Ubisoft قصد دارد استودیوی خود را در بریتانیا که در شهر لیمینگتون واقع شده، تعطیل کند و ۱۸۵ شغل را در سراسر کسبوکار خود کاهش دهد. همچنین، دفاتر Ubisoft در دوسلدورف (که قبلاً Blue Byte نام داشت)، استکهلم و استودیوی Reflections مستقر در نیوکاسل نیز تعدیل نیرو خواهند داشت.

به دنبال این خبر، سخنگوی Ubisoft بیانیه زیر را با خبرگزاری Eurogamer به اشتراک گذاشت:
به عنوان بخشی از تلاشهای مداوم ما برای اولویتبندی پروژهها و کاهش هزینهها که باعث ثبات بلندمدت در Ubisoft میشوند، تغییرات ساختاری هدفمندی در استودیوهای دوسلدورف، استکهلم و Ubisoft Reflections انجام خواهد شد و استودیوی واقع در لیمینگتون نیز به طور دائمی تعطیل میشود. متأسفانه این تصمیم، ۱۸۵ نفر از کارکنان ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ما صمیمانه قدردان مشارکتهای این افراد هستیم.
Ubisoft Leamington در سال ۲۰۰۲ با نام FreeStyleGames توسط گروهی از افراد با تجربه از شرکتهای Rare و Codemasters تأسیس شد. این استودیو اخیراً بهعنوان یک استودیوی پشتیبان در سری Tom Clancy’s The Division فعالیت کرده و همچنین در توسعه بازیهایی مانند Star Wars Outlaws، Skull and Bones و Far Cry 5 مشارکت داشته است.
در زمان مالکیت قبلی خود توسط Activision، لیمینگتون بیشتر بهخاطر بازیهای DJ Hero ،Guitar Hero و همکاری در توسعه Call of Duty شناخته میشد. Ubisoft در سال ۲۰۱۷ این شرکت را خریداری کرد.
Ubisoft Düsseldorf بیشتر بهخاطر توسعه بازیهای Anno و The Settlers شناخته میشود. Ubisoft Stockholm نیز اخیراً با Massive Entertainment بر روی Avatar: Frontiers of Pandora کار کرده است. Ubisoft Reflections، تیم باتجربهای بود که در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۶ توسط Ubisoft خریداری شد، با لیمینگتون همکاری نزدیک داشت و از توسعه بازیهای AAA حمایت میکرد.
این تعدیل نیرو، در حالی صورت میگیرد که این شرکت همچنان در تلاش است تا هزینهها را پس از یک سری عرضههای ناموفق و ناامیدکننده بازیها، کاهش دهد. این عرضههای ناموفق، نظیر شکست بزرگ Star Wars Outlaws، تعطیلی شوتر سرویس محور XDefiant و تأخیرهای مکرر در عرضه Assassin’s Creed Shadows، باعث ایجاد نگرانیهای گستردهتر در مورد آینده Ubisoft شده است.
اوایل این ماه، Ubisoft اعلام کرد که «اقدامات قاطعی» برای بازسازی شرکت انجام میدهد تا «گزینههای استراتژیک و تحولزای مختلف را بررسی و دنبال کند تا بهترین سود ممکن را برای ذینفعان و سرمایهگذاران به دست آورد».
این شرکت تنها در سه سال گذشته، نزدیک به ۲ هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است.







Ubisoft قصد دارد استودیوی خود را در بریتانیا که در شهر لیمینگتون واقع شده، تعطیل کند و ۱۸۵ شغل را در سراسر کسبوکار خود کاهش دهد. همچنین، دفاتر Ubisoft در دوسلدورف (که قبلاً Blue Byte نام داشت)، استکهلم و استودیوی Reflections مستقر در نیوکاسل نیز تعدیل نیرو خواهند داشت.

