسانی را که قادر به برقراری تماس‌های ویدیویی واقعی بودند، به اشتراک گذاشت. بدین ترتیب کاربران می‌توانند چت‌بات‌های خود را آموزش دهند تا از طرف آنها به دیگران پاسخ دهند.

متا همچنین شروع به آزمایش با قرار دادن تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود در فیدهای فیس‌بوک کاربران کرد.

هایز در مصاحبه‌ای در سال گذشته گفت که متا احتمالاً در طول زمان در مورد ظاهر کردن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی سیاست پیش‌گیرانه‌تری را پیش می‌گیرد و آن را با تغییر از نمایش محتوای توصیه‌شده به جای پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید، مقایسه کرد.

وی گفت: در گذشته در اینستاگرام مجموعه چیزهایی که می‌توانستید در یک روز مشخص ببینید، به نوعی به افرادی که دنبال می‌کردید یا با آنها دوست بودید، محدود می‌شد. در طول پنج یا شش سال گذشته، بسیاری از برنامه‌ها از جمله اینستاگرام و فیسبوک به این سمت رفته‌اند که شروع به توصیه محتوا از حساب‌هایی کرده‌اند که دنبال نمی‌کنید.

وی افزود: من فکر می‌کنم احتمالاً جهش بعدی که در این حوزه اتفاق می‌افتد، رفع محدودیت‌های آنچه انسان‌ها می‌توانند ایجاد کنند و در واقع رسیدن به فیدهای محتوایی است که ترکیبی از چیزهایی است که انسان‌ها و هوش مصنوعی ایجاد کرده‌اند.

ممکن است هنوز مدتی طول بکشد تا متا به طور کامل این چشم انداز را اجرایی کند، اما اگر واکنش به آزمایش‌های اولیه این شرکت مثبت باشد، متا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا افراد را متقاعد کند که شخصیت‌های هوش مصنوعی در وهله اول ارزش تعامل با کاربران را دارند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

شرکت OpenAI‌ از ChatGPT Agent برای انجام خودکار کارها رونمایی کرد

انتقاد شدید محققان هوش مصنوعی از فرهنگ کاری xAI: توجهی به مسائل ایمنی نمی‌شود

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد

به گزارش ایسنا، شخصیت‌ها یا نمایه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که با عنوان «هوش مصنوعی مدیریت شده توسط متا» شناخته می‌شدند، در سپتامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شدند.

به نقل از انگجت، اکنون با توجه به مصاحبه‌ای که فایننشال تایمز با کانر هایز(Connor Hayes) معاون هوش مصنوعی متا منتشر کرده است، به نظر می‌رسد متا چندین ماه است که هیچ یک از این شخصیت‌ها را به‌روزرسانی نکرده است.

هایز در این مصاحبه درباره هدف این شرکت صحبت کرد تا در نهایت خدمات خود را با نمایه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی پر کند که می‌توانند با افراد تعامل داشته باشند. این مصاحبه توجه را به نمایه‌های هوش مصنوعی ایجاد شده توسط متا جلب کرد و البته کاربران دقیقاً از آنچه مشاهده کردند، تحت تأثیر قرار نگرفتند.

این شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که به عنوان مثال در نقش یک تاجر بازنشسته نساجی که همیشه در حال یادگیری است و یک مربی دوستیابی، قرار بود علائق و شخصیت‌های منحصر به فرد را برای صحبت با کاربران به نمایش بگذارند. پروفایل(نمایه) آنها در اینستاگرام همچنین دارای پست‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی بود که بسیار شبیه به هرزنامه بود.

یک شخصیت هوش مصنوعی به نام لیو(Liv) واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. این پروفایل اینستاگرامی لیو را به عنوان «مادر سیاه پوست ۲ فرزند و حقیقت‌گو با علائق جنسی خاص» معرفی کرد.

کارن عطیه(Karen Attiah) ‌ستون‌نویس واشنگتن‌پست، مجموعه‌ای از اسکرین‌شات‌ها را منتشر کرد که در آن از «لیو» درباره نحوه آموزش متا به هوش مصنوعی بازجویی می‌کرد و «لیو» گفته بود که تیم متا که عمدتاً سفیدپوست هستند، آن را ایجاد کرده‌اند.

مدی کستیگان(Mady Castigan) روزنامه‌نگار مستقل، مکالمه دیگری را منتشر کرد که در آن «لیو» گفته بود که سازندگان آن تا حدی از شخصیت سوفیا ورگارا از سریال «خانواده مدرن» الهام گرفته‌اند.

کاربران دریافتند که در خصوص این شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی جدا از تمسخر در پاسخ‌هایشان و تلاش‌ها برای به دست آوردن هویت‌های حاشیه‌ای، به دلایل نامعلوم، مسدود کردن این پروفایل‌های هوش مصنوعی نیز غیرممکن است.

حالا به نظر می‌رسد راه حل متا به جای رفع این مشکل، حذف کامل آنها بوده است.

