دانش جوین
شنبه, تیر ۲۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

شهرداری در اجرای تعهدات خود نسبت به «تئاتر فجر» کوتاهی کرده است!

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۰۵ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
شهرداری در اجرای تعهدات خود نسبت به «تئاتر فجر» کوتاهی کرده است!
9
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

وحید لک مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره و وضعیت تعامل شهرداری تهران در این باره، به خبرنگار مهر گفت: از ۶ ماه پیش تا کنون بیش از ۲۰ جلسه را با مجموعه‌های شهرداری تهران که می‌توانند خدمات خود به جشنواره تئاتر فجر را در زمینه اطلاع‌رسانی، رفاهی و خدماتی ارائه دهند، برگزار کردیم. از ۶ ماه پیش رایزنی‌ها شامل جلسات حضوری و نامه‌نگاری با بخش‌های مختلف شهرداری اعم از شهردارها، سازمان زیباسازی، حمل و نقل و سازمان فرهنگی و هنری را نیز آغاز کردیم.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌ها و جلساتی که داشتیم به ما اعلام شد در مدیریت جدید شهرداری تهران امور مربوط به جشنواره‌ها و فعالیت‌های هنری از طریق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انجام می‌شوند و حتی سازمان زیباسازی، مترو و کارشناسان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بر این موضوع تأکید داشتند. در جلسه آخری که با ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران داشتیم قرار شد تبلیغات محیطی جشنواره پررنگ و به صورت گسترده انجام شود. همچنین برای ایاب و ذهاب گروه‌ها اتوبوس‌هایی در اختیار جشنواره قرار گیرد و از زیرمجموعه‌های تفریحی و فرهنگی شهرداری تهران استفاده شود.

لک تأکید کرد: علیرغم اینکه مواد تبلیغاتی مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار داده‌ایم اما تا به امروز کلیه تعهداتی که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران متقبل شده بود به صورت متفرقه و کمرنگ انجام شده است. در پاسخ به پیگیری‌های ما هم مدام گفته می‌شود تبلیغات گسترده به زودی شروع می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اینکه شهرداری طی چند سال اخیر در زمینه تبلیغات تئاتر حضوری جدی نداشته است، افزود: بر همین اساس انتظار این را داشتیم که اجرای تعهدات توسط شهرداری کند پیش برود.

وی یادآور شد: نکته قابل تأمل این است که شهرداری تهران اگر فضایی را در اختیار جشنواره تئاتر فجر قرار داده طبق قرارداد مالی بوده است نظیر تماشاخانه ایران‌شهر. در بحث طراحی و تبلیغات فضای باز هم خودمان اقدام کرده‌ایم.

لک متذکر شد: معتقدم تجمع اموری که مربوط به بخش‌های دیگر شهرداری نظیر سازمان زیباسازی است در مدیریتی واحد و ذیل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نتیجه نداشته است.

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه طی روزهای باقیمانده از برگزاری جشنواره تئاتر فجر شهرداری تهران تبلیغات گسترده و دیرهنگام را انجام دهد، درباره همکاری سازمان صدا و سیما با دوره چهل و سوم جشنواره تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در این دوره از جشنواره به شدت جدی عمل کرده و تا امروز تمام شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در پوشش جشنواره همراه بوده‌اند. تا کنون ۱۵ شبکه و برنامه رادیویی و ۱۷ شبکه و برنامه تلویزیونی مجوز فعالیت و پوشش جشنواره را از دبیرخانه دریافت کرده‌اند که جای تشکر دارد.

مدیر روابط عمومی جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر یادآور شد: امسال بسیاری از خبرگزاری‌ها هم بخش تصویری خود را فعال کرده‌اند و در این بخش هم جشنواره تئاتر فجر را پوشش می‌دهند که جای قدردانی دارد. در واقع خبرگزاری‌ها و سازمان صدا و سیما بار شهرداری تهران را هم به دوش گرفته‌اند.

لک در پایان سخنان خود گفت: عمده تمرکز تبلیغات ما روی مجموعه تئاتر شهر است تا هنرمندان و مخاطبان با چهره زشت فضای بیرونی مجموعه مواجه نشوند. امسال در همه بخش‌ها منسجم پیش می‌رویم و تبلیغات محیطی سالن‌ها نیز انجام شده است. تنها نکته‌ای که کند پیش می‌رود همکاری شهرداری تهران است و این اتفاق علیرغم جلسات و رایزنی‌های ۶ ماه گذشته رخ داده است.

