دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

هواپیمای مسافربری جدید که بی‌صدا و کم‌مصرف است!

خبرآنلاین توسط خبرآنلاین
۲۶ دی ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرآنلاین، شواهد در لاس‌وگاس حاکی از آن است که در آینده‌ای نه‌چندان دور، احتمالاً شاهد پرواز هواپیمای مسافربری تازه‌ای خواهیم بود که از نظر ظاهر و طراحی فاصله‌ی شگرفی با هواپیماهای کنونی دارد.

به نقل از زومیت، هواپیمای آینده از طراحی منحصربه‌فردی به نام «بال یکپارچه» بهره می‌برد. به‌گزارش لایوساینس، نمایندگان شرکت جت زیرو و زیمنس در کنفرانسی که هشتم ژانویه در نمایشگاه CES 2025 برگزار شد، اعلام کردند که این طراحی می‌تواند مصرف سوخت هواپیماها را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

طرح بال یکپارچه که بال‌ها و بدنه‌ی هواپیما را به شکلی یکپارچه و بدون مرز مشخص با یکدیگر ترکیب می‌کند، تصویری است که ریشه در بیش از یک قرن پیش دارد. ایده برای اولین بار توسط خلبان روسی به نام «نیکلاس وِووُدسکی» مطرح شد؛ اما چنین طرحی بیشتر در ساخت هواپیماهای نظامی به کار رفت.

در هواپیماهای مسافربری کنونی، طراحی رایج شامل بدنه‌ای لوله‌ای شکل و بال‌هایی است که جداگانه به بدنه متصل می‌شوند. بنا بر دلایل تجاری، تغییر مدل رایج به طراحی‌های نوآورانه‌ای مانند بال یکپارچه، مخاطره‌آمیز در نظر گرفته شده است. با این وجود، هواپیما با بال‌های یکپارچه به لطف نسبت بالاتر لیفت (نیروی برآر) به درگ و ادغام مؤثرتر سامانه‌های پیش‌رانش پرسروصدا، می‌تواند علاوه بر کاهش مصرف سوخت، کم‌صداتر باشد.

شرکت جت زیرو می‌گویند طراحی جدید آن‌ها به بدنه‌ی کوتاه‌تر و پهن‌تر نیاز دارد که با بال‌ها ادغام شده است تا نیروی بالاتر تولید کند. این طراحی باعث کاهش مساحت سطح موردنیاز هواپیما می‌شود و هواپیمایی سبک‌تر با مقاومت کمتر در برابر هوا ایجاد می‌کند. همچنین اندازه‌ی موتورهای هواپیما به دلیل کاهش وزن و مقاومت کاهش می‌یابد و درنتیجه تعداد بیشتری از مسافران می‌توانند در هواپیمایی نسبتاً کوچک‌تر جای بگیرند.

هواپیمای جدید به گونه‌ای طراحی شده که به طور کامل با سوخت‌های پایدار هوانوردی سازگار باشد و همچنین می‌تواند از سوخت هیدروژنی بهره بگیرد. هدف اصلی، این است که هواپیمای جت زیرو در آینده بدون انتشار آلاینده‌های کربنی پرواز کند. این هواپیما ظرفیت حمل ۲۵۰ مسافر را دارد و می‌تواند مسافتی برابر با ۹٬۲۵۰ کیلومتر را پرواز کند.

نمایندگان جت زیرو در نمایشگاه CES 2025 اعلام کردند که برای تولید این هواپیما تا سال ۲۰۳۰، با شرکت زیمنس همکاری خواهند داشت. آن‌ها اذعان داشتند که این بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه است، اما امید دارند که با استفاده از فناوری پیشرفته‌ای به نام «همزاد دیجیتالی»، به هدف بلندپروازانه‌ی خود دست یابند. فناوری همزاد دیجیتالی یا دوقلوی دیجیتال، مدلی دقیق و مجازی از طراحی هواپیما است که از هوش مصنوعی برای شناسایی و بهبود نقاط ضعف یا جایگزینی قطعات با گزینه‌های بهینه‌تر استفاده می‌کند.