یکی از سخنگویان متا گفت: ما نقصی را شناسایی کردیم که بر توانایی افراد برای مسدود کردن آن شخصیت‌های هوش مصنوعی تأثیر می‌گذاشت و در حال حذف آن حساب‌ها برای رفع این مشکل هستیم.

در حالی که این برنامه به پایان راه رسیده است، به نظر نمی‌رسد که متا برنامه‌های خود را برای خلق شخصیت‌های هوش مصنوعی دیگر کنار بگذارد. این شرکت در اوایل سال ۲۰۲۴ کلون‌های هوش مصنوعی از خالقان انسانی را که قادر به برقراری تماس‌های ویدیویی واقعی بودند، به اشتراک گذاشت. بدین ترتیب کاربران می‌توانند چت‌بات‌های خود را آموزش دهند تا از طرف آنها به دیگران پاسخ دهند.

متا همچنین شروع به آزمایش با قرار دادن تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود در فیدهای فیس‌بوک کاربران کرد.

هایز در مصاحبه‌ای در سال گذشته گفت که متا احتمالاً در طول زمان در مورد ظاهر کردن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی سیاست پیش‌گیرانه‌تری را پیش می‌گیرد و آن را با تغییر از نمایش محتوای توصیه‌شده به جای پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید، مقایسه کرد.

وی گفت: در گذشته در اینستاگرام مجموعه چیزهایی که می‌توانستید در یک روز مشخص ببینید، به نوعی به افرادی که دنبال می‌کردید یا با آنها دوست بودید، محدود می‌شد. در طول پنج یا شش سال گذشته، بسیاری از برنامه‌ها از جمله اینستاگرام و فیسبوک به این سمت رفته‌اند که شروع به توصیه محتوا از حساب‌هایی کرده‌اند که دنبال نمی‌کنید.

وی افزود: من فکر می‌کنم احتمالاً جهش بعدی که در این حوزه اتفاق می‌افتد، رفع محدودیت‌های آنچه انسان‌ها می‌توانند ایجاد کنند و در واقع رسیدن به فیدهای محتوایی است که ترکیبی از چیزهایی است که انسان‌ها و هوش مصنوعی ایجاد کرده‌اند.

ممکن است هنوز مدتی طول بکشد تا متا به طور کامل این چشم انداز را اجرایی کند، اما اگر واکنش به آزمایش‌های اولیه این شرکت مثبت باشد، متا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا افراد را متقاعد کند که شخصیت‌های هوش مصنوعی در وهله اول ارزش تعامل با کاربران را دارند.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، شخصیت‌ها یا نمایه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که با عنوان «هوش مصنوعی مدیریت شده توسط متا» شناخته می‌شدند، در سپتامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شدند.

به نقل از انگجت، اکنون با توجه به مصاحبه‌ای که فایننشال تایمز با کانر هایز(Connor Hayes) معاون هوش مصنوعی متا منتشر کرده است، به نظر می‌رسد متا چندین ماه است که هیچ یک از این شخصیت‌ها را به‌روزرسانی نکرده است.

هایز در این مصاحبه درباره هدف این شرکت صحبت کرد تا در نهایت خدمات خود را با نمایه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی پر کند که می‌توانند با افراد تعامل داشته باشند. این مصاحبه توجه را به نمایه‌های هوش مصنوعی ایجاد شده توسط متا جلب کرد و البته کاربران دقیقاً از آنچه مشاهده کردند، تحت تأثیر قرار نگرفتند.

این شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی که به عنوان مثال در نقش یک تاجر بازنشسته نساجی که همیشه در حال یادگیری است و یک مربی دوستیابی، قرار بود علائق و شخصیت‌های منحصر به فرد را برای صحبت با کاربران به نمایش بگذارند. پروفایل(نمایه) آنها در اینستاگرام همچنین دارای پست‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی بود که بسیار شبیه به هرزنامه بود.

یک شخصیت هوش مصنوعی به نام لیو(Liv) واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. این پروفایل اینستاگرامی لیو را به عنوان «مادر سیاه پوست ۲ فرزند و حقیقت‌گو با علائق جنسی خاص» معرفی کرد.

کارن عطیه(Karen Attiah) ‌ستون‌نویس واشنگتن‌پست، مجموعه‌ای از اسکرین‌شات‌ها را منتشر کرد که در آن از «لیو» درباره نحوه آموزش متا به هوش مصنوعی بازجویی می‌کرد و «لیو» گفته بود که تیم متا که عمدتاً سفیدپوست هستند، آن را ایجاد کرده‌اند.

مدی کستیگان(Mady Castigan) روزنامه‌نگار مستقل، مکالمه دیگری را منتشر کرد که در آن «لیو» گفته بود که سازندگان آن تا حدی از شخصیت سوفیا ورگارا از سریال «خانواده مدرن» الهام گرفته‌اند.

کاربران دریافتند که در خصوص این شخصیت‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی جدا از تمسخر در پاسخ‌هایشان و تلاش‌ها برای به دست آوردن هویت‌های حاشیه‌ای، به دلایل نامعلوم، مسدود کردن این پروفایل‌های هوش مصنوعی نیز غیرممکن است.