وحید لک مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره و وضعیت تعامل شهرداری تهران در این باره، به خبرنگار مهر گفت: از ۶ ماه پیش تا کنون بیش از ۲۰ جلسه را با مجموعه‌های شهرداری تهران که می‌توانند خدمات خود به جشنواره تئاتر فجر را در زمینه اطلاع‌رسانی، رفاهی و خدماتی ارائه دهند، برگزار کردیم. از ۶ ماه پیش رایزنی‌ها شامل جلسات حضوری و نامه‌نگاری با بخش‌های مختلف شهرداری اعم از شهردارها، سازمان زیباسازی، حمل و نقل و سازمان فرهنگی و هنری را نیز آغاز کردیم.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌ها و جلساتی که داشتیم به ما اعلام شد در مدیریت جدید شهرداری تهران امور مربوط به جشنواره‌ها و فعالیت‌های هنری از طریق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انجام می‌شوند و حتی سازمان زیباسازی، مترو و کارشناسان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بر این موضوع تأکید داشتند. در جلسه آخری که با ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران داشتیم قرار شد تبلیغات محیطی جشنواره پررنگ و به صورت گسترده انجام شود. همچنین برای ایاب و ذهاب گروه‌ها اتوبوس‌هایی در اختیار جشنواره قرار گیرد و از زیرمجموعه‌های تفریحی و فرهنگی شهرداری تهران استفاده شود.

لک تأکید کرد: علیرغم اینکه مواد تبلیغاتی مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار داده‌ایم اما تا به امروز کلیه تعهداتی که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران متقبل شده بود به صورت متفرقه و کمرنگ انجام شده است. در پاسخ به پیگیری‌های ما هم مدام گفته می‌شود تبلیغات گسترده به زودی شروع می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اینکه شهرداری طی چند سال اخیر در زمینه تبلیغات تئاتر حضوری جدی نداشته است، افزود: بر همین اساس انتظار این را داشتیم که اجرای تعهدات توسط شهرداری کند پیش برود.

وی یادآور شد: نکته قابل تأمل این است که شهرداری تهران اگر فضایی را در اختیار جشنواره تئاتر فجر قرار داده طبق قرارداد مالی بوده است نظیر تماشاخانه ایران‌شهر. در بحث طراحی و تبلیغات فضای باز هم خودمان اقدام کرده‌ایم.

لک متذکر شد: معتقدم تجمع اموری که مربوط به بخش‌های دیگر شهرداری نظیر سازمان زیباسازی است در مدیریتی واحد و ذیل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نتیجه نداشته است.

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه طی روزهای باقیمانده از برگزاری جشنواره تئاتر فجر شهرداری تهران تبلیغات گسترده و دیرهنگام را انجام دهد، درباره همکاری سازمان صدا و سیما با دوره چهل و سوم جشنواره تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در این دوره از جشنواره به شدت جدی عمل کرده و تا امروز تمام شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در پوشش جشنواره همراه بوده‌اند. تا کنون ۱۵ شبکه و برنامه رادیویی و ۱۷ شبکه و برنامه تلویزیونی مجوز فعالیت و پوشش جشنواره را از دبیرخانه دریافت کرده‌اند که جای تشکر دارد.

مدیر روابط عمومی جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر یادآور شد: امسال بسیاری از خبرگزاری‌ها هم بخش تصویری خود را فعال کرده‌اند و در این بخش هم جشنواره تئاتر فجر را پوشش می‌دهند که جای قدردانی دارد. در واقع خبرگزاری‌ها و سازمان صدا و سیما بار شهرداری تهران را هم به دوش گرفته‌اند.

لک در پایان سخنان خود گفت: عمده تمرکز تبلیغات ما روی مجموعه تئاتر شهر است تا هنرمندان و مخاطبان با چهره زشت فضای بیرونی مجموعه مواجه نشوند. امسال در همه بخش‌ها منسجم پیش می‌رویم و تبلیغات محیطی سالن‌ها نیز انجام شده است. تنها نکته‌ای که کند پیش می‌رود همکاری شهرداری تهران است و این اتفاق علیرغم جلسات و رایزنی‌های ۶ ماه گذشته رخ داده است.