هواپیمای مسافربری جدید که بی‌صدا و کم‌مصرف است!

تام اولری، از بنیان‌گذاران و مدیرعامل جت زیرو، در رویداد اعلام کرد: «دوقلوی دیجیتال برای ما مزیتی در رقابت است. این فناوری به ما کمک می‌کند که از همان ابتدا با تمرکز بر هدف نهایی، شبیه‌سازی دقیقی را بسازیم.»

اگرچه جت زیرو برنامه دارد که آزمایش هواپیما را تا سال ۲۰۲۷ آغاز کند، کارخانه‌های لازم برای تولید انبوه آن هنوز ساخته نشده‌اند. شرکت در ماه نوامبر اعلام کرد که به‌منظور تولید قطعات سامانه‌ی کنترل پرواز برای نمونه‌ی اولیه‌ای از هواپیمای آینده‌ی خود، با تأمین‌کنندگان مختلف قرارداد امضا کرده است.

در حال حاضر مهندسان جت زیرو در حال کار روی طراحی هواپیمای دیگری برای نیروی هوایی ایالات متحده هستند. این پروژه نشان می‌دهد که آینده‌ی طراحی هواپیماها ممکن است به زودی با تغییرات خیره‌کننده‌ای مواجه شود.

۵۸۵۸

به گزارش خبرآنلاین، شواهد در لاس‌وگاس حاکی از آن است که در آینده‌ای نه‌چندان دور، احتمالاً شاهد پرواز هواپیمای مسافربری تازه‌ای خواهیم بود که از نظر ظاهر و طراحی فاصله‌ی شگرفی با هواپیماهای کنونی دارد.

به نقل از زومیت، هواپیمای آینده از طراحی منحصربه‌فردی به نام «بال یکپارچه» بهره می‌برد. به‌گزارش لایوساینس، نمایندگان شرکت جت زیرو و زیمنس در کنفرانسی که هشتم ژانویه در نمایشگاه CES 2025 برگزار شد، اعلام کردند که این طراحی می‌تواند مصرف سوخت هواپیماها را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

طرح بال یکپارچه که بال‌ها و بدنه‌ی هواپیما را به شکلی یکپارچه و بدون مرز مشخص با یکدیگر ترکیب می‌کند، تصویری است که ریشه در بیش از یک قرن پیش دارد. ایده برای اولین بار توسط خلبان روسی به نام «نیکلاس وِووُدسکی» مطرح شد؛ اما چنین طرحی بیشتر در ساخت هواپیماهای نظامی به کار رفت.

در هواپیماهای مسافربری کنونی، طراحی رایج شامل بدنه‌ای لوله‌ای شکل و بال‌هایی است که جداگانه به بدنه متصل می‌شوند. بنا بر دلایل تجاری، تغییر مدل رایج به طراحی‌های نوآورانه‌ای مانند بال یکپارچه، مخاطره‌آمیز در نظر گرفته شده است. با این وجود، هواپیما با بال‌های یکپارچه به لطف نسبت بالاتر لیفت (نیروی برآر) به درگ و ادغام مؤثرتر سامانه‌های پیش‌رانش پرسروصدا، می‌تواند علاوه بر کاهش مصرف سوخت، کم‌صداتر باشد.

شرکت جت زیرو می‌گویند طراحی جدید آن‌ها به بدنه‌ی کوتاه‌تر و پهن‌تر نیاز دارد که با بال‌ها ادغام شده است تا نیروی بالاتر تولید کند. این طراحی باعث کاهش مساحت سطح موردنیاز هواپیما می‌شود و هواپیمایی سبک‌تر با مقاومت کمتر در برابر هوا ایجاد می‌کند. همچنین اندازه‌ی موتورهای هواپیما به دلیل کاهش وزن و مقاومت کاهش می‌یابد و درنتیجه تعداد بیشتری از مسافران می‌توانند در هواپیمایی نسبتاً کوچک‌تر جای بگیرند.