حالا به نظر می‌رسد راه حل متا به جای رفع این مشکل، حذف کامل آنها بوده است.

یکی از سخنگویان متا گفت: ما نقصی را شناسایی کردیم که بر توانایی افراد برای مسدود کردن آن شخصیت‌های هوش مصنوعی تأثیر می‌گذاشت و در حال حذف آن حساب‌ها برای رفع این مشکل هستیم.

در حالی که این برنامه به پایان راه رسیده است، به نظر نمی‌رسد که متا برنامه‌های خود را برای خلق شخصیت‌های هوش مصنوعی دیگر کنار بگذارد. این شرکت در اوایل سال ۲۰۲۴ کلون‌های هوش مصنوعی از خالقان انسانی را که قادر به برقراری تماس‌های ویدیویی واقعی بودند، به اشتراک گذاشت. بدین ترتیب کاربران می‌توانند چت‌بات‌های خود را آموزش دهند تا از طرف آنها به دیگران پاسخ دهند.

متا همچنین شروع به آزمایش با قرار دادن تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی خود در فیدهای فیس‌بوک کاربران کرد.

هایز در مصاحبه‌ای در سال گذشته گفت که متا احتمالاً در طول زمان در مورد ظاهر کردن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی سیاست پیش‌گیرانه‌تری را پیش می‌گیرد و آن را با تغییر از نمایش محتوای توصیه‌شده به جای پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید، مقایسه کرد.

وی گفت: در گذشته در اینستاگرام مجموعه چیزهایی که می‌توانستید در یک روز مشخص ببینید، به نوعی به افرادی که دنبال می‌کردید یا با آنها دوست بودید، محدود می‌شد. در طول پنج یا شش سال گذشته، بسیاری از برنامه‌ها از جمله اینستاگرام و فیسبوک به این سمت رفته‌اند که شروع به توصیه محتوا از حساب‌هایی کرده‌اند که دنبال نمی‌کنید.

وی افزود: من فکر می‌کنم احتمالاً جهش بعدی که در این حوزه اتفاق می‌افتد، رفع محدودیت‌های آنچه انسان‌ها می‌توانند ایجاد کنند و در واقع رسیدن به فیدهای محتوایی است که ترکیبی از چیزهایی است که انسان‌ها و هوش مصنوعی ایجاد کرده‌اند.

ممکن است هنوز مدتی طول بکشد تا متا به طور کامل این چشم انداز را اجرایی کند، اما اگر واکنش به آزمایش‌های اولیه این شرکت مثبت باشد، متا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد تا افراد را متقاعد کند که شخصیت‌های هوش مصنوعی در وهله اول ارزش تعامل با کاربران را دارند.

انتهای پیام

پست قبلی

بندهای لو رفته از مصوبه جدید شورای عالی فضای مجازی چه معنایی دارد؟ /یوتیوب طلایی در راه است؟

پست بعدی

پروژه‌ای دیگر از گروه «ومعادن» به سرانجام رسید / افتتاح کلاف سازی سرمد ابرکوه با حضور وزیر صمت

مربوطه پست ها

شرکت OpenAI‌ از ChatGPT Agent برای انجام خودکار کارها رونمایی کرد
هوش مصنوعی

شرکت OpenAI‌ از ChatGPT Agent برای انجام خودکار کارها رونمایی کرد

۲۶ تیر ۱۴۰۴
انتقاد شدید محققان هوش مصنوعی از فرهنگ کاری xAI: توجهی به مسائل ایمنی نمی‌شود
هوش مصنوعی

انتقاد شدید محققان هوش مصنوعی از فرهنگ کاری xAI: توجهی به مسائل ایمنی نمی‌شود

۲۶ تیر ۱۴۰۴
مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد
هوش مصنوعی

مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی همه مشاغل را به‌طور کامل تغییر می‌دهد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد
هوش مصنوعی

چت‌بات هوش مصنوعی Claude به‌صورت رسمی با Canva یکپارچه شد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد
هوش مصنوعی

گوگل قراردادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید انرژی برق‌آبی امضا کرد

۲۵ تیر ۱۴۰۴
هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز حالا می‌تواند تمام صفحه‌نمایش شما را ببیند
هوش مصنوعی

هوش مصنوعی کوپایلوت در ویندوز حالا می‌تواند تمام صفحه‌نمایش شما را ببیند

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یازده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «مجنون» در هفته دفاع مقدس اکران می‌شود؛ پرتره‌ای از شهید زین‌الدین
  • به افتخار موسیقی‌های تمام نشدنی وطن؛ شنوندگان عزیز این صدای ایران است
  • دعوتی برای ورود به دنیای نوجوانان اوتیسم؛ اینجا صحنه جای درمان است!
  • دستور جبلی برای نمایش مقاومت رسانه؛ موزه ساختمان شیشه‌ای برپا می‌شود
  • بررسی «اشک هور»؛ جوان اول سال‌های دور سینمای ایران به «هفت» می‌آید
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.