اخبارجدیدترین

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

وحید لک مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره و وضعیت تعامل شهرداری تهران در این باره، به خبرنگار مهر گفت: از ۶ ماه پیش تا کنون بیش از ۲۰ جلسه را با مجموعه‌های شهرداری تهران که می‌توانند خدمات خود به جشنواره تئاتر فجر را در زمینه اطلاع‌رسانی، رفاهی و خدماتی ارائه دهند، برگزار کردیم. از ۶ ماه پیش رایزنی‌ها شامل جلسات حضوری و نامه‌نگاری با بخش‌های مختلف شهرداری اعم از شهردارها، سازمان زیباسازی، حمل و نقل و سازمان فرهنگی و هنری را نیز آغاز کردیم.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌ها و جلساتی که داشتیم به ما اعلام شد در مدیریت جدید شهرداری تهران امور مربوط به جشنواره‌ها و فعالیت‌های هنری از طریق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انجام می‌شوند و حتی سازمان زیباسازی، مترو و کارشناسان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بر این موضوع تأکید داشتند. در جلسه آخری که با ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران داشتیم قرار شد تبلیغات محیطی جشنواره پررنگ و به صورت گسترده انجام شود. همچنین برای ایاب و ذهاب گروه‌ها اتوبوس‌هایی در اختیار جشنواره قرار گیرد و از زیرمجموعه‌های تفریحی و فرهنگی شهرداری تهران استفاده شود.

لک تأکید کرد: علیرغم اینکه مواد تبلیغاتی مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار داده‌ایم اما تا به امروز کلیه تعهداتی که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران متقبل شده بود به صورت متفرقه و کمرنگ انجام شده است. در پاسخ به پیگیری‌های ما هم مدام گفته می‌شود تبلیغات گسترده به زودی شروع می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اینکه شهرداری طی چند سال اخیر در زمینه تبلیغات تئاتر حضوری جدی نداشته است، افزود: بر همین اساس انتظار این را داشتیم که اجرای تعهدات توسط شهرداری کند پیش برود.

وی یادآور شد: نکته قابل تأمل این است که شهرداری تهران اگر فضایی را در اختیار جشنواره تئاتر فجر قرار داده طبق قرارداد مالی بوده است نظیر تماشاخانه ایران‌شهر. در بحث طراحی و تبلیغات فضای باز هم خودمان اقدام کرده‌ایم.

لک متذکر شد: معتقدم تجمع اموری که مربوط به بخش‌های دیگر شهرداری نظیر سازمان زیباسازی است در مدیریتی واحد و ذیل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نتیجه نداشته است.

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه طی روزهای باقیمانده از برگزاری جشنواره تئاتر فجر شهرداری تهران تبلیغات گسترده و دیرهنگام را انجام دهد، درباره همکاری سازمان صدا و سیما با دوره چهل و سوم جشنواره تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در این دوره از جشنواره به شدت جدی عمل کرده و تا امروز تمام شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در پوشش جشنواره همراه بوده‌اند. تا کنون ۱۵ شبکه و برنامه رادیویی و ۱۷ شبکه و برنامه تلویزیونی مجوز فعالیت و پوشش جشنواره را از دبیرخانه دریافت کرده‌اند که جای تشکر دارد.

مدیر روابط عمومی جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر یادآور شد: امسال بسیاری از خبرگزاری‌ها هم بخش تصویری خود را فعال کرده‌اند و در این بخش هم جشنواره تئاتر فجر را پوشش می‌دهند که جای قدردانی دارد. در واقع خبرگزاری‌ها و سازمان صدا و سیما بار شهرداری تهران را هم به دوش گرفته‌اند.

لک در پایان سخنان خود گفت: عمده تمرکز تبلیغات ما روی مجموعه تئاتر شهر است تا هنرمندان و مخاطبان با چهره زشت فضای بیرونی مجموعه مواجه نشوند. امسال در همه بخش‌ها منسجم پیش می‌رویم و تبلیغات محیطی سالن‌ها نیز انجام شده است. تنها نکته‌ای که کند پیش می‌رود همکاری شهرداری تهران است و این اتفاق علیرغم جلسات و رایزنی‌های ۶ ماه گذشته رخ داده است.

وحید لک مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره وضعیت تبلیغات شهری و محیطی این دوره از جشنواره و وضعیت تعامل شهرداری تهران در این باره، به خبرنگار مهر گفت: از ۶ ماه پیش تا کنون بیش از ۲۰ جلسه را با مجموعه‌های شهرداری تهران که می‌توانند خدمات خود به جشنواره تئاتر فجر را در زمینه اطلاع‌رسانی، رفاهی و خدماتی ارائه دهند، برگزار کردیم. از ۶ ماه پیش رایزنی‌ها شامل جلسات حضوری و نامه‌نگاری با بخش‌های مختلف شهرداری اعم از شهردارها، سازمان زیباسازی، حمل و نقل و سازمان فرهنگی و هنری را نیز آغاز کردیم.