هواپیمای جدید به گونه‌ای طراحی شده که به طور کامل با سوخت‌های پایدار هوانوردی سازگار باشد و همچنین می‌تواند از سوخت هیدروژنی بهره بگیرد. هدف اصلی، این است که هواپیمای جت زیرو در آینده بدون انتشار آلاینده‌های کربنی پرواز کند. این هواپیما ظرفیت حمل ۲۵۰ مسافر را دارد و می‌تواند مسافتی برابر با ۹٬۲۵۰ کیلومتر را پرواز کند.

نمایندگان جت زیرو در نمایشگاه CES 2025 اعلام کردند که برای تولید این هواپیما تا سال ۲۰۳۰، با شرکت زیمنس همکاری خواهند داشت. آن‌ها اذعان داشتند که این بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه است، اما امید دارند که با استفاده از فناوری پیشرفته‌ای به نام «همزاد دیجیتالی»، به هدف بلندپروازانه‌ی خود دست یابند. فناوری همزاد دیجیتالی یا دوقلوی دیجیتال، مدلی دقیق و مجازی از طراحی هواپیما است که از هوش مصنوعی برای شناسایی و بهبود نقاط ضعف یا جایگزینی قطعات با گزینه‌های بهینه‌تر استفاده می‌کند.

هواپیمای مسافربری جدید که بی‌صدا و کم‌مصرف است!

تام اولری، از بنیان‌گذاران و مدیرعامل جت زیرو، در رویداد اعلام کرد: «دوقلوی دیجیتال برای ما مزیتی در رقابت است. این فناوری به ما کمک می‌کند که از همان ابتدا با تمرکز بر هدف نهایی، شبیه‌سازی دقیقی را بسازیم.»

اگرچه جت زیرو برنامه دارد که آزمایش هواپیما را تا سال ۲۰۲۷ آغاز کند، کارخانه‌های لازم برای تولید انبوه آن هنوز ساخته نشده‌اند. شرکت در ماه نوامبر اعلام کرد که به‌منظور تولید قطعات سامانه‌ی کنترل پرواز برای نمونه‌ی اولیه‌ای از هواپیمای آینده‌ی خود، با تأمین‌کنندگان مختلف قرارداد امضا کرده است.

در حال حاضر مهندسان جت زیرو در حال کار روی طراحی هواپیمای دیگری برای نیروی هوایی ایالات متحده هستند. این پروژه نشان می‌دهد که آینده‌ی طراحی هواپیماها ممکن است به زودی با تغییرات خیره‌کننده‌ای مواجه شود.

۵۸۵۸

اخبارجدیدترین

پشت‌پرده حملات جدید سایبری / بدافزار از راهی وارد می‌شود که هیچ‌کس انتظارش را ندارد

طرح تعویض آیفون با گوشی تاشوی سامسونگ / کدام گوشی‌های اپل شامل این طرح می‌شوند؟

قیمت متفاوت‌ترین آیفون تاریخ / گران‌تر از مک‌بوک پرو

به گزارش خبرآنلاین، شواهد در لاس‌وگاس حاکی از آن است که در آینده‌ای نه‌چندان دور، احتمالاً شاهد پرواز هواپیمای مسافربری تازه‌ای خواهیم بود که از نظر ظاهر و طراحی فاصله‌ی شگرفی با هواپیماهای کنونی دارد.

به نقل از زومیت، هواپیمای آینده از طراحی منحصربه‌فردی به نام «بال یکپارچه» بهره می‌برد. به‌گزارش لایوساینس، نمایندگان شرکت جت زیرو و زیمنس در کنفرانسی که هشتم ژانویه در نمایشگاه CES 2025 برگزار شد، اعلام کردند که این طراحی می‌تواند مصرف سوخت هواپیماها را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

طرح بال یکپارچه که بال‌ها و بدنه‌ی هواپیما را به شکلی یکپارچه و بدون مرز مشخص با یکدیگر ترکیب می‌کند، تصویری است که ریشه در بیش از یک قرن پیش دارد. ایده برای اولین بار توسط خلبان روسی به نام «نیکلاس وِووُدسکی» مطرح شد؛ اما چنین طرحی بیشتر در ساخت هواپیماهای نظامی به کار رفت.

