دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

دلیل روایت کارت‌پستالی از پدیده «کی پاپ» در یک مستند

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۲۳ دی ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
دلیل روایت کارت‌پستالی از پدیده «کی پاپ» در یک مستند
10
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اکران و نشست خبری مستند «کی پاپ» به کارگردانی علی کوثری امروز یکشنبه ۲۳ دی در سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

علی ناصری کارگردان مستند در ابتدای این نشست عنوان کرد: ایده این مستند از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد. ابتدا می‌خواستم از مدیریت فرهنگی کره جنوبی برای مدیریت داخلی الهام بگیرم اما به تدریج به ایده‌های بهتری رسیدم و با خودم گفتم که موضوع اصلی فیلم‌ می‌تواند فرهنگ هواداری باشد. من با قشر مختلفی از مخاطبان برای این مستند مصاحبه کردم.

وی در پاسخ به اینکه چرا مستند نگاه کارت پستالی نسبت به کی پاپ دارد، توضیح داد: مساله ای که در کی پاپ من را اذیت کرد برخوردهای سلبی و خشن با این هواداران است مخصوصا در مدارس دخترانه. فکر می‌کنم یک‌ شکاف شناختی عمیق میان خانواده‌ها و مدارس با این هواداران وجود دارد که همواره عمیق‌تر هم می‌شود. من‌ مجبور شدم که روایت کارت پستالی و سطحی از کی پاپ داشته باشم زیرا مخاطب ما شناختی از این پدیده ندارد و من قصد داشتم شناخت نسبی از کی پاپ ایجاد کنم.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم فراتر از موضوع نرفته است، گفت: این مستند اولین مستند فارسی زبان درباره این موضوع است. مستند عمیق است اما تعمدا در موضوعاتی مانند هویت، هنر، مسائل فرهنگی و … عمیق نشده است.

وی درباره مخاطبان مستند گفت: مخاطب اصلی این فیلم خانواده‌ها، فعالان فرهنگی، مربیان و معلمان تربیتی و تمام کسانی هستند که با نوجوانان در ارتباط هستند. از طرفی نوجوانان و حاکمیت هم باید این فیلم را ببیند.

این کارگردان تاکید کرد: جالب است بدانید که موسیقی و کی پاپ رتبه سوم صادرات فرهنگی در کره جنوبی را دارد. رتبه اول این لیست متعلق به غذاهای کره‌ای است.

وی درباره طرفداران گروه کی پاپ گفت: اکثر طرفداران این گروه دخترها هستند و فکر می‌کنم این‌ مساله کاملا روانشناختی است. کی پاپ فقط موسیقی نیست بلکه یک فرهنگ است که شامل رقص، موزیک ویدیو، رئالیتی شو و … است. کی پاپ کاملا یک منظومه است که به مخاطبانش هویت می‌بخشد.

محمدحسین جعفریان تهیه‌کننده مستند نیز در پایان درباره پخش مستند «کی پاپ» بیان کرد: بعید می‌دانیم که این مستند از صداوسیما پخش شود اما چند نسخه برای مدیران شبکه‌ها ارسال کرده ایم‌. بخش اصلی اکران این‌ مستند وی او دی‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اکران و نشست خبری مستند «کی پاپ» به کارگردانی علی کوثری امروز یکشنبه ۲۳ دی در سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

علی ناصری کارگردان مستند در ابتدای این نشست عنوان کرد: ایده این مستند از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد. ابتدا می‌خواستم از مدیریت فرهنگی کره جنوبی برای مدیریت داخلی الهام بگیرم اما به تدریج به ایده‌های بهتری رسیدم و با خودم گفتم که موضوع اصلی فیلم‌ می‌تواند فرهنگ هواداری باشد. من با قشر مختلفی از مخاطبان برای این مستند مصاحبه کردم.

وی در پاسخ به اینکه چرا مستند نگاه کارت پستالی نسبت به کی پاپ دارد، توضیح داد: مساله ای که در کی پاپ من را اذیت کرد برخوردهای سلبی و خشن با این هواداران است مخصوصا در مدارس دخترانه. فکر می‌کنم یک‌ شکاف شناختی عمیق میان خانواده‌ها و مدارس با این هواداران وجود دارد که همواره عمیق‌تر هم می‌شود. من‌ مجبور شدم که روایت کارت پستالی و سطحی از کی پاپ داشته باشم زیرا مخاطب ما شناختی از این پدیده ندارد و من قصد داشتم شناخت نسبی از کی پاپ ایجاد کنم.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم فراتر از موضوع نرفته است، گفت: این مستند اولین مستند فارسی زبان درباره این موضوع است. مستند عمیق است اما تعمدا در موضوعاتی مانند هویت، هنر، مسائل فرهنگی و … عمیق نشده است.

وی درباره مخاطبان مستند گفت: مخاطب اصلی این فیلم خانواده‌ها، فعالان فرهنگی، مربیان و معلمان تربیتی و تمام کسانی هستند که با نوجوانان در ارتباط هستند. از طرفی نوجوانان و حاکمیت هم باید این فیلم را ببیند.