وی ادامه داد: طی رایزنی‌ها و جلساتی که داشتیم به ما اعلام شد در مدیریت جدید شهرداری تهران امور مربوط به جشنواره‌ها و فعالیت‌های هنری از طریق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انجام می‌شوند و حتی سازمان زیباسازی، مترو و کارشناسان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بر این موضوع تأکید داشتند. در جلسه آخری که با ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران داشتیم قرار شد تبلیغات محیطی جشنواره پررنگ و به صورت گسترده انجام شود. همچنین برای ایاب و ذهاب گروه‌ها اتوبوس‌هایی در اختیار جشنواره قرار گیرد و از زیرمجموعه‌های تفریحی و فرهنگی شهرداری تهران استفاده شود.

لک تأکید کرد: علیرغم اینکه مواد تبلیغاتی مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار داده‌ایم اما تا به امروز کلیه تعهداتی که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران متقبل شده بود به صورت متفرقه و کمرنگ انجام شده است. در پاسخ به پیگیری‌های ما هم مدام گفته می‌شود تبلیغات گسترده به زودی شروع می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تشریفات چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با اشاره به اینکه شهرداری طی چند سال اخیر در زمینه تبلیغات تئاتر حضوری جدی نداشته است، افزود: بر همین اساس انتظار این را داشتیم که اجرای تعهدات توسط شهرداری کند پیش برود.

وی یادآور شد: نکته قابل تأمل این است که شهرداری تهران اگر فضایی را در اختیار جشنواره تئاتر فجر قرار داده طبق قرارداد مالی بوده است نظیر تماشاخانه ایران‌شهر. در بحث طراحی و تبلیغات فضای باز هم خودمان اقدام کرده‌ایم.

لک متذکر شد: معتقدم تجمع اموری که مربوط به بخش‌های دیگر شهرداری نظیر سازمان زیباسازی است در مدیریتی واحد و ذیل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، نتیجه نداشته است.

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه طی روزهای باقیمانده از برگزاری جشنواره تئاتر فجر شهرداری تهران تبلیغات گسترده و دیرهنگام را انجام دهد، درباره همکاری سازمان صدا و سیما با دوره چهل و سوم جشنواره تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در این دوره از جشنواره به شدت جدی عمل کرده و تا امروز تمام شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی در پوشش جشنواره همراه بوده‌اند. تا کنون ۱۵ شبکه و برنامه رادیویی و ۱۷ شبکه و برنامه تلویزیونی مجوز فعالیت و پوشش جشنواره را از دبیرخانه دریافت کرده‌اند که جای تشکر دارد.

مدیر روابط عمومی جشنواره چهل و سوم تئاتر فجر یادآور شد: امسال بسیاری از خبرگزاری‌ها هم بخش تصویری خود را فعال کرده‌اند و در این بخش هم جشنواره تئاتر فجر را پوشش می‌دهند که جای قدردانی دارد. در واقع خبرگزاری‌ها و سازمان صدا و سیما بار شهرداری تهران را هم به دوش گرفته‌اند.

لک در پایان سخنان خود گفت: عمده تمرکز تبلیغات ما روی مجموعه تئاتر شهر است تا هنرمندان و مخاطبان با چهره زشت فضای بیرونی مجموعه مواجه نشوند. امسال در همه بخش‌ها منسجم پیش می‌رویم و تبلیغات محیطی سالن‌ها نیز انجام شده است. تنها نکته‌ای که کند پیش می‌رود همکاری شهرداری تهران است و این اتفاق علیرغم جلسات و رایزنی‌های ۶ ماه گذشته رخ داده است.

پست قبلی

تماشای «آخرین دیدار» سالار عقیلی در شبکه دو؛ شنونده غزل‌های پیوسته سیار باشید

پست بعدی

«امیلیا پرز» در راس نامزدهای اسکار ۲۰۲۵؛ انیمیشن ایرانی هم در فهرست است

مربوطه پست ها

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
هنر و فرهنگ

«شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه

۲۸ تیر ۱۴۰۴
فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
هنر و فرهنگ

فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
هنر و فرهنگ

انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر

۲۸ تیر ۱۴۰۴
پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
هنر و فرهنگ

پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود

۲۸ تیر ۱۴۰۴
حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!
هنر و فرهنگ

حال‌وهوای این روزهای آلبوم‌ها در فضای مجازی؛ «تولید» در سکوت!

۲۸ تیر ۱۴۰۴
نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت
هنر و فرهنگ

نویسنده و هنرمند تئاتر لرستان درگذشت

۲۸ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شغل های پردرآمد در ایران
  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.