در هواپیماهای مسافربری کنونی، طراحی رایج شامل بدنه‌ای لوله‌ای شکل و بال‌هایی است که جداگانه به بدنه متصل می‌شوند. بنا بر دلایل تجاری، تغییر مدل رایج به طراحی‌های نوآورانه‌ای مانند بال یکپارچه، مخاطره‌آمیز در نظر گرفته شده است. با این وجود، هواپیما با بال‌های یکپارچه به لطف نسبت بالاتر لیفت (نیروی برآر) به درگ و ادغام مؤثرتر سامانه‌های پیش‌رانش پرسروصدا، می‌تواند علاوه بر کاهش مصرف سوخت، کم‌صداتر باشد.

شرکت جت زیرو می‌گویند طراحی جدید آن‌ها به بدنه‌ی کوتاه‌تر و پهن‌تر نیاز دارد که با بال‌ها ادغام شده است تا نیروی بالاتر تولید کند. این طراحی باعث کاهش مساحت سطح موردنیاز هواپیما می‌شود و هواپیمایی سبک‌تر با مقاومت کمتر در برابر هوا ایجاد می‌کند. همچنین اندازه‌ی موتورهای هواپیما به دلیل کاهش وزن و مقاومت کاهش می‌یابد و درنتیجه تعداد بیشتری از مسافران می‌توانند در هواپیمایی نسبتاً کوچک‌تر جای بگیرند.

هواپیمای جدید به گونه‌ای طراحی شده که به طور کامل با سوخت‌های پایدار هوانوردی سازگار باشد و همچنین می‌تواند از سوخت هیدروژنی بهره بگیرد. هدف اصلی، این است که هواپیمای جت زیرو در آینده بدون انتشار آلاینده‌های کربنی پرواز کند. این هواپیما ظرفیت حمل ۲۵۰ مسافر را دارد و می‌تواند مسافتی برابر با ۹٬۲۵۰ کیلومتر را پرواز کند.

نمایندگان جت زیرو در نمایشگاه CES 2025 اعلام کردند که برای تولید این هواپیما تا سال ۲۰۳۰، با شرکت زیمنس همکاری خواهند داشت. آن‌ها اذعان داشتند که این بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه است، اما امید دارند که با استفاده از فناوری پیشرفته‌ای به نام «همزاد دیجیتالی»، به هدف بلندپروازانه‌ی خود دست یابند. فناوری همزاد دیجیتالی یا دوقلوی دیجیتال، مدلی دقیق و مجازی از طراحی هواپیما است که از هوش مصنوعی برای شناسایی و بهبود نقاط ضعف یا جایگزینی قطعات با گزینه‌های بهینه‌تر استفاده می‌کند.

هواپیمای مسافربری جدید که بی‌صدا و کم‌مصرف است!

تام اولری، از بنیان‌گذاران و مدیرعامل جت زیرو، در رویداد اعلام کرد: «دوقلوی دیجیتال برای ما مزیتی در رقابت است. این فناوری به ما کمک می‌کند که از همان ابتدا با تمرکز بر هدف نهایی، شبیه‌سازی دقیقی را بسازیم.»

اگرچه جت زیرو برنامه دارد که آزمایش هواپیما را تا سال ۲۰۲۷ آغاز کند، کارخانه‌های لازم برای تولید انبوه آن هنوز ساخته نشده‌اند. شرکت در ماه نوامبر اعلام کرد که به‌منظور تولید قطعات سامانه‌ی کنترل پرواز برای نمونه‌ی اولیه‌ای از هواپیمای آینده‌ی خود، با تأمین‌کنندگان مختلف قرارداد امضا کرده است.