این کارگردان تاکید کرد: جالب است بدانید که موسیقی و کی پاپ رتبه سوم صادرات فرهنگی در کره جنوبی را دارد. رتبه اول این لیست متعلق به غذاهای کره‌ای است.

وی درباره طرفداران گروه کی پاپ گفت: اکثر طرفداران این گروه دخترها هستند و فکر می‌کنم این‌ مساله کاملا روانشناختی است. کی پاپ فقط موسیقی نیست بلکه یک فرهنگ است که شامل رقص، موزیک ویدیو، رئالیتی شو و … است. کی پاپ کاملا یک منظومه است که به مخاطبانش هویت می‌بخشد.

محمدحسین جعفریان تهیه‌کننده مستند نیز در پایان درباره پخش مستند «کی پاپ» بیان کرد: بعید می‌دانیم که این مستند از صداوسیما پخش شود اما چند نسخه برای مدیران شبکه‌ها ارسال کرده ایم‌. بخش اصلی اکران این‌ مستند وی او دی‌ها هستند.

اخبارجدیدترین

مهرشاد سهیلی برنامه‌ای در صداوسیما ندارد؛ پول‌پاشی برای سفیدشویی

جلسه شورای هنر با تاکید سندنویسی هنرهای تجسمی برگزار شد

قراداد خدمات رسانه‌ای تئاتر رسمیت پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اکران و نشست خبری مستند «کی پاپ» به کارگردانی علی کوثری امروز یکشنبه ۲۳ دی در سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

علی ناصری کارگردان مستند در ابتدای این نشست عنوان کرد: ایده این مستند از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد. ابتدا می‌خواستم از مدیریت فرهنگی کره جنوبی برای مدیریت داخلی الهام بگیرم اما به تدریج به ایده‌های بهتری رسیدم و با خودم گفتم که موضوع اصلی فیلم‌ می‌تواند فرهنگ هواداری باشد. من با قشر مختلفی از مخاطبان برای این مستند مصاحبه کردم.

وی در پاسخ به اینکه چرا مستند نگاه کارت پستالی نسبت به کی پاپ دارد، توضیح داد: مساله ای که در کی پاپ من را اذیت کرد برخوردهای سلبی و خشن با این هواداران است مخصوصا در مدارس دخترانه. فکر می‌کنم یک‌ شکاف شناختی عمیق میان خانواده‌ها و مدارس با این هواداران وجود دارد که همواره عمیق‌تر هم می‌شود. من‌ مجبور شدم که روایت کارت پستالی و سطحی از کی پاپ داشته باشم زیرا مخاطب ما شناختی از این پدیده ندارد و من قصد داشتم شناخت نسبی از کی پاپ ایجاد کنم.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم فراتر از موضوع نرفته است، گفت: این مستند اولین مستند فارسی زبان درباره این موضوع است. مستند عمیق است اما تعمدا در موضوعاتی مانند هویت، هنر، مسائل فرهنگی و … عمیق نشده است.

وی درباره مخاطبان مستند گفت: مخاطب اصلی این فیلم خانواده‌ها، فعالان فرهنگی، مربیان و معلمان تربیتی و تمام کسانی هستند که با نوجوانان در ارتباط هستند. از طرفی نوجوانان و حاکمیت هم باید این فیلم را ببیند.

این کارگردان تاکید کرد: جالب است بدانید که موسیقی و کی پاپ رتبه سوم صادرات فرهنگی در کره جنوبی را دارد. رتبه اول این لیست متعلق به غذاهای کره‌ای است.

وی درباره طرفداران گروه کی پاپ گفت: اکثر طرفداران این گروه دخترها هستند و فکر می‌کنم این‌ مساله کاملا روانشناختی است. کی پاپ فقط موسیقی نیست بلکه یک فرهنگ است که شامل رقص، موزیک ویدیو، رئالیتی شو و … است. کی پاپ کاملا یک منظومه است که به مخاطبانش هویت می‌بخشد.

محمدحسین جعفریان تهیه‌کننده مستند نیز در پایان درباره پخش مستند «کی پاپ» بیان کرد: بعید می‌دانیم که این مستند از صداوسیما پخش شود اما چند نسخه برای مدیران شبکه‌ها ارسال کرده ایم‌. بخش اصلی اکران این‌ مستند وی او دی‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اکران و نشست خبری مستند «کی پاپ» به کارگردانی علی کوثری امروز یکشنبه ۲۳ دی در سازمان سینمایی سوره برگزار شد.

علی ناصری کارگردان مستند در ابتدای این نشست عنوان کرد: ایده این مستند از اواخر سال ۱۴۰۰ آغاز شد. ابتدا می‌خواستم از مدیریت فرهنگی کره جنوبی برای مدیریت داخلی الهام بگیرم اما به تدریج به ایده‌های بهتری رسیدم و با خودم گفتم که موضوع اصلی فیلم‌ می‌تواند فرهنگ هواداری باشد. من با قشر مختلفی از مخاطبان برای این مستند مصاحبه کردم.