به دنبال این خبر، سخنگوی Ubisoft بیانیه زیر را با خبرگزاری Eurogamer به اشتراک گذاشت:
به عنوان بخشی از تلاشهای مداوم ما برای اولویتبندی پروژهها و کاهش هزینهها که باعث ثبات بلندمدت در Ubisoft میشوند، تغییرات ساختاری هدفمندی در استودیوهای دوسلدورف، استکهلم و Ubisoft Reflections انجام خواهد شد و استودیوی واقع در لیمینگتون نیز به طور دائمی تعطیل میشود. متأسفانه این تصمیم، ۱۸۵ نفر از کارکنان ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ما صمیمانه قدردان مشارکتهای این افراد هستیم.
Ubisoft Leamington در سال ۲۰۰۲ با نام FreeStyleGames توسط گروهی از افراد با تجربه از شرکتهای Rare و Codemasters تأسیس شد. این استودیو اخیراً بهعنوان یک استودیوی پشتیبان در سری Tom Clancy’s The Division فعالیت کرده و همچنین در توسعه بازیهایی مانند Star Wars Outlaws، Skull and Bones و Far Cry 5 مشارکت داشته است.
در زمان مالکیت قبلی خود توسط Activision، لیمینگتون بیشتر بهخاطر بازیهای DJ Hero ،Guitar Hero و همکاری در توسعه Call of Duty شناخته میشد. Ubisoft در سال ۲۰۱۷ این شرکت را خریداری کرد.
Ubisoft Düsseldorf بیشتر بهخاطر توسعه بازیهای Anno و The Settlers شناخته میشود. Ubisoft Stockholm نیز اخیراً با Massive Entertainment بر روی Avatar: Frontiers of Pandora کار کرده است. Ubisoft Reflections، تیم باتجربهای بود که در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۶ توسط Ubisoft خریداری شد، با لیمینگتون همکاری نزدیک داشت و از توسعه بازیهای AAA حمایت میکرد.
این تعدیل نیرو، در حالی صورت میگیرد که این شرکت همچنان در تلاش است تا هزینهها را پس از یک سری عرضههای ناموفق و ناامیدکننده بازیها، کاهش دهد. این عرضههای ناموفق، نظیر شکست بزرگ Star Wars Outlaws، تعطیلی شوتر سرویس محور XDefiant و تأخیرهای مکرر در عرضه Assassin’s Creed Shadows، باعث ایجاد نگرانیهای گستردهتر در مورد آینده Ubisoft شده است.
اوایل این ماه، Ubisoft اعلام کرد که «اقدامات قاطعی» برای بازسازی شرکت انجام میدهد تا «گزینههای استراتژیک و تحولزای مختلف را بررسی و دنبال کند تا بهترین سود ممکن را برای ذینفعان و سرمایهگذاران به دست آورد».
این شرکت تنها در سه سال گذشته، نزدیک به ۲ هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است.







Ubisoft قصد دارد استودیوی خود را در بریتانیا که در شهر لیمینگتون واقع شده، تعطیل کند و ۱۸۵ شغل را در سراسر کسبوکار خود کاهش دهد. همچنین، دفاتر Ubisoft در دوسلدورف (که قبلاً Blue Byte نام داشت)، استکهلم و استودیوی Reflections مستقر در نیوکاسل نیز تعدیل نیرو خواهند داشت.

به دنبال این خبر، سخنگوی Ubisoft بیانیه زیر را با خبرگزاری Eurogamer به اشتراک گذاشت:
به عنوان بخشی از تلاشهای مداوم ما برای اولویتبندی پروژهها و کاهش هزینهها که باعث ثبات بلندمدت در Ubisoft میشوند، تغییرات ساختاری هدفمندی در استودیوهای دوسلدورف، استکهلم و Ubisoft Reflections انجام خواهد شد و استودیوی واقع در لیمینگتون نیز به طور دائمی تعطیل میشود. متأسفانه این تصمیم، ۱۸۵ نفر از کارکنان ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ما صمیمانه قدردان مشارکتهای این افراد هستیم.
Ubisoft Leamington در سال ۲۰۰۲ با نام FreeStyleGames توسط گروهی از افراد با تجربه از شرکتهای Rare و Codemasters تأسیس شد. این استودیو اخیراً بهعنوان یک استودیوی پشتیبان در سری Tom Clancy’s The Division فعالیت کرده و همچنین در توسعه بازیهایی مانند Star Wars Outlaws، Skull and Bones و Far Cry 5 مشارکت داشته است.
در زمان مالکیت قبلی خود توسط Activision، لیمینگتون بیشتر بهخاطر بازیهای DJ Hero ،Guitar Hero و همکاری در توسعه Call of Duty شناخته میشد. Ubisoft در سال ۲۰۱۷ این شرکت را خریداری کرد.
Ubisoft Düsseldorf بیشتر بهخاطر توسعه بازیهای Anno و The Settlers شناخته میشود. Ubisoft Stockholm نیز اخیراً با Massive Entertainment بر روی Avatar: Frontiers of Pandora کار کرده است. Ubisoft Reflections، تیم باتجربهای بود که در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۶ توسط Ubisoft خریداری شد، با لیمینگتون همکاری نزدیک داشت و از توسعه بازیهای AAA حمایت میکرد.
این تعدیل نیرو، در حالی صورت میگیرد که این شرکت همچنان در تلاش است تا هزینهها را پس از یک سری عرضههای ناموفق و ناامیدکننده بازیها، کاهش دهد. این عرضههای ناموفق، نظیر شکست بزرگ Star Wars Outlaws، تعطیلی شوتر سرویس محور XDefiant و تأخیرهای مکرر در عرضه Assassin’s Creed Shadows، باعث ایجاد نگرانیهای گستردهتر در مورد آینده Ubisoft شده است.
اوایل این ماه، Ubisoft اعلام کرد که «اقدامات قاطعی» برای بازسازی شرکت انجام میدهد تا «گزینههای استراتژیک و تحولزای مختلف را بررسی و دنبال کند تا بهترین سود ممکن را برای ذینفعان و سرمایهگذاران به دست آورد».
این شرکت تنها در سه سال گذشته، نزدیک به ۲ هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است.







Ubisoft قصد دارد استودیوی خود را در بریتانیا که در شهر لیمینگتون واقع شده، تعطیل کند و ۱۸۵ شغل را در سراسر کسبوکار خود کاهش دهد. همچنین، دفاتر Ubisoft در دوسلدورف (که قبلاً Blue Byte نام داشت)، استکهلم و استودیوی Reflections مستقر در نیوکاسل نیز تعدیل نیرو خواهند داشت.

به دنبال این خبر، سخنگوی Ubisoft بیانیه زیر را با خبرگزاری Eurogamer به اشتراک گذاشت:
به عنوان بخشی از تلاشهای مداوم ما برای اولویتبندی پروژهها و کاهش هزینهها که باعث ثبات بلندمدت در Ubisoft میشوند، تغییرات ساختاری هدفمندی در استودیوهای دوسلدورف، استکهلم و Ubisoft Reflections انجام خواهد شد و استودیوی واقع در لیمینگتون نیز به طور دائمی تعطیل میشود. متأسفانه این تصمیم، ۱۸۵ نفر از کارکنان ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ما صمیمانه قدردان مشارکتهای این افراد هستیم.
Ubisoft Leamington در سال ۲۰۰۲ با نام FreeStyleGames توسط گروهی از افراد با تجربه از شرکتهای Rare و Codemasters تأسیس شد. این استودیو اخیراً بهعنوان یک استودیوی پشتیبان در سری Tom Clancy’s The Division فعالیت کرده و همچنین در توسعه بازیهایی مانند Star Wars Outlaws، Skull and Bones و Far Cry 5 مشارکت داشته است.
در زمان مالکیت قبلی خود توسط Activision، لیمینگتون بیشتر بهخاطر بازیهای DJ Hero ،Guitar Hero و همکاری در توسعه Call of Duty شناخته میشد. Ubisoft در سال ۲۰۱۷ این شرکت را خریداری کرد.
Ubisoft Düsseldorf بیشتر بهخاطر توسعه بازیهای Anno و The Settlers شناخته میشود. Ubisoft Stockholm نیز اخیراً با Massive Entertainment بر روی Avatar: Frontiers of Pandora کار کرده است. Ubisoft Reflections، تیم باتجربهای بود که در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد و در سال ۲۰۰۶ توسط Ubisoft خریداری شد، با لیمینگتون همکاری نزدیک داشت و از توسعه بازیهای AAA حمایت میکرد.
این تعدیل نیرو، در حالی صورت میگیرد که این شرکت همچنان در تلاش است تا هزینهها را پس از یک سری عرضههای ناموفق و ناامیدکننده بازیها، کاهش دهد. این عرضههای ناموفق، نظیر شکست بزرگ Star Wars Outlaws، تعطیلی شوتر سرویس محور XDefiant و تأخیرهای مکرر در عرضه Assassin’s Creed Shadows، باعث ایجاد نگرانیهای گستردهتر در مورد آینده Ubisoft شده است.
اوایل این ماه، Ubisoft اعلام کرد که «اقدامات قاطعی» برای بازسازی شرکت انجام میدهد تا «گزینههای استراتژیک و تحولزای مختلف را بررسی و دنبال کند تا بهترین سود ممکن را برای ذینفعان و سرمایهگذاران به دست آورد».
این شرکت تنها در سه سال گذشته، نزدیک به ۲ هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کرده است.