در حال حاضر مهندسان جت زیرو در حال کار روی طراحی هواپیمای دیگری برای نیروی هوایی ایالات متحده هستند. این پروژه نشان می‌دهد که آینده‌ی طراحی هواپیماها ممکن است به زودی با تغییرات خیره‌کننده‌ای مواجه شود.

۵۸۵۸

به گزارش خبرآنلاین، شواهد در لاس‌وگاس حاکی از آن است که در آینده‌ای نه‌چندان دور، احتمالاً شاهد پرواز هواپیمای مسافربری تازه‌ای خواهیم بود که از نظر ظاهر و طراحی فاصله‌ی شگرفی با هواپیماهای کنونی دارد.

به نقل از زومیت، هواپیمای آینده از طراحی منحصربه‌فردی به نام «بال یکپارچه» بهره می‌برد. به‌گزارش لایوساینس، نمایندگان شرکت جت زیرو و زیمنس در کنفرانسی که هشتم ژانویه در نمایشگاه CES 2025 برگزار شد، اعلام کردند که این طراحی می‌تواند مصرف سوخت هواپیماها را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

طرح بال یکپارچه که بال‌ها و بدنه‌ی هواپیما را به شکلی یکپارچه و بدون مرز مشخص با یکدیگر ترکیب می‌کند، تصویری است که ریشه در بیش از یک قرن پیش دارد. ایده برای اولین بار توسط خلبان روسی به نام «نیکلاس وِووُدسکی» مطرح شد؛ اما چنین طرحی بیشتر در ساخت هواپیماهای نظامی به کار رفت.

در هواپیماهای مسافربری کنونی، طراحی رایج شامل بدنه‌ای لوله‌ای شکل و بال‌هایی است که جداگانه به بدنه متصل می‌شوند. بنا بر دلایل تجاری، تغییر مدل رایج به طراحی‌های نوآورانه‌ای مانند بال یکپارچه، مخاطره‌آمیز در نظر گرفته شده است. با این وجود، هواپیما با بال‌های یکپارچه به لطف نسبت بالاتر لیفت (نیروی برآر) به درگ و ادغام مؤثرتر سامانه‌های پیش‌رانش پرسروصدا، می‌تواند علاوه بر کاهش مصرف سوخت، کم‌صداتر باشد.

شرکت جت زیرو می‌گویند طراحی جدید آن‌ها به بدنه‌ی کوتاه‌تر و پهن‌تر نیاز دارد که با بال‌ها ادغام شده است تا نیروی بالاتر تولید کند. این طراحی باعث کاهش مساحت سطح موردنیاز هواپیما می‌شود و هواپیمایی سبک‌تر با مقاومت کمتر در برابر هوا ایجاد می‌کند. همچنین اندازه‌ی موتورهای هواپیما به دلیل کاهش وزن و مقاومت کاهش می‌یابد و درنتیجه تعداد بیشتری از مسافران می‌توانند در هواپیمایی نسبتاً کوچک‌تر جای بگیرند.

هواپیمای جدید به گونه‌ای طراحی شده که به طور کامل با سوخت‌های پایدار هوانوردی سازگار باشد و همچنین می‌تواند از سوخت هیدروژنی بهره بگیرد. هدف اصلی، این است که هواپیمای جت زیرو در آینده بدون انتشار آلاینده‌های کربنی پرواز کند. این هواپیما ظرفیت حمل ۲۵۰ مسافر را دارد و می‌تواند مسافتی برابر با ۹٬۲۵۰ کیلومتر را پرواز کند.

نمایندگان جت زیرو در نمایشگاه CES 2025 اعلام کردند که برای تولید این هواپیما تا سال ۲۰۳۰، با شرکت زیمنس همکاری خواهند داشت. آن‌ها اذعان داشتند که این بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه است، اما امید دارند که با استفاده از فناوری پیشرفته‌ای به نام «همزاد دیجیتالی»، به هدف بلندپروازانه‌ی خود دست یابند. فناوری همزاد دیجیتالی یا دوقلوی دیجیتال، مدلی دقیق و مجازی از طراحی هواپیما است که از هوش مصنوعی برای شناسایی و بهبود نقاط ضعف یا جایگزینی قطعات با گزینه‌های بهینه‌تر استفاده می‌کند.