وی در پاسخ به اینکه چرا مستند نگاه کارت پستالی نسبت به کی پاپ دارد، توضیح داد: مساله ای که در کی پاپ من را اذیت کرد برخوردهای سلبی و خشن با این هواداران است مخصوصا در مدارس دخترانه. فکر می‌کنم یک‌ شکاف شناختی عمیق میان خانواده‌ها و مدارس با این هواداران وجود دارد که همواره عمیق‌تر هم می‌شود. من‌ مجبور شدم که روایت کارت پستالی و سطحی از کی پاپ داشته باشم زیرا مخاطب ما شناختی از این پدیده ندارد و من قصد داشتم شناخت نسبی از کی پاپ ایجاد کنم.

این کارگردان در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم فراتر از موضوع نرفته است، گفت: این مستند اولین مستند فارسی زبان درباره این موضوع است. مستند عمیق است اما تعمدا در موضوعاتی مانند هویت، هنر، مسائل فرهنگی و … عمیق نشده است.

وی درباره مخاطبان مستند گفت: مخاطب اصلی این فیلم خانواده‌ها، فعالان فرهنگی، مربیان و معلمان تربیتی و تمام کسانی هستند که با نوجوانان در ارتباط هستند. از طرفی نوجوانان و حاکمیت هم باید این فیلم را ببیند.

این کارگردان تاکید کرد: جالب است بدانید که موسیقی و کی پاپ رتبه سوم صادرات فرهنگی در کره جنوبی را دارد. رتبه اول این لیست متعلق به غذاهای کره‌ای است.

وی درباره طرفداران گروه کی پاپ گفت: اکثر طرفداران این گروه دخترها هستند و فکر می‌کنم این‌ مساله کاملا روانشناختی است. کی پاپ فقط موسیقی نیست بلکه یک فرهنگ است که شامل رقص، موزیک ویدیو، رئالیتی شو و … است. کی پاپ کاملا یک منظومه است که به مخاطبانش هویت می‌بخشد.

محمدحسین جعفریان تهیه‌کننده مستند نیز در پایان درباره پخش مستند «کی پاپ» بیان کرد: بعید می‌دانیم که این مستند از صداوسیما پخش شود اما چند نسخه برای مدیران شبکه‌ها ارسال کرده ایم‌. بخش اصلی اکران این‌ مستند وی او دی‌ها هستند.

پست قبلی

«قهرمان زندگیم» رونمایی شد

پست بعدی

«تارنوش» با موسیقی تلفیقی به صحنه می‌رود

مربوطه پست ها

مهرشاد سهیلی برنامه‌ای در صداوسیما ندارد؛ پول‌پاشی برای سفیدشویی
هنر و فرهنگ

مهرشاد سهیلی برنامه‌ای در صداوسیما ندارد؛ پول‌پاشی برای سفیدشویی

۰۷ مرداد ۱۴۰۴
جلسه شورای هنر با تاکید سندنویسی هنرهای تجسمی برگزار شد
هنر و فرهنگ

جلسه شورای هنر با تاکید سندنویسی هنرهای تجسمی برگزار شد

۰۷ مرداد ۱۴۰۴
قراداد خدمات رسانه‌ای تئاتر رسمیت پیدا کرد
هنر و فرهنگ

قراداد خدمات رسانه‌ای تئاتر رسمیت پیدا کرد

۰۷ مرداد ۱۴۰۴
جیمی لی کرتیس هالیوود را ترک می‌کند؛ انتقاد از ظاهر ساختگی سلبریتی‌ها
هنر و فرهنگ

جیمی لی کرتیس هالیوود را ترک می‌کند؛ انتقاد از ظاهر ساختگی سلبریتی‌ها

۰۷ مرداد ۱۴۰۴
پلی میان نقاشی و سینما؛ «کوب» روایتی شاعرانه از جنگ دارد
هنر و فرهنگ

پلی میان نقاشی و سینما؛ «کوب» روایتی شاعرانه از جنگ دارد

۰۷ مرداد ۱۴۰۴
چالش یک ناشنوا در خانواده‌ای شنوا؛ «قبیله‌ها» روایت شنیده‌ نشدن است
هنر و فرهنگ

چالش یک ناشنوا در خانواده‌ای شنوا؛ «قبیله‌ها» روایت شنیده‌ نشدن است

۰۷ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • آغاز فروش ویژه اربعین کفش ملی با شعار «همپای ایران حسینی»
  • مهرشاد سهیلی برنامه‌ای در صداوسیما ندارد؛ پول‌پاشی برای سفیدشویی
  • جلسه شورای هنر با تاکید سندنویسی هنرهای تجسمی برگزار شد
  • قراداد خدمات رسانه‌ای تئاتر رسمیت پیدا کرد
  • جیمی لی کرتیس هالیوود را ترک می‌کند؛ انتقاد از ظاهر ساختگی سلبریتی‌ها
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.