هواپیمای مسافربری جدید که بی‌صدا و کم‌مصرف است!

تام اولری، از بنیان‌گذاران و مدیرعامل جت زیرو، در رویداد اعلام کرد: «دوقلوی دیجیتال برای ما مزیتی در رقابت است. این فناوری به ما کمک می‌کند که از همان ابتدا با تمرکز بر هدف نهایی، شبیه‌سازی دقیقی را بسازیم.»

اگرچه جت زیرو برنامه دارد که آزمایش هواپیما را تا سال ۲۰۲۷ آغاز کند، کارخانه‌های لازم برای تولید انبوه آن هنوز ساخته نشده‌اند. شرکت در ماه نوامبر اعلام کرد که به‌منظور تولید قطعات سامانه‌ی کنترل پرواز برای نمونه‌ی اولیه‌ای از هواپیمای آینده‌ی خود، با تأمین‌کنندگان مختلف قرارداد امضا کرده است.

در حال حاضر مهندسان جت زیرو در حال کار روی طراحی هواپیمای دیگری برای نیروی هوایی ایالات متحده هستند. این پروژه نشان می‌دهد که آینده‌ی طراحی هواپیماها ممکن است به زودی با تغییرات خیره‌کننده‌ای مواجه شود.

۵۸۵۸

پست قبلی

کشف تونل های مخفی اینکاها با استفاده از فناوری GPR

پست بعدی

صداقت جباری: خوشنویسان از رندانه‌نویسی و آزادنویسی خط کلهر الهام بگیرند

مربوطه پست ها

پشت‌پرده حملات جدید سایبری / بدافزار از راهی وارد می‌شود که هیچ‌کس انتظارش را ندارد
سایر اخبار تکنولوژی

پشت‌پرده حملات جدید سایبری / بدافزار از راهی وارد می‌شود که هیچ‌کس انتظارش را ندارد

۲۶ تیر ۱۴۰۴
طرح تعویض آیفون با گوشی تاشوی سامسونگ / کدام گوشی‌های اپل شامل این طرح می‌شوند؟
سایر اخبار تکنولوژی

طرح تعویض آیفون با گوشی تاشوی سامسونگ / کدام گوشی‌های اپل شامل این طرح می‌شوند؟

۲۶ تیر ۱۴۰۴
قیمت متفاوت‌ترین آیفون تاریخ / گران‌تر از مک‌بوک پرو
سایر اخبار تکنولوژی

قیمت متفاوت‌ترین آیفون تاریخ / گران‌تر از مک‌بوک پرو

۲۶ تیر ۱۴۰۴
افتضاح بزرگ سونی / جمع‌آوری گوشی‌های پرچمدار معیوب
سایر اخبار تکنولوژی

افتضاح بزرگ سونی / جمع‌آوری گوشی‌های پرچمدار معیوب

۲۵ تیر ۱۴۰۴
از این قابلیت جیمیل استفاده نکنید / خطر هک شدن
سایر اخبار تکنولوژی

از این قابلیت جیمیل استفاده نکنید / خطر هک شدن

۲۵ تیر ۱۴۰۴
واکنش وزارت ارتباطات به اختلال «GPS»
سایر اخبار تکنولوژی

واکنش وزارت ارتباطات به اختلال «GPS»

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بازسازی خانه‌های آسیب دیده در جنگ از شنبه آغاز می‌شود/ تأمین بخشی از مسکن مورد نیاز از واحدهای آماده
  • نتایج کنکور چه زمانی اعلام می‌شود؟/ شناسایی و دستگیری شبکه‌های شایعه‌ساز کنکور
  • آخرین وضعیت ترافیک در آزادراه تهران- شمال
  • سقف قیمت بلیت اتوبوس اربعین مشخص شد/ طرح شکایات در سامانه ۱۴۱
  • جزییات سهمیه شهدا و جانباران جنگ 12 روزه در کنکور سراسری